Şimdi Ara

Müshil? :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
2
Favori
57.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, bugün arkadaşım yüzünden bi olay oldu. Uzun hikaye. Ben şimdi müshil alıp bunu okulda zor duruma sokmak istiyorum. Eczaneden reçetesiz alabilir miyim, fiyatı ne kadar ve nasıl kullanılır?



  • reçetesiz alabilirsin, nasıl kullanılır herhangibir içeceğinin içine atabilirsin örneğin çay kahve gibi sıcak tüketilen içeceklerin içinde hem çabuk erir hemde en kısa zamanda etkisini gösterir, birde idrar söktürücüyü dene
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kara-kule

    reçetesiz alabilirsin, nasıl kullanılır herhangibir içeceğinin içine atabilirsin örneğin çay kahve gibi sıcak tüketilen içeceklerin içinde hem çabuk erir hemde en kısa zamanda etkisini gösterir, birde idrar söktürücüyü dene

    Eyvallah hocam fiyatı ne kadar acaba? Bir miktar para var yeterse eğer, yarın kahve falan ısmarlayıp, müshili içireceğim.

    Yan etkisi falan yok di mi? İntikam alalım derken hastanelik olmasın sonra.




  • arakadşım aypmayın yaa o tuvalet kamu tuvaleti.yalnız arkadaşın seni dövmesin bakkk
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kemal_raul

    arakadşım aypmayın yaa o tuvalet kamu tuvaleti.yalnız arkadaşın seni dövmesin bakkk



    Kavga etmeye fırsat kalmaz sanırım müshili yutunca.
  • Bu Konu Banada Yararlı

    Tam Bilgi Verirmisiniz Lütfen

    Fiyat Ne Kadardır?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kara-kule

    reçetesiz alabilirsin, nasıl kullanılır herhangibir içeceğinin içine atabilirsin örneğin çay kahve gibi sıcak tüketilen içeceklerin içinde hem çabuk erir hemde en kısa zamanda etkisini gösterir, birde idrar söktürücüyü dene

    etik olarak böyle bir olaya yardımcı olmamak gerekirdi.Sonuçta birine zarar verilmiş olunacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gürcü -- 9 Mart 2009; 16:45:49 >
  • Ayıptır ayıp. Ne istiyorsun arkadaşının bağırsaklarından? Zavallı çocuk o kadar çok tuvalete çıkacak ki belki de senin yüzünden basur olacak.
  • Bilmeden konuşmayınız lütfen ! Onun yaptığı şey daha kötü.

    Umutlarımı mahvetti Yalancı durumuna düştüm onun yüzünden. Dedim ya uzun hikaye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ekvador -- 9 Mart 2009; 16:50:58 >
  • müshili içince aralıksız tuvalete çıkıp cırcır falan ediyor sanıyosun sanırım. müshili içince sadece 1 kez bağırsaklarını çalıştırır. tuvaletten çıkamama gibi bi durum olmaz.
  • Kötülüğe kötülükle karşılık verilmez.Gücün yeterse koyarsın iki tane gözünün üstüne ama müshil falan delikanlılığa ters şeyler bunlar.
  • arkadaşım müshili yarım koy 1 tanesini komple atma cok sakıncalı televizyonda gordugunuz kadar basit değil sonra cocuğun tansiyonu düşer hastanelik olur hatta sen alırken eczaneye danış ne kadar kullanman gerektiğini

    oyle düşündüğün kadar kolay bi iş değil kabızlık tedavisinden en son çaredir en az kullanılan tedavidir aşırı derecede tansiyon düşürür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orionsguard

    arkadaşım müshili yarım koy 1 tanesini komple atma cok sakıncalı televizyonda gordugunuz kadar basit değil sonra cocuğun tansiyonu düşer hastanelik olur hatta sen alırken eczaneye danış ne kadar kullanman gerektiğini

    oyle düşündüğün kadar kolay bi iş değil kabızlık tedavisinden en son çaredir en az kullanılan tedavidir aşırı derecede tansiyon düşürür.

    Ne kadar meraklısınız ya zavallı çocuğun sağlığını bozmaya ya ortaokullu ya liseli bu şaka mağduru olacak çocuk şaka sahibini vazgeçirceğinize tavsiye veriyorsunuz hala
  • Eczaneye tabii ki sorarımda, başka yollar arayım o zaman. Aklıma bişi gelmiyor ki. Sınıflarımız ayrı. Aynı olsa geçen sene yaptığımı yapardım. Arkadaşın sırasına 502 yapıştırıcı döktüm su gibi belli olmuyor çocuk oturdu sonra yanıma çağırdım kalkarken pantolonu yırtıldı. Bilen bilir o yapıştırıcıyı gerçekten çok kötü anında kuruyor değdiğiniz an. O sınıfa girene kadar başkası falan oturur o yüzden başka çözümler aramam lazım. Aklıma ilk müshil gelmişti.




  • @gürcü

    arkadasım lisede boyle sakalar hoş anı bırakır uygun miktarda müshil zararsızdır asırısı hastanelik eder :)

    sen hiç genç olmadın galiba? şu ah o eski günler diyip kendi rezilliklerime bile gülüyorum en rezil oldugum gunler bile meğerse ne eğleniyormuşum diyorum...

    ot gibi yaşanmaz :)
  • Idrar sokturucu mantikli geldi bana
    Cok fazla pisletmez de ortaligi
  • bana bir arkadaşaım yapacak valla tuvalet yerine ağzına yaparım onun hastanelik edene kadar da döverim
  • Şaka için müshil ilacı adı önerebilecek var mı?

    Erken ve kesin çözüm istiyorum.Etkisini hemen göstersin
  • Müshil için

    x-m solüsyon

     Müshil? :)


    bekunis

     Müshil? :)


    Tamamen bitkisel yan etkisi yok sanıyorum ikiside pek fazla bişey değildir maddi açıdan bekuniside aç karna alırsanız feci karın ağrısıda yapar ishalin yanında

    idrar söktürü olarak


     Müshil? :)


    lasix ampül iki ampul çaya atın tamamdır iş


    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __MeHMeT__2 -- 9 Haziran 2009; 22:28:36 >




  • Teşekkürler.Hemen deneyeceğim

    2 ampul çaya derken neyi kastettin dostum?

    Edit:Ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ermanka26 -- 10 Haziran 2009; 18:05:03 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.