Şimdi Ara

Nedir bu Focus özgüveni !? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
1
Favori
2.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    Bildiğim kadarıyla Volvo da ve Focusta 2005-2008 arası aynı şasi ve benzer süspansiyon geometrisi var. Motorlarda aynı diye biliyorum. Pek bir fark olacağını zannetmiyorum.

    Ben de böyle biliyorum focus û denemedim ama volvo özellikle yüksek hızla girdiğim virajlarda güven veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    105-110luk lara fazla gelir hocam crdi, fakat 120 beygir308 BlueHDi, 120 beygir Honda Civic 1.6 dizel, ve Fiatın 1.6 multijet 120liği ile yakın giderler, hatta 308 baya hafif, 128lik crdi'ı yer, 136lığı uzunda zor.

    Hocam şöyle söyleyim benim araç orjinal halindeyken(115 hp ) 128 liklerle kapışabiliyordum.Korelilerin aktarması iyi değil kağıt üstünde güç olarak üstün ama bilhassa 160'den sonra tıkanıyorlar kasaları da ağır tabi.

    Şu anki aracımın yazılımlı haliyle 136 lık korelilere dahi uzunda kısada şans tanımam.Yalnız opelin 136 lıgı iyi kaçıyor hakkını veriyor gücünü tecrübe ettim ona üstün gelemem.
    Güncel 1.6 130 luk dizel renolar da epey iyi performansa sahip.
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam 1450 kg civarında sanırım i30 ve ceed'ler ve aktarmada zayıf kalıyorlar zorlarsınız yani . Eski tip 6 ileri otomatik olanlarda baya yavaş kalıyor.
    Astra K'nın 136lığı şuanda açık ara en iyi giden 1.6 dizel c sınıfı. 1.6 dci 130 megane da baya ciğerli fakat megane 4ün hızlanması megane 3ten daha kötü Gözüküyor kağıt üzerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus ile jetta arasında uzun süre gidip geldim, 2 hafta önce 2016 jetta aldım. Focus kapısını açtığında kalitesini hemen hissettiriyor. Ancak benzinli focusun hayal kırıklığı olduğunu çok okuduğumdam vazgeçmek zorunda kaldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevenhill77 -- 28 Mayıs 2016; 17:34:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Her konuya mi golf yazarsiniz arkadas yetti yahu

    İçimiz dışımız golf oldu yahu !!

    Yeter artık biri dur desin bu arkadaşa..

    Dünyanın en iyi otomobili golf desek acep rahat bırakır mı forumu !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coskunserce kullanıcısına yanıt
    Onu biliyorum da sadece platformdan ibaret olsa herşey:)
  • Uzun yolda bana da denk geldi bir tane yokuşta kendini lord zanneden Focus Atmosferik motorumun gazabına uğradı 150 den sonra plakamı okumaya başladı demekki gücü yokuşta 150 ye kadarmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    şirket araçlarını gavur malı gibi kullanan güruh, arabayla ilgisi olduğunu düşünmüyorum.

    gavur dan da beter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: triger

    DİZELİ MANYAK KAÇIYOR ONDAN OLABİLİR HAFİF KASA GÜÇLÜ MOTOR .

    aslında o kadar da değil. 0-100'ü golf 1.4'den 1,7 sn daha kötü bir araç. golf 1.4 1400-4000 devir arasında sabit 200 tork verirken focus 1500-2500 devir arasında verebiliyor bu torku. yani sadece düşük hızlarda verdiği ivmelenmeyi bir halt sanıyor bazıları.

    Tsi ile dizeli mi kıyaslıyosun. Rakibi 110 luk golf tdi

    kıyaslamıyorum. sadece o kadar abartılacak birşey değil diyorum. söylendiği kadar manyak kaçmıyor diyorum.




  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Arac ne hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ah güzel istanbul

    Arac ne hocam ?

    civic sedan
  • Şöyle bir düşündümde. Gerçekten etrafımda focus sahibi kim varsa affetmiyor yolunu buldu mu 160 170. Allah akıl fikir versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla milletin basması umrumda değil ama ford iç mekan olarak, yakıt ekonomisi olarak, sürüş rahatlığı/kolaylığı olarak kendi fiyat bandında oldukca iyi bir marka. Bazı özellikleri dikkatimi cekiyor, özellikle bana gğven vermiyor, 140-150km/h den sonra emanet duruyor, tekerin biri en ufak bir boşluğa gelse direksiyon kendini bırakıyor salilesik bir olay. Fiest(2014), tourneo(2015) kullandıgım arabalar. Bu yazdıklarım benim tecrübelerim, arabadan cok anladığı iddea etmiyorum sadece kendi fikirlerimi yazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    105-110luk lara fazla gelir hocam crdi, fakat 120 beygir308 BlueHDi, 120 beygir Honda Civic 1.6 dizel, ve Fiatın 1.6 multijet 120liği ile yakın giderler, hatta 308 baya hafif, 128lik crdi'ı yer, 136lığı uzunda zor.

    Hocam şöyle söyleyim benim araç orjinal halindeyken(115 hp ) 128 liklerle kapışabiliyordum.Korelilerin aktarması iyi değil kağıt üstünde güç olarak üstün ama bilhassa 160'den sonra tıkanıyorlar kasaları da ağır tabi.

    Şu anki aracımın yazılımlı haliyle 136 lık korelilere dahi uzunda kısada şans tanımam.Yalnız opelin 136 lıgı iyi kaçıyor hakkını veriyor gücünü tecrübe ettim ona üstün gelemem.
    Güncel 1.6 130 luk dizel renolar da epey iyi performansa sahip.

    İ30 ve Ceed'lerin hantal kalmasının tek sebebi ağırlık.Otm şanzıman olursa birde üsütüne otm ekleniyor.Aktarmada sorun yok.1.6 Düz vites 135 GDI Kullanın ne dediğimi anlarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kronik

    valla milletin basması umrumda değil ama ford iç mekan olarak, yakıt ekonomisi olarak, sürüş rahatlığı/kolaylığı olarak kendi fiyat bandında oldukca iyi bir marka. Bazı özellikleri dikkatimi cekiyor, özellikle bana gğven vermiyor, 140-150km/h den sonra emanet duruyor, tekerin biri en ufak bir boşluğa gelse direksiyon kendini bırakıyor salilesik bir olay. Fiest(2014), tourneo(2015) kullandıgım arabalar. Bu yazdıklarım benim tecrübelerim, arabadan cok anladığı iddea etmiyorum sadece kendi fikirlerimi yazdım.

    Direksiyon konusunda Focus3 lerin bir sıkıntısı var daha önce 1 yıl kadar Focus2 kullanmıştım onda direksiyon daha düzgün idi. Focus3 te yol üzerindeki boşluklarda araç dalgalandığında tehlikeli şekilde direksiyon çekme yapıyor ve bir an İnsana Allah kayıyoruz dedirtiyor bu ıslak zeminde çok daha fena oluyor ve dümdüz yerde ESP açıyor fakat şimdilerde alıştım artık. Diğer bir sıkıntısıda bana göre hala yalıtım pek iyi değil 140 lı hızlara doğru yol rüzgar motor harmonisi başlıyor gerçi Focus2 ye göre çok iyi bu yalıtım fakat diğer emsallerine göre bence geride kalıyor.




  • Alırsın ford olursun lord bilir misin co ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    Bildiğim kadarıyla Volvo da ve Focusta 2005-2008 arası aynı şasi ve benzer süspansiyon geometrisi var. Motorlarda aynı diye biliyorum. Pek bir fark olacağını zannetmiyorum.

    Ben de böyle biliyorum focus û denemedim ama volvo özellikle yüksek hızla girdiğim virajlarda güven veriyor

    Bahsettiginiz arac v40 mi bilmiyorum ama yuksek hizlardaki stabilitesini bilemeyecegim ama virajlari focus 3.5 daha iyi donuyor. Volvo biraz fazla agir, govdeyi cok birakiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben de şirket aracı kullanıyorum , kapaklı focusları 95 dir büyük ihtimal çok madara etmişliğim var
    ama 120 liği bilemem , denk gelmek lazım , benim araba kesin 150-200kg ağırdır focus dan

    şirket araçları istanbul da iş için kullanıldığından trafikte malum olduğundan bulduğu yerde yapıştırıyor millet
    yalnız kim yapıştırmıyor ki ? bütün gün yolda olup bu lanet trafiği çeken hemen herkes yol açılınca dip gaz yapıyor
    bazen daral geliyor , bunalıyor insan

    geçen hafta içi ; ümraniye - harbiye - ümraniye , sadece vize merkezine uğrayıp pasaport alıp çıktım bu kadar
    karşılığı ? 1 adet park cezası , 2.5 saat
    kaç km uleen 1 ümraniye harbiye .... :))

    tehlikeli araç kullandığını düşündüğünüz kişilerin plakalarını alıp 155 i arayın ihbar edin ben öyle yapıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belenenses -- 28 Mayıs 2016; 22:10:24 >
  • Yol tutuşu başarılı modeller, Fiesta'dan tut Mondeo'ya kadar böyle. Bence emsal markalara göre Ford'un başarısı yine de düşük kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    quote:

    Orijinalden alıntı: kronik

    valla milletin basması umrumda değil ama ford iç mekan olarak, yakıt ekonomisi olarak, sürüş rahatlığı/kolaylığı olarak kendi fiyat bandında oldukca iyi bir marka. Bazı özellikleri dikkatimi cekiyor, özellikle bana gğven vermiyor, 140-150km/h den sonra emanet duruyor, tekerin biri en ufak bir boşluğa gelse direksiyon kendini bırakıyor salilesik bir olay. Fiest(2014), tourneo(2015) kullandıgım arabalar. Bu yazdıklarım benim tecrübelerim, arabadan cok anladığı iddea etmiyorum sadece kendi fikirlerimi yazdım.

    Direksiyon konusunda Focus3 lerin bir sıkıntısı var daha önce 1 yıl kadar Focus2 kullanmıştım onda direksiyon daha düzgün idi. Focus3 te yol üzerindeki boşluklarda araç dalgalandığında tehlikeli şekilde direksiyon çekme yapıyor ve bir an İnsana Allah kayıyoruz dedirtiyor bu ıslak zeminde çok daha fena oluyor ve dümdüz yerde ESP açıyor fakat şimdilerde alıştım artık. Diğer bir sıkıntısıda bana göre hala yalıtım pek iyi değil 140 lı hızlara doğru yol rüzgar motor harmonisi başlıyor gerçi Focus2 ye göre çok iyi bu yalıtım fakat diğer emsallerine göre bence geride kalıyor.


    bire bir aynısını yadım yasıyorum, fazla hız yapmıyom gerek yok zaten. otobanda 120km/h cruze acıyorum yatarak gidiyorum. güven vermediği konusunda hemfikirim, ama courier ile bile 6lt yi tutturuyorum 100km de ki bence gayet iyi bir rakam




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.