S

Yüzbaşı
18 Ocak 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme
Toplam: 208 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Ortalama 9 ay öncesi kadar mediamarkt'tan Huawei Freebuds Pro adında bir kulaklık aldım. Kulaklık bir süre sonra hafif bass patlaması denilen kronik sorunu yaşatmaya başladı. Daha sonra bu sorun ciddi anlamda çoğaldı ve neredeyse müzik dinlettirmeyecek hale geldi. Kulaklığı Mediamarkt'a götürdüm ve onlarda KVK teknik servise gönderdiler. KVK servisinden geri dönen ürün tamir edildi yazmasına rağmen sorun fazlasıyla devam ediyordu. Servise mm aracılığıyla tekrar gönderdiğimde bu sefer kontrol edildi yazıp geri gönderdiler hiçbir şey yapmıyorlar. Huawei'yi aradığımda ise sürekli kayıt açtık 48 saatte size döneceğiz diyip duruyorlar. 1500 liralık daha 1 yıllık bile olmayan kulaklığım şuan çöp olarak duruyor. Yine tüketici hakem heyeti ile uğraşacağım ama yapacağım.


ŞİMDİ BURADAN TEKRARDAN SÖYLÜYORUM. ŞUAN ÜLKEMİZDE SANIRIM SADECE 2 MARKAYA GÜVENEBİLİRİZ. BUNLARDAN BİRİSİ AMAZON BİRİSİ APPLE. APPLE'DAN EMİN DEĞİLİM AMA AMAZONDAN EMİNİM.


HUAWEI'ye FALANDA ASLA BULAŞMANIZI TAVSİYE ETMİYORUM BEN. ŞİMDİLİK AMAZONDAN BİR JABRA ELİTE 3 ALIP YOLUMA DEVAM EDECEĞİM.


KONUYU ÖNE ÇIKARIRSANIZ KİMSE BU FİRMAYA BULAŞMASIN DİYE UYARMIŞ OLAYIM

Hepsiburada'dan (Hepsiburada satıcılı) aldığım 2 yıl garantili kulaklığım bozulunca Hepsiburada'ya onarım için gönderdim. Göndermeden önce aradım bu ürünün kutusunu attım sonuçta kimse kutu saklamıyor bir problem olur mu dedim. Müşteri hizmetleri ise asla olmaz fatura bile göndermenize gerek yok her seri numarasından faturasına da ulaşıyoruz dediler. Tamam dedim gönderdim ve sonuç resimdeki gibi :) Ambalajı açıldığı için ve kullandığım için onarım bile yapmıyorlarmış. Akıl tutulması yaşayan Hepsiburada ekibi ürünü ben alalı 1 yıl olmuş ve sizin sunduğunuz kullanma ve kutu açma bahanesi nasıl bir rezilliktir. Bunu gerçekten nasıl bir müşteri temsilcisi bahane olarak sunar aklım zihnim almıyor. Neyse ki aldığım kulaklığın maliyeti 225 TL. Hakem Heyeti'ne giderek o parayı onlardan söke söke alacağım gerekirse 1 yıl sürsün. Ama bu rezilliği de herkes görsün diye bir video çekeceğim Youtube.com'a. Olur da bu mesajı gördüğü halde bu siteden alışveriş yapanlara da geçmiş olsun diliyorum.

Merhaba arkadaşlar. Güneş enerjisi takamadığımız bir eve kombi alacağız. Kombi alınca termosifon almaya gerek var mı? Yoksa kombi hem kalorifer peteklerini hem suyu ısıtıyor mu?

ÇÜNKÜÜÜÜ GERÇEKLEŞMEYECEK!!!!!!!!!


Şu andan itibaren asgari ücretli, memur tayfası eğer ev araba hayali kuruyorsa maaşımla alırım diyorsa kendine dur desin ve boşuna hayal kurmasın. Bunu size şöyle açıklayacağım bugün bir doktor bile aldığı maaşla kısa eğer daha önceden büyük bir birikimi veya ana baba parası, miras vs yoksa araba ve ev almayı düşünmesin. En basitinden bir örnek vereyim. Bugün yeni atanmış bir öğretmen ek derslerle 5500 alsa (net maaşı 4650dir ortalama) ev kirası ev giderleri ihtiyaçları derken aylık olarak kenara maksimum diş sıkmasıyla 2bin lira ancak atabilir. Siz artık o 2bin liranın hesabını yapın kaç yılda birikir. Bir de şöyle bir şey var. Her yıl araba ve evler 2 kat fiyat arttığı için bu bir paradoksa dönüşmüştür. Hele ki asgari ücretli arkadaşlar gücenmece yok kusura bakmayın siz karnınız doyduğuna şükür edin. Emekli dedeler neneler siz de öyle. Yani doktorda öğretmende poliste bu hayallerden uzak dursun. Aldığınız maaşı yiyin arkadaşlar güzel yaşayın. Yarın ölmeyeceğinizin garantisi yok. Eğer miras kalmadıysa, aileniz destek çıkmayacaksa ev araba unutun. Kız da vermezler zaten. Yurt dışına gidebilmiş arkadaşlar ise bunları hayal etmiyordur zaten 1 yıl içerisinde pizzacıda bile çalışsa arabasını alır 2-3 yıl içinde de evini alır. Bu duruma nasıl geldik bilmiyorum. Önüne kimse geçmiyor kimse buna dur demiyor. Sonumuz karnımız doysun yeter noktasına gelmektedir.

6 ay önce 1450 tlye aldığım msi distribütor garantili MSI G241 Monitörümü 2 gün önce monitör spreyi ve mikrofiber bezle silerken iç paneli çatlatmışım. Ama inanınki çok nazik silmeme rağmen o iç panel nasıl bozuldu hiç anlayamadım. Dız kısıma baktığınızda bir çizik bile yokken bu iç panel nasıl bozuldu aklım almıyor. Neyse diyerekten ürünü servise vermek için msi'a ulaşmaya çalıştım ama MSI asla Türkiye'de kendileri sizinle muhatap olmuyorlar. Türkiye'de Servispoint denilen rezil bir firma ile anlaşmışlar. Firmaya ürün gitti ve beni arayıp 350 dolar + KDV ücreti var bir de ek olarak işçilik ücretimiz var dediler ve işçilik ücretinin fiyatını söylemediler. Asla kabul etmiyorum monitörü geri gönderin dedim ve bu seferde bana 165 tl arıza tespit bedeli var dediler. Dedim 18 ay garantisi var monitörü fişe takarak arıza tespit mi yaptın dedim zaten fişe takınca direkt görünüyor ekranı :) Ayrıca 18 ay garantili ürün Türkiye'de hangi firma garanti kapsamında bir ürüne arıza tespit bedeli istiyor ki? Sazan yolacaksanız hukuki bir dayan oluşturun gidin bir hukuki boşluktan yararlanın da öyle yolun sazanı. Tabi ben yaptıkları davranışın illegal olduğundan bahsettim ve sözleşmeniz var mı hangi mevzuata dayanarak yapıyorsunuz diyince hemen tamam beyefendi kusura bakmayın dediler. Ürünü size gönderelim ama kargosunu biz ödemeyiz dediler. Nasıl merdivenaltı bir firmaysa kargo bile ödemiyorlar. Umarım kargo ücreti diye kapıda ödemeli 165 tl arıza tespit yazdırmazlar :) Böyle akılalmaz bir olay yaşadım. MSI bu firmanın bu rezilliklerini biliyor mu acaba? Neyseki ben monitörde böyle bir şey yaşadım MSI ürünleri aşırı pahalı ve lüks ürünler 15 binlik laptopta bu sorunu yaşadığınızı düşünün. Ekran kartlarınızı düşünün. Aman diyeyim uzak durun kardeşim şu markadan. Ben bu olayı yaşayana kadar MSI çok iyi falan diyordum ama bunlar resmen rampage'Den bile daha kötüler. Casper'a falan kurban olsun bunlar ciddiyim arkadaşlar.


MSI avrupaya ticket açtım bakalım ne yapacaklar. Muhtemelen Logitech Falan olsaydı değişim yapardı ama MSI'ın umrunda olmayacak gibi .

Öncelikle normalde bu konuyu buraya taşımayacaktım ama firmadan benimle iletişime geçen kişi o kadar bezdirdi ki kimsenin benim yerime düşmesini istemediğimden burada anlatmaya karar verdim.


Derisitesi.com diye bir siteden deri eldiven satın aldım. Birincide eldiven içten açılma yaptı firma ücretsiz kargoyla değişti ki ücretli deseydi ben öderdim sorun olmazdı. İkinci üründe 2 gün taktım bu sefer dış kısımdan dikişi söküldü. Ben bu sefer firmaya whatsapptan yazdım ve memnun kalmadım iade edeyim ürününüzü dedim. Konuşan kişi bunu diyince ben o kadar kargo ödedim şu kadar ödeme yaptım zarar ettim, bir kez değiştik zaten siz art niyetlisiniz Allaha havale ediyorum gönderin ibanınızı paranızı atayım üründe sizde kalsın diye ses kaydı atıp kızmaya başladı. Bildiğiniz küçük bir çocuğa fırça atar gibi kızıyor bana. sanırım 60 lira kargo ödemiş ilk gönderiş ve iade için 2 kez alma-gönderme şeklinde. Bende dedim ki durumu bilmiyordum kargoyu n11 de vs olduğu gibi ucuz, anlaşmalı sanıyordum ben öğretmenim eğitimciyim böyle bir şey yapmam kimseyi dolandırmaya çalışmıyorum bir terziye gider işimi hallederim dedim. Ama ses kaydındaki adam ısrarla bir dolandırıcı olduğumu ima etmeye çalıştı :) Ben yolla ibanını kargo paranıda atayım üründe kalsın zaten diyince sanırım anladı dolandırıcı olmadığımı ve bu seferde neden öğretmen olduğunu söylüyorsun öğretmen kimliğine sığınıyorsun falan diye egoistsin hava atıyorsun imasında bulundu. Bende kendisine ısrarla siz itham ettiğiniz için dolandırıcı değiliz gerekirse belge atarız öğretmen olduğuma dair dedim ama adam ısrarla art niyetli olduğumu ve öğretmen kimliğime sığındığımı falan söyledi. Bir de ben kendisine dedim ki abi kusuruma bakma kargo olayınızı bilmiyordum elimizden geldiğince destek olmaya çalışıyoruz esnafa falan dedim bunu da sorun etti ve sizin gibi amerikaya benzer kişilerin yardımlarına ihtiyacımız yok gibisinden bir aşağılık kompleksine girdi. Keşke burda mesajları okutabilseydim ama şuan kendime kızıyorum neden engelliyip geçmedim de bu kadar dinledim şu adamı. Neyse işte ürünleri ortalama kalitede derisi yumuşak ama malesef dikişlerde ikinci kez sorun yaşadım. Almak isteyen alabilir ama ürünün kendisinden çok bence firma sahibinin bu asabi ve ithamcı tavırlarını dikkate alarak satın alsın.

Silinsin

Bir mallık yapıp hayatımda ilk defa instagramdan bir oduncu gömleği görüp çok beğendim. Tabiki instagramdan sipariş vermezdim. İnternet sitelerine girdim her şey güvenli görünüyordu. İyzico ile ödemeyi de görünce boş bulunup direkt alışveriş yaptım. Gentil Butik isimli şerefsizlerin dolandırıcı olduklarını öğrendim daha sonra. Bana bir sipariş numarası bile vermediler. İnstagramdan sürekli oyalıyorlar kargoyu bugün veririz yarın veririz diye vermiyorlar. İyzico ise bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyor. Ama adamlara referans olmuşlar çünkü ödeme yaparken iyzico güvencesi altındasınız diyor. Parayı da benden iyzico çekti zaten. İyzico'ya güvenmeyin arkadaşlar büyük ihtimal daha kaç tane dolandırıcı firmayla iş birliği yapıyorlar. Kendilerini kınıyorum. Ben iyzico olmasa bu aptallar tarafından dolandırılmazdım. İyzicoyu görünce sazan gibi atladık. Aklı olan alışveriş yapmadan önce benim gibi boş bulunmayın mutlaka araştırma yapın.

Amazon.com.tr'den bir Under Armour ayakkabı sipariş veriyorum (SİPARİŞ NO 402-2804841-4443541). Prime üye olduğum için ekspress teslimat 1 günde teslim edilir falan diyor. Tabi amazon'a güvenerek veriyorum siparişi. 1-2-3 gün geçiyor sipariş kargoya verilmiyor. Ulaşıyorum amazona diyorum işte kardeşim noldu bizim sipariş. Diyorlar ki temin ediliyor biraz bekleyin. Tamam diyorum ve tak bir gün sonra aynı ürün aynı numara aynı renk 489 liradan satışta. Ben 330'a almıştım. Amazon'la hemen iletişime geçiyorum durum bu diyorum. Bana verdikleri cevap şu : Siparişi iptal edelim yeniden alın :) Diyorum ki kardeşim fiyat yükseldi stokta olan bir ürünü neden göndermiyorsunuz diyorum ve zaten hazırlanmış gönderilecek yakında depoda kargoya hazır diyorlar. Eyv diyip mutlu şekilde sohbeti kapatıyorum. Fakat 3 gün geçiyor ürün hala stokta ve benim ürün hala kargoya verilmemiş. Tekrar bağlanıyorum tekrar aynı cevapları alıyorum. Sanki insanla değil gerizekalıyla konuşuyorum gibi bir şey arkadaşlar. Hayır bir de sinirleniyorlar temsilciler kısa cevap falan veriyorlar. İnanın gayet mantıklı bir şekilde diyorum ki kardeşim ürün stokta benim ürünü gönderin artık daha yüksek fiyattan alamam diyorum. Tamam zaten depoda kargoya hazır diyorlar. Sonuç ne mi? SİPARİŞİ İPTAL ETMİŞLER :)


Kısacası adamlar sırf ürünü 150 lira ucuza aldım diye bana yalanlar söyleyip siparişi iptal edecek kadar kalitesizleşmişler. Adam gibi biz bu ürünü ucuza aldın diye sana göndermeyeceğiz başka yerden al desinler defolup gidip başka yerden alayım. Ama adam ürün kargoya veirlmek üzere diyip siparişi iptal ediyorlar. Ben amazon ingiltere, almanya, fransa, ispanya, amerika'dan alışveriş yaptım daha önce. Yani aldığım ürünlerde 300 500 lük değil 3 bin 5 binlik laptop, konsol vs. Yaşadığım sorunlarda adamlar kesinlikle çok dürüst ve ahlaklılar. Dedim amazon tr'de eminim iyi işler çıkarır ama yok kardeşim. Demek ki firma ne kadar kaliteli olursa olsun o ülkeye göre muamele çekiyor. Bunlar zaten her pisliğe alışık bir pislikte biz yapalım kimse sesini çıkaramaz diyorlar :) Ben bir daha bunlardan alışveriş yapmam. Prime üyeliğimi de sonlandırıyorum. Biliyorum bana muhtaç değiller ama eğer diğer rezil tTürk firmaları gibi yapacaklarsa benim için her ay prime'a para ödemenin mantığı yoktur. Yani arkadaşlar amazon bu çok iyi hehehe diyip o kadar çok güvenmeyin. Ben yıllardır Amazon sitelerinden alışveriş yapan biri belki 300 alışveriş yaptım. Son 5 alışverişim amazon tr'den oldu ve sonuç ortada. Bu kıssadan hisse ile anlamış oluyoruz ki bu devirde kimseye güvenmeyeceksin.

Konu silinsin

Hakkında
Konum: Adana, Seyhan
İlgi Alanları: Spor Yüzme ve Oyun Oynamak.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 468
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 827
İkinci El Bölümü Mesajları: 151
Konularının görüntülenme sayısı: 12.896 (Bu ay: 298)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.724 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.