Şimdi Ara

NEDEN DİĞER CAMLARA REZİSTAN YAPILMIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kış aylarında en çok çanımı sıkan sabah işe gitmek için dışarıya çıktığımda arabanın bütün camlarının buz tuttuğunu görmek. O soğukta temizlemek için uğraş dur. Benim merak ettiğim NEDEN arka cam ve dikiz aynasında ki rezistans sistemini bütün camlara yapılmamasıdır. bilgisi olan arkadaşlar Paylaşır ise sevinirim.

    Kazasız Günler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brky06 -- 27 Aralık 2009; 1:12:50 >



  • Ön camı rezistanslı araçlar var. Sonradan da taktırabilirsiniz. Yerli cam üreticilerinin görünmez rezistanslı ön camları mevcut.

    Ama yan camlar hareketli olduğu için kısa sürede rezistans bozulacaktır...
  • Nedenini bilmiyorum ancak başlığı daha açıklayıcı hale getirirseniz iyi olur. Bu şekilde pek katılım olacağını sanmıyorum.
  • Ford'da ön cam ısıtması var, Mondeo'da standart sanırım.

    Yan camlar için ise hem maliyet artacaktır, hem de bozulma riski var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 27 Aralık 2009; 1:22:57 >
  • Nasip.
  • benim kedimde ön camın üst kısmında yanlara doğru inen rezistans çubuğu var. canın arabada ön camın yarısı rezistans
  • onu bilmemde rezistans hayvan gibi akım çekiyor, arkadakini bile açmıyorum ben. kalörifer içeriyi biraz ısıttı mı geçiyor zaten camdaki buz vs. ön cama birkaç bez darbesi, sonra yola devam
  • camların buzlanmasını istemiyorsanız , gece aracınızı park ettikten sonra içerisini sıcak bırakmayınız. yani biraz camları açıp havalandırırsanız, bu sorunla karşılaşmassınız. aracın içi sıcak kalınca, dış ortamdaki su camda yoğunlaşarak buhar oluşturuyor. daha sonra arabanın içi soğuyunca bu su buharı donarak camın dış yüzeyinde buz tabakası meydana getiriyor. eğer dış ortam sıcaklığıyla aracın içinin sıcaklığını eşitleyip park ederseniz buzlanma sorunuyla karşılaşmassınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ES3NT -- 27 Aralık 2009; 2:28:09 >
  • Emin değilim, ama mantık yürütmek gerekirse yan camların hareketli olmaları ve kullanım amaçlarının zaruri olmaması rezistans takılmamasının nedenleri olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    onu bilmemde rezistans hayvan gibi akım çekiyor, arkadakini bile açmıyorum ben. kalörifer içeriyi biraz ısıttı mı geçiyor zaten camdaki buz vs. ön cama birkaç bez darbesi, sonra yola devam


    niye çok mu yazıyor elektrik faturasında rezistansın çektiği akım? saatte kaç kw çekiyor sizin rezistans? farları da yakmayabilirsiniz acil durumlar haricinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.S 43

    camların buzlanmasını istemiyorsanız , gece aracınızı park ettikten sonra içerisini sıcak bırakmayınız. yani biraz camları açıp havalandırırsanız, bu sorunla karşılaşmassınız. aracın içi sıcak kalınca, dış ortamdaki su camda yoğunlaşarak buhar oluşturuyor. daha sonra arabanın içi soğuyunca bu su buharı donarak camın dış yüzeyinde buz tabakası meydana getiriyor. eğer dış ortam sıcaklığıyla aracın içinin sıcaklığını eşitleyip park ederseniz buzlanma sorunuyla karşılaşmassınız.



    hmmm çok ilginç denemek lazım.. teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    onu bilmemde rezistans hayvan gibi akım çekiyor, arkadakini bile açmıyorum ben. kalörifer içeriyi biraz ısıttı mı geçiyor zaten camdaki buz vs. ön cama birkaç bez darbesi, sonra yola devam


    niye çok mu yazıyor elektrik faturasında rezistansın çektiği akım? saatte kaç kw çekiyor sizin rezistans? farları da yakmayabilirsiniz acil durumlar haricinde.


    Ben asla far yakmam. Hiç gerek yok.

    Aerodinamiyi bozduğu için aynaları da söktüm zaten. Ayna olmadan arabayı daha rahat kullanıyorum. Arkadan kim geliyor diye bakma derdi kalmadı. Kim gelirse gelsin.

    Bir sonraki projem ise motoru söküp yerine elektrikli süpürge motoru takmak. Çok az yakıyor diyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    onu bilmemde rezistans hayvan gibi akım çekiyor, arkadakini bile açmıyorum ben. kalörifer içeriyi biraz ısıttı mı geçiyor zaten camdaki buz vs. ön cama birkaç bez darbesi, sonra yola devam


    niye çok mu yazıyor elektrik faturasında rezistansın çektiği akım? saatte kaç kw çekiyor sizin rezistans? farları da yakmayabilirsiniz acil durumlar haricinde.


    Ben asla far yakmam. Hiç gerek yok.

    Aerodinamiyi bozduğu için aynaları da söktüm zaten. Ayna olmadan arabayı daha rahat kullanıyorum. Arkadan kim geliyor diye bakma derdi kalmadı. Kim gelirse gelsin.

    Bir sonraki projem ise motoru söküp yerine elektrikli süpürge motoru takmak. Çok az yakıyor diyorlar.


    dyson DC01 engine swap project hesabı diyorsun.

     NEDEN DİĞER CAMLARA REZİSTAN YAPILMIYOR




  • Dyson pahalı. Arçelik iyidir.

    Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı.

    Ama evde eski bir Kirby var, o da kullanılabilir.

  • daha uygun olur kirby

     NEDEN DİĞER CAMLARA REZİSTAN YAPILMIYOR
  • Bizdeki şu:

     NEDEN DİĞER CAMLARA REZİSTAN YAPILMIYOR
  • olum farı var lan bunun.

    zenon mu?
  • Far bizenon. Hella 4300 Kelvin. Altta da far yıkama var.

    Çok şekil alettir. En önemli özelliği: Çok fena emer.
  • Bi-Turbo dimi onlar?
  • 27 Aralık 2009 ?

    Ben kaçırmışım muhabbeti Onur

    Bu coşkun faceten bana saldırıyo senin araba gitmiyo diye
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.