Şimdi Ara

Nakil'den Sonra ADSL Sinyali Gelmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
5.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Maltepe'den, Libadiye civarına taşındım. Telefonu ve interneti nakil yaptırdım. Fakat Modem'e ADSL sinyali hiç gelmiyor. 2 modemde de denedim. 2sinde de olmadı. Servis sağlayıcıyı ve TT'yi aradım defalarca her seferinde baştan başlıyorlar, ADSL sinyali gelmiyor diyorum, modeminize ulaşmaya çalışıyorum diyorlar. Sinyal gelirse sen modemime ulaşabilirsin. Sonra arıza kaydı alıp size dönülecek deniyor.

    Sizce bu sorunun sebebi ne olabilir? 10 gündür internet yok. Komşudan şifresini istedim onunkini kullanıyorum ama o da çok iyi çekmiyor.



  • Nakil işlemi esnasında tamamlanmamış bir şey olabileceği gibi modem ayarlarından da olabilir. Modem bağlanmaya çalışırken falan splitterdan modem sesleri geliyor mu? Bende az da olsa gelir bu sesler.
    Bir de ben Tekirdağ'da kullandığım PPPoE modunu Eskişehir'de kullanamamıştım, müşteri hizmetlerini arayınca PPPoA moduna geçtim ve modem bağlanmıştı. Yani Eskişehir'deki Turk Telekom'un sistemi Tekirdağ'dakinin desteklediği PPPoE ayarını desteklemiyordu. Bunu da deneyebilirsin bir, tabi senin örneğinde farklı bir şeydendir muhtemelen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plus19

    Merhaba Arkadaşlar,

    Maltepe'den, Libadiye civarına taşındım. Telefonu ve interneti nakil yaptırdım. Fakat Modem'e ADSL sinyali hiç gelmiyor. 2 modemde de denedim. 2sinde de olmadı. Servis sağlayıcıyı ve TT'yi aradım defalarca her seferinde baştan başlıyorlar, ADSL sinyali gelmiyor diyorum, modeminize ulaşmaya çalışıyorum diyorlar. Sinyal gelirse sen modemime ulaşabilirsin. Sonra arıza kaydı alıp size dönülecek deniyor.

    Sizce bu sorunun sebebi ne olabilir? 10 gündür internet yok. Komşudan şifresini istedim onunkini kullanıyorum ama o da çok iyi çekmiyor.



    Santralda port geçişi yapılmamış yada iç tesisatta sorun olabilir.Bunu anliyabilmek için eve ekip gelmesini ve ölçüm yapmasını isteyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem ayarlarını hepsini denedim. Hatta resetleyip baştan kurdum kaç kere modem'de sorun yok.

    Turk Telekom'u arayıp ADSL sinyali gelmiyor dediğimde senin hattın hala maltepe'de görünüyor Hattının nakili gerçekleşmemiş dediler. Ben de bunun üzerine DSmart'ı aradım tekrar inatla nakil işleminin gerçekleştiğini söylüyorlar. Pazartesi'ye kadar bana dönüş yapacaklarını bildirdiler. İnşallah gelip şu sorunumu çözerler artık.

    Bir de bu çalışmayan, interneti onlardan kaynaklı sorunlardan dolayı kullanamadığım durumlarda, kullanmadığım günlerin parasını iade alabilme imkanım var mıdır?
  • iade etmezler parayı ona bakarsan ben taşındıgımda ne telefon vardı ne internet para ödüyodum 2 ay yoktu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plus19

    Modem ayarlarını hepsini denedim. Hatta resetleyip baştan kurdum kaç kere modem'de sorun yok.

    Turk Telekom'u arayıp ADSL sinyali gelmiyor dediğimde senin hattın hala maltepe'de görünüyor Hattının nakili gerçekleşmemiş dediler. Ben de bunun üzerine DSmart'ı aradım tekrar inatla nakil işleminin gerçekleştiğini söylüyorlar. Pazartesi'ye kadar bana dönüş yapacaklarını bildirdiler. İnşallah gelip şu sorunumu çözerler artık.

    Bir de bu çalışmayan, interneti onlardan kaynaklı sorunlardan dolayı kullanamadığım durumlarda, kullanmadığım günlerin parasını iade alabilme imkanım var mıdır?

    Senin telekomla muhattap olmanda ilginç bu islemlerin d smart tarafından takip ediliyor olması lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savaskerem37


    quote:

    Orijinalden alıntı: plus19

    Modem ayarlarını hepsini denedim. Hatta resetleyip baştan kurdum kaç kere modem'de sorun yok.

    Turk Telekom'u arayıp ADSL sinyali gelmiyor dediğimde senin hattın hala maltepe'de görünüyor Hattının nakili gerçekleşmemiş dediler. Ben de bunun üzerine DSmart'ı aradım tekrar inatla nakil işleminin gerçekleştiğini söylüyorlar. Pazartesi'ye kadar bana dönüş yapacaklarını bildirdiler. İnşallah gelip şu sorunumu çözerler artık.

    Bir de bu çalışmayan, interneti onlardan kaynaklı sorunlardan dolayı kullanamadığım durumlarda, kullanmadığım günlerin parasını iade alabilme imkanım var mıdır?

    Senin telekomla muhattap olmanda ilginç bu islemlerin d smart tarafından takip ediliyor olması lazim

    Evet DSmart'ın yapması gerekiyor ama 10 gündür sürekli 48 asaat içerisinde size ulaşacağız deyip duruyorlar ama hiç geri dönen olmuyor ben arıyorum sürekli. En sonunda ben de tüm birimlere arıza kaydı bıraktım belki birisinden birşeyler çıkar diye.
    İnşallah en yakın zamanda çözülür.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Evlilik düşündüğüm için şuan evdeki internet ve hd smart ı kendi evime taşıyacağım , siz nakil için neler yaptınız, ödeme yapılmasını istiyorlar mı , biraz detaya inebilirmisinz rica etsem.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.