Şimdi Ara

N11'deki Mağazalara THH İşlemiyor - Merdivenaltı firmayla deneyimim.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
5
Favori
17.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuya girmeden önce mutlaka twitterdan RT yapıp desteklerseniz çok sevinirim. Çok fazla insana ulaşmasını istiyorum bu konunun.https://twitter.com/sergenatalmis/status/1101065176739168257

    Merhaba arkadaşlar. Aslında bu konuyu çok geç bir zamanda açıyorum ama yinede açmak istedim. Hem bilgilendirme postu olsun hemde bir noktada içimi dökmek istedim. Bu postun amacı kesinlikle ağlama duvarına ağlamak değil. Bu deneyimi paylaşacağım çünkü insanlar n11'den alışveriş yaparken karşılaşabileceği olası sorunları görebilsin istedim.

    Öncelikle şunu söyleyeyim kesinlikle n11'i başka e ticaret siteleriyle kıyaslamıyorum. Benim nacizane fikrim kendileri Türkiye'deki e ticaret sitelerinde en çok kampanya yapan en ucuza ürün sattıran firmadır ama bu onların iyi bir site olduğu anlamına gelmiyor. Hatta ben aşağıda yazan olayın peşini bıraktıktan sonra n11 Türkiye e ticaretinin yüz karası diye bir kanıya varmıştım. Bu da benim şahsi fikrimdir tabiki. Amacım kesinlikle işte bu konuyu n11 görsün yardımcı olsun falan değildir. Sadece donanimhaber üyeleri bilgilensin herkes birbirine anlatsın ve riskleri bilin istedim.

    Şimdi konuya hemen gireyim. Biliyorsunuz ki n11 kendisi satış yapmıyor sadece aracı. Klasik GET ile çalışan E Ticaret mantığı. Paranız n11'in güvencesi altında... Peki ne kadar süre böyle? Eğer ürünü alıp hiç kullanmadan iade edersen evet öyle ama ürünü sadece bir açıp bakayım dersen malesef değil.

    OLAY TAM OLARAK ŞÖYLE YAŞANDI

    2017 Yılında n11'den Asics Sonoma Goretex bir ayakkabı aldım. Mağazanın adı Elitebrands. Sanırım o zamanlar puanı %95'ti ama konuyu açmadan önce baktım 91 olmuş. Yani puana bakarak al diyenler çıkacak diye söylüyorum puanında sıkıntı yok. Velhasıl bu ayakkabıyı sadece 6 ay giyebildim. Bu 6 ay'ın ilk 1 ayında su aldı. Goretex normalde almaması lazım hatta goretex olup su alan ayakkabıyı firma koşulsuz iade alır. Spor bir ayakkabıydı dedim ki boşver spor olarak kullanırım şimdi uğraşmayayım. Ama sonra komik bir şekilde farkettim ki iki ayakkabı da sökülmüş :) Bakın burada Asics markası kötü olmuyor. Yıllardır kullanırım gayet kalitelidir. Bu üründe bir sorun vardı. Çünkü sökülme şeklinin bana bağlı olması imkansızdı. Sonuç olarak ürünü aldığım mağazaya gönderdim, onlar bana kendilerince bir rapor yazıp (ki asicse gönderdik dediler) ürünü geri gönderdiler. Hakem heyetine başvurdum ve tabi ki tahmin ettiğim gibi haklı bulundum. Bu raporu alınca mağazaya durumu belirttim. Kendi kendime e artık parasını iade ederler ya da değişirler demiştim ama mağaza bana şöyle dedi ''Haciz İşlemi Başlatabilirsiniz''. Lan dedim ne hacizi 250 liralık ayakkabı. Ama bu lafa çok sinir oldum ve gittim hacize. Adana 11.icra dairesi - Dosya parası, gönderme parası, dilekçe parası gibi birkaç işleme toplamda ortalama 100 lira para ödedim. Bana dediler ki bu haciz sonucunda harcadığın paraları da alacaksın. Tamam dedim hacizi başlattım. Tabi bu arada n11'i arıyorum mağazanız devletin kararına bile saygı duymadı diyorum nasıl firmalarla iş yapıyorsunuz diyorum ama hiç sallamıyorlar. :) İpler şurada kopuyor. Tebliğat yolladığım adresten geri dönüyor. Çünkü adamların vergi dairesine verdikleri numaradaki adres yanlış. :) N11'i aradım mağazanızın adresini verin dedim. Mağaza hakkında bilgi vermiyoruz dediler :) Eyvallah başka şekilde öğreniriz dedik. İcra dairesi bir dilekçe yazdırdı istanbulda bir kuruma adresi mağazanın adresini öğrenip tebliğatı yollayabilmem için. Şimdi bu dilekçenin oraya gitmesi için ayrı para. Adresi öğrendikten sonra tebligatı mağazaya göndermem için ayrı kargo parsı ödedim. Ama sorun yok haciz olunca paramı tümüyle alacaktım. Öyle olmuyor işte kardeşim :) Bu tecrübesiz kardeşiniz nerden bilsin bu firma merdivenaltı. N11'e güveniyor sonuçta değil mi :) Sonuç şöyle: Adamların adına hiçbir şey yok.

    11.İCRA DAİRESİ MÜDÜRÜ BANA AYNEN ŞÖYLE DEDİ: Bazı mağazalar çulsuz oluyor bir şekilde e ticaret sitelerinde satış yapabiliyor. Sanırım onlar e ticarete girerken mal varlıklı ama girdikten sonra bu mal varlığını sıfırlıyorlar. Bu gibi durumlar için. Bu nitelikli dolandırıcılıktır arkadaşlar. n11 bu mağazayı hâlâ kapatmadı. Adamlar bazen anasayfaya reklam atıyor görüyorum. Ben buna rağmen 2 hafta önce ön yargımı kırıp bir mönitör sipariş ettim n11'den. Ürün geldi 1 hafta sonra bozuldu. Tekrar mağazaya gönderdim ve bana şu sebeple iademi red ettiler: Ekranda sıvı izleri var. Şimdi direk ürünü alıp servisine göndereceğim. İade raporu alıp öyle iade edeceğim. Bu ürün 1 haftalık ve ekranda sıvı izleri değil gönderdikleri ilk günden beri oluşmaya başlayan kontrast ve parazit sorunu var. Monitör kısmını geçiyorum ve şunu unutmayın diyorum. N11'deki mağazaların çoğu merdivenaltı firmalar. Puana falan aldanmayın. Heleki THH'ye güvenmeyin çünkü o adamlarında yapacak bir şeyleri yok. Ben işin parasında değilim ama parayı da yerden toplamıyoruz. Umarım bu insanlar hak yemenin ne kadar kötü bir şey olduğunu bir gün öğrenirler.

    GÜNCELLEME 1 (22.02.2019): Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Ben bu konuyu açarken Türkiye'nin en büyük teknoloji forumundaki insanlar görse yeter onlar çevresini bilinçlendirir diyerek açtım ve işe yaradığını düşünüyorum. Ana sayfada konuyu giren herkes görebiliyor. Konuya beş bine aşkın tıklanma var. Daha fazlası da olacaktır eminim. Belki ben 300-500 zarar ettim ama şu konuyu görüp N11'den alışveriş yapmayacak o kadar insan varki. Onların gireceği zararı düşünemiyorum. Şuan üniversitedeyim ve nisan ortalarında memlekete gidip son olarak haciz sonucunu öğreneceğim. Çünkü icra mahkemesi süreci sonlandırma belki üstlerine ürün geçirirlerse haciz ederiz demişlerdi. Onun için süreci sonlandırmak adına oraya gittiğimde tüm belgeleri alıp yeni bir konu ve videoyla sonucu sizlere aktaracağım. Yaşananların bilinmesi adına bu konuyu da yeni konuya eklerim.

    GÜNCELLEME 2 (22.02.2019): Şikayetvar'a yazdım. N11 bunun üzerine aradı. Hakem heyeti kararını mail atın dedi. Mail attım ve hiç cevap vermediler. Sanırım dalga geçiyorlar. Bunun dışında çok komik bir durum yaşıyoruz şuan da canlı olarak. N11'le sorun yaşayan bazı arkadaşlar bu konuya yazıyor ve n11 firma yetkilisi hepsine konu altından etiketleyerek tek tek cevap verip sorununuzu pm atın ilgilenelim diyorlar :) Fakat bana hiçbir şekilde konu nedir yardımcı olalım gibi bir teklifle bulunmadılar :) Çok komik bir durum. Büyük bir firmanın yetkilisi burada nispet gibi bir şey yapıyor. Sanırım konuyu açtığım için bana çok kin tuttular :) Ama bunlar gerçekler kardeşim. Konuyada hakem heyeti kararının fotoğrafını ekledim. Kusura bakmayın o belge şuan icra mahkemesinde. Üstteki düzenlemeyi okursanız neden orada olduğunu anlarsınız. Saygılarımla. N11'deki Mağazalara THH İşlemiyor - Merdivenaltı firmayla deneyimim.

    GÜNCELLEME 3 (23.09.2019): Bir gazete köşe yazarı bu konuyu görmüş ve bana bir şekilde ulaştı. Yakında bununla ilgili bir haber yapmak istediğini söyledi ama gerekli izinler alınabilirse tabiki. Kesin bir şey olmadığı için şuan gazete ismini veremiyorum. Durum kesinleşirse buradan belirtirim. Buradan tekrar hatırlatmak istiyorum. Mesele para meselesi değil. Konuyu komple okursanız meselenin ne olduğunu anlarsınız.

    GÜNCELLEME 4 (23.09.2019): N11 tarafıma ulaştı ve sadece konuyu ilgili birimlere ilettik dediler. Fakat daha öncede bu konuyu açmadan bu şekilde ilgili birimlere ilettik diyip geri dönüş bile yapmamışlardı ki aradan aylar geçti. Şimdi 3 gün bekleyeceğim eğer olumlu geri dönüş yapmazlarsa mücadeleme devam edeceğim.

    GÜNCELLEME 5 (23.09.2019): Sanırım konuda yanlış anlaşılan bir durum var. Ben satın aldığım ürüne sahte demedim. Spot olabilir diyorum. Yani zaten spot olması çok açık. Yurtdışından bir şekilde temin edip burada kendi garantileri altında satıyorlar fakat kendilerinin verdiği garantinin konuya azıcık bakarsanız boş olduğunu anlarsınız ki imkanı yok asics o ayakkabıyı o şekilde iade etmezdi. İade etmesini geçtim bu firma iade kargo ücretini bile bana ödetmişti. Burada asıl konunun bu firmanın hakem heyeti kararına uymayıp haciz başlatın demesi ve haciz başlatınca bu firmanın kasasında bir şey olmadığını öğrenmemizdir. Lütfen bunu anlayın arkadaşlar. Kimi mağazaya sahte ürün satıyorsunuz galiba diye sormuş. Yahu sen asıl soruyu sor bakalım ne alaka sahte ürün ben sahte demedim ki. Üstelik fatura vermediklerini falanda söylemedim yani azıcık akıl yürütürsek faturasız ben bu adamlara nasıl thh işlemi veya haciz işlemi başlatayım. Yani asıl meseleyi anlamayıp benim söylemediğim farklı şeyleri çıkartıp konuya yazmanıza gerek yok. Saygılarımla.

    GÜNCELLEME 6 (23.09.2019): Benim sorunu yaşadığım dönemde bir arkadaş daha benzer sorun yaşamış ve buraya konu açmış hatta ben o konuya yorum atmışım şuan gördüm bunu:https://forum.donanimhaber.com/elitebrands-lider-sanal-magazaciliktan-alisveris-yapmayin--128320673

    GÜNCELLEME 7 (25.02.2019): Merhaba arkadaşlar. N11 Beni arayarak mağazamızın bir malvarlığı olmadığı bilgisini nerden aldınız diye sordular. Bende adana 11.icra mahkemesi dedim. Adamlar daha olayı anlamamış çözmeye çalışıyorlar. Buradaki ultra acemi arkadaş konuyu iletmiş ama içeriği iletmemiş. Bu bilgiyi benden alıp tekrar ararız dediler. Adamlar o kadar amatör o kadar amatör ki daha olayın ne olduğunu anlamamışlar. Böyle rezil bir durum için hiçbir araştırma yapmamışlar. Yazık çok yazık. Firmadan tut çalışanlarına kadar acemiler. Tamamen Reklamla bu duruma gelmiş bir firma.

    GÜNCELLEME 8 (28.02.2019): En son 25'inde beni arayan n11 benden avukatıma ürünün ücretini direk satıcıdan istememi söyledi. Öncelikle ben bu işi thh yoluyla yaptığım için avukat devlet tarafından atanıyor yani ben avukatı tanımıyorum ve büyük ihtimal bu işi toplu olarak yapıyor. Yani kimseyle özel olarak görüşmez ki adamın adını da bilmiyorum. Sonrasında n11 müşteri temsilcisiyle aramızda şöyle bir konuşma geçti

    Ben: Hanımefendi bu durumda normalde benim elimde belge var ve mağazanız bu devlet kararına uymayıp icra işlemi başlatmamı istedi ve başlatınca da mağazanızın cebinin boş olduğunu gördük. Bu etik midir?
    MT: Değildir efendim.
    Ben: Ayrıca mağazanızın GG-HB-AMAZON Gibi sitelerde satış yaptığını ve sorun yaşattığı kullanıcıya aracı firmanın yardımcı olduğunu biliyor musunuz? Siz bana yardımcı olmamakla beraber işimi zorlaştırıyorsunuz. Normalde hakem heyetinin beni haklı bulması durumunda sizin ne yapmanız gerekir.
    MT: Tabiki hakem heyeti kararına uyulup ürünün değişilmesi veya iade edilmesi gerekiyor.
    Ben: Peki neden bunu yapmayıp üstüne benden icra yapmam istendi. Bunları size delilleriyle sunduğum halde neden hala mağazaya satış yaptırıyorsunuz. Mağaza gördüğünüz üzere etik işler yapmıyor. Neden hala mağazanızın tarafını tutuyorsunuz.
    MT: Efendim çok haklısınız bunları yetkili birime aktarıp çözüm için size dönüş yapacağız (Beni arayıp 3.sefer aynı şeyi söylüyorlar, ayın 25'inden beri n11'den kimse aramadı. Belli ki harıl harıl bu sorunu çözmeye çalışıyorlardır) Allah bir daha bu n11'in eline düşürmesin alacağım ürüne 2 katı fazla veririm ama bu rezaleti yaşamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skywaterr -- 28 Şubat 2019; 13:31:21 >







  • Geçmiş olsun. Ülkemizde bazı hizmetler çabuk gelir ama kaliteli hale gelmesi 50 100 sene sürecek. Bu şerefsizlikler sizin gibi mağdurlar büyüye büyüye devlet el attıkca düzelecek.

    e ticaret tamamen şanş işi .

    Aldığınız ürünün ARıza sorunu şanş
    Gelen kargoyu ayaklarıyla ezmeden gelme durumu şanş
    ALdığınız sitenin arkanızda durması şanş
    THH olumlu sonuç çıkması şanş
    Firmanın gerçek olup olmaması şanş

    Sorunsuz alışverş yapabılmenız şanş yani sizinde şansınız tutmamış geçmiş olsun
    Hocam adamlar n11 de halen satış yapıyor sen nasıl tahsil edemedin ki alacağını.

    Hemen icra müdürlüğüne git n11 şirket merkezine (Doğuş Planet Elektronik Ticaret ve Bilişim Hizmetleri A.Ş. Katar Cad. No: 4, İTÜ Teknokent ARI 3, İç Kapı No: 803 - 902 Sarıyer / İstanbul) 89/1 haciz müzekkeresi göndereceğim de talebi açtır ve gönder.

    89/1 ile alacaklı olduğun şirkete n11 in göndereceği paralardan kesinti yaptırıp dosyana yollanmasını sağlayabilirsin. Çok basit bir yol geçmiş olsun.
    Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Ben bu konuyu açarken Türkiye'nin en büyük teknoloji forumundaki insanlar görse yeter onlar çevresini bilinçlendirir diyerek açtım ve işe yaradığını düşünüyorum. Ana sayfada konuyu giren herkes görebiliyor. Konuya beş bine aşkın tıklanma var. Daha fazlası da olacaktır eminim. Belki ben 300-500 zarar ettim ama şu konuyu görüp N11'den alışveriş yapmayacak o kadar insan varki. Onların gireceği zararı düşünemiyorum. Şuan üniversitedeyim ve nisan ortalarında memlekete gidip son olarak haciz sonucunu öğreneceğim. Çünkü icra mahkemesi süreci sonlandırma belki üstlerine ürün geçirirlerse haciz ederiz demişlerdi. Onun için süreci sonlandırmak adına oraya gittiğimde tüm belgeleri alıp yeni bir konu ve videoyla sonucu sizlere aktaracağım. Yaşananların bilinmesi adına bu konuyu da yeni konuya eklerim.

    Yinede bazı sorulara buradan cevap vermek istiyorum.

    Ben çok uzun yıllardır yurtiçi ve yurtdışı e ticaret sitelerinden alışveriş yapıyorum.

    Türkiyedeki neredeyse birçok siteden yaptım.

    - GG, HB, N11, AMAZON TR, EPTT, SANALPAZAR, SAHİBİNDEN

    - Şuana kadar hepsinde satıcılarla sorun yaşadım ama araya firma girip olayı çözdü ve ben mutlu ayrıldım. Örnek vermek istiyorum.

    * HB'den kulaklık aldım ve 1 yıl sonra bozuldu. HB 'ye durumu anlattım. Önce Sony'e yolladık sony kullanıcı hatası dedi ama hb müşteri hizmetleri satış müdürü beni arayıp sony öyle dese bile biz size hb'de ürün tutarı kadar hediye çeki vereceğiz kabul ederseniz dediler. Üstelik ben hiçbir şekilde bir yerde konu açmamıştım. Sadece Şikayetvar'a Sony'i yazmıştım.

    * Gittigidiyorda bir keresinde kargo ücretsiz olduğu halde ücret aldılar ve gittigidiyor bana iki katı hediye çeki verdi. Birçok üründe garantilik oldum ve direk satıcıya ürünü gönderdim. Satıcılardan birkaçı yamuk yapmıştı ama Gittigidiyor hemen sorunumu çözmüştü. HB'den sonra en iyi hizmeti GG'den aldım diyebilirim.

    * N11'den çok alışverişim oldu. Ucuz olduğu için en çok n11'den aldım ama geç farkettim ucuz etin yahnisi olayını. Şu ana kadar hiç ama hiçbir sorunumu çözmedi kendileri. Belki ben çok uğraşmadım diğerleriyle ama bunla o kadar çok uğraştım ki adamlara devlet eliyle haciz bile ettim ama elde bir şey yok.

    * Yurtdışı firmaları hiç söylemiyorum. Aliexpress, amazon, banggood, gearbest. Adamlar tek kanıtına bakıyorlar. İnsan kıskanıyor gerçekten kıskanıyor. Akla mantığa sığmıyor. Amazon.com'dan ekran kartı aldım. 15 gün kullandım coil whine farkettim. Adamlara geri gönderdim. 160 tl kargo ücretini ödediler üstüne paramı iade edip birde yanında 30 dolar hediye verdiler. Vallaha bravo. Amazon TR'yi bilmiyorum ama Amazon Amerika gerçekten pahabiçilemez bir firma. Umarım yolları açık olur.
    Ben bir süre önce aliexpress'ten alışverişi bırakmıştım. Zaman zaman n11'le sorun yaşıyordum ama ilk defa bu kadar ileri gittiler. Bu arada bende 10 yıldır sanal alışveriş yaparım ve bahsettiğin puanlama yorumlar vs hepsine fazlasıyla dikkat ediyorum. Bu mağazalarında birinin puanı %95 birinin 98'di. Bence önemli olan aracıdır. Aliexpress iyi bir arabulucu fakat n11'i mağazasının dolandırıcı olduğunu kabul ettirdim yinede hiçbir yaptırım uygulamıyorlar.
  • Geçmiş olsun. Ülkemizde bazı hizmetler çabuk gelir ama kaliteli hale gelmesi 50 100 sene sürecek. Bu şerefsizlikler sizin gibi mağdurlar büyüye büyüye devlet el attıkca düzelecek.

    e ticaret tamamen şanş işi .

    Aldığınız ürünün ARıza sorunu şanş
    Gelen kargoyu ayaklarıyla ezmeden gelme durumu şanş
    ALdığınız sitenin arkanızda durması şanş
    THH olumlu sonuç çıkması şanş
    Firmanın gerçek olup olmaması şanş

    Sorunsuz alışverş yapabılmenız şanş yani sizinde şansınız tutmamış geçmiş olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ann itibariyle n11 app' yi silmiş bulunuyorum. zaten hiç kullanmamıştım. bu saatten sonra da n11' den alışveriş yapmamaya karar verdim. teşekkürler, iyi günler.
  • Ben de geçen yaz arkadaşla iki adet cam baskül aldım. ince bir jelatine sarmış yollamış hani baloncukların var ama sönük ve dev gibi kısaca hiç bir etkisi yok. doğal olarak köşeden aldığı darbe ile çatlamış. belki iyi firmaya denk geldik ve değişim yaptılar, belki suçunu biliyordu, belki de sansliydik bilemiyorum. N11 benim gözümde halen basit bir firma. istediği kadar paranız güvende desin. güvende nasıl güvende? para güvende zaten biliyoruz önemli olan müşteri memnuniyeti. ülkem insanı umarım Amazon kalitesini bu ülkede yaşama fırsatı bulurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spor ayakkabılarım hep adidastır. Nedense adidas severim, skechers ve asics'e de hoşlantım var ama tasarım ve sağlamlık açısından adidas seviyorum fiyatları daha makul oluyor bu dediğim iki markaya göre. Ya kendi sitesinden alırım ya da barçın spor dan alırım. n11 den falan ayakkabı alınmaz. Büyük spor mağazalarından alacaksın. Değişimde mızmızlansalar bile facebooktan ordan burdan yorumu çakıyosun hemen ilgileniyolar.
  • Arkadaşlar konuyu öne çıkaralım ki diğer insanlar da bu durumdan haberdar olsunlar
  • sahibinden gittigidiyor n11 amazon hepsiburada hepsi böyle. Başkalarına aracılık yapıp komisyondan kazanıyorlar. Ürünü alırken satış fişi olması gerekli. Atmayın saklayın bi kenarda. Ürünü kontrol etmeden onay vermeyin gerekirse ek süre isteyin. Benimde başıma gittigidiyorda buna benzer bişey geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kbxyedek -- 21 Şubat 2019; 15:32:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kbxyedek

    sahibinden gittigidiyor n11 amazon hepsiburada hepsi böyle. Başkalarına aracılık yapıp komisyondan kazanıyorlar. Ürünü alırken satış fişi olması gerekli. Atmayın saklayın bi kenarda. Ürünü kontrol etmeden onay vermeyin gerekirse ek süre isteyin. Benimde başıma gittigidiyorda buna benzer bişey geldi.
    Dediğiniz bütün sitelerden alışveriş yaptım ve sadece n11'de bununla karşılaştım. Yazıyı tam okumadınız galiba siz. Bendeki sorun 15 gün sonra değil birkaç ay sonra başladı kardeşim. Yani onay çoktan verilmişti ve benim tek istediğim garantiden faydalanmaktı. Fakat dolandırıcı bir firmaya denk geldim.
  • n11 uygulamasını telefonumdan kaldırdım kardeşim dolandırıcı mağazalarla işbirliği içinde olan firmaların uygulamasını telefonumda dahi bulundurmam artık.
  • N11 uygulamasını telefonumdan kaldırdım uyarin için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese geçmiş olsun dilekleri için çok teşekkür ederim. Konuyu arkadaşlarınızla paylaşıp öne çıkarırsanız çok sevinirim. Özellikle bu konunun anasayfaya çıkıp bir süre orada kalmasını çok isterim. Amacım parayı geri almak değil zaten 2018'de yaşanmış bir olay bu. Zaten olayın üstünden uzun zaman geçti ben parayı öyle bir unutmuşum ki şuan cebime girse yerde para bulmuş gibi hissederim. Başlarda kesinlikle uğraşmayacağım haciz işlemi bile başarısız oldu demiştim ama şu dakikadan sonra parayı geç kardeşim diyip sadece bu mağazayı ve n11'in yaptığı bu haksızlığı herkes bilsin isterim.

    N11 Bana telefonla ulaştı ben kendilerine artık parayla ilgili bir sıkıntım yok o parayı çoktan gitmiş sayıyorum ama sadece mağazayla ilgilenilsin diye bilgi verdim. Bize konuyla ilgili mailden hakem heyeti kararıyla beraber bilgi verin dediler. Konu ile ilgili gerekli bilgiyi taraflarına ulaştırdım. Eğer mağazayla ilgili yeterli güvenlik önlemi alırlarsa buradan herkese bildireceğim. Şimdilik hiç bir atraksiyon yok.




  • Hb dah sorunsuz gibi aliexpresstenden alirim genellikle ordan 1 haftaya geliyor takipli kargolar takipsiz kargo ise 1.5 ayda geliyor ptt isguzarlik yapmasin diye onceden gidip konusmustum kargo bana ulasmaz ise gerekli yasal yerlere basvururum dedim kargom geldigi saatte aradilar:D aliexprestende puani yuksek ama yorumu olmyan firmadan buji aldim hem bujiler istedigim gibi gelmedi hemde 100 tlmi kurtaramadim sonra dersimi aldim bi urun alacaksam direk yorumlara bakiuorum ruslar yorum atiyorsa guvenilir oluyor mesela bir urunu rus almissa 100/70 resim atiyor resim atmiyorsa gayet aciklayici yorum atiyor ruscam yok fakat translate kismi aciklama ile gerekli bilgiyi veriyor zaten hepsiburada.comda ilgileniyor enazindan sikayet hattlari muhatap aliyor ablam siyah ayakkabi almisti mor renk gelmisti iadede sorun cikmadi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßenle100les

    Hb dah sorunsuz gibi aliexpresstenden alirim genellikle ordan 1 haftaya geliyor takipli kargolar takipsiz kargo ise 1.5 ayda geliyor ptt isguzarlik yapmasin diye onceden gidip konusmustum kargo bana ulasmaz ise gerekli yasal yerlere basvururum dedim kargom geldigi saatte aradilar:D aliexprestende puani yuksek ama yorumu olmyan firmadan buji aldim hem bujiler istedigim gibi gelmedi hemde 100 tlmi kurtaramadim sonra dersimi aldim bi urun alacaksam direk yorumlara bakiuorum ruslar yorum atiyorsa guvenilir oluyor mesela bir urunu rus almissa 100/70 resim atiyor resim atmiyorsa gayet aciklayici yorum atiyor ruscam yok fakat translate kismi aciklama ile gerekli bilgiyi veriyor zaten hepsiburada.comda ilgileniyor enazindan sikayet hattlari muhatap aliyor ablam siyah ayakkabi almisti mor renk gelmisti iadede sorun cikmadi
    Ben bir süre önce aliexpress'ten alışverişi bırakmıştım. Zaman zaman n11'le sorun yaşıyordum ama ilk defa bu kadar ileri gittiler. Bu arada bende 10 yıldır sanal alışveriş yaparım ve bahsettiğin puanlama yorumlar vs hepsine fazlasıyla dikkat ediyorum. Bu mağazalarında birinin puanı %95 birinin 98'di. Bence önemli olan aracıdır. Aliexpress iyi bir arabulucu fakat n11'i mağazasının dolandırıcı olduğunu kabul ettirdim yinede hiçbir yaptırım uygulamıyorlar.




  • 10 Kasım'daki çirkin mesajlarından sonra üyeliğimi silmiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu birader suç sende neden diyeceksin elitebrands originalstore newyorker34 bunlar çakma mal satar adları çıkmıştır zamanla unuttu herkes balık hafıza var bizim millette
    Bu isimler şuan amazonda satış yapıyor ve fırsat sayfasında en önde ürünleri var.Amazona kaç defa yazdım bunlara sattırmayın bi cevap alamadım.İlla birileri zarar görünce kafa dank ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba kardeşim. Yeni haberim oldu gerçekten. Ama hatanın benim olduğunu düşünmüyorum. Bu dolandırıcı firmalarla iş birliği yapanlardadır hata. Bende elimden geldiğince duyurmaya çalışıyorum. Suçu bana yüklemek yerine konuyu öne çıkarıp insanların hafızasını tazelemek, bilmeyenlerinde haberinin olmasını sağlamak daha mantıklı bence. Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 12 günde cayma hakkiyla iade ettigim urunu adamlar almadı. Kargo geri geldi. N11, 10 gundur firma ile gorusmemiz devam ediyor diyor. GittiGidiyor bu konuda daha iyi kesinlikle. İademi kabul etmeyen firmanın satisini durdurdu, adam mecbur kaldi iadeyi onayladi. Bu arada hakem heyetine ben direk n11 i veremez miyim ? Tecrubeli arkadaslar bilgi verirse sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merdiven altı olmasına gerek yok. Teknosadan aldıgım samsung klimadaki arızadan dolayı ücret iadesini thh haklı buldu 3 yıldır teknosa hala inceliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt
    Amazon kalitesi mi? N11 de olan mağazalar oraya da üşüşmüş durumda. O yüzden amazon da benim için çöp oldu. Sadece kendi stoğunda ya da sattığı ürün olursa bir ihtimal diyorum.

    Ama neredeyse 2 aydır girmiyorum bile siteye...
  • N11,Gittigidiyor tarzı yerlerden ürün almayın. N11 sorumluluk kabül etmez.

    Ben HepsiBurada ve Amazon.com,Amazon.it,Amazon.ca,Amazon.co.uk,Amazon.de,Amazon.com.tr;Amazon.fr adreslerinden Satıcıları HepsiBurada ve Amazon olan ürünleri alıyorum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.