Şimdi Ara

NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU] (141. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.279
Cevap
217
Favori
459.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bomax01

    Geçenlerde bir arkadaş "nasıl operatör eksiklerle dolu. tamamlamadan neden piyasaya çıkmış" benzeri yazı yazdı. Linç edile edile bir hal oldu. Sanki netgsm bunlara pay veriyor.

    Eksik var kardeşim. Ne zaman tamamlanacak diye sorduğumuzda ise ilerleyen zaman denilip geçiştiriliyor.

    Ben bim kullaniyordum beş hat sipariş verdim geçip deneyecem.Memnun kalmazsan en kötü bime dönerim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ramadaan R kullanıcısına yanıt

    sizinki sıfır yeni hat mı yoksa numara taşıma mı?

  • Ayaz77 kullanıcısına yanıt

    Numara taşıma benimkisi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell in baz istasyonlarını kullanıyorlar. Ben ve eşim turkcell den netgsm e geçtik.ayni evin icinde telefon 2 diş çekmesine rağmen telefonuna ulaşılamıyor, o da bana ulaşamıyor. Netgsm e geçmesine araci olduğum kişiler var. Onlar da aynı sorunu yaşıyorlar.Velhasıl turkcell gibi hizmet sunulmuyor belki dijital hat olduğu icindir tam çözemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi peksimet45 -- 24 Mayıs 2024; 16:44:53 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • peksimet45 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Öncelikle Netgsm'i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Detaylı incelenerek yardımcı olunabilmesi için yaşadığınız duruma örnek tarih saat ve numara bilgisi ile info@netgsm.com.tr adresine mail göndermenizi, Netgsm portalınız üzerinden yardım destek kaydı bırakmanızı ya da 0510 222 0 222 veya 0850 303 0 303 Çağrı Merkezi numaralarımızdan müşteri temsilcilerimiz ile görüşmenizi rica ederiz.


    Saygılarımızla.

  • @Netgsm @powerstorm @Nat Alianovna


    Sayın Netgsm yetkilisi,


    Forumumuzda hizmet veren firma hesaplarının rütbe kısmında "firma yetkilisi" yazması gerekmektedir. Söz konusu rütbenin tarafınıza verilebilmesi için;


    Alıntı

    metni:
    DonanımHaber'e reklam vermek, reklam çeşitleri hakkında detaylı bilgi almak ve istatistiklere erişmek için aşağıdaki form aracılığıyla reklam departmanımız ile iletişime geçebilirsiniz ya da doğrudan sirrikaraaslan@donanimhaber.com veya slat21@gmail.com eposta adresi ve 05413805573 telefon numarasıyla Reklam Müdürümüz Sırrı Karaaslan'a ulaşabilirsiniz.


    Alıntı

    metni:
    Reklam ve İş BirlikleriDonanımHaber 10 milyondan fazla kullanıcısyla, Türkiye’nin en büyük teknoloji portalıdır. Bizimle calışmak, reklam modelleri ve olası iş birlikleri hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilir ya da reklam@nokta.com’a mail atabilirsiniz.


    https://www.donanimhaber.com/reklam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 24 Mayıs 2024; 18:7:7 >




  • peksimet45 kullanıcısına yanıt
    Türktelekomdada bu sorunu yaşıyoruz yerine göre degişiyor.Seste robotumsu sesle kesillikler oluyor.İlk arayista ulaşılamıyor diyor ikincide çalıyor.Ankaranın göbeğinde birçok yerde şebeke çok zayıf.Biz alışkınız.Netcellde bundan da kötü değildir sanırım ☺️

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • serhat1971 kullanıcısına yanıt
    Hocam öyle acil durum oluyor.o zaman da yaşayacaksak bunu olmaz. Tamam TR de ilk digital operator bazi eksiklikler olur ama bu eksiklik kabul edilemez.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • peksimet45 kullanıcısına yanıt
    Peki hep oluyormu yoksa ara aramı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • serhat1971 kullanıcısına yanıt
    Arada oluyor. Turkcell in baz istasyonlarını kullaniyorlarsa böyle olmamalı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • peksimet45 kullanıcısına yanıt
    Aynen hemfirim ama dediğim gibi turktelekomdada yaşiyoruz bazen.Arayan telefonuna bir saat önce ulaşamadım diyor.Çok saçma.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • peksimet45 kullanıcısına yanıt

    ben turkcell'deyken bulunduğum merkez konuma rağmen 4.5g bağlantıda sms gönderip alamıyordum. ne zaman 3 g'ye döndürsem o zaman düzeliyordu. turkcell'in baz istasyonlarında böyle tuhaflıklar da var.

  • Merhaba NetGSM ile deneyimlerimi paylaşayım mesela bazen bağlantı var ama yok gibi oluyor yani aradığınız sayfa uygulama ya ulaşılamıyor gibi telefonu uçak moduna alıp tekrar açınca düzeliyor. Mesela ben çift hat kullanıyorum Turkcell hattım çaldığı zaman NetGSM in internet bağlantısı kesiliyor. Ama tam tersi NetGSM hattım çaldığı zaman yine açık olan NetGSM internet 3G ye düşüyor ama kesilmiyor. Veya Turkcell hattımın interneti açık hem NetGSM hem Turkcell hattım çaldığı zaman internet 4.5G olarak bağlı görünüyor.

    Daha önce dediğim gibi NetGSM uygun fiyatlı olduğu için tercih sebebidir ancak tabii ki daha çok gelişmesi hatalarını düzeltmesi için önünde uzun bir yol var. NetGSM e geçmeyi düşünenlere tavsiyem 2. Hat olarak değerlendirmeleri ve olası banka vs gibi yerlerde diğer mobil GSM şebekelerini sadece telsiz ücretini ödeyerek açık tutmaları. Ben bu şekilde kullanacağım çünkü bu fiyata Turkcell de paket yok. Aslında var ama vermek istemiyorlar mesela Turkcell de paket alınca içine yok Fizy yok TV+ yok lifebox vs vs bilumum aboneliği de paket ile beraber size sormadan kitledikleri için 2 misli fatura çıkıyor. NetGSM de ise paketler sade internet SMS ve konuşma extra bir abonelik satın almıyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni hat geldi ve şebeke yok. Hem eski tip tuşlu samsung telefonda, hem de iphone da denendi ve şebeke gelmiyor.
    Sadece konuşma paketi tanımlı bu arada. İnternet ayar vs de gerekmiyor. Sorun ne acaba? Sim kart mı hatalı/sorunlu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dravdan kullanıcısına yanıt

    E devlete bankacılık üzerinden giriş yaparak sözleşmeleri onayladınız mı? Hat belki daha açılmamıştır siz bence buraya yazmak yerine MH ile görüşün.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4H1T kullanıcısına yanıt

    NETGSM'de VoLTE olmadığı için arama esnasında 3G'ye düşüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    Doğrudur ben tecrübemi paylaştım detayı da sizden geldi  Ama Turkcell hattım çaldığı zaman hiç internet yok 2 ayrı hattın birbirine neden etkisi oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4H1T kullanıcısına yanıt

    Görüştüm zaten. Herşey stabil açık dendi. Sim card sorunlu olabilir ve yenisini göndermemiz gerekebilir dedi. Zaten 1 hafta sürdü. Şimdi kargo için de hafta sonu araya girdiği için Salı yı bulabilir demişlerdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuveytürk bank eklenmiş netgsm e

  • derya78 kullanıcısına yanıt

    Enpara denediniz mi ya da deneyen varmı? Arkadaşlar Giriş yapılabiliyor mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.