Şimdi Ara

n11 Dijital Dolandırıcılık Sitesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    Yetkilendirilmiş gümrük müşavirliğinde gümrük müşavir yardımcısıyım, işimiz gereği farklı güzergahlarda depo kontrollerine gidiyoruz, geçen sene de İstanbul'dan Gebze tarafına görevlendirildim ve kendimi idare edebilmem için n11 den hızlıca 3 adet orta kalite spor ayakkabı aldım.


    Sabah ilk trenle gebzeye gidiyor akşam geç saatlerde dönüyordum. Ayakkabıları sırası ile denemek istedim lakin; GREYDER marka (Yozgat mı Tokat mı ne üretimli) ayakkabı bariz ayak bileğimin dışındaki kemiğe vuruyor, ayakkabı giyilmez halde duruyordu. Onca yolu ayak bileklerim acıya yana çektim. Yıllardır spor ayakkabı giyen birisi olarak, ayakkabıyı diğerleri ile karşılarştırdığımda bariz üretim hatası olduğunu görüyordum. Üstelik akkabı bağcıklı yerine lastikliydi, ve sıkma ayarlarını ayarlarken 2 gün içerisinde lastikler koptu. :D


    Dönem içerisinde n11 canlı destek ile iletişime geçtiysemde o lanet canlı destek penceresi hemen kapanıyordu. Tekrar tekrar denedim lakin, iş ve yolculuk süreçleri içerisinde sürekli kapanan n11 canlı destek penceresine fazla vakit ayıramadım. Malesef 10 aya yakın süre geçmişti ve nihayet iş yerim daha sakin yere atama yapınca 11 ay sonra n11 m hizmetlerini arayarak durumu ilettim, kısa bir süre sonra n11 m hizmetleri ayakkabı bedeli karşılığında n11 kuponu verebileceklerini söylediler, aynı ayakkabı malumunuz enflasyon oranları ile 3 katına çıkmış durumda, bende kuponu 600 lira olmasını rica ettim. Bir daha kupon mupon vermediler sonra. İşlerine gelmedi tabi, 300 TL'ye 1 yıl önce aldığım ayakkabı şimdi 900 lira, güya n11 ve GREYDER markasına güvendik; sonuç; n11 m hizmetleri GREYDER markasından Aslı hanım diye birinin arıyacağını söyledi, lakin 1 aydır arayan soran yok.


    Profesyonel iş hayatımızda bu gibi kendini bilmez hırsız n11 ve GREYDER marka ayakkabılar ve alışveriş siteleri olduğu sürece paranızada iş hayatınızada sahip çıkın. Şimdi ben aylarca o ayakkabıyı kullanamadım, hem param çalındı, hemde asılsız beyanlarla çözüm için dolandırıldım durdum ve sonuç alamadım ki;


    n11 2. Dijital Dolandırma Yöntemi ile başıma gelenler:


    n11 ile geçtiğimiz hafta başıma gelen yeni bir dijital dolandırıcılıkla daha tanıştım. Adamlar MNG kargo ve mağaza ekseninde müthiş bir dolandırıcılık sistemi tesis etmişler!


    1.7 litre cam suluk ürünü sipariş verdim, günlerce kargo olmadı, m hizmetlerine durumu bildirdim, 2 gün içinde dönüş yapacaklarını beyan ettiler. Lakin kesinlikle arayan sonra yok, akabinde n11 deki satıcı mağaza MNG kargo sistemini kullanarak bir kargo süreci başlatmış ama, MNG kargo takip numarası yok :D herhangi bir ürün ve kargo veya yol hareketi yok! İnanın, ekranda kargo takip namına giçbirşey başlatılmamış. Sadece Kargo Takip kısmı MNG kargonun sayfasına gidiyor. Kesinliklede ürün elime ulaşmadı, hiçbir kargo bilgisi tarafıma aktarılmadı ?


    Peki ne oldu biliyor musunuz ? n11 dijital dolandırıcılık sisteminden mail geldi: Otomatik Onay maili :D alışverişten memnun kaldınız mı ? diye  

    Bunlar MNG yi de kullanarak, satıcının elinde olmayan ürünüyle insanları n11'liyorlar. evet n11'liyorlar. Bu dijital teröristlere paranızı ve geleceğinizi kaptırmayın. Sonradan fark ettim ki satıcı; ürünü 30 lira daha fazla ücretle mağazaya koymuş :D işte bu iş bu kadar, haftalarca kargo bekle, m hizmetlerini ara, mağazaya yaz ama sonuç yok :D


    Arkadaşlar ben soruyorum, ben avukat ile hareket etmek istiyorum ? Bunları daraltıp tazminata boğmak istiyorum ( m hizmetleri personlleri dahil) Bundan sonuç alabilir miyim ? Beraber hareket edelim, adliye önünde aylem yapalım!








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.