Şimdi Ara

N11'deki Mağazalara THH İşlemiyor - Merdivenaltı firmayla deneyimim. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
5
Favori
17.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu kadar saçma ve gereksiz prosedür olmamalı.Bu firma sahibinin adı,Tc'si ve para yatan hesabı,hatta çektiği atm'ye kadar belli değil mi?Cevap KABAK gibi...
    Devletin kurumlarının işlemezliğine kamu spotu gibi bir örnek...

    Amazon dışındaki hepsiyle benzer sorunlar yaşadım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 den xbox almıştım tr garantili diye, garantisiz çıktı. Satıcı iade almadı n11 hiçbirşey yapmadı. Firmanın adresi telefonu herşeyi sahteydi. Microsoft usa ile görüştüm fatura bozması kağıdın görüntüsünü attım adamlar bir sene garanti verdi sonra iki sene yapın dedim yaptılar. O zamanda beri n11 denen yerden çöp almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biricikömer -- 22 Şubat 2019; 3:45:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 ve gg. gibi siteler zaten aracı siteler (bir arkadaş daha belirtmiş) ,o nedenle verdikleri süre zarfında garanti veriyorlar ama n11 biraz daha iddialı şeyler söylese de fazla bir şey yapamıyor

    bende geçtiğimiz aylarda garantisi devam eden ram için değişim istedim ,kargo kodu verdiler ve ürün satıcıya ulaştığı gün yeniden kargoya verilmiş
    ben zannettim değişim yapıp hemen gönderdiler ama kargo gelince bir baktım gönderdiğim kargoyu hiç açmadan bana geri göndermişler
    tekrar başvursam yine diyecekler kargoyla gönder ,ee her kargo şubesine gitmek bana 5 tl.ye mal oluyor ve zaten bu ramın fiyatı 40-50 tl. civarı
    o nedenle kahretsin deyip çöpe attım ve başka ram aldım ,diğer türlü sürekli değişim isteyeceğim ,kargoya gidip göndereceğim ,sonra gelmesini bekleyeceğim vs.vs.

    ha şimdi sorsan diyeceklerdir ama bak senin garantili ürün talebini bile karşıladık

    gerçi sorun çıktığında hepsi aynı ,amazon gelince bunlardan kurtulacağız denilip duruyordu millet ,geldi de ne fark etti sanki ?
    aynı satıcılar aynen orada ve sorunlarda aynı




  • Bu gibi durumlarda banka hesaplarına haciz konulur mu? Konulursa nasıl haciz konulur?
    N11'in bu tür dolandırıcı şirketlere önayak olmasının bir yaptırımı yok mu?
    Konu hakkında bilgisi olan var mı?
  • amazon harici toplu iğne bile almıyorum artık. geçenlerde alacağım ürün gg'da 20 tl daha ucuz olmasına rağmen amazon satıcısından aldım.
  • Ilk alisverisimden beri onlarca alisveris yaptim belki de n11.com dan.Bir sknti yasamadim.Magazanin puani degil magazaya yapilan yorumlar onemli.Heleki sipqris sayisi 200 un altinda olan amagazalardan hic alisveris yapmayin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • az önce n11 uygulamasını teelfonumdan sildim.
  • Ben de en son 3 tane SSD aldım 2 farklı mağazadan, şimdilik sorun olmadı 70-80 lira kar ettim hatta ama N11 bence de direkt sıkıntılı bir site. 1-2 yıl önce bir kamera alacaktım kartımı kabul etmeyip beni deli etmişti, 20-30 lira daha verip Mediamarkt'tan aldım.

    Amazon'u da sardılar ama direkt Amazon tarafından satılan ürünlerde sorun olmuyor henüz. Sadece paketlemesi yurtdışı siteleri kadar özenli değildi.

    Bu saçmalığı okuduktan sonra n11'le pek işim olmaz gözümde çok değeri yoktu zaten. Tek çekiciliği kuponları oluyor.

    Hacze verin nedir ya pişkinliğe bak.

    Geçmiş olsun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizdeki bütün get siteleri milleti söğüşleme peşinde komisyonumu alayım da gerisi tırıvırı kayıt açarsın ilgilenmez şikayet edersin sallamaz ama bunun esass sebebi biz Tüketicileriz bu kaçıncı n11 konusu bilmiyorum artık sıkıntı yaşadığın siteden bir daha alışveriş yapma yok efendim kuponmuş bilmem neymiş 3/5 lira ucuza gelecekmiş sıkıntı yaşadığında vay efendim alışveriş yapmam bir ay sonra kuponmuş ucuzmuş hikayesi gene n11 de buluyor vatandaş kendini
  • gecmis olsun
    Türkiyede alisveris ciddi sıkıntı, online da sıkıntı elden magaza da sıkıntı ikinci el de sıkıntı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonra niye dünyanın marka değeri en yüksek firması AMAZON ?

    Sonra niye Türkiye'den hiç bir firma ilk 100 / 200'e giremiyor

    cevabı burda...
  • Skywaterr S kullanıcısına yanıt
    Bu olayla n11 de karşılaşmanız tamamen sizin şansınız. Satıcıyı diğer alış veriş platformlarında başka isimlerle bulabilirsin. N11 de bi elitebrands newyorkbrands diye iki satıcı var. newyorkbrands ın puanı birazdaha düşük. Aynı ürünleri satıyorlar ürün başlıkları aynı. Büyük ihtimal aynı firma. Amazonda firma bilgileri açıkça yazıyor. Fatura filan varmı? bi kontrol ediver. Sanırım adresi bulmaya uğraştığına göre elinde bi belge yok.

    Yazıyı okudum bu sorunlarla karşılaşmamak için fiş fatura yoksa onay vermeyin hatta ücretsiz iade edin. Kargo parası ödedikçe ya düzelecekler yada daha pahalıya satacaklar. :)

    İnternet alışverişlerinde bizim tek güvencemiz fiş-fatura onunda sahtesini yaparlarmı bilmiyorum. Aracı siteleler bişey yapamıyor. Hatta ürünü onaylarken ürünü ve fiş faturamı aldım diye onay veriyoruz. Gerisi tüketici haklarını ilgilendiriyor. Onay verdikten sonra geçmiş olsun. Ürün satış sözleşmesindeki satıcı bilgileri daha kapsamlı olarak yazılabilir belki. Bendeki sözleşmede isim soyisim ve bi adres vardı. İadeden sonra ödeme yapılmadı. Satıcı kargo parası diye tutturdu. Anlattım sözleşme gereği sizden o. Anlamadı. Fiş varmıydı attım mı hatırlamıyorum. THH başvurdum satıcı isim adres ile red yedim satıcı vergi kaydı yok diye. 5bin üstü satış yapan biri. En son gittigidiyordaki dükkanı kapattı başka ismle devam ediyordur belkide. Gittigidiyor hala havuz hesabına paranın yatmasını bekliyor. :)





    Sizin firmayı bi araştırdım diğer sitelerde;

    N11: https://www.n11.com/magaza/elitebrands
    N11: https://www.n11.com/magaza/newyorkbrands
    Gittigidiyor: https://dukkanlar.gittigidiyor.com/NEWYORKER34
    Amazon : https://www.amazon.com.tr/shops/A1SHFP8YRSM3IJ?ref_=v_sp_storefront



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kbxyedek -- 22 Şubat 2019; 12:36:8 >




  • kbxyedek kullanıcısına yanıt
    N11 problem çıkarsa alıcıyı korumak zorunda hatta sana zararını ödeyip kendi avukatları ile satıcı arasında işlem yapması gerekir

    Amazon bahsettiğim şekilde yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aliexpress bile gelmeyen kargo bozuk ürün iadesi yapıyor n11e bak sen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astegon

    Amazon kalitesi mi? N11 de olan mağazalar oraya da üşüşmüş durumda. O yüzden amazon da benim için çöp oldu. Sadece kendi stoğunda ya da sattığı ürün olursa bir ihtimal diyorum.

    Ama neredeyse 2 aydır girmiyorum bile siteye...
    Amazon derken satıcısı amazon olmasını kastetmiştim. yoksa n11 diyince de n11 satmıyor.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Bizdekiler aracılık yapıyor. Çoğunun mantığı komisyonu alır ürüne onay verdikten sonra sizi satıcı ile baş başa bırakırım. Amazon dan alışveriş yapmadım satış sözleşmesi filan inceleyemedim. Bahsettiğiniz olay burdaki mi yoksa yurt dışı amazonmu.

    N11:
    UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
    Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında satılan mal veya hizmete ilişkin sorumluluk bizzat Satıcı’ya aittir.
    Bununla birlikte Alıcılar, satın aldıkları mal ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerini Satıcılar’a doğrudan veya Doğuş Planet üzerinden
    iletecektir. Şikayetin Doğuş Planet’e iletilmesi halinde Doğuş Planet sorunun çözülmesi için mümkün olan tüm desteği
    sağlayacaktır.
    İş bu Mesafeli Satış Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere
    kadar Alıcı’nın yerleşim yerindeki ürünü satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Sorunları
    Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.


    Gittigidiyor:

    4.6 Alıcı ve Satıcı, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun kapsamında
    GittiGidiyor'un mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık eden Aracı Hizmet Sağlayıcı sıfatına haiz olduğunu ve Satıcı ve Alıcı tarafından
    sağlanan içerikleri kontrol etmekle, bu içerik veya içeriğe konu mal ve hizmetle ilgili hukuka aykırı bir faaliyetin ya da durumun söz
    konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü ve sorumlu olmadığını kabul, beyan ve taahhüt ederler. Taraflar, işbu Sözleşmeye konu
    üründen/hizmetin sunulmasından kaynaklanan tüm sorumluluğun Satıcı'ya ait olduğunu;www.gittigidiyor.com sitesinin Alıcı ve Satıcı
    arasındaki işbu Sözleşmenin tarafı olmadığını ve işbu Sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüğü bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt
    ederler. Satıcı, Gitti Gidiyor kullanıcı sözleşmesinde tanımlanan Sıfır Risk Sisteminin işleyişinn sağlanması amacıyla satışa sunduğu
    ürün ve/veya hizmetlere ilişkin bedellerin kendi nam ve hesabına Alıcı'dan tahsil edilmesi konusuna münhasır olarak, GittiGidiyor'u
    13.09.2018 Mesafeli Satış Sözleşmesihttps://www.gittigidiyor.com/main/myPage/agreement.php?satis_code=SC59444246&print=true 2/2
    temsilci olarak atadığını kabul etmektedir. Temsil yetkisinin Satıcı tarafından iptal edilmesi halinde GittiGidiyor, kullanıcı sözleşmesini
    feshetme ve Satıcı'nın üyeliğini iptal etme hakkına sahiptir. Alıcı, ürün ve/veya hizmetlere ilişkin ödemeyi Satıcı'nın temsilcisi sıfatıyla
    GittiGidiyor'a yapmakla alım-satım akdi kapsamında ödeme yükümlülüğünü ifa etmiş olacaktır.
    4.7 İşbu Sözleşme, Alıcı ve Satıcı için Gitti Gidiyor Kullanıcı Sözleşmesi'nden kaynaklanan yükümlülüklerini ortadan kaldırmaz.
    Taraflar, GittiGidiyor Kullanıcı Sözleşmesi ve eklerinde düzenlenen kurallara uymakla yükümlüdür.
    4.8 Taraflar, aralarındaki işbu sözleşmeden kaynaklı doğacak ihtilaflardan dolayı GittiGidiyor'un, idare ve yargı kararları dahil olmak
    üzere, herhangi bir zarara uğraması halinde onaylamış oldukları Gitti Gidiyor kullanıcı sözleşmesi ve sitedeki diğer kurallar kapsamında
    GittiGidiyor'un söz konusu zararları kendilerine rücu etme hakkı olduğunu kabul ederler.
    MADDE - 6 YETKİLİ MAHKEME:
    İş bu Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Alıcı'nın yerleşim
    yerindeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

    Hepsiburada:

    MADDE 5- GENEL HÜKÜMLER

    5.1- TÜKETİCİ,www.hepsiburada.com internet sitesinde sözleşme konusu ürüne ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

    5.2- Ürün sözleşme tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde teslim edilecektir. Ürününün teslim edilmesi anına kadar tüm sorumluluk SATICI'ya aittir.

    5.3- Sözleşme konusu ürün, TÜKETİCİ'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

    5.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

    5.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin bedelinin TÜKETİCİ'nin tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

    5.6- Ürünün tesliminden sonra TÜKETİCİ'ya ait kredi kartının TÜKETİCİ'nin kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, TÜKETİCİ'nin kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün SATICI'ya gönderilmesi zorunludur.

    5.7- Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin ayıplı (arızalı, bozuk vb.) halinde veya garanti kapsamında ve şartları dahilinde arızalanması veya bozulması halinde gerekli onarımın yetkili servise yaptırılması için sözkonusu ürünler SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

    5.8- 385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.

    MADDE 6- UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME

    İşbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; Türk Mahkemeleri yetkili olup; uygulanacak hukuk Türk Hukuku'dur.

    Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde geçerli olmak üzere her yıl Gümrük ve ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar olan ihtilaflar için TÜKETİCİ işleminin yapıldığı veya TÜKETİCİ ikametgahının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri,söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise TÜKETİCİ işleminin yapıldığı veya TÜKETİCİ ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri Yetkili olacaktır.

    Siparişin gerçekleşmesi durumunda TÜKETİCİ işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.




  • kbxyedek kullanıcısına yanıt
    Amazon.de farklı satıcılardan aldığınız üründe problem olması durumunda önce satıcı ilgileniyor problem Leh’inize çözülmez ise Amazon kendi garantisine alıyor ve ilgileniyor bu durumu teyit ettirdim

    Türkiye için görüşme yapmadım. Prensip gereği sadece satıcı Amazon olan ürünleri tercih ediyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkerA.

    10 Kasım'daki çirkin mesajlarından sonra üyeliğimi silmiştim.
    bunu yazmak için girmiştim
  • Hocam adamlar n11 de halen satış yapıyor sen nasıl tahsil edemedin ki alacağını.

    Hemen icra müdürlüğüne git n11 şirket merkezine (Doğuş Planet Elektronik Ticaret ve Bilişim Hizmetleri A.Ş. Katar Cad. No: 4, İTÜ Teknokent ARI 3, İç Kapı No: 803 - 902 Sarıyer / İstanbul) 89/1 haciz müzekkeresi göndereceğim de talebi açtır ve gönder.

    89/1 ile alacaklı olduğun şirkete n11 in göndereceği paralardan kesinti yaptırıp dosyana yollanmasını sağlayabilirsin. Çok basit bir yol geçmiş olsun.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Almanya nın tüketici haklarına göre bi işlem yapılıyordur belki. Bizim kanunlar sağdan soldan devşirilip pek bi düzenleme yapılmadığı ve bizde haklarımızı aramadığımız için bu sorunlar çıkıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.