|
Konusunu açmıştım yaş 22 üniye yeni başlayacağım şubatta.Arkadaşlarımın çoğu seneye falan mezun olacak.Hiç okumayıp çalışanlar da var.Benim harcamam çok az olmasına rağmen içim çok sıkkın. Hala babamdan az da olsa para almak beni kötü hissettiriyor o bunu kesinlikle takma okumana bak diyor ama içten içe kötü hissediyorum o yüzden çalışmak istiyorum ancak psikolojik problemlerim engel oluyor.Bahane değil gerçekten engel oluyor şu anda. Son 2 haftadır da çok ağır bir depresyondan geçiyorum.Yaşıma göre çalışmamam çok mu göze batacak durum düşünceleriniz nedir merak ediyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






