Şimdi Ara

MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • nirvanha kullanıcısına yanıt

    Valla hocam ürün bende de var şimdi sıcaklık artmaya başladı ben sistei internetten ikinci el aldım ve içinde bu vardı Garanti felan faturası yok bu değişimden bende faydalana bilirmiyim acaba? siz ne yaptınız sıvı değişimi yapa bildinizmi

  • Hunterk H kullanıcısına yanıt

    Henüz sistem kurmadığım için işlem yapmadım.Yabancı forumlarda biri boşaltıp içini kireç sökücü gibi bir maddeyle temizleyip sıvı değişimini gerçekleştirdiğini yazmıştı.Ancak detaylı resim yoktu.Artık yapsnız bile çok iyi sızdırmazlık testi yapmalısınız Benim 3 üründen bir tanesi sorunlu seriden gösteriyor ama ne kadr güvenilir gerçek sorun sıvımıdır ? MSI Türkiye'yi boykot etmek lazım Ürün yurtdışı değilse garantiye yollayın Aldığınız kişi ile irtibat geçin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet hocam ürünü bayramdan sonra ya da yarin fırsat bulursam sökecem youtube de 3 4 tane bakım videosu var ve bu sorunun kronik olduğunu ve böyle harika bir ürünün ebay da çok ucuza satıldı ndan bahsediyorlar temizliyorlar izleyin derim sizdirmazlik konusuna gelince oring gibi birsey yok tamamen lastik bir sey var yanlış takilmadigi sürece sizdiracsgini sanmıyorum satıcı ilede yarın irtibat kuracam faturasini yolladım inşallah amaZon ürünü değildir.. yine burada iletişim halinde kalırız meraklanmayin bütün suçu msi a yıkmak mantıklı değil sonuçta orada üretim bandında çalışan bir işçinin hatası olabilir bu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nirvanha kullanıcısına yanıt

    Hocam Sizde kullanmadığınız R serisi LGA1700 Kit varmı

  • Hunterk H kullanıcısına yanıt

    Yaptığınız işlemleri videoya alıp paylaşırsanız bu başlık altından hepimizi için referans olur.


    Umarım başarılı olursunuz.




  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 22 Mayıs 2022; 14:43:8 >
  • Bu kervana maalesef ben de katıldım. Aynı sebepten dolayı MSI Global de bi şey yapmadı. Servispointi önüme çöp gibi atıp maalesef yazıp duruyolar. Ben de youtube'da gördüğüm kadar pompayı söküp radyatör temizleyicilerle ve tekrar soğutma sıvısı ile deneme yapacağım yoksa aldığımız ürün çöpe gidecek. Kurtarabilirsek ne iyi. Bi ümit belki kurtarırız.

  • Ne kadar mümkün bilmiyorum ama ürünlerini Custom sıvı soğutma haline getırebılırsınız. Hortumları cıkarın komple randyator ve pompa gırıslerınde soket gıbı hortum içine girecek kısımlar vardır. Şeffaf hortum alıp takın bağlantı yerlerinede kelepçe atın. Ufak bir de rezervuar alırsanız 2. elde çok masraflıda olmaz. Pompa sağlamsa gayette güzel olur gibi geldi.


    Tabi hortum soketleri ne yapıda bilmiyorum. Söken bir arkadaş olursa fotoğraflasın bir çözüm yolu bulunur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zipcikti88 -- 12 Haziran 2022; 18:49:33 >
  • benim 240r ürünü hepsiburada sitesinden 3 sene türkiye garantili fakat şu an hala hb müşteri hizmetleriyle cebelleşiyorum ürünü değiştirmek için.


    ürünü servise yolladım (service point) anında değişim kararı çıkarttılar. msi'ın geri çağırma sayfasını ve değişim raporunu ek olarak belirterek v2 modeliyle değişsin istedim. bu sabah hala bana "ürünümüz stoklarda olmadığı için değişim yerine iade yapabiliriz" diyor hb müşteri temsilcisi. stokta olmayan ürün kronik arızalı olan. V2 modeli hem siyah hem beyaz rengi stoklarında olmasına rağmen işi yokuşa sürüyorlar.


    ben anlamıyorum durum keyfi değil,msi dünya çapında ürüne değişim kampanyası çıkartmış. hatta abd'de reddit'te okuduğum kadarıyla yeni ürün geldikten sonra öyle yollanmasını istiyorlar ki kullanıcı bilgisayarsız kalıp mağdur olmasın. biz de ise servis "ben bir şey yapamam hepsibuarada ile görüşün" diyor hepsiburada'nın olayla alakası. tahmin ediyordum böyle uğraşacağımı valla koca bir sinir bozukluğu.





  • maliulusan M kullanıcısına yanıt

    MSI Global ile 2 kez mailleştikten sonra hiçbir şekilde geri yanıt alamadım. Beni Amazon Almanya'dan alınan bir ürünü Türkiye'deki garanti servisine yollamak istememin çok saçma olduğunu, garanti servisine Almanya'daki MSI garanti servisine göndermem gerektiğini söyleyip salak salak şeyler yazdılar. Ben de sinirlenip bugün soğutucuyu söktüm. Fotoğraflarda gördüğünüz gibi pompanın vidaları en küçük torx vidalar. Onları en küçük düz tornavidayla açtım. Pompada herhangi bir kırık vs. olup olmadığını merak edip çıkartıp anakartıma bağladım. Pompa canavar gibi hiçbir sıkıntısı yok. Siz değerli forum üyelerine de göstermek için radyatörün içindeki sıvıyı bir bardağa boşalttım ve sıvının işlevini yitirip içinde bir sürü küçük parçalar olduğunu gördüm. Zaten tahmin ediyordum böyle bir şey çıkacağını. Boşaltabildiğim kadar sıvıyı pompa deliğinden boşalttım fakat radyatörün sıvı boşaltma yerinden boşaltamadım. Ordaki torx vidası pompadan çıkan torx vidadan 1 boy daha büyük olduğu için en küçük düz uçlu tornavida ile sökemedim. Bundan sonra yapılacak 2 şey var.



    1.olarak Torx tornavida seti alıp düzgün bir şekilde radyatörün tahliye kanalından içinde kalan sıvıyı tamamen boşaltmak.

    2.olarak internet üzerinden kaliteli bir soğutma sıvısı alıp radyatöre doldurup tekrar soğutucuyu kullanmak.


    Tahminlerime göre yapacağım şeyler şunlar olacak;

    Radyatörün üstündeki tahliye deliğindeki torx vidasını çıkardıktan sonra tamamen içerdeki sıvıyı boşaltıp yerine yeni sıvı ile radyatörün içinde kalan küçük partikülleri temizlemek için doldur boşalt yapıp tamamen temizlemek için 2-3 kez bu işlemi tekrar edeceğim.

    Tamamen temizlendiğine emin olduktan sonra tekrar soğutma sıvısı doldurup tekrar kullanmaya devam edeceğim.


    Çok fazla sinir edip MSI'dan illallah ettirse de en azından başka markalarda yapılmamış bir tahliye deliği koymak çok iyi bir şey. Çünkü soğutucuları kırmaz, bükmezseniz 5-6 senede bir içindeki sıvıyı yenileyip sonsuza kadar kullanılabilecek şeyler.


    Şimdi yapılacak şeyler iyi bir kalitede soğutma sıvısı ve torx vida seti sipariş ettikten sonra pompanın içindeki sıvıyı yenileyip sizlerle tekrar gelişmeleri paylaşmak olacaktır.

    Siz de yapmak isterseniz işlemi bitirdiğimde her türlü sorularınıza yardımcı olurum. Gerekirse discord üzerinden konuşup beraber de yapabiliriz.

    MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI)


    MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI)


    MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI)


    MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI)


    MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI)


    MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI)


    MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI)


    MSI MAG CORELIQUID 240R / 360R Ürün Değişim Duyurusu (MSI GEREĞİNİ YAPMADI)




  • Aynı problemi bende yaşamaya başladım. 23 kasımda hepsiburadadan almıştım ürünü. önceleri gayet güzeldi. Yaz gelince cpu ısısına baktım. boşta bile 55 dereceleri görüyor. stres testi yapınca 80 e gelince testi bitirdim. Yavaş yavaş boşta sıcaklıkta yükselmeye başladı. biraz araştırdım msi sisteminde seri numarasından sorgu yaptığımda değişim programında değil diye yazıyor ama. ürünü önce tamir için göndereceğim.bakalım sonuç ne çıkacak. 1299 tl'ye almıştım. para iadesi yapsalar o fiyata normal fan bile zor alınıyor artık. Umarım değişim yaparlar.

  • bergun76 B kullanıcısına yanıt

    Hocam servisten nasıl bir sonuç çıktı ? Aynı soğutucudan bende de var. 3-4 ay kullanıp notebook'a geçtiğimden kutuya kaldırmıştım. 15 ay aradan sonra tekrar masaüstüne dönmeye karar verdim. Sistemi kurdum ama işlemci 30 sn'de 95 dereceye çıktığından pc yüksek sıcaklık uyarısı verip kapanıyor. Benim üründe de değişim gözükmüyor. Garanti devam ettiğinden büyük ihtimal haftaya servise vericem.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3qzotix -- 24 Temmuz 2022; 11:38:23 >
  • ben ürünü şubat 2022 de Vatandan almıştım. Haziran ayında yaşadığım problem sebebiyle servise gönderilen ürüne değişim/iade çıktı. İade edip farklı marka model bir soğutucu aldım.

  • maliulusan M kullanıcısına yanıt

    Değerli forum üyeleri;

    Yaklaşık olarak 2 hafta önce sıvıyı boşaltıp yerine tekrar yeni sıvı koysam da hiçbir şekilde düzelme olmadı. Ürün maalesef kronik sorunlu.

    Sıvıyı değiştirdikten sonra sıcaklık artışı daha fazla oldu. Ürün bozukken 70 derecelerde çalışan işlemci, sıvı değişiminden sonra 95 derecelerde çalışmaya başladı.

    Sizlere tavsiyem, ürünü Türkiye'den aldıysanız değişim/iade yapmanız. Benim gibi Almanya'dan aldıysanız yapacak bişey yok. Yeni soğutucu alacaksınız.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.