< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
kuponlar yenilendikçe istediğiniz kadar kullanabilirsiniz. |
_____________________________
|
valla hocam söylediklerinizde haklısınız, pahalı sorun çıkartmaya müsait özellikle elektronik ürünler bence de n11 den alınmamalı fakat sorun çıkartmayacak ürünler alınabilir. ben aldıklarımdan bazılarını yazayım; ıslak mendil, mutfak için kap kacak türevleri, hypafix, tornavida, su terazisi, pekmez, polen, tane karabiber, çörekotu, propolis sprey, elektikli cezve, tutkal vs bu tarz ihtiyacım olan ürünleri bu ay 50/25 kuponu yakaladıkça tamamladım. şimdiye kadar gelen ürünlerin hiçbirinde sorun yaşamadım. pekmez, polen gibi ürünleri almadan önce satıcısını kontrol ettim sadece, sakata gelmeyelim diye :) baya bi ihtiyacımı nerdeyse yarı fiyatına kapattım denebilir. o yüzden kuponlar düzgün kullanılırsa baya faydalı olabiliyor. neyse demek istediğim e-ticaret sitelerini kendimce kategorize edin. n11, ıvır zıvır, çok pahalı olmayan ürünler. elektronik ürünler, amazon, HB gibi. bu sayede siparişlerimde neredeyse hiç sorun yaşamıyorum. |
_____________________________
|
Ağustos ile beraber kargo alt limit maalesef geri 95'e çıkmış. Aynı satıcıdan olmak zorunda olması da ayrı problem. |
_____________________________
|
ürün çeşitliliği ve bazen fiyat olarak diğer sitelerin gerisinde. buna rağmen güzel ürünler de bulunmuyor değil. eski itibarı kalmasa da, bazı satıcılarda hala fiyatlarını diğer sitelere göre pahalı tutsa da alınacak bir şeyler bulunabilmesi ve kupon vs ile daha da uyguna alınması, nays ile ek indirim tercih sebebim. kargoyu biraz daha ücretsiz yapsalar, ya da toplamda 95 TL gibi aksiyon alsalar satışlarına devam edebilirler bence. sonuçta rakipler arasında bunlar yapılabiliyor. kargo alt limiti ve tutarı önemli, buna önlem almaları gerekir. çeşitliliklerini artırmaları yakın zamanda biraz zor gibi, ama fiyatlarını eşitletebilirler. burada komisyon oranlarında fedakarlık yapacaklar. geçen seneden beri HB kullanıyorum, öncesinde TY kullandım. şimdilerde n11 ile fırsatlar bulabiliyorum. müşteri olarak ucuz ve kalite, yani F/P ile müşteri memnuniyeti arıyorum. TY ile 1 aydır tedarik edilmeyen ürünün iadesi için yazışıyorum. hala çözemediler. HB bu konuda daha hızlı çözüm üretiyor. n11'den aldığım ürün kargoda kayboldu, kargo firması teslim edildi dedi, satıcı biz kargoya verdik dedi, en son n11 yazdım kupon tanımladı. bu açıdan tebrik ettim, sorun kendilerinde değil kargo firmasında idi. amazon iadelerimi görmüyor. sonra yazınca iade ediyor. ürün çeşitliliği çok az. kısacası, hepsi ile iyi veya kötü bir şeyler yaşanabiliyor. çözüm sunanlar ile yola devam.
Velhasıl, rekabetin olduğu ve müşteriye yarayan bir ortam isteriz :) |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Hocam iki hafta önce böyle bir deneyimim oldu ve kupon yüklenmedi maalesef < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Teşekkür ederim hocam n11 canlı müşteri desteği çok kötü, asla ulaşamadım |
_____________________________
|
25/50 kupon aktif diye sevindim, hem eklediğim ürün hem de sepet tamamlama ürünü tükenmiş. Bir kaç saniye sonra fark ettim ki; tanıtıma özel 10 TL üstü kargo olayı da sonlanmış. xD |
_____________________________
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
2 sipariş vericem. başka hesap açınca telefon no onayı istiyor. aşmanın yolu var mıdır |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|