Şimdi Ara

Nasipse çarşamba günü golf 1.2 alıyorum tek sorum var.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
3
Favori
3.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi decapita -- 9 Haziran 2019; 18:20:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Adı bu kadar kötüye çıkmış bir markanın siz dahil şüphe uyandıran model ve motoruna neden para veriyorsunuz?

    Forumun dili malum, belli ki size boşuna sataşmış yalnız bu kadar yerden yere vurmak ve çarşaf gibi cv sermek neden ki? Evet cahille uğraşmak zor, bu doğru.

    Gerçek hayatta bu kadar kibirli olmadığınızı varsayıyorum, umuyorum.

    Ek olarak 1.4 tsi Dsg Passat'ı uzun süre kullanmış biri olarak nacizane yorumum Tsi motorun alt devir ve yokuşlarda hiç üzmediği doğru. Uzun süredir Civic atmosferik LPG kullanıyorum bu arada. Arada fark çok.
  • Turbo beslemeli motorlar yokuşta atmosferik motorlara göre daha iyi performans gösterirler ama 110 bg ve 175 nm tork ile çok fazla beklentiye girmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • decapita D kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen Civic`ten bi tik daha az sesli olacaktir o yokuslarda.

    Ama cok farkedecegini zannetmiyorum.

    Daha once 1.4 tsi sahibiydim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic in manuel oranları pek iyi değil. aslında uzun yol için bakacağınız sınıf D sınıfı
  • 1.2 golflerin arka süspansiyon sistemi bağımsız değil, bence yol tutuş ve konfor için 1,4 alın. Ben ralli yapmayacağım ki demeyin an gelir lazım olur hayat kurtarır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4. vitese düşeceksiniz. Başka yolu yok)

    1.4 140 hp TSI sahibiydim. Şimdi aracım yok.
  • Böyle bir kayginiz varsa gerekirse kiralayin deneyin öyle alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    1.2 golflerin arka süspansiyon sistemi bağımsız değil, bence yol tutuş ve konfor için 1,4 alın. Ben ralli yapmayacağım ki demeyin an gelir lazım olur hayat kurtarır.

    Hocam yanlış bilmiyorsam 1.6 tdi larda da bağımsız süspansiyon yoktu. 1.2 hiç içine bile oturmadım onu bilmiyorum ama ben 1.4 tsi ve 1.6 tdi arasında yol tutuş veya konfor açısından öyle marjinal fark görememiştim. Kayda değer, hissedilir bir fark var mı bağımsız süspansiyon ile torsiyon arasında?
  • decapita D kullanıcısına yanıt
    1500 devirden sonra yokuşta yeterli düzeyde performans veriyor ancak yokuşta 1500 devirden öncesi aracın motoru ölü gibi.
    Not:1.2 TSİ golf Ankara'nın en dik denilebilecek yokuşlarında denenmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5. viteste biraz kasarak çıkar,turbo besleme olduğundan verdiği torku koruyabiliyor ve düşük devirlerden itibaren veriyor.bu yüzden çok 2500-3000 devir arası çıkar sanıyorum.
  • Hocam şöyle söyleyeyim 175 nm torku 1750 devirde veriyor olması lazım. 2000 devirle her türlü rampada gayet tatmin edici olacaktır. Yine de isterseniz 1.2 TSI Golf kullanan tanıdıklarıma bir sorarım bir kaç gün içinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: decapita


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Hocam şöyle söyleyeyim 175 nm torku 1750 devirde veriyor olması lazım. 2000 devirle her türlü rampada gayet tatmin edici olacaktır. Yine de isterseniz 1.2 TSI Golf kullanan tanıdıklarıma bir sorarım bir kaç gün içinde.

    Yanlışınız var. 105'lik 1.2'ler maksimum torku 1750rpm de veriyordu. Yeni motorlar 1400 devirde veriyor.

    Doğrudur hocam sonuçta 1400 devir daha da iyi bir rakam.
  • Bizde jetta 1.2 tsi var.Yokuslarda 1.6 atmosferik motora gore cok daha performansli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba araçta ek donanım var mi acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın turbosu açık olduğu sürece yani 1500 devir üstünde olduğu sürece her türlü gidiyor. Rampada önünüze araba çıktı diyelim toplaması çok rahat oluyor. Kısacası 1.2 üzmez diyebilirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bizde jetta 1.2 tsi var.Yokuslarda 1.6 atmosferik motora gore cok daha performansli.

    Daha performanslı olamaz, sadece devir yükselmesine gerek kalmadan daha rahat çıkar. Atmosferikte vites düşürmek gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu ne kadar cahil cühala var forumda kullanmadığı araba hakkında "tahminde" bulunuyor. Kardeşim turbo motorlu herhangi bir araçta tam torkun alındığı devirde sürebildiğin sürece o araç asla çekmemezlik yapmaz. Atmosferiklerde bu 5-6bin devirdir onun için hondanın eksi nesil dandini atmosferiğinde habire vites düşürüp bağırta bağırta gitmen normal. Tsi ya da başka bir markanın turbo motorunda tam tork ortalama 1400-1700 devirde alınır. Yani bu devirde sürebildiğin herhangi bir viteste atmosferik arabanın 5bin devirde bağıra bağıra gittiği şekilde sen sakin sakin nerdeyse motor sesi duymadan gidersin. 4kişi, klima açık vs fark etmez çünkü tam torkunu alıyorsun. Turbo araçlarda güzerhanın neredeyse tamamını 1200-1700 devirle tamamlarsın motor daha fazla devir istemez sollama halleri dışında. Çünkü dizel gibi çekişi var.

    1.2 1.4ten de sessiz. Ben 90lığını da 105liğini de kullandım ikisi de kısa olsun, uzun rampa olsun 4 kişi olsun farketmeden zorlanmadan çekiyor. Dolayısıyla civic'i geçtim muadil 1.6 amosferiklerden 1 tık değil birkaç tık daha ferah motorlardır tsilar veya muadil markaların turboları. O yüzden vites düşürseniz bile yine 1500-2000 devir arasında gideceğiniz için sıkıntı yok. Yüksek devire çıkmanız ancak rampada sollama yapacaksanız gerekir yoksa sabit düşük devirde çok rahat tırmanıyor turbo motorlar rampaları 1.2tsi da farksız.

    Genel olarak 3bin devri geçmeniz çok çok nadir gerekir 1.2tsida uzun yolda. Sadece dipgaz sollamalarında 3500 devir sonrasında motor sesi duyarsınız. 3bin devir ve altında motor gayet sessizdir.




  • Forumda olan 2008 kampanyasini incelediniz mi?
    Golf 1.2 tsidan daha iyi tirmanir yokuslari hem diZel hem otm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik araca gore çok daha rahat çıkarsın ancak sakaltutan rampasini erzincandan gelirken 6. Viteste tek başına çıkarsın ailecek yolculuk yaparsanız biraz yuklenmen gerekir. Yolun kalan kısmında sıkıntı yasamazsin hic o araçla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civicden daha sessiz olacağı kesin ama kaçıncı viteste çıkarsın bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.