Şimdi Ara

N11(hesaplımagaza) Türkçe de n11 in yaptığına ne denir ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
1.172
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 11.11 tarihinde hesaplı mağazadan ütü siparişi verdim. Firma kargo takip noyu farklı adres ve alıcı olarak yazmış. 4 gündür sabah akşam firmayı düzeltmeleri için arıyorum kargo takip no veremiyorlar. İade süreci başlatıyorum reddediyor.N11(hesaplımagaza) Türkçe de n11 in yaptığına ne denir ?N11(hesaplımagaza) Türkçe de n11 in yaptığına ne denir ?




    21.11 güncelleme

    Evet arkadaşlar n11 bana ulaştı. Mağazayla konuştuklarını iade talebini tekrar oluşturmamı istediler bende siz oluşturun dedim. İade talebinde n11 direkt kendisi bulundu. Bugün n11 sitesine girdiğimde iademin reddedildiğini gördüm. Sebebiyse ürün teslim edilmiş. Kime teslim edilmiş Mahmut Ticarete şaka gibi. N11 göz göre göre bu işe ortak oluyor.Bu ürün bana ulaşmadı.Firma istanbul'da. Kızıltepede ki Mahmut ticareti görerek nasıl onay verirsiniz. N11(hesaplımagaza) Türkçe de n11 in yaptığına ne denir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etomon -- 21 Kasım 2017; 16:4:33 >







  • ürün teslim edilmiş görülüyor (başka adrese galiba) ,takip no derken neyi söylüyorsunuz ?
    n11 de bu tür sorunlar çok oluyor ,isimden bir adres çıkıyor galiba ve adres direk orası görülüyor
    tabi kargocular bunu bilemez ama teslim ederken neye göre teslim ettiler ?
    alıcı niye bu benim değil dememiş o da ayrı bir soru ?
  • Başkasına teslim edilmiş olsa bile satıcının buna müdahale etmesi lazım. Bu sizin hatanız değil. N11'e Canlı Chat ile yazın. Olmazsa şikayet sitelerine yazın bence.
    Ben de ürün sattım. Başkasına teslim edilince alıcıya yeniden ürün göndermek zorunda kaldım. Yalnız bu olay gittigidiyor'da oldu. N11 başka bir alem. Hep satıcıyı tutuyor.
  • Başkasının takip nosu girilmiştir.
  • Başkasının takip nosunu girdiklerini söylüyorlar. Fakat bana gönderdiklerini iddaa ettikleri takip noyu sunamıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abi aynı ütüyü aynı mağazadan ben aldım normalde salı günü vermeleri gerekirken vermediler çarşamba günü mesaj attılar n11 sisteminde sıkıntı oldu o yüzden bugün verdik kargoya kusura bakmayın diye perşembe günü teslim aldım sıfır açılmamış kutusunda aynbı ütü geldi yani pek sıkıntı yaşamadım size denk geldi heralde umarım çözülür.
  • Merhaba etomon,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bende arzum okka kahve makınası aldm . aynı mağazadan numarayı felan yanlıs gırmısler. 17 sınde elımde oldu makıne.
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Evet arkadaşlar n11 bana ulaştı. Mağazayla konuştuklarını iade talebini tekrar oluşturmamı istediler bende siz oluşturun dedim. İade talebinde n11 direkt kendisi bulundu. Bugün n11 sitesine girdiğimde iademin reddedildiğini gördüm. Sebebiyse ürün teslim edilmiş. Kime teslim edilmiş Mahmut Ticarete şaka gibi. N11 göz göre göre bu işe ortak oluyor. N11(hesaplımagaza) Türkçe de n11 in yaptığına ne denir ?




  • n11 N kullanıcısına yanıt
    yardımcı olalım demişsiniz ama sonuç ortada ?
    ilgisiz kişiye teslim edildiğinde millet mağdur olacak ,buna bir çözüm üretmeniz lazım
    iyiymiş o zaman misal satıcı kendi arkadaşına kargoyu göndersin ve teslim edilmiş bana ne desin ,sizde seyredin
  • hocam baska takip no yazmıslardır ama size urunu göndermemiş olabilirler. Burada ne yaparlarsa yapsınlar ürünü size teslim etmedikleri için paranızı iade edecekler. Sıkıntıya düsecek olan satıcı firmadır. Hem farklı adrese ürün gönderdikleri için hem de iade taleplerini reddettiği için. sizin için ise tek sorun tüketici haklarına kadar gitmek olacak.
  • etomon kullanıcısına yanıt
    Merhaba etomon,

    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com
  • BuZ-MaViSi kullanıcısına yanıt
    Bugün de bakıcam işlem yapacaklar mı yapmazlarsa thh gideceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • direkt iade edelim iade alalım derler mağdur ederler
    çünkü en kolay yol bu hemen her site böyle yapıyor MÜŞTERİ MAĞDUR OLMUŞ ÜRÜNE İHTİYACI VARKEN ÖDEMEYİ YAPMIŞ BEKLERKEN KENDİ İNiSİYATİFİ DIŞINDA TEDARİKÇİ SATICI VE PAZARLAYICI FİRMA TARAFINDAN YANLIŞLAR İHMALLER OLMUŞ kuru özürle geçiştirilip olay ürün iptal edilerek bitirilir?

    Bu mu e-ticaret ahlakı? SİPARİŞ EDEN MÜŞTERİ SUÇ İŞLEMİŞ SANKİ. müşteri memnuniyeti diye bir olgu var kimse bilmiyor, öğretmiyor ve onca cafcafalı kampanya ile satılmaya pazarlanmaya çalışılan ürünler müşterinin hiç sorumluluğu olmaksızın her zaman siparişi veren müşterinin aleyhine gelişip sinir bozucu mağduriyetlere sebeb oluyor nu11 hepsiburada vs pazaryeri siteleri de ilgilenmeyip bu işe çanak tutuyor satıcıları en az %12,5 komisyon ödüyor sipariş veren nasıl olsa eli mahkum hakkını arayamaz afedersiniz k.riz ya!

    bu durumda HBde bunu hep yapıyor n11de Türkçe de bunların yaptığına ne denir ?
    sorusuna en güzel cevabi Rahmetli Kemal Sunal verir:
    "- Eşşoleş..k!!"




  • An itibariyle iadem onaylandı. Mağazayı baya rahatsız ettim teşefonlarımla benim çektiğimi siz çekmeyin bu mağazadan alışveriş yapmayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Lastik_point adlı mağazadan iki ayrı ebatta toplam 8 lastik siparişinde bulundum. UPS kargo ile tarafıma faturası Lastik24 tarafından kesilmiş 7 adet lastik teslim edildi (verdikleri takip kodunda 7 adet ürün ilişkilendirilmiş görünüyor), bir tanesi sonra gelebilir, firmayla iletişime geçin dendi. Firma 1 haftadır n11 üzerinden sorduğum sorulara yanıt vermiyor. Telefon numaralarından ulaşmaya çalışıyorum biz ilgilenmiyoruz deyip başka numara veriyorlar, o numara aranmıyor bile vs.. N11'i arıyorum, kayıt oluşturduk diyorlar, ne arayan var ne soran. Bugüne kadar N11 üzerinden onlarca alışverişim olmuştur , bir sorunla karşılaşmamıştım ancak sorunla karşılaşınca anladım ki karşınızda sizi koruyacak bir yapı yok. Üç kuruş indirim yaptık diye insanlara eziyet çektirmekte bir sakınca görmüyorlar.
  • elisa38 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba elisa38,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Canlı chat işi yalan üç dört gün sonra arayıp geçiştiriyorlar şikayet var a yazın millet görsün,duysun,bilsin hemen arıyorlar oradan yazınca

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kargo teslim adresi ile verilen takip no'daki adres farklı ise buna n11 müdahale etmesi gerekli
  • Merhaba mmorhan,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.