Şimdi Ara

Nedir bu Focus özgüveni !? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
2.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Focuslar iyi yol tutar, sürüş dinamizmi çok iyidir ama trafikte bu apaçilik yapan Focus'ların sebebi yol tutuştan ziyade şirket aracı olmaları.

    Yol tutmayan Fluence, Doblo, Fiorino gibi şirket arabaları da makas atıp duruyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Jettta Fluence'den de ağır 1400 kg civarı, benim dediğim 105lik TDI'lar Golf 7, Leon, Octavia gibi araçlar,Leon 1250 kg, Octavia Golf 1300 kg. 100 kg hafiflik 10 beygire yakın sayılır. Sollamak sıkıntı hocam eşit şartlarda deneseniz 115lik Focus ile Fluence'i geçersiniz. CRDI zaten güçlü bir motor bunlara fazla gelir onun dengi 1.6 cdti ve 1.6 dci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 120 beygirlikse özgüvende haklılar :) denedim onayladım, şu anda bu sınıf için alınabilecek en iyi ufak hacimli dizel motor. 1.6 160'lık dci motor gelir mi megana bilmiyorum ama gelirse en ideali o olur. ancak f/p kralı hala bu motor.
  • Demek ki güven veriyor..
  • Focus gerçekten ulaşılabilir bi sürüş makinası , bmw veya audiyi sürüş dinamikligi konusunda aratmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Premium markalarda en iyi sürüş zevkini BMW verir. Premium olmayan markalarda şu an sürüşü en zevkli otomobiller Ford ve Mazda'da var. Mazda 3 1.5 motorla gitmiyor, o yüzden eledik. Otomobil kullanmaktan zevk alan bir kişinin alacağı otomobil Ford Focus'tur. İnanmayan kullansın görsün, 10 dakika sonra kendisi de makasçı olur.

    mazda 3 ile kıyaslerken bahsettiğin focus 1.6 benzinli olan mı hocam. ondan bahsediyorsan gitmiyor dediğin aracın 0-100ü 10.4 saniye iken focusunki 11 olması lazım. yanlışım varsa beni düzelt hocam öğrenmek isterim işin doğrusunu. tamam beygir gücü ve tork olarak çok hafif daha güçlü focus ancak son hızda da pek bir fark görünmüyor internette bir sitede önüme çıkan kıyaslama ekranında. kağıt üzerinde beygir gücü veya tork değerinin yanında aracın ağırlığı ve o gücün minimum kayıpla yola aktarımı daha önemli diye biliyorum. yani gitmiyor tabiri biraz haksızlığa kaçıyor bana göre. dediğim gibi yanlışım varsa doğrusunu öğrenmek isterim, iyi bir öğretmen olmak için önce iyi bir öğrenci olması gerekir insanın. ben dinlemedeyim:)




  • Şu focusu burdaki yorumlardan sonra gerçekten denemek istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    1.5 120 beygirlikse özgüvende haklılar :) denedim onayladım, şu anda bu sınıf için alınabilecek en iyi ufak hacimli dizel motor. 1.6 160'lık dci motor gelir mi megana bilmiyorum ama gelirse en ideali o olur. ancak f/p kralı hala bu motor.

    Bence 308deki blue hdi bu sınıftaki en iyi küçük dizel motor. Hem güç tork verimi hem tüketim hem de rafinelik olarak.
  • s.adebisi kullanıcısına yanıt
    Bendeki focus 2 son makyajlı kasa titanium boş ağırlık 1375 kilo tank gibi birşey birde benzinli şehir içi 8.5 yakıyoz. 0-100 u 10 saniyede filan zor bulur kanımca deneme yapmadım fabrikasyon değeri 10.5 idi sanırım.

    Sürüşü filan güzel aracın uzun yolda da keyifli ama zaten 120 leri aştığım nadirdir.
    Makas da atmıyom, bu makas atanlar genelde 20-30 arası yaşlarda olan altına şirkete ait baz donanım dizel focus almış genç kimseler.
    Bunların birde fiat fiorino ile selektor yapanları var geç diyom geçsin, az sonra ışık var yine de gececek kafa yok birkere bu tiplerde.
    Geçince kişisel tatmin olarak başka eksikliklerini kapatıyorlar genelde.
    Genelde araçta 2 çocukla da kimseyle kapışmam o mantalidede değilim, en güvenli araba olsa bile yapmam ne gerek var.

    2011 model 45 bin kmde satsam mı acaba meraklısına:)

    Bizim millet fordu focusu (amerikan halk arabası, hatta alman sanırım artık bendeki almanya üretim) ve vw golfu (alman halk arabası) birşey sanıyor, birde araçlara çok iyi bakıyor(temizik vs iyi ama bakımlarını aksatanlar çok var, lastiğini 6-7 yıl kullanan var) bizim millet neden acaba anlamıyorum, alt tarafı araba işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shener -- 28 Mayıs 2016; 13:43:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    Şu focusu burdaki yorumlardan sonra gerçekten denemek istiyorum

    volvodan sonra memnun etmez sanırım:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shener

    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    Şu focusu burdaki yorumlardan sonra gerçekten denemek istiyorum

    volvodan sonra memnun etmez sanırım:)

    İşte onu bilmiyorum :) sürüş karakterleri birbirine benziyor diye düşünüyorum aslında ama denemek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş dinamiği olarak 208 gti tavsiye ederim 208 beygir %30 daha küçük direksiyon makas attırmak icin yapılmis resmen gecen hafta 2 günlüğüne gti kullanmış olmak adına kiraladım Ankara da ceza yemisimdir galiba 5.5 saniye falan zaten 100 çıkıyor namussuzda bir de sertlestirilmis şase var gram kaymadı kendi aracımdan soğudum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.adebisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Premium markalarda en iyi sürüş zevkini BMW verir. Premium olmayan markalarda şu an sürüşü en zevkli otomobiller Ford ve Mazda'da var. Mazda 3 1.5 motorla gitmiyor, o yüzden eledik. Otomobil kullanmaktan zevk alan bir kişinin alacağı otomobil Ford Focus'tur. İnanmayan kullansın görsün, 10 dakika sonra kendisi de makasçı olur.

    mazda 3 ile kıyaslerken bahsettiğin focus 1.6 benzinli olan mı hocam. ondan bahsediyorsan gitmiyor dediğin aracın 0-100ü 10.4 saniye iken focusunki 11 olması lazım. yanlışım varsa beni düzelt hocam öğrenmek isterim işin doğrusunu. tamam beygir gücü ve tork olarak çok hafif daha güçlü focus ancak son hızda da pek bir fark görünmüyor internette bir sitede önüme çıkan kıyaslama ekranında. kağıt üzerinde beygir gücü veya tork değerinin yanında aracın ağırlığı ve o gücün minimum kayıpla yola aktarımı daha önemli diye biliyorum. yani gitmiyor tabiri biraz haksızlığa kaçıyor bana göre. dediğim gibi yanlışım varsa doğrusunu öğrenmek isterim, iyi bir öğretmen olmak için önce iyi bir öğrenci olması gerekir insanın. ben dinlemedeyim:)

    Benzinli atmosferik 1.6 araçlar ne kadar gidiyorsa o kadar gidiyor. Bahsettiğim türde bir araç herkes kullanmıştır. Yalnız bu konuda megane 1 lerin makyajlı kasasındaki 1.6 motoru hariç tutarım.
    Yeni çıkan 1.6 turbo dizeller çok güzel yürüyor. Mazda 3'de böyle bir seçenek yok. Elde 1.5 atmosferik benzinli var, farklı motor seçenekleride gelirse düşünülebilir tabi. Mazda 3'de çok güzel araç. Ama bildiğiniz gibi, atmosferik benzinlilerin kataloglarında yazan performansı almak için çok devir çevirmeniz ve aracı bir hayli bağırtmanız gerekli. Fakat kimse bu tarz araç kullanmıyor. Bu nedenle günlük kullanımda aldığınız performans çok daha az alıyor. Turbo dizel araçlar günlük kullandığımız devirlerde katalog verilerinin nerdeyse tamamını size sunuyor. Bu nedenle daha zevkli bir sunuş sunuyor. Ayrıca yakıt tükemide fazla etkilenmiyor. Aynı perforansı hatta daha iyisini sunan turbo benzinliler var. Ancak bu araçları performanslı kullandığınızda yakıt tüketini adeta çıldırıyor. Bu yüzden turbo dizel araç satışları patlama yaptı ve çok tercih ediliyor. Uzun lafın kısası ekonomik ve performanslı bir sürüş için turbo dizel öncelikli seçenek olmalı. Hele birde 2.0 dizelse tadından yenmez. Tabi vergiler izin verirse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: triger

    DİZELİ MANYAK KAÇIYOR ONDAN OLABİLİR HAFİF KASA GÜÇLÜ MOTOR .

    aslında o kadar da değil. 0-100'ü golf 1.4'den 1,7 sn daha kötü bir araç. golf 1.4 1400-4000 devir arasında sabit 200 tork verirken focus 1500-2500 devir arasında verebiliyor bu torku. yani sadece düşük hızlarda verdiği ivmelenmeyi bir halt sanıyor bazıları.

    Tsi ile dizeli mi kıyaslıyosun. Rakibi 110 luk golf tdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shener

    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    Şu focusu burdaki yorumlardan sonra gerçekten denemek istiyorum

    volvodan sonra memnun etmez sanırım:)

    Volvo compact sınıf araçlarında ( V 40) Focus, D sınıfı araçalrında ise Mondeo'nun altyapısını geliştirerek kullandı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Jettta Fluence'den de ağır 1400 kg civarı, benim dediğim 105lik TDI'lar Golf 7, Leon, Octavia gibi araçlar,Leon 1250 kg, Octavia Golf 1300 kg. 100 kg hafiflik 10 beygire yakın sayılır. Sollamak sıkıntı hocam eşit şartlarda deneseniz 115lik Focus ile Fluence'i geçersiniz. CRDI zaten güçlü bir motor bunlara fazla gelir onun dengi 1.6 cdti ve 1.6 dci.

    Crdi mi fazla gelir sütçü olan onlar asıl :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coskunserce kullanıcısına yanıt
    anladım hocam ben 1.6 benzinli atmosferiklerle kıyaslayarak gitmediğini söylediğini düşündüm, ondan sordum. elbette turbonun yerini tutmayacaktır, hepsinin zevki ayrı sanırım. teşekkür ederim cevap için...
  • bundan 3 sene önce 2 günlüğüne Focus HB kiralamıştım tatilde. 1.6 benzinliydi. Çok yakıyordu ama sürmesi epey zevkliydi, hala hatırlarım :)
  • MYılmaz4646 kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla Volvo da ve Focusta 2005-2008 arası aynı şasi ve benzer süspansiyon geometrisi var. Motorlarda aynı diye biliyorum. Pek bir fark olacağını zannetmiyorum.
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    105-110luk lara fazla gelir hocam crdi, fakat 120 beygir308 BlueHDi, 120 beygir Honda Civic 1.6 dizel, ve Fiatın 1.6 multijet 120liği ile yakın giderler, hatta 308 baya hafif, 128lik crdi'ı yer, 136lığı uzunda zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.