Şimdi Ara

n11 kargolanmayan ürün kargolanmış gibi gösteren satıcı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
2.399
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://urun.n11.com/elektrikli-supurge/philips-fc932307-powerpro-compact-torbasiz-elektirikli-supurge-P106509995

    Linkteki ürünü bir arkadaşa aldım. 25 nisanda takip kodu geldi ürün kargolandı diye ama ürün gelmeyince Yurtici kargo müşteri hizmetlerini aradım. Aldığım cevap firma ürünü şubeye teslim etmemiş sadece kargo faturası kestirmiş. Benim gibi gündür bekleyen de var mış bu arada. n11 müşteri hizmetleri konuyu ilgili birime aktardık dedi. Yurtici kargoya göre firma anlaşmalı firma olduğundan yapılan işlem normal miş şubeyi şikayet edemezmişim.

    N11 kelepir isimli mağaza.


    mağazanın iletişim hattını aradım ama açan yok iptal istedim mesaj yoluyla şimdilik ona da bakan yok.







  • gönderdi gibi gösterilen kargon gelsin, sonra iptal edersin ve n11 e şikayet edersin. tüketici hakem heyetine kadar yolu var
  • ürün teslim almadan fatura kesmek nasıl normal oluyor onu anlayamadım.
  • aynı mağazada aynı ürün bir arkadaşım a da oldu. Hatta alışveriş otomatik onaylandı, Kargo sonra geldi.
  • satıcı iptal talebimi takmıyor N11 in hiç umrunda olmuyor. Nasıl bir ülke arkadaş burası
  • N11 iyice zıvanadan çıkmaya başladı. Ben de beyaz eşya aldım satıcı kargo takip numarası kısmına BEKO yazmış. N11 e bildirdim sorun olmaz, ürün gelmezse haber verin dedi. Kargo takip kodu girildiği için sipariş 3 iş günü sonunda otomatik onaylanacak diyorum, bana cayma hakkından bahsediyor, elime geçmeyen ürün için cayma hakkını kullanacakmışım. Bu nasıl iştir, bu nasıl mantıktır arkadaş n11 in kuponu vs olmasın önünden geçilecek site değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CarpeDiem_

    N11 iyice zıvanadan çıkmaya başladı. Ben de beyaz eşya aldım satıcı kargo takip numarası kısmına BEKO yazmış. N11 e bildirdim sorun olmaz, ürün gelmezse haber verin dedi. Kargo takip kodu girildiği için sipariş 3 iş günü sonunda otomatik onaylanacak diyorum, bana cayma hakkından bahsediyor, elime geçmeyen ürün için cayma hakkını kullanacakmışım. Bu nasıl iştir, bu nasıl mantıktır arkadaş n11 in kuponu vs olmasın önünden geçilecek site değil.

    satıcıyı paylaşında kimse bişey almasın
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar bu işleyiş şekli kızmayın ama böyle çalışıyor
    bende beko ürünü aldım aynı oldu beko yazmasının karşılıgı
    fabrikadan direk size gönderecekler demek yani satıcı ürünü direk fabrikadan sevk
    ettiriyor
    yurt içi kargo olayını da yaşadım oda standart uygulamalardan
    genelde takip kodundan 1-2 gün sonra kargoya teslim ediyorlar

    kısacası bunlar size özel durum degil ama
    her satıcı aynı olmaya da bilir ben böyle bir işleyiş oldugunu panige gerek olmadıgını
    anlatmaya çalıştım
  • şahina Ş kullanıcısına yanıt
    Benimki panik değil de satıcıya sinir oldum oraya 3-5 gün tedarik süreci yazsa anlarım. Satıcı 25 Nisanda ürünü kargoya verdim diye sisteme kod girdi bende alıcıya çarşamba günü kargo gelir dedim gelmeyince baktım kargo hareketi hiç yok. KArgo müşteri hizmetlerini aradım ürün şubeye hiç gelmemiş şube kargo için fatura kesip satıcıya kod vermiş o da kodu sisteme girmiş . Kargolanan ürün yok ortada 3 gün geçti bu şekilde N11 konuyla ilgilenmiyor. Satıcı cevap vermiyor. Ürün gelse bile bu adama nasıl güveneyim ben.
  • benim tecrübem de böyle oldu bilgisayar almıştım
    konya da bir firmadan ve baya bir stres yaşadım ama sonradan
    satıcı cevap yazdı öyle rahatladım adamın elinde ürün yokken satmış
    kargo süresi dolacak ken kargolamış gibi gösteriyor
    yani zaman kazanma olayı
  • o bir kaç günlük ekstra sürede ürünü temin edip
    bana yolladı benim tahminim sizin ürün kargoda ama size degil
    ona geliyor oda alıp size gönderecek
  • Kupon olayı olmasa kimse şu n11'in yüzüne bakmaz. Satışları durur. Zaten bunu bildikleri için sürekli kampanya yapıyorlar. Kuponsuz alışveriş yaptığımı pek hatırlamıyorum. Uygun fiyatlı ürün bulup alırsanız da (fiyatı çok düşük olacak) satıcı iptal ediveriyor zaten.

    N11 güvenilir bir site değil, her alışveriş RİSK'tir.
  • tamamen dogru bir tespit katılıyorum
    en olumsuz yönüde şu satıcı sizin kupon kullandıgınızı biliyor
    ve bunu suistimal ediyor
    küçük hataları olan veya muadil ürün gönderiminde sizin
    kupon yüzünden o ürünü kabul edeceginiz kanaati ile n11 de satış yapıyor
  • n11'den geçen bir ürün alayım dedim hem ürünü alamadım hem param kaç gün içerde kaldı. Satıcının hatası yüzünden olmuştu stokta olmayan ürüne stokta var dediler gelecek diyerek oyaladılar beni ve en son siparişimi iptal ettim. Mağazayı şikayet ettim stok olmadan stok gösteriyor diye tamam ilgileneceğiz dediler aradan 2 ay geçmesine rağmen hala üründe son 2 adet yazıyor demekki hiç birşey yapmamışlar.

    Daha sonra aynı ürünü gittigidiyor'dan sipariş ettim saat 5 sularında USP kargo takip numarası girildi sisteme girdim geçersiz dedi. Akşam 10 gibi tekrar baktığımda hareketleri gözüküyordu. Bazen gecikme olabiliyor diyeceğim ama sizin durum tamamen farklıymış.
  • Mağaza bizi takmıyor N11 umursamıyor 3 gündür kargo çıkış subesinde gibiymiş gibi duruyor tabi ortada üründe yok. Ödeme erteledik onunda bir süresi var sonra sistem otomatik onay verecek ama ortada muhatap yok.
  • n11 bu soruna çözüm bulmalı
    lakin zaten bu site satıcıyı koruyor
    yapılan işlem resmen sahtekarlık
  • N11 kupon indirim ayaklarına kalkınıyor yoksa müşteri hizmetleri ve desteği ciddi anlamda kötü kafadan satıcıyı kolluyor kazayla fırıldak bir dükkana denk gelirsen yandın, satıcı yorumlarına puanlarına bakmadan asla almamak lazım.
  • kargo firmasınında yaptığıda doğru değil. o fatura kesme olayı eskidendi. kdv kanunu çok net değil ama şimdi irsaliye kesmeden yada hizmet etmeden fatura kesmek bir çok uzman tarafından naylon fatura olarak değerlendiriliyor.
  • g.gidiyoda yanlış kargo gelip uğraşınca sistemin otamatik onay günü geldi..otamatikonay 4 günmüydü 5 günmüydü öyle bişey..
    mh ye onaylamayı durdurun kargomu alamadım dedim.. durdurdular..
    kargo geldi.. servis gelip cihazı kontrol edene kadar onaylamadım..
    satıcı arayıp onayı niye durdurdunuz diyo..
    yaw kardeşim kargoyu sürüncemede bırakan yanlış yapan senin ürün elime ulaşmadan onay isteynde sensin nasıl oluyo dedim..
    ürünün teslimatını yapılmadığını bildiği halde onayı niye durdurdun diyo..
  • N11 den bir 10lu stiker aldım adamlar mürekkepli yazıcıda basmışlar ve pikseller sayılıyordu.Ucuz bişey ama iade etmeye karar verdim. N11 şartlarına tam uygun olarak kargoya verdim. Satıcı hvtticaret kargoyu kabul etmedi ve kargo geri geldi. Benden 14 TL+7 TL kargo parası talep edildi. Ben de kargoyu almadım. Ayın 22' sinde durumu N11'e bildirdim. 25'inde yine durumu söyledim. En kısa sürede size dönüş yapılacaktır deyip duruyorlar. N11' de işiniz rast giderse çok iyi, yoksa N11 satıcı odaklı bir firmadır ve yasal hakkınızı bile kullanamazsınız ve satış sonrası hizmet alamazsınız bu şekilde.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.