Şimdi Ara

MSI ANAKART MI? ASLAAAAA!!!!!!!..... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
3.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARISKON06

    Insider herkes kendisinin en doğrusunu bildiğini zanneder ya durum aynen bu. Bak sana vereceğim cevapları bir oku sonra değerlendir durumu.

    Bu arada VATAN da gerçekten iade konusunda en kötü firmalardandır kabul ediyorum. Eskiden iyilerdi, 2000'li yılların başında, sonra çok bozdular.

    İşte cevaplar,

    1) Servise G4560 kullandığımı iade gönderdiğim 3ncü günden bu yana belirtiyorum, toplamda 45 gün geçmiş üstünden neredeyse
    2) Anakartım en son MSI Türkiye'ye benim kullandığım işlemci ile gitti. Test edildiği söylenerek geri gönderildi, aynı şekilde hatta daha da beter bozuk çıktı, bu sefer hasarlı bozuk. İşlemci de dahil.
    3)Görüntü çıktısı için ilk anakart geldiğinden bu yana gerek ekran kartı gerekse de on-board görüntü çıkışı kullanılarak defalarca test edildi. her gidiş gelişte defalarca...
    4) Bu siteyi, TOm amcanın sitesini falan yıllardır takip ederim. Böyle bir konuyu artık sorunun çözülmeyeceğine inandığım için açma gereği hissettim. Tecrübelerimden başkaları da faydalansın belki bir kelebeğin kanat çırpması gibi bir etkisi olur da firmalar biraz kendine çeki düzen verir diye. Ancak yavaş yavaş anlıyorum ki firma temsilcileri burayı okusalar bizim bizden çok savunanımız varmış diyerek daha beter yaparlar. Timurlenke giden Nasrettin HOca gibi hissediyorum kendimi, 3-5 fil daha isteyeceğim biraz sonra.

    NOT: Bir ürün sorunlu ise ve yeni aldıysam salak olduğumdan değil, ürünü aldığım yer illa servise gönderdiği için durumu kabullenmek zorunda kaldım. Bunu da size anlatıyorum ki siz de ibret alın ve hepsiburadadan elektronik ürün alırken dikkat edin diye. YOksa ben de bile bile arızalı ürün kullanma heveslisi değilim. Hepsiburada sağolsun ürünü teknik servise gönderip servis raporuna göre iade alınıp alınmayacağına karar veriyor. 2 farklı servis de böyle çıkınca müşteri elinde kazıklanmış olduğu malla kala kalıyor.

    NOT2: Firmanın savunma amaçlı sorması beklenecek bütün soruları sizler sordunuz maşallah. Daha sorunuz var mıdır?

    Saygılar...

    Herkes kendısının en dogrusunu bıldıgını zanneder
    Evet
    50bın tl e yakın bırcok sıteden pc parcası almıs bırı olarak yazıyorum
    1000tl lık alısverıs yapanlar ıle karıstırmayınız




    Vatan sacma sapan adamlar aldıgında dolayıdır bu durum
    kurumsallastı ama bunu aynı kalıtede surduremedı


    45 gun gectı ise siz niye hakkınızı kullanmıyorsunuz
    belırlı bır servıs suresı yok mu???


    Aldıktan 14 gunu gectıyse ,urun servıse gıder
    (ekran kartı coılwhıne sorununda yasadım bu durumu)

    orada kontrol edılır arızalı oldugu ortaya cıkar (Tamır talep etmıyeceksınız)
    servıste degısım kararı cıkar
    bu durumda ya yenısını verecekler yada para ıadesı ısteyeceksınız

    bu sızın hakkınız


    Yanı hatalı oldugunuz bu bolum 2.sorunun cevabı
    Yenı urun mu aldınız daha yenı bılesenlerı taktınız calısmadı mı
    ozaman dırek ıade edeceksınız!!!Iade talebı olusturacaksınız

    hepsıburad.com acıldıgında berı 7-8bın tllık alısverısım oldu

    HP laptopta sorun olmustu 2 kez servıse gıttı
    HB e gonderdım onlar servise gonderdı tamır olup geldı vs

    HB paketleme konusunda sıkıntı ozellıkle HDD lerde



    Ayrıca belırteyeyım bu devırde bır urunu servıse gonderırken her yanının fotografını cekmek lazım
    Servıs elemanın salaklıgı ıle hersey olabılır
    bu durumda sıze bıze ona yanı kullanıcıya patlar
    Aynı sey yenı bır urun alırken de kutuyu acarken de gecerlı

    Fırmayı savundugumuz yok (tekrar belırtıyeyım)


    Durumu bu sekılde degerlendırıyorum
    Hata hatayı dogurmus
    sız bır urun almıssınız hatalı
    servıse gondermıssınız bu hatalı
    servıs hata yapmıs gerı gondermıs
    sız tekrar almıssınız hatalı urunu




  • kardeş Allah razı olsun msi anakart alacaktım konuyu görünce vaz geçtim hele konunun içinde ARENA gibi rezil bir servis olduğunu görünce sana dua ettim .Bu arena pis bir teknik servis ne sattığı ürünü nede servise gönderilen ürünün arkasında duruyor hep kullanıcı hatası diyip yada senin ürünlerdeki gibi yapıp geri gönderiyorlar burdan tüm forumaa sesleniyorum alacağınız ürün ARENA güvenceindeyse yada teknik servisi arenaysa kesinlikle uzak durun ...
  • Eywallah Hocam,

    Bir kişiyi bile uyarabildiysem ne mutlu bana. Dediğim gibi kelebeğin kanat çırpması misali bir etkimiz olsun diye uğraşıyoruz.

    Saygılar,
  • madem yeni aldın. baktın arıza var niye değişim talebi yada iade etmedin.
  • ermanozgen,

    Mevzu bu kadar uzasın da bu foruma konuyu aksettireyim de sen de okumadan yorum yap da bir de sana cevap yetiştirmekle uğraşayım diye... Deliyim çünkü ben, başka işim gücüm yok, kolaylıkla çözülebilecekken, adamlar iade alıyoruz beyefendi hemen gönderin üstüne bir de yat kat vereceğiz dedi de ben hayır dedim.

    İnadına saygılar,
  • Abi herkes adamı linç etmiş.Adamın eline bozuk ürün gelmiş mi, gelmiş bunun için iade etmiş mi etmiş 60gündür de derdine çare bulamamış.Bu durumdan şikayetçi olması gayet normal bide kalkıp eline iğne büyüteç al düzelt diyen çıkmış ne alkası var kardeşim kimse bozuk mal kullanmak zorunda değil hele hele kendisi tamir etmek zorunda hiç değil.Sonuna kadar haklısınız.Elbette bozuk ürün düşük bi ihtimallede olsa herkese gelebilir.Bu durumda firmanın gereğini yapması lazım şansına küs diyecek halimiz yok hele hele msı gibi büyük bir firmanın müşterisinin %100 haklı olduğu bir durumda rezil etmesi hiç hoş değil.Umarım en kısa sürede sorununuz çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şuraya tekrar yazalım birilerinin işine yarayabilir ilerde inventus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARISKON06

    Değerli Arkadaşlar,

    1990'lı yılların başında ilk bilgisayarına çok şükür sahip olabilmiş ve bu yılların ortalarından itibaren bilgisayar ekipmanlarını tanıyan, kendi bilgisayarını toplayan biriyim.

    Bu günlerde dolar uçtuğu için fiyatları uçuk gözükse de hala piyasada dolar bazında makul sayılabilecek sistemler topluyorsak, bunun birinci sebebi bence AMD sonra da MSI'dır.

    Ancak aradan yıllar geçip de son bilgisayarımı toplamaya karar verince MSI firmasından dehşet soğudum. Lütfen uzak durunuz kendilerinden.

    25 Nisan tarihinde hepsiburadanın KDV kampanyası sebebiyle 6 parça sipariş ettim. Aşağıda dökümü mevcuttur;

    1) MSI H110M PRO-D Anakart
    2) INtel G4560 işlemci
    3) Kingston HYPER X 16 GB ram - tek slot
    4) MSI GTX 1050 2GB Ekran Kartı
    5) Seagate 1 TB 7200 rpm harddisk
    6) Sandisk 120 GB SSD

    Ürünler 2 gün içerisinde teslim edildi. Bir hevesle yaklaşık 5-6 yıl sonra tekrar toplamaya başladım. Hatta aradan biraz zaman geçti diye çok aşırı dikkatliydim. Yaklaşık 3-4 saat sonra kesinlikle monitöre görüntü gelmediğine ikna olmuş bir şekilde kalktım bizim buralarda bir bilgisayarcıya gittim. Adamda da 1151 pin işlemci olmadığı için sorunun ya işlemci ya da anakart olduğu noktaya kadar gelebildik.

    O kadar safım ki, hepsiburadaya ürünlerin arızalı olduğunu söyleme gafletinde bulundum. Halbuki beğenmedim desem işim ertesi gün çözülecekti. işkence o andan sonra başladı... Yaklaşık olarak 1 ay kadar sonra anakarta kavuşabildim. Bana göre basit bir BIOS sorunuydu konu. Yine kurdum sistemi. Aynı şekilde hiçbir düzelme olmadan geri topladım. Bir kez daha bağır çağır ama nafile, bu sefer dediler ki MSI TÜrkiye'ye gönder. Meğer ilk sefer ARENA bilgisayara gitmiş ve hiç kontrol edilmeden geri tamir ettik diye yollamışlar. BIOS arızası giderildi diye de utanmadan yazmışlar.MSI ANAKART MI? ASLAAAAA!!!!!!!..... Bu sefer MSI Türkiye 3-5 gün sonra güç bela döndü, anakartın üretimsel pin hatası olduğunu ve pinleri düzelterek, test ederek göndereceklerini söylediler. Hatta bir sıkıntı olmasın diye işlemciyi takılı göndereceklerdi. Çok sevinmiştim...

    Bugün ürünler geldi, büyük hevesle tekrar taktım, anaa yine görüntü yok!!! Bu sefer yalnız, gerçekten pinlerin bir tanesinde problem var ben bile görebiliyorum artık net olarak- Öncesinde çok dikkatli bakmıştım, böyle bir sıknıtı yoktu-. Bunun yanında bu sefer işlemcinin pinlere denk gelen kısmında çok hafif yanık gibi bir iz de mevcut.

    Velhasıl, MSI TÜrkiye sizlere ömür, sağlam girenin ölüsü çıkar arkadaşlar. Hele ki hepsiburada ve MSI kombinasyonundan kesinlikle uzak durunuz. Hepsiburadadan paramı kurtarabilsem gidip 500TL'ye ASUS anakart alacağım. ASUS'un canını yiyeyim. Mediamarkt ve incehesap.com ile iyi bir kombinasyon olabilir.

    Gerçek anlamda sinir hapları almaya başladım, 50-55 günlük bu çin işkencesinden nasıl kurutulacağım bilmiyorum. Sakın benim başıma gelmez demeyin, bir kez gelmesi yeterli olacaktır, emin olun.MSI ANAKART MI? ASLAAAAA!!!!!!!.....

    Burasi 3. dunya ulkesi. Hangi marka alirsan al ya alirken surunursun ( Apple, en pahali telefonlarini Tr gibi ulkelerde satiyor ) , ya da aldiktan sonra surunursun ( ASUS, MSI vs her turlu basiretsiz teknik servis ).

    Cunku sen bir "istisnasin" , 99 urun duzgun calisir, diger istisnai durum olarak sana denk gelen 1 urun icin sirketlere yaptirim uygulayacak bir guvencen yok.

    Soylediklerinde haklisin, MSI teknik servisi berbat otesi olabilir. Ama herhangi bir X markasi icin senin yasadigini yasamis en az bir insan bulursun buralarda. Cunku burasi tanzanya cumhuriyeti.

    Bu bilincle mevzuya yaklasip, direkt iade etseydin yasamayacaktin bu durumu diyenler de aslinda bu curumus sistemin icinde kendilerine bir cozum yolu bulduklarini dusunuyorlar. Ama senin iade ettigin o mal gidip bir baskasinin basini yakacakti gunun birinde. Yani pisligi halinin altina supurmekten baska bir sey degil.

    Normal sartlarda X kadar is gunu icerisinde sana malini calisir halde teslim etmeyen yetkili servis degistirmek zorunda. ( 20 gundu yanlis hatirlamiyorsam ). Ama bu topraklarda hic bir sey yapmayip bozuk urunu once bir geri gonderirler. Telefonda bagirmakla da bir sey elde edemezsin zira bagirdigin kisinin muhtemelen bu olayla hic bir alakasi yok.

    Kargo sirketlerinin eve ugramadan "evde bulamadiklari" memlekette, 3. sinif teknisyenlerin cirit attigi yan sanayi teknik servisin senin hatali urununu alip tamir edebileceginden de supheliyim. Zaten yakip gondermisler. Anca lehim yapmislar, onu da becerememisler.

    Fakat bu MSI'in problemi degil. Daha derinlerde bir curumusluk var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mephalay -- 4 Haziran 2017; 3:59:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bildiğim kadarıyla MSI'ın o anakartını G4560'la kullanmadan önce bios güncellemesi yapılması gerekiyor. Ekrana görüntü gelmeme sebebi bu olabilir. Bende Pro-Vd modeli var inventus tan aldım almadan önce not bıraktım bios güncellemesi yapılması için sağolsunlar yapıp gönderdiler. Sanırım böyle küçük bir problem yüzünden baya başınız ağrıdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YereDusenAdam kullanıcısına yanıt
    bende sizin gibi biliyorum işlemci 7. nesil anakart 6. nesil bios updatesiz çalışmaz sanıyorum.
  • Walla arkadaşlar, 2 ayrı servis 50 günde bir anakarta BIOS yükleyemiyorsa, hatta üstüne üstük lehim işlerine girip karta ve işlemciye hasar veriyorsa benim diyecek bir şeyim yok. Ne yazık ki 1151 pin 6. nesil işlemci de her yerde bulunmuyor ki takıp kendimiz BIOS yükleyelim. 1 bilgisayarcı, 1'de 50 bilgisayarlı şirkete gittim yoktu 1151 pin işlemci. Kaldı ki bu kartın problemi BIOS da değilmiş en son durumda anladığımız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARISKON06

    Walla arkadaşlar, 2 ayrı servis 50 günde bir anakarta BIOS yükleyemiyorsa, hatta üstüne üstük lehim işlerine girip karta ve işlemciye hasar veriyorsa benim diyecek bir şeyim yok. Ne yazık ki 1151 pin 6. nesil işlemci de her yerde bulunmuyor ki takıp kendimiz BIOS yükleyelim. 1 bilgisayarcı, 1'de 50 bilgisayarlı şirkete gittim yoktu 1151 pin işlemci. Kaldı ki bu kartın problemi BIOS da değilmiş en son durumda anladığımız.

    sorun bence bios ama siz de sorunu anlamadan direk servise verdiğiniz için böyle saçmalıklar olmuş olabilir. geçmiş olsun bence bundan sonra ürün almadan önce araştırın hocam marka karalama​ya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC

    şuraya tekrar yazalım birilerinin işine yarayabilir ilerde inventus

    invatus kraldır.
  • geçmiş olsun

    bu olayların aynısını bi amerikada veya başka ülkede yaşan bi vatandaşa yapılsında bak ne oluyor o zaman

    o bizdeki adı bile teknik olan ama aslında tekniğin t bile olamayan servislerde bi dünya para bi tazminat ödeyecekleri için son kullanıcıyı kimse üzmez

    ülkemde ise işler tam tersi katla vatandaşa gitsin

    asusta msı gigabyte hepsi aynı ülkemde yaptırım kanun işlemiyor

    adamlar ekran kartı alıyor cw çıkıyor garanti kapsamında bir yıl geçmiş hemen değişim yapılıyor bizde ise

    cw sorun değil ses göreceli bi kavram deyip çıkıyorlar işin içinden

    daha çok örnek varda yazmak istemiyorum

    sıkıntı teknik servis işi bu sıkıntıda anca başına gelirse bilirsin yaşayan bilir çile çeken bilir

    şimdi sonuç ne olucak elinde başta belki sadece bios update ile düzelicek bi ürün teknik servis elamanları üzerinde staj kurs tamir yaptığı bozuk ürünle kalmış bi son kullanıcı var

    bu arada geçen süre zamanda ayrı bi sorun
    isyan etmesinde ne yapsın




  • Hocam geçmiş olsun, esasında mağdursunuz, maalesef ülkemiz de satış sonrası hizmet rezalet durumda.
    Ama Msi çok da kötülememek lazım bende gaming M3 z170 var 6700k ile sıfır sorun 6 Aydır kullanıyorum. Sizi mağdur eden işlem görmüş ana kartı satan Hepsiburada ve işgüzar teknik servis onlara sitem etmeniz daha doğru olur.
    Umarım mağduriyetinizi en kısa zamanda giderirler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destekleriniz için teşekkürler,

    Neticede konu hala çözümlenmiş değil. Umarım bu hafta iyi, kötü bir sonuca ulaşırım. Bilgisini de buradan paylaşacağım şüphesiz.

    Aslında temel sıkıntı, çok fazla çıkma olasılığı olmayan bu tarz hadiseleri satıcı firma ve markanın ülke temsilcileri bu kadar içinden çıkılmaz hale getirince ortaya çıkıyor.

    Halbuki beni 10-15 gün öncesine kadar memnun etme şansları hala vardı. Ama ısrarla söylediklerini yaptığım halde 50 gündür derdimi çözemiyorsanız ben bu işte kasıt ararım. MSI da bu işin arkasında duracak, malına sahip çıkacak UGANDA'da bile satılıyorsa. Neticede ben bu ürünü alırken bu adamların marka algısına güvenerek alıyorsam onlar da bu algının gerektirdiklerini yapmalı.

    Saygılar,
  • Ben de hepsiburada'dan çok kez çeşitli kategorilerde alışveriş yaptım ve çoğu da oem ve pc çevre birimi ürünleriydi. Hiçbir alışverişte en ufak bir problem yaşamadım. Sizin şanssızlığınız ne yazık ki. MSI Gaming 970 marka model anakart kullanıyorum, dolar bu kadar uçuk değilken 350 tl ye almıştım ve iyiki de almışım. Kendi araştırmamı yapmadan ve çevreden tavsiye edilmeden hiçbir zaman elektronik bir ürün almam. Siz de öyle yapın ama dediğiniz gibi hepsiburada ve MSI uzak durulması gereken firmalardan kesinlikle değil. Her firma ile bu tarz bir sıkıntı yaşanabilir kimse yaşanmayacağının garantisini veremez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün kargo onay kodu geldi hepsiburada.com'dan ancak tabii sadece anakart iadesi için.

    Ben de hem anakartı hem de işlemciyi gönderdim, bakalım ne olacak sonu bu işin? İnşallah paramı kurtarabilirsem alacağım ürünler ve yeri bile ayarladım bu sefer.

    2 alternatif var,

    -inventus alırsam MSI + G4560 kombosu, ki bu sefer arkadaşın bahsettiği gibi isteyeceğim BIOS update edilmiş.
    -incehesaptan alırsam da ASUS + G4560 kombosu

    Her ikisi de şu an hepsiburadadan ucuza geliyor; aslında gönlümde yatan aslan MSI'dan uzak durmak inventustan ASUS + G4560 kombosu yapmak bu kadar hadiseden sonra ama ne yazık ki inventusta MSI dışında en kötü 1151 pinli anakart 400 küsürden başlıyor.

    Tarihin en yavaş bilgisayar toplayan adamından hepinize sevgiler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARISKON06

    Bugün kargo onay kodu geldi hepsiburada.com'dan ancak tabii sadece anakart iadesi için.

    Ben de hem anakartı hem de işlemciyi gönderdim, bakalım ne olacak sonu bu işin? İnşallah paramı kurtarabilirsem alacağım ürünler ve yeri bile ayarladım bu sefer.

    2 alternatif var,

    -inventus alırsam MSI + G4560 kombosu, ki bu sefer arkadaşın bahsettiği gibi isteyeceğim BIOS update edilmiş.
    -incehesaptan alırsam da ASUS + G4560 kombosu

    Her ikisi de şu an hepsiburadadan ucuza geliyor; aslında gönlümde yatan aslan MSI'dan uzak durmak inventustan ASUS + G4560 kombosu yapmak bu kadar hadiseden sonra ama ne yazık ki inventusta MSI dışında en kötü 1151 pinli anakart 400 küsürden başlıyor.

    Tarihin en yavaş bilgisayar toplayan adamından hepinize sevgiler...

    - Parçaları monte ederken Kaby Lake BIOS'un güncellenip güncellenmediğini, o olmadan bu işlemciyle çalıştıramayacağını biliyor muydun?
    - Biliyor olup da güncel olup olmadığını teyit ettin mi?
    - Güncel olduğuna kanaat getirip montajladın, çalıştıramadın, görüntü alamadın; sonra yetkili mecralara gönderip çalışır vaziyette teslim aldın. Peki onların SkyLake işlemciyle denemiş olduğunu, gerçekten de anakarta Kaby Lake BIOS'u atılmadığını düşündün mü?
    - Anakarta Kaby Lake BIOS'u atıldığından, sen de yetkili mecralar da eminse, yetkili mecralar çalışır vaziyette gönderiyorsa, sence burada bir yanlışlık yok mu?
    - BIOS'un güncelliği dışında, anakartın ve işlemcinin soketindeki pinlerdeki hasarlar görüldüğü kadarıyla çok ciddi hasarlar değilken onlara yoğunlaşıp anakartın bir başka bölgesinde bir hasar olabileceği aklına gelmedi mi?
    - Ürünü çalıştıramadığına dönük geri bildirim yaptığında mutlaka paranın karşılığını alacaksın, ya para ile ya da çalışır ürün ile, neden bu kadar büyüttün?




  • benim anlamadığım sen işlemciyi neden gönderdin ki bunlara ?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.