Şimdi Ara

n11.com -UZAK DURUN- (Kullanici Yorumlari Burada) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
313
Cevap
9
Favori
212.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • [font="Times New Roman"]n11.com tamamen dolandırıcıların,üçkağıtçıların,kaçakçıların rahatlıkla ürün satışı yaptıkları dandik bir firma. ....
    Kazandığınız puanları harcamak için sepetinize 5 ürün topladınız diyelim, Bu firmadan ürün alıp n11.com'a şikayet etseniz bile , mağazayı uyarmıyor...'Dikkat ' !
    .
  • Tekrar yazıyorum n11 in kendisi sıkıntılı. Satıcılar alıcıları kandırıyor, kazıklıyor ama n11 umursamıyor. Sahtekarlara pirim vermiş oluyor sadece alacağı komisyonda. Gittigidiyor gibi değil.
    Tekrar yazıyorum gittigidiyordan 500 ün üzerinde alışverişim oldu birkez sıkıntı yaşamadım. Yaşadığımıda neticelendirdi. Dileyen dener. N11 in puanlama ve yorum sistemide tamamen alıcıyı kandırmaca üzerine kurulu.
    Denemesi parayla sıkıntı yaşamak isteyen buyursun alışveriş yapsın.
  • Alış veriş yaptım bu siteden. Ürünler geliyor fakat o ucuz verdikleri ürünün acısını fitil fitil getiriyorlar burnunuzdan... Tavsiye etmiyorum. ps3 oyun konsolu ve oyun kolu istedim. konsol iyi geldi fakat yanında istediğim kol yan sanayi çıktı. n11 çalıştığı firmaların orijinal satıp satmadıklarını kontrol etmiyor. adam mahkemeye vermeyeyim diye diye 4 tane kol yolladı. hepsiburada gibi site varken n11 le işim olmaz. 100 fazla öderim. dilim yandı zira..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbirsin18

    en son n11.com mağduru benim.philips led tv aldım.n11.comdan.meğer aselkom firmasıymış.tv geldi.dışı paketli.teslim aldım kargodan.servis geldi açtı.ekran kırık.kutusunda da hafif ezilme var.servis tutanak tuttu.kargonun hatası diye.kargoya gittim.bunu teslim aldığın gün geri vercektin.artık geçti dedi.servis gelmeden nasıl açayım.açmadan kutudaki ezilmeyi nasıl göreyim.n11.com u arıyorum.yok firmayla görüş yok kargoyla görüş.kargoyla firmayla ben niye uğraşıyorum.kırık geldiyse yenisini gönder zararını da git kargodan tazmin et.n11 i ara hım kem küm şöleydi böleydi.


    Bir gelişme varmı? bende monitör aldım, ekranı kırık çıktı değişim için geri yolladım

    Edit: Eski monitörü yollamamdan 2-3 gün sonra yenisini yollamışlardı mağaza adını hatırlamıyorum ama büyük bi şirket gibi çalışıyorlardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xe17 -- 17 Şubat 2016; 9:05:04 >




  • kargoya başvurdum.cevap bekliyorum.sonucu belli olunca buraya yazarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbirsin18

    en son n11.com mağduru benim.philips led tv aldım.n11.comdan.meğer aselkom firmasıymış.tv geldi.dışı paketli.teslim aldım kargodan.servis geldi açtı.ekran kırık.kutusunda da hafif ezilme var.servis tutanak tuttu.kargonun hatası diye.kargoya gittim.bunu teslim aldığın gün geri vercektin.artık geçti dedi.servis gelmeden nasıl açayım.açmadan kutudaki ezilmeyi nasıl göreyim.n11.com u arıyorum.yok firmayla görüş yok kargoyla görüş.kargoyla firmayla ben niye uğraşıyorum.kırık geldiyse yenisini gönder zararını da git kargodan tazmin et.n11 i ara hım kem küm şöleydi böleydi.


    Hangi kargo firması o ya bu nasıl bir saçmalıktır




  • yurtiçi kargo.
  • Şu an tek pişmanlığım keşke önceden şu site hakkında yorumları okusaymışım, oyunlarda sattığınız itemlere aga şunu şunu vereyim bana şu kılıcı sat diyen bebelerle alışveriş yaptığınızı sanıyorsunuz

    Herif stokta olmayan ürünü satışa koyuyor parayı çekiyor sorduğunuzda ise git başka ürün seç diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John WICK -- 1 Mayıs 2015; 21:40:15 >
  • Bunca uyaran arkadasa ragmen bende n11 magduru olmayi basardim diyebilirim keske bu yazilari once okumus olsaydim. Anneler gununde homend konusan cay makinasi aldim. Kargo adresine ise memleketi yazdim. Kargo anneme teslim edildikten 2 gun sonra memlekete gittim. Kadincagiz hic kullanmamis beni beklemis. Ben gider gitmez kutuyu actim. Kullanim talimatinda oldugu gibi makinayi calistirdik. İlkinde calisti sayilir. Sabah kalktigimizda ise makine calismiyordu. Hemen paketledim ve n11 uzerinden iade talep formunu doldurarak oradan aldigim kampanya koduyla urunu iade amaciyla kargoladim. Saticiyida n11 musteri hizmetlerinide aradim konu hakkinda bilgilendirdim. Satici arkadas 90 uzeri puana sahipti. Dusuk puan verenler ise kargo firmasi nedeniyle dusuk vermislerdi. Adam once kargoyu teslim almadi. İade talebinide sistem uzerinden reddetti. Red senebi olarakta kargo icin kampanya kodu kullanilmamis diye belirtmis. Aradim n11 i kargoladigim gun kendilerine kampanya koduyla iade ettigimi belirttigimi ve ayrica elimde kago gonderisinin bulundugunu saticinin yalan soyledigini belirttim. N11 birkac gun sonra donus yapti. Saticiyla gorustuk diye. Bu arada satici kargoyu teslim aldi ama parada saticinin hesabina gecti. Odemenin yapilacagina dair mail gelince aradim n11 i urunu iade ettigimi kendilerinede konuyu bildirdigimi buna ragmen neden paranin odendigini sordum. Kem kum sistem falan. İade talep formu doldurunca odeme erteleme butonu kalkiyormus. Neyse satici iptal talebini reddettigi icin tekrar talep formu doldurmam gerektigini soylediler n11. Bunun anlami satici 4-5 gun daha kazanacakti. N11 musteri hizmetlerine bunun aliciyi madur etmekten baska bir ise yaramayacagini soyledim. Aurica bu kafayla adam yeni dolduracagimiz iptal formunuda reddedebilirdi bunuda soyledim. Birde hafta sonu oooooh. Mecbur ikinci kez form doldurduk. Bir kac gun sonra satici ikinci formuda reddetti. Red sebebi urunun acilarak denenmesiydi. Aradim n11 i epeyce kizdim tuketici yasasinin 48. Maddesini soyledim mutad kullanmanın iadeye engel olmayacagini urunun 14 gun icinde mesafeli satilarda iade edilebilecegini ... Vs hepsini soyledim. Gerkirse hakem heyetine gidecemi soyledim. Satici aradi urunu az once calistirdigini ve arizali olmadigini soyledi. Bende ilkinde calistigini ikincisinde calismadini soyledim. İkinci calisma icinde sogumasini bekleyip kendisininde denemesini istedim. Adam aradi evet arizali calismiyor diye soyleyip servise yollayacagini belirtti. Neyse n11 saticiyla konusup geri doneceklerini soylediler. 3-4 gun sonra n11 aradi. Urunun acilip denenmesi nedeniyle 2. El oldugunu bu nedenle satilabilirligini kaybettigini soyledi bu nedenle servise gitmesi gerekiyor dediler. Bende yaptiklari hususun kanuna aykiri oldugunu soyledikleri hususun hangi maddede yazdigini soylemesini istedim. Mesafeli satislara iliskin maddeleri tekrar soyledim. Urunun denenmesinin iadeye engel olmayacagini ve kanunun 48. Maddesini okumalarini soyledim. Ama hic umursamadilar bile ayni seyi tekrar etti servisten gelecek rapora gore islem yapilacagini soyledi. 10 tl ucuza aldik ugrasmaya bak. Bir daha tovbe n11 den alisveris yapmam. Bakalim ilerleyen gunlerde neticeyi soylerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tharick2007 T kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Almayın dememizin sebebi sitenin tamamen kar gütmesi ve dolayısıyla sadece satıcıyı korumasıdır. Dolayıyla olan sadece tüketiciye oluyor. Yeri geliyor bırakın on tl yi yüz tl verip sıkıntı yaşamayacağımız sitelerden alıyoruz ve üzülüp sinirlenmiyoruz. Ayrıca sahtekarlara para kazandırmıyoruz. Müşteri hizmetleri zaten yıldırma merkezi olmuş.
    Sitenin sistemi zaten yanıltma üzerine kurulmuş. Uzak durmakta fayda var. Aliexpress ten sürekli malzeme alırım elin çinlisi bile bunlardan daha dürüst bir kere sorun yaşamadım (gerçi sahtekar her yerde sahtekardır ama) bizde teşvik var :)
    Tekrar geçmiş olsun.
  • N11'den ilk siparişimde dersimi aldım ve sonra bu başlığı buldum. Hanımla araştırmalar sonucu 30.04.2015'de N11'de Supermarketim mağazasından fiyatını uygun gördüğümüz bir adet tefal tava siparişi verdik. Yedi gün boyunca aynı ürünün satışı devam etmesine rağmen sekizinci gün yani bugün stok olmadığından sipariş iptal edildi yazıyor. Sözde ihtiyacımız olan bir şeyi aldık zannettik ama sekiz gün geçmiş yine tava peşine düşeceğiz. Helal olsun valla, benim siparişimden sonra bir hafta boyunca ürünü (sözde) satmaya devam et, sonra stok yok de, sıyrıl. Yani bu N11 den alışveriş nasıl yapılacak, nasıl yapıyorsunuz, yapmamak mı lazım ben anlamadım.
  • Forumda başka bir konu da açmıştım ama tharick2007 ile neredeyse bire bir aynı aşamalardan geçmişiz :) Buraya da yapıştırayım da belki n11'den alışveriş yapmadan önce araştırıp burayı okuyan birileri olur.

    n11.com cayma mevzuatını kendine göre yorumluyor ve iade sürecinde daima satıcının arkasında duruyor. Elektronik bir ürün alırsanız benim gibi tüketici hakem heyetleriyle uğraşmak zorunda kalabilirsiniz, aman dikkat.

    Çok özetle anlatayım, n11 üzerindn Fototeknoloji diye bir firmadan Sony marka bir fotoğraf makinesi aldım ve bir saatlik kullanımın ardından, internetteki örneklerin aksine çok kötü kalitede video çektiğini görünce, LCD ekranındaki jelatini dahi sökmeden paketleyip iade talebi girdim ve ertesi gün iade ettim. Kargonun firma tarafından teslim alınmaması üzerine firma yetkilisiyle telefonda görüştüm. Ürünü ‘kullandığım için’ başkasına satamayacaklarını belirterek iadeyi reddettiler. Oysaki cayma hakkı mevzuatına göre ürünün mutat kullanımı iadesine engel teşkil etmiyor. n11.com müşteri hizmetleri yetkilileri, sitelerindeki “Cayma Hakkı” sayfasını okumamı söyleyip “elektronik ürünlerin iadesinde satıcı gerekirse teknik servis raporu isteyebilir” ibaresi bulunduğu için firmanın haklı olduğunu ve bu rapor olmadan ürünü kabul etmeyebileceğini söylediler. Oysaki firma benden bu tür bir rapor talep etmemişti. Ayrıca, 6502 nolu, Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda ya da satın alım sırasında kabul ettiğim Ön Bilgilendirme Formunda veya Mesafeli Satış Sözleşmesinde de bu madde yoktu. Buna rağmen, geri dönen kargomu gidiş-dönüş kargo ücretlerini ödeyerek teslim aldım ve ürünü Sony yetkili servisine götürdüm ancak bu tür bir rapor vermediklerini söylediler. Site üzerinden açmış olduğum iade talebim ise reddedildi. Hangi müşteri temsilcisiyle görüşürsem görüşeyim aynı yanıtı aldım ve sikayetvar.com üzerinden de matbu cevap geldi.
    verdikleri cevabı aynen buraya yapıştırıyorum:

    Merhaba XXX Bey,
    Elektronik Ürün iade yapılabilmesi için ambalajın açılmamış, bandrol yırtılmamış, simkart takılmamış olması koşulları vardır. Ambalaj açıldı ise sebep göstermeksizin iade hakkı (14 gün cayma) ortadan kalkar. Arıza ve kusur hallerinde iade hakkı vardır. Elektronik ürünlerde kutu açılmış, simkart takılmış ise artık 2.el statüsüne düşer. Bunun için de ürünü Garanti belgesinde yazan teknik servise faturası ile birlikte iletmesi gerekir. Teknik servis incelemesi sonucu iade onayı verilebilir. Normal iade süreci işler.
    n11.com ile ilgili tüm sorularınız için bize ulaşabilirsiniz.
    Uğurlu alışverişler,
    n11.com Müşteri Hizmetleri.

    Kanunda yazan ise şu: Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. …. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

    Tüketici hakem heyeti beni haklı bulacak ama uğraştığımla kalacağım. Bu şekilde mağdur olmak istemiyorsanız bu siteden uzak durun derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yataylimit -- 9 Mayıs 2015; 20:13:28 >




  • N11 sitesinden uzak durun!..
    hele hele elektronik hiç bir ürün almayın..
    ürün açıklamasında yazılan hiç bir şey doğru gelmiyor , hatta kaçak, hırsızlık ürün bile yollayabiliyorlar..
    ayın 24 ünde 1 mayısta eşimin dogum günü için laptop aldım 2 mayısta kargodan gidip kendim teslim alabildim..Eşime rezil ettiler beni..
    gene getirmiyorlardı c.tesi yarım gun falan filan diye..
    adı sürat ama kendisi kaplumbağa ..telefonlara asla bakmazlar..
    işte derler ya tencere kapak..

    ürün açıklamasında win 8 işletim sistemi yazıyor, satıcı bir siteden win8 i yüklemiş craklemis... ne lisans kodu ne yasal olabilecek birşey yok..
    ilanda çanta ve mouse yazıyor onlarda gelmedi virüs programı yazıyor oda gelmedi.
    hatta ve hatta ürünün faturası bile gelmedi..

    n11 hattı ile iletişime geçtim ki telefon ses kaydım olsun diye..orada açık açık ta söyledim..bu mal hırsızlık veya kaçak olabilir..ben magazaya degil n11 sitesine güvenip aldım bu ürünü..eger ki yasal olmayan bir sorun varsa magazadan çok n11 sitesi sorumludur..fatura bile yollamamış bana satıcı..nasıl yollamaz? işte sizlerde buna imkan verdiğiniz için suçlu bu magazalardan çok sizsiniz..
    satıcı ürünü sattıktan sonra faturanın bir kopyasını size yollaması lazım ki faturalımı yasal mı görün ürünü..
    siz sonucta bu satıştan bir komisyon alıyorsunuz..komisyonu aldıgınıza göre sorunuda çözmek sizin elinizde dedim ve iade etmek istedigimi söyledim..
    ayrıca ödeme onayı vermedigim için belli bir süre sonunda ödeme otomatik olarak magazanın hesabına aktarılıyor..
    Magaza bu ödemeyi aldıktan sonra iade kabul etmesse ne olur diye sordum
    öyle bir şey söz konusu degil magazası kapanır dediler..dedim nasıl magazası kapanır..sitede satıs yapamazlar diyince güldüm..bu mu yani dedim :)
    siz magazayı site üzerinden kapattıgınız zaman benim param ne olacak dedim..hık..mık..
    yani kısacası tekrarlıyorum bu site üzerinden değil elektronik çöp dahi almayın..
    Hızlıal yada hepsiburada siteleri bu konuda iyiler şimdiye kadar tek sorun yaşamadım
    Hızlıal sitesinden 3 alışveriş, hepsiburadan dan en az 40 alışveriş yaptım 0 sorun..

    kavga dövüş magaza ile irtibata geçtim bir fatura düzenlemiş yollamış..
    onuda yollarken kargo parasını bana geçirmiş....
    12 gündür aramama ragmen 3 gün içinde çözüm bulunup size dönüş yapılacak dediler ne arayan var ne soran..bugunde durumum çözülmesse hakem heyetine gidip tüketici haklarına n11 i şikayette bulunacağım..
    etrafta koyun çok beni keklemeye çalışıyorlar..ben zamanında (2003 te) MNG den bile kargomu kaybetti diye 1000 tl tazminat almış adamım bu sahtekarlara ben pabuç bırakmam..
    sizlerde böyle durumda asla pes etmeyin .."Kim ugrasıcak ya bosver" dedikçe bu fırsatçılar yüz bulup daha beterini yapıyorlar..




  • byaydin, cayma hakkı süreniz (14 gün) dolmadıysa ürünü iade etmek istediğinizi yazan bir dilekçeyi iadeli taahhütlü olarak firmaya gönderin. Aksi taktirde tüketici hakem heyeti yardımcı olmuyor. Dilekçenize 10 gün içinde cevap verilmezse veya ret cevabı verilirse, iadeli taahhütlü mektubun size dönen koçanıyla şikayette bulunacaksınız. Detaylı bilgiyi Alo 147 tüketici danışma hattından alabilirsiniz.
  • n11.com ve yurtiçi kargonun vurdumduymaz ve tüketici düşmanı davranışlarına rağmen philips firması sayesinde en sonunda kırık televizyonu değiştirtebildim.ne yurtiçi kargoya başvuruma ne de n11.com a başvuruma bir cevap alamadım.en son philips firmasını arayarak ürününe sahip çık dedim.ilgilendiler ciddi bir firma olduklarını gösterdiler.servis yeniden geldi.değişim formu tuttu.bu formlada tv yi aldığım firmadan değiştirebildim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbirsin18

    n11.com ve yurtiçi kargonun vurdumduymaz ve tüketici düşmanı davranışlarına rağmen philips firması sayesinde en sonunda kırık televizyonu değiştirtebildim.ne yurtiçi kargoya başvuruma ne de n11.com a başvuruma bir cevap alamadım.en son philips firmasını arayarak ürününe sahip çık dedim.ilgilendiler ciddi bir firma olduklarını gösterdiler.servis yeniden geldi.değişim formu tuttu.bu formlada tv yi aldığım firmadan değiştirebildim

    İşte bu yüzden dünya markası oluyorlar. Bizimkiler anı yaşıyor, bizi adam gibi koruyan yasamız ve uygulayıcılarımız yok ve sonuç olarak sırtımıza binen binene...
  • KESİNLİKLE ALIŞVERİŞ YAPMAYIN. TAMAMEN SATICILARLA ORTAK MİLLETİ DOLANDIRIYORLAR GÖZ GÖRE GÖRE KIRIK ÜRÜNÜ GÖNDERDİLER VE KARGO FİRMASINA KAKALAMAYA ÇALIŞTILAR BENDE KARGO FİRMASINI YANİ HAKLI OLANI KORUYUNCA ATİK ELEKTRONİKLE BİRLİKTE PARAMI GASP ETTİLER.
  • dün gece saat 22 sularında n11.com satışmatik mağazasından son 3 ürün kaldı ibaresini de görerek lg g2 16 gb telefon siparişi verdim. satış onaylandı fakat kargo yapılmadı. bu yorumları okuyunca feci bir korku saldı bana. mağaza aksal elektronik diye bir lg bayisi ve satışmatik adı altında satış yapıyor. yorum ve puanları da iyiydi. sizce bir sorun yaşar mıyım arkadaşlar?

    @
    erendiz001
    @yataylimit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuzeyli.2891 -- 30 Mayıs 2015; 13:02:02 >
  • Umarım güvenlidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu yorumları okuduktan sonra n11'den asla alışveriş yapmam ilk defa alışveriş yapim dedim aman aman yorumlara bak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.