Şimdi Ara

MSI ve Rezil Servis Kalitesi ( ServisPoint İçerir ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yaziklar olsun bu ülke halkına su muameleyi yapan yine kendi insanımız, tiskiniyorum boyle kalitesizlikleri gördüğümde. HizliAl o kadar beklettikten sonra bana ürünü tedarik edemiyoruz şeklinde dönüş yaptı. Urunu göndermeden once ustune basa basa sordum dedim varmi anakatt elinizde. Var dediler bu kadar sure bosuna beklemiş boşuna uğrasmis oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deneyimlerini paylaştığın için teşekkürler benimde ordan alacağım vardı bende daha almam bi iki kötü yorum var sen takma onları haklısın davanda tüketici mahkemeleri tüketiciler için var orayada tek dilekçe ile şikayette bulunabilirsin
  • Hizlial gibi firmalari tercih etmeyin hocam. Tek diyeceğim bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Geçmiş olsun. Buna benzer bir sorunu servis point ile yaşamıştım. Aldığım gün geri getirmeme rağmen vatan ve servis point sorun teşkil etmiyor diye kabul etmedi. Sonrasında başka bir sorundan ürün değişim oldu. 500 TL'ye aldığım kartın sıfırı 300 TL olmuştu ama bana fatura bedeli olan 540 TL'lik hediye çeki vermişlerdi. Benim için piyango gibi olmuştu. Ìlahi adalet işte. Mutlaka yerini buluyor. Ínşallah sen de hakkını alırsın. Senin konunu okuduktan sonra bu anakartı almaktan vazgeçtim.
    Benim de servispoint hatıram mevcut ama onlar ve vatan zararlı çıktı. Bir sene sonra olsa da...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***@rmour*** -- 16 Ekim 2014; 22:43:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MSI GTX460 TF-II ekran kartımda 5-6 ay da fanlarında sorun çıktı, Mascom garantili idi, en çokta bu yüzden almıştım kartı, servis olarak bana çok yakındı Mascom'a veriyim dedim, onlar da Servis Point ile anlaştık, vga'lara vs. onlara bakacak dedi, dedim ben sizi bilirim, sizin garanti kağıdınız var diye bu ürünü tercih ettim o zaman ki şartlara göre dedim, beni bağlamıyor kimle anlaşma yaptığınız vs. diye biraz direndim, sağolsun Mascom benim yerime takip edip 1 hafta da iade kararı ile fatura bedeline ait çek aldım ve gidip bir üst model karta geçiş yapmıştım.

    Servis Point garip bir yer ve kimsenin kimseden haberi yok, Allah kimseyi düşürmesin ellerine.
  • Söylenecek çok söz var bu ülkedeki servis ve temsilcilikler ile ilgili ama , neyse .. şimdilik susalım
  • hala ürünün para iadesini bekliyorum.
  • Alabildiniz mi?
  • Burada yazılanlara bakınca o anki ruh hallerine göre davrandıklarını düşünüyorum.Geçen yıl msi anakartım bozulmuştu eksen faturalıydı aradım dedim sizemi göndereyim onlaramı süreç en hızlı nasıl olur direk onlara gönderin dediler sorunu güzel bir şekilde kağıda yazıp kutunun içerisine koydum 1 hafta sonra iade geldi birazda şans sanırım.
  • para iadesini alalı epey oldu, lakin şunu belirteyim kesinlikle vatan bilgisayardan daha kaliteli ve müşteriye karşı düşünceli bir firma bir çok kez özür için aradılar, en azından telafi etmek için uğraştılar vatan bilgisayar kesinlikle bu konularda en rezil firmalardan biri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrYAGIZ

    Haziran sonlarına doğru MSI Z77A-G43 aldım hizlial'dan MSI kartlarını bilen bilir SuperCharge diye bi özellik var, ön panel USB bağlantısını anakart üzerinde JUSB1 soketine bağladığınız takdirde kullanabiliyorsunuz fakat ben bu özelliğin mevcut olmasına rağmen kullamadım. Kronik bir anakart arızasıymış servis öyle dedi, gönderirseniz kontrol eder değişimini yaparız şeklinde bilgi verdiler.

    Eylül başında gönderdim HızlıAl'a onlarda önce Penta'ya göndermişler yetkili servis olarak Penta anakarta bakıp " he bu anakartmış " dedikten sonra ServisPoint e göndermiş anakartı 2'sinde ServisPoint deydi anakart ve aradım servispoint i tekrar bi kaç kez yüzüme kapattı elaman, sonra ısrarla arayınca sürec hakkında bilgi verip sonlandırdı konuşmayı. ( belirtmekte fayda var ilk aradığımda da servispoint değişim olur demişti fazla uzun sürmez bu sürec demişti )

    Biliyormusunuz bilmiyorum ama garanti işlemi ile ilgili olan yasa 2011 de değişti, 30 iş günü ibaresi 20 iş gününe düştü, hatta direk yasayı aktarayım size.
    Resmi Gazete'de yayımlanan yasa :http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm

    ben de bu yasada şöyle bir ibare fark ettim, " Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.”

    ardından hızlıal'ı arayıp bundan bahsettim süreci hızlandırmak adına, avukat ile falan görüştü bi 10 dakika hatta bekledim, ardından biz aracı firmayız bizi ilgilendirmez dediler sadece.

    ServisPoint'i arayıp bu yasadan bahsettim aynı şekilde bekleyin arkadaşlara soracağım dediler bugün, bildikleri tek şey 20 iş günü muhabbeti böyle birşeyden haberimiz yok diyorlar ve geçiştiriyorlar.

    haberiniz olsun arkadaşlar, kimseye eyvallahınız olmasın. Bu ülkede sustuğun sürece billur muhabbetine maruz kalıyorsunuz. MSI kadar rezil bir servisle daha karşılaşmadım bugüne kadar.

    Selam,

    Kusura bakma, uzun zamandır foruma giremiyorum yoğunluktan, mesajını şimdi görebildim. Son durumu ve ürün seri numarasını yazabillir misin?




  • Yıllar geçmiş ama ServisPoint ve Msi hakkında olumlu anlamda hiçbir değişme olmamış. ÇİZGİ'leri hep aynı devam ediyor

    Bu arada Çizgi çok sükse yapmış ve müşteri memnuniyeti yüksek diye bilinen bir firma idi lakin Asus servisliğini bıraktılar. Sıkıntı neymiş merak ettim Çizgi ile ilgili. Hatta yetkili patronu etiketledim. Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 9 Mart 2019; 14:17:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    MSI GTX460 TF-II ekran kartımda 5-6 ay da fanlarında sorun çıktı, Mascom garantili idi, en çokta bu yüzden almıştım kartı, servis olarak bana çok yakındı Mascom'a veriyim dedim, onlar da Servis Point ile anlaştık, vga'lara vs. onlara bakacak dedi, dedim ben sizi bilirim, sizin garanti kağıdınız var diye bu ürünü tercih ettim o zaman ki şartlara göre dedim, beni bağlamıyor kimle anlaşma yaptığınız vs. diye biraz direndim, sağolsun Mascom benim yerime takip edip 1 hafta da iade kararı ile fatura bedeline ait çek aldım ve gidip bir üst model karta geçiş yapmıştım.

    Servis Point garip bir yer ve kimsenin kimseden haberi yok, Allah kimseyi düşürmesin ellerine.
    Hocam merhaba. Burada asli kusurlu Msi'dır. Neden mi? Bak yıl olmuş 2019 yani 5 yıl geçmiş ve hala Msi bu rezillerle anlaşmalı. Msi düzgün bir firma olsaydı servis sözleşmesini iptal ederdi. Bu ve şikayetvar sitesindeki birkaç mesajı görünce Msi gaming laptop alma düşüncem de artık tamamen ortadan kalktı. Tekrar ediyorum. Msi asli kusurludur çünkü ServisPoint gibi işportacılarla servis sözleşmesi hala devam etmektedir. Servis lisansını sonlandırmamışlar bu kadar şikayet rağmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.