Şimdi Ara

ne yapabilirim yardım edin(tüketici haklarıyla ilgili)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bunda 3 hafta kadar önce ekran kartı aldım yalnız bozuk olduğu gerekçesiyle aldıktan bir hafta sonra geri götürdüm.satın aldığım yer parçayı ist.'daki servise göndereceklerini parçayı da 10-15 gün arasında geri alabileceğimi söylediler. ama hala ortada yok.

    şimdi benim sorum şu bana bozuk parçayı sattıkları için benim yasal olarak parçanın yenisini alma hakkım yok mu illa tamirinimi beklemeliyim ayrıca bu gecikme süresi içinde ben mağdur duruma düşmüş oluyorum bu konuda bilgisi olan varsa yazabilir mi?



  • eğer parçayı 10 gün içinde geri götürdü isen yenisini vermek zorundalar(bu bazı şirketlerde 1 hafta da olabiliyor.)Eğer sen bu süreyi aştıktan sonra geri götürdü isen tamirini beklemek zorundasın.Bu da maksimum 1 ay sürecektir.Yani 1 ay içinde sana malzemeyi geri vermekler zorunda.Tamir edilmişini ya da yenisini.
    Saygılar
    Ayrıca 1 hafta sonra geri götürdüm demişsin.Eğer elinde ne zaman aldığına ve ne zaman geri götürdüğüne dair belgeler var ise ki vardır götürdüğün yeri arayıp söyle,1 hafta içinde getirdim yenisini vermek zorunda değilmisiniz diye sor.Ama bu seferda oradaki şahıs "e kardeşim neden en başta söylemedin,servise yolladık biz onu" derse,o da bir nebze haklı olacaktır bu konuda.
  • Olur mu öyle şey???? Size bozuk mal satıcak birde tamri yaptırıp öyle verecek??? Siz 0 ürün alıyorsunuz tamir edilmiş değil. Gidin ve 0 isteyin vvermezlerse şikayet ederim falan diyin Ayrıca hangi firma bu, büyük firmalarda böyle sorunlar yaşanacağını sanmıyorum!! Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mesuthaksoy

    eğer parçayı 10 gün içinde geri götürdü isen yenisini vermek zorundalar(bu bazı şirketlerde 1 hafta da olabiliyor.)Eğer sen bu süreyi aştıktan sonra geri götürdü isen tamirini beklemek zorundasın.Bu da maksimum 1 ay sürecektir.Yani 1 ay içinde sana malzemeyi geri vermekler zorunda.Tamir edilmişini ya da yenisini.
    Saygılar
    Ayrıca 1 hafta sonra geri götürdüm demişsin.Eğer elinde ne zaman aldığına ve ne zaman geri götürdüğüne dair belgeler var ise ki vardır götürdüğün yeri arayıp söyle,1 hafta içinde getirdim yenisini vermek zorunda değilmisiniz diye sor.Ama bu seferda oradaki şahıs "e kardeşim neden en başta söylemedin,servise yolladık biz onu" derse,o da bir nebze haklı olacaktır bu konuda.


    bende bunu sordum bana yenisini vermeniz gerekmiyormu dedim hayır yok öyle bir şey falan dediler bende garanti şartlarını tam olarak bilmediğim için bir şey demedim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JANT!

    Olur mu öyle şey???? Size bozuk mal satıcak birde tamri yaptırıp öyle verecek??? Siz 0 ürün alıyorsunuz tamir edilmiş değil. Gidin ve 0 isteyin vvermezlerse şikayet ederim falan diyin Ayrıca hangi firma bu, büyük firmalarda böyle sorunlar yaşanacağını sanmıyorum!! Geçmiş olsun.


    haklısınız maalesef büyük bir firma değil ama son pişmanlık fayda vermiyor.
    bir kere aldık artık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: agent.bg11


    quote:

    Orjinalden alıntı: JANT!

    Olur mu öyle şey???? Size bozuk mal satıcak birde tamri yaptırıp öyle verecek??? Siz 0 ürün alıyorsunuz tamir edilmiş değil. Gidin ve 0 isteyin vvermezlerse şikayet ederim falan diyin Ayrıca hangi firma bu, büyük firmalarda böyle sorunlar yaşanacağını sanmıyorum!! Geçmiş olsun.


    haklısınız maalesef büyük bir firma değil ama son pişmanlık fayda vermiyor.
    bir kere aldık artık.


    Geçmiş olsun.Belki onarılamayacak bir hasardır birebir değişir.Sıkmayın canınızı




  • 30 günlük sürenin servise ulaştığı andan itibaren başladığını biliyorum o nedenle satıcıya iade ettiğiniz tarihten itibaren 30 gün saymanız yanıltıcı olabilir . servise ulaşıp ulaşmadığını sorgulayınız . ayrıca üretici firma yada genel dağıtıcı ile irtibata geçmeni. tavsiye ederim . satınaldığın yerede mal ayıplı olduğundan iadesini talep et. işi yokuşa sürerse. tüketici heyetine başvur . çözüm bulunur
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İzmir’de Hukuki Yardım
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.