Şimdi Ara

N11 Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11 e olan guvenimi kaybettim tuketici hakem heyetine yaltigim basvuruyu direk paylasiyorum. 3 haftadir oyaliyorlar beni.

    11.08.2021 tarihinde Doğuş Planet Elektronik Ticaret ve Bilişim Hizmetleri A.Ş.’ye ait “www.n11.com” alan isimli internet sitesinde satış yapmakta olan Ramazan Mutlu Mutlu Bilgisayar İnşaat Temizlik ticaret unvanlı satıcıdan 1 adet 4850,90 TL fiyatlı (ek-1 ödeme dekontu), XFX marka Radeon RX 6600 XT Speedster QICK 308 model (Ek-2) ekran kartı sipariş ettim. Siparişim 12.08.2021 tarihinde tarafıma ulaştı (ek-3) ve yapmış olduğum kontroller neticesinde satıcının internet sitesinde özelliklerini belirtmiş olduğu üründen farklı özelliklere sahip, hatalı ürün gönderildiğini tespit ettim (ek-4 tarafıma gönderilen ürün fotoğrafı ve internet sitesinde gözüken ürün bilgileri). Bu sebep ürünü 12.08.2021 tarihine satıcı Firmaya geri gönderdim (ek-5 gönderime ilişkin görsel). Bunun sonucunda Firma; adıma e-fatura düzenlendiğini, ürün bedelini iade edebilmeleri için iade faturası düzenlemem gerektiğini aksi halde ödemiş olduğum ürün bedelini iade etmeyeceklerini belirttiler (ek-6 iadenin reddedildiğine ilişkin görsel). Adıma kayıtlı herhangi bir şirket olmamasına ve bireysel olarak ürünü satın almış olmama rağmen adıma e-fatura düzenlenmesinin uygun olmadığını, kurumsal müşteri olmadığım için iade faturası düzenleyemeyeceğimi Firma’ya belirtmiş olmama rağmen Firma ürün bedelini iade etmeyi kabul etmedi. Hukuka aykırı düzenlenen fatura sebebiyle mağdur durumda olmama rağmen ürün bedelinin iadesi mümkün değil ise internet sitesinde özellikleri belirtilen ürünü bana göndermelerini teklif ettiğimde de olumlu bir dönüş alamadım. Bu nedenle Sayın Heyetinize başvurma zorunluluğum hasıl oldu. Hukuka aykırı düzenlenen fatura sebebiyle iade faturası düzenleyememem gerekçe gösterilerek ürün bedeli veya ürünün gönderimi talebimin reddedilmesinden doğan mağduriyetimin giderilmesi adına; öncelikle satın almış XFX marka Radeon RX 6600 XT Speedster QICK 308 model özelliklerine sahip, satıcı Firmanın internet sitesinde belirtmiş olduğu özelliklere haiz ürünün tarafıma gönderilmesini, bunun mümkün olmaması halinde ödemiş olduğum bedelin tarafıma iadesine karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • yanlış olarak ürün yerine başka hangi ürünü gönderdiler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ürünle alakalı bilgileri burada da paylaşırsanız daha anlamlı konu olur. Ayrıca sorun eğer model farkı ise, siz de iade de kabul ediyorsanız size zaten çözüm sunulmuş olup, siz eğer şirket adına aldıysanız haksız bulunabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba @WEBLEY ,


    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır. 


    n11.com

  • samgoli82 S kullanıcısına yanıt
    Swift 210 2 fanlisini gondermisler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bukibuks kullanıcısına yanıt
    Hocam ben sirket degilim ki sikinti o zaten. Ben suan hatali gonderilen urunu bile kabul ediyorum ama hic bir cozum uretmiyorlar. 3 fanli 308 siparis verdim 2 fanli 210 modelini gonderdiler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • WEBLEY W kullanıcısına yanıt
    Hocam bu tarz durumlarda bedel üzerinden indirim hakkınız söz konusu. Fatura bireysel mi yani? Bu konuda aslında çözüm basit.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bukibuks kullanıcısına yanıt
    Nasil yani indirim hakki? Cozum zaten basit ama satici kotu niyetli n11 de yardimci olmuyor.
    Urunun suanki fiyati yuksek oldugu icin urunude gondermiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • WEBLEY W kullanıcısına yanıt
    Siz ürünü karşı tarafa yolladınız mı? Bu durum kötü oldu. THH dışında çözüm yok. O zaman.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bukibuks kullanıcısına yanıt
    Urunu ayni gun yolladim. Thh ye basvurduk bakalım. Turkiyedeki saticilardan her seyi beklerim ama n11 den en azindan bir cozum beklerdim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yüzde yüz haklı olduğu bir konuda hakem heyetine gitmenin anlamı yok hemen davacı ol mahkeme masrafları avukat bedeli yatırılan harc hepsini alırsın zaten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • terneke T kullanıcısına yanıt
    Bir an once cozulmez ise oyle yapicam zaten ama esim avukat once thh ye basvuralim dedi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.