Şimdi Ara

Sıcaklık Seviyesi (MSI MAG CORELIQUID 360R 80 Derecelerde) Sorunu Bulamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    MSI MAG CORELIQUID 360R sıvı soğutma montajı var. Ryzen 9 590X işlemci ile birlikte.


    İşlemci bir 3600Mhz gözüküyor, Bir 4800Mhz. (2-3 saniyede bir değişiyor)

    https://prnt.sc/GR5zRVWkpjcN

    https://prnt.sc/K4MTuXDm4PVm



    Overclock ve herhangi bir işlem yapmadım sisteme. Anakartı default ayarlara sıfırladım yine durum aynı.



    Dragon center durumu :

    https://prnt.sc/cNx57bRtYwVM

    https://prnt.sc/mgy0fNymIBVf

    https://prnt.sc/ndlz2P4SZAAQ



    Oyuna girmedim, oyunda değildim. Windows ortamındaki rakamlar bu şekilde yüksek. İşlemci macununu kontrol ettim sorun yok. Noctua NTH1 sürülü vaziyette.


    Nedir çözüm önerileriniz, yardımcı olursanız sevinirim.



    Edit 23.05.2022 : Ürün amazon.com.tr den alınmış fakat satıcı amazon germany, parayı alan türkiye olsa bile fatur kesmediler. Şikayetvara yazdım, cimerden gelir idaresi başkanlığına durumla ilgili şikayette bulundum. Servis pointe durumu ilettim, sipariş ekran resimlerini ve dhlden aldığım taşıma faurasını ile birlikte ürünü servis pointe yolladım.


    Değişmezlerse yapacağım bu videoda var. Yarın bir gün başına gelen olursa diye burayı güncelledim.


    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D_Wc97TyJiT4&q=EgQuLZpEGMy_s5QGIhA3X7u7fU7Wt_i8VOT_zK7OMgFy



    Edit 24.05.2022 : Servis point ürünün yurt dışı olduğundan dolayı işlem görmeyeceğini söylüyor. Göndermeden önce üstne basa basa satıcı amazon.com.tr gönderici amazon almanya dedim yurt dışı şeklinde belirttim ama diyorum, "İLETİŞİM KOPUKLUĞU OLMUŞTUR ARKADAŞIMIZLA" diyor.


    Edit 27.05.2022 : Verdiğim uğraşlar neticesinde, ürünü bize gönderin bir kereye mahsus ilgileneceğiz yazmışlar. Gönderdim. Değişimmi olur yoksa onarım mı bilmiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 31 Mayıs 2022; 11:1:53 >







  • Güncelleme eklendi, Verdiğim uğraşlar neticesinde, ürünü bize gönderin bir kereye mahsus ilgileneceğiz yazmışlar. Gönderdim. Değişimmi olur yoksa onarım mı bilmiyorum.

  • 31.05.2022 : Ürünümün sıfırı geldi, V2 ibaresi yer almakta. Teşekkürler. https://prnt.sc/y0SBPYVAtjA_

    Konu benim açımdan çözüldü çok şükür. Amazon almanya ürünü olmasına rağmen çabalarım sonuç verdi.

  • aynı modelin 240R olanını bu hafta servise göndereceğim. 1 haftadır pompa da sürtme sesi gibi çızırtı var.

  • Durumu amazona anlattınız mı değişim yapabilirlerdi belki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcpcpcpc P kullanıcısına yanıt

    Ürünü çabalarım sonucu değişim aldım. Sıfır ürün gönderildi.

  • benim ürün hepsiburada'dan alınmasına rağmen 1 haftadır servise yolladığım ürünü v2 modeliyle değiştirtmeye uğraşıyorum. önce ürün stoklarda yok iade yapalım dediler. sonra ısrarla msi değişim kararı aldı v2 modeli ile değişim istiyorum dedim(stoklarında mevcuttu v2). bugün gelen kargoya açtığımda ise sürprizle karşılaştım.


    hepsiburada geçen hafta v2 olmayan eski arızalı ürünün aynısını penta'dan(msi türkiye distribütor) istetmiş ve bana 150 defa açıklama yapıp belirtmeme rağmen yeniden 240r modelini yollamışlar. yani olacak iş değil adamlara kararı bildirmeme rağmen bana gidip 2 ay sonra bozulacak ürünü yollamışlar. işin komik tarafı penta'da hala msi firmasının değişim kararı aldığı ürünü hepsiburada istedi diye yolluyor. ben eninde sonunda o soğtucuyu v2 modeli ile değiştireceğim ama işi bu kadar yokuşa sürmeleri akıl alır gibi değil.

  • aborjini A kullanıcısına yanıt

    Valla bol şans, allah yardımcınız olsun. Türkiyede hakkını aramak kadar b*kdan bir durum yok.

  • Merhaba, hocam malesef bendede 1 sene sonra aynı durum oldu. İtopya'dan almıştım. Bursa'da ikamet ediyorum. Ürünün yenisi size ne kadar sürede teslim edildi öğrenebilir miyim ?

  • Cpu ısısının yükselmesi sorunu bende de oldu. 2021 kasımda hepsiburadadan almıştım ürünü. ilk başlarda hiç sorun yoktu. uzun sürede hiç kontrol etmedim. geçende bir baktım boşta 58 derece sıcaklık var. çok oyun oynamıyorum. oyun oynandığı zaman 76 dereceyi geçiyor. biraz araştırayım dedim ki kronik problem diyor. MSİ servisinde değişim programı var oradan seri numarası ile kontrol ettim. sizin ürününüz değişim programında değil diyor. Bende hepsiburada üzerinde onarılması için geri göndereceğim. Umarım kısa sürede çözebiliriz.

  • OnNumero kullanıcısına yanıt

    9 Gün sürdü işlem.

  • Servis Point'e yolladım 1 günde değişim onaylandı, kargolar dahil toplam 3 gün sürdü.Yeni gönderecek arkadaşların bilgisi olsun. İnş. V2 Modelinde aynı sıkıntı yaşanmaz.

  • Senden 5 gün sonra da ben gönderdim servis bana v2 yi vermek istemiyor maalesef. Birebir değişim diye onaylamış. Nasil bir mantık var anlayamıyorum valla


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.