Şimdi Ara

MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haziran sonlarına doğru MSI Z77A-G43 aldım hizlial'dan MSI kartlarını bilen bilir SuperCharge diye bi özellik var, ön panel USB bağlantısını anakart üzerinde JUSB1 soketine bağladığınız takdirde kullanabiliyorsunuz fakat ben bu özelliğin mevcut olmasına rağmen kullamadım. Kronik bir anakart arızasıymış servis öyle dedi, gönderirseniz kontrol eder değişimini yaparız şeklinde bilgi verdiler.

    Eylül başında gönderdim HızlıAl'a onlarda önce Penta'ya göndermişler yetkili servis olarak Penta anakarta bakıp " he bu anakartmış " dedikten sonra ServisPoint e göndermiş anakartı 2'sinde ServisPoint deydi anakart ve aradım servispoint i tekrar bi kaç kez yüzüme kapattı elaman, sonra ısrarla arayınca sürec hakkında bilgi verip sonlandırdı konuşmayı. ( belirtmekte fayda var ilk aradığımda da servispoint değişim olur demişti fazla uzun sürmez bu sürec demişti )

    Biliyormusunuz bilmiyorum ama garanti işlemi ile ilgili olan yasa 2011 de değişti, 30 iş günü ibaresi 20 iş gününe düştü, hatta direk yasayı aktarayım size.
    Resmi Gazete'de yayımlanan yasa :http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm

    ben de bu yasada şöyle bir ibare fark ettim, " Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.”

    ardından hızlıal'ı arayıp bundan bahsettim süreci hızlandırmak adına, avukat ile falan görüştü bi 10 dakika hatta bekledim, ardından biz aracı firmayız bizi ilgilendirmez dediler sadece.

    ServisPoint'i arayıp bu yasadan bahsettim aynı şekilde bekleyin arkadaşlara soracağım dediler bugün, bildikleri tek şey 20 iş günü muhabbeti böyle birşeyden haberimiz yok diyorlar ve geçiştiriyorlar.

    haberiniz olsun arkadaşlar, kimseye eyvallahınız olmasın. Bu ülkede sustuğun sürece billur muhabbetine maruz kalıyorsunuz. MSI kadar rezil bir servisle daha karşılaşmadım bugüne kadar.







  • Buralar ısınır.Anlattıgınız gibiyse haklısınız tek şey dısında.O da; en fazla asus malı alınıp, çok satıstan sonra nete dusen arıza, sorun mesajlarının haliyle fazla olması nedeniyle asusa (konu içeriği nedeniyle MSI'a) kötu söyleyip diğer insanları etkileme çabalarıyla klavyeye sarılmamanız dileğiyle..
  • Asus la ilgili birşey dememiş ki arkadaş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berdush42

    Asus la ilgili birşey dememiş ki arkadaş.

    Asusla ilgili bişey dedi demedim ki emsal gösterip konudaki msi'a atfen söyledim
  • Fatih211 kullanıcısına yanıt
    çoğu kişi asus 'u neden kötülüyor? Servisi için.. Asus kötü ürün yaptığı için değil.
    Aynı konudan bahsediyoruz.
  • Msi a yat kalk sukret.asus gibi illet var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berdush42

    çoğu kişi asus 'u neden kötülüyor? Servisi için.. Asus kötü ürün yaptığı için değil.
    Aynı konudan bahsediyoruz.

    Bende onu söyledim zaten cumle uzun oldugu için anlaşılması zor olmus sanırım.Özet olarak teknik servisle sorun yasandıgı zaman markanın kötulendiği konulardan biri olmaması dileğiyle dedim cıktım çok uzattık mevzuyu
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun ancak şunu belirtmek istiyorum ben de MSI MPOWER MAX AC anakartımı servis için gönderdim kendilerine. Daha sonra güzel bir mail hazırlayıp yolladım bana hemen dönüş yaptılar hatta birkaç kez mailleştik servispoint ile ve sonunda anakartın aldığım yer olan vatan bilgisayara gelmesini bekliyorum ki şu an yoldaymış. Yaklaşık 10 gün önce gönderdim ben ve belki de iade ya da birebir değişim olacak. Benden size tavsiye bazen telefon açmak yerine düzgün ve imla kuralları içeren bir mail atarsanız belki problemi çözmek daha kolay olur. Umarım en kısa sürede sorununuz çözüme kavuşur.
  • bu gidişle gigabyte alacagız herhalde
  • Uzun süredir görmüyorum ama MSI Türkiye'den yetkili kişiler vardı. Şansımızı deneyip konuya davet edelim.

    @MSI Guy @MSI DESTEK
  • Aynen ya bu gidisle gigabyte in ünü artacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus anakartım var 1 ay oldu alalı montajdan sonra mavi ekran alıyordum , montaja bakim dedim anakartın soketinde pin yok alırken bakmadım tabi salak gibi ve çizgi elektronikle iletişime geçtim soket değiştiririm ve garanti dışı kalır ürün dedi ve başkada bişi yapamayız dediler . Hayatımda böyle rezalet görmedim çizgi elektronik tam çakal olmuş kafasına göre at koşturmakta
     MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir ) MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir ) MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i7_4790k -- 11 Eylül 2014; 12:45:33 >




  • Sanırım 1341254 yazdım kanunu bile bilmeyen yetkili servis oldukça pehh.Kartınız bozuk olarak bile elinize ulaşırsa şükredin orda kaybolur felan fişman...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H.E.B Sup -- 11 Eylül 2014; 12:50:52 >
  • @MSI Guy
  • Tüm sakinliğimi koruyarak şöyle bir mail attım, tatlı dille konuşmaya çalıştım umarım onlarda aynı şekilde cevap verirler.

    quote:

    Merhaba, kolay gelsin.
    601-7758-220B140***** seri numaralı ürünüm HızlıAl tarafından size ulaştırılmış yaklaşık 10 gün önce, ürünü HızlıAl'a göndermeden önce sizi arayıp sorunum ile ilgili bilgi almak istedim, siz ise tarafıma bu sorunun kronik bir arıza olduğundan bahsedip ürünü bize gönderdiğiniz takdirde yurt dışına bunun bilgisini verip değişim yaptığınızı söylediniz bende bu söyleminize güvenerek uzun süre beklemeyeceğimi düşünerek gönderdim garantiye.

    Sizden ricam bu süreci biraz hızlandırabilirseniz ve bu süreç ile ilgili detaylı bilgi verirseniz eğer çok sevineceğim.

    Kolay Gelsin.


    Ayrıca belirteyim HızlıAl'dan alışveriş yapmayın bence, adamlar resmi gazetede yayınlanan kanunu kafalarına göre kendi çıkarları doğrultusunda yorumlayıp haklılıklarını savunma peşindeler müşteri ilişkileri umurlarında değil!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Asus anakartım var 1 ay oldu alalı montajdan sonra mavi ekran alıyordum , montaja bakim dedim anakartın soketinde pin yok alırken bakmadım tabi salak gibi ve çizgi elektronikle iletişime geçtim soket değiştiririm ve garanti dışı kalır ürün dedi ve başkada bişi yapamayız dediler . Hayatımda böyle rezalet görmedim çizgi elektronik tam çakal olmuş kafasına göre at koşturmakta
     MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir ) MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir ) MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir )

    Ben kendi adıma Çizgi Elektronik deneyimimi paylaşayım sizinle.
    Kullandığım Asus Sabertooth p67 anakart 3 yıl sonra arızalanınca servise gönderdim.
    Süreç şöyle işledi :
    - Anakart işlemci pinleri eğilmiş ürün garanti dışına çıktı ama tamir edilecek ve bundan sonra da arızalanırsa tamir edilecek denildi. (fotoğraflarını çekerek gösterdiler)
    - Anakartı kısa bir süre önce Çizgi'ye gönderdiğimi sorun yok denilerek geri geldiğini eğer böyle bir arıza olsaydı o zaman farkedeceklerini, anakartı son ana kadar kulalnabildiğimi, bunca pinleri eğilmiş bir anakartın işlemciyi zaten çalıştırmayacağını belirttim.
    - Ürünüm iadeye çekildi, anakartı satın aldığım firmada cari'ye ödeme yansıdı ve yerine başka ürün aldım.

    Benim sorunumu çözdüler.
    Ürün iademi yaptılar.

    Yanlız şöyle bir kaygıları var.

    Son çıkan yasa ile birlikte, pahalı ikinci el ürünleri satış sitelerinden toplayıp bozup Çizgi'den para iadesi isteyen insanların sayısının çok fazla olduğunu bu nedenle firmanın fazla titiz olduğunu bilmekte yarar var.

    Selamlar.




  • mynisan M kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi bildiğin bende 1 adet pin yok ve vatan bilgisayar kullanıcı hatası yok dedi ama servis raporu olmadan drğiştirmem dedi , servise verdiğimde ne demeliyim siz iade alırken nededinizde iade verdiler size ?
  • i7_4790k İ kullanıcısına yanıt
    Ben ürünü direk Çizgi'ye karşı taraf ödemeli gönderdim. Ürünü satın aldığım aracı üzerinden gönderebilirdim fakat süreç uzayabilirdi. İade aldıkları zaman, ürünü satın aldığım firma 'bizim üzerimizden göndermemişsiniz' diyerek sorun çıkarsada yeni bir servis formu düzenleyip iadeyi cariye işlediler.

    Benim durumumda süreç mesajımda anlattığım gibi işledi. Ürün tamire alındı, tamir de edildi. Değiştirilen parçaları online forumda görebiliyordum, ancak sonra ürün iadeye çekildi. Ne dediğime gelince 'Anakart pinlerinin eğik olması zaten mümkün değildi, aksi taktirde son ana kadar bu anakart işlemciyi çalıştırmazdı' dedim. Bu kadar.

    Eğer Msi gaming 7 konusunda çok fazal tavsiye almasaydım Asus anakarttan ve Çizgi teknikten şaşmayacaktım.
    Servis Point ile ilgili şikayetleri okuyunca anakart bozulmaz inşallah diye dua etmeye başladım bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alizee81

    Msi a yat kalk sukret.asus gibi illet var.

    ÇOK DOĞRU KARDEŞİM.. SONUNA KADAR HAKLISIN




  • Sevgili forum üyeleri çizgi elektronikle ilgili açtığımız konular silindi ve farkındasınızdır . Ve sevgili adminin bana yaptığı açıklama konu yalnış yerde ama saolsun konuyu kitlemiş ve taşımış . Simdi kendisine aormak isterim suan msj attığım konu nerde anakart bölümünde dimi ben konuyu açtığım yer gibi ve ve benim gibi arkafaşta servisten şikayetçi bunda da sıkıntı yok eyw . Sadece değişik olan ne biliyormusunuz teknik servis farklı :))) ne kadar ilginç konuda çizgi elektronik geçmemekte :))
    Simdi admin bey sana sormak isterim konum uygun değil dedin yalnış yerde dedin eyw sayısız yalnış yere konu açtım hiç kimse uyarmadı kaldıki konu taşınmadı bunada eyw :) ve bana yaptığın açıklama üst kısımdaki arkadaş beni bağlamaz bana yaptığın açıklamada bu resimde eklendi.
    Bunlara çok dikkat ediyorsun yalnıs konu yalnıs içerik bunada eyw cok dikkatlisin ama nedense farkındamısın bilmiyorum ama çizgi elektronik yazan başlıklı konuları akabinde silmeyi veya taşımayı çok iyi yapıyorsun neden acaba :)))))

    Admin olablirsiniz ama benden sana tavsiyem lütfen adaletli olalım ve eger bir şeyde hassasiyet gösteriyorsan takibini yap ve her konuda böyle hassas davran ki sadece çizgi elektronik hassasiyetinden vazgeç .
    Forumu böyle yerlere getirmeyin yandaş olmayalım veya yalnısı olmayalım
    Çizgi elektronik ibaresini bilerek ekledim ki bu konudaki hassasiyetini iyi anladım :)) gerekeni yaparsınız bu konuyla ilgili konu yalnış yerde gözünden kaçmış bari çizgi elektronik ibaresi ekliyimde yakala

    Saygılarımla
     MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir )




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.