Şimdi Ara

Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Ferrari Racing Series (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.275
Cevap
0
Favori
79.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih989

    pc ye gel gel gel nerde kaldı ya



    Anlaşılan ya piyasaya düşüremediler yada halen çözmek için uğraşıyorlar. Neyse daha girmeyelim bu konuya uzar gider.

    Beyler hayrına video falan atın bari ya , screydd nerde ya , o video kaydedebiliyordu xbox tan. Hadi anıl bekliyoruz ss lerini videolarını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA

    Sağol hocam. Tüplü tv+fotoğraf makinesi bu kadar oluyor tabi.



    Yanlız Donanımhaberde Tüplü tvm ünlü oldu

    Şaka bir yana oyuna alısma süreci içindeyim elimde direksiyon olsa belki daha zevkle oynucam ama .. işte ne bileyim Dirt 2 etkisinde de kalmış olabilirim xD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W7K2D


    quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA

    Sağol hocam. Tüplü tv+fotoğraf makinesi bu kadar oluyor tabi.



    Yanlız Donanımhaberde Tüplü tvm ünlü oldu

    Şaka bir yana oyuna alısma süreci içindeyim elimde direksiyon olsa belki daha zevkle oynucam ama .. işte ne bileyim Dirt 2 etkisinde de kalmış olabilirim xD

    Hakkatten he herkes biliyor tüplü kullandığını önce FIFA şimdi bu.




  • Şimdilik bunlarla idare edin




































  • Of of of grafiklere bak uçmuş yav eline sağlık yarın sabah dalıyorum oyuna
  • Oyunla ilgili görüşlerim:

    -İlk olarak çok tok ve gerçekci bir sürüş yapısı geliştirilmiş,gamepad le oynamama rağmen sanki o anda arabanın içindeymişim gibi hissediyorum.
    -Modifiyeyle ilgili herşey aracın gücüne etki ediyor örneğin eskiden süs diye taktığımız egzozlar pahalı bir upgrade ve araca büyük katkı sağlıyor.
    -Malesef araç modellemeleri poligon açısından Undercover'dan çok farklı değil.
    -Poligon sayısındaki ufak artışı renk paleti ve kaplamalarla kapatmışlar arabalar aynı poligon sayısında bile UC'dan üç dört gömlek iyi görünüyor.
    -IGN nin puan kırdığı sürekli yarışıyoruz olayında şurdan yakınmışlar heralde kariyere başlar başlamaz hiç bir şey yapmadan yarışıyoruz yani bir pilot ismi yazamamak benim gözüme çok takılıyor.Listede herkesin ismi benim gamertag im yazınca gerçekcilik açısından hayal kırıklığı oluyor.
    -Arcade,sim ayrımı çok iyi yapılmış GRID bu konuda hikaye kalır kesinlikle Shift isterseniz çok sıkı bir simülasyon olabiliyor.
    -Çok ayrıntılı bir modifiye sistemi var içinden,dışına,performansına çeşit çeşit seçenekler var.Bu sayede oyun ömrüne ömür katacaktır.

    İlk izlenimlerim bunlar Dirt 2 hala en sevdiğim yarış oyunu ve en zevklisi ancak konu gerçekci araba sürmekse Shift bu konuda Dirt 2 den daha iyi GRID den ise hiç bahsetmiyorum bence onun tahtı konsolda önce Dirt 2 ye sonrada Shift e geçti PC içinde çıkmış en tok yarış oyunu olacaktır Shift.

    Buda benim yavru hastayım bu arabaya modifiyeyle gittiği yere kadar kullanırım bunu.







  • nerde kaldı pc sürümü ya delirecem




  • Undercover'la nasıl aynı
  • Need For Speed bu sefer olmuş hemde güzel olmuşş.
  • Gelmiş geçmiş en iyi kokpit grafiği
  • Oyunu oynayan arkadaşlar biraz sürüş dinamiklerinden, hasar sisteminden ve araç ayarlarından bahsederse çok makbule geçecek valla. Oyun gran turizmo ve forza ile aynı kulvarda bir oyunmu yoksa grid gibi arcade bir oyunmu?
    Pc oyuncusu olarak GT ve Forza gibi yeni nesil sim oyunların büyük eksikliğini duyuyorum ve bu oyun o eksiği kapatabilecekmi acaba diyede merak içerisindeyim.
  • hdblack35 eline sağlık. Sonuç mükemmel duruyor.
  • bu arada arkadaş "araçlar undercover ile hemen hemen aynı poligon'a sahip" demiş hakkaten nasıl oluyor o ya

    grafik olarak dağlar kadar fark var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rds

    hdblack35 eline sağlık. Sonuç mükemmel duruyor.


    İnsan bizede teşekkür eder hıh
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ


    Undercover'la nasıl aynı


    Undercover'la aynı değil poligon sayısı aynı(çok az bir artış var) bir çok kıvrımlı yerde UC gibi göze batan keskin dönüşler olabilirmiş ancak renk paleti ve kaplamalar kapatmış senin verdiğin görüntülerde göründüğü gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WitchKing-o5


    quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ


    Undercover'la nasıl aynı


    Undercover'la aynı değil poligon sayısı aynı(çok az bir artış var) bir çok kıvrımlı yerde UC gibi göze batan keskin dönüşler olabilirmiş ancak renk paleti ve kaplamalar kapatmış senin verdiğin görüntülerde göründüğü gibi.

    senin dediğinin poligon'la alakası yok senin dediğin aa sorunu(en azından ben öyle anladım).poligon,herhangi bir obje tasarlanırken koyulan çokgenlerin adıdır.yeni ne kadar çok poligon varsa o kadar gerçekci görünür.eminmisin bu sorunun poligon olduğuna bak beni oyundan soğutma

    nfs undercover



    nfs shift




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olur Öyle Şeyler -- 12 Eylül 2009; 17:18:48 >




  • Hala düşmedi pcye söveceğim artık.
  • Oyun kaç FPS arkadaşlar? Oynayan söyleyebilir mi?
  • Hepimize teşekkürler

    quote:

    Orijinalden alıntı: W7K2D


    quote:

    Orijinalden alıntı: rds

    hdblack35 eline sağlık. Sonuç mükemmel duruyor.


    İnsan bizede teşekkür eder hıh
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.