Şimdi Ara

Mount & Blade II: Bannerlord (2022) [ANA KONU] (43. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.062
Cevap
89
Favori
260.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muchard

    Kesinlikle öyle. Lordlar ve leydiler arasındaki diyaloglar, ülke yönetiminde ve iktidar arayışındaki entrikalar da detaylandıysa çok keyifli olur bu oyun. Yapılacak ve ağırlık verilecek şeyler bunlardı zaten umarım başarmışlardır.

    Abi yap Game of Thrones'a benzer bir şey bizi de özgür bırak, uygun fiyata sat, satış rekorları kıracağını düşünüyorum.
  • abi savaş sahnesini izledim de eski oyun daha gerçekçiydi adamlar savaşıyorlar çıt ses yok warband da en azından bağrışmalar felan oluyordu belki ön gösterim için sesleri kapatmış olabilirler tabi o da var
  • Şu oyunun ana konusunu Göktürkler, Hunlar yapsalar ölecekler nasıl Türk bu şirket?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qwait

    Şu oyunun ana konusunu Göktürkler, Hunlar yapsalar ölecekler nasıl Türk bu şirket?

    ben olsam bende öyle yapmam.Amaç türklere oyun pazarlamak değil ki dünyaya pazarlamak.Bize yönelik oyun yapsa ne olur oyuncuların yarısı torrentten çekecek genede zaten.Ama oyununu dünyaya pazarlarsan o zaman hakkını verirler satış rakamlarıyla.

    Çok biliyorsanız kendiniz şirket kurup kendiniz göktürklere yönelik oyun yaparsınız.Bıkmadınız şu şirketi eleştirmekten.Adamlar bunca zorluğa rağmen neler başarıyorlar bu azıcık bütçeleriyle,dünyanın her yerinden pek çok kişiyi salya sümük bekletiyorlar şu oyun çıksa da alsak diye.Bu başarı bile yeter tek başına zaten,bunndan önce hiç bir türk oyunu bu denli beklenmemişti.Ama neymiş efendim niye göktürkler yokmuşmuş.Ben olsam sizin gibilere inat türkçe bile eklemezdim oyuna.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackLead -- 15 Haziran 2017; 17:32:14 >




  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Niye Göktürkler geçince yabancılar oynamaz mı?Yabancı krallıklar geçince Türkler oynuyor ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qwait

    Niye Göktürkler geçince yabancılar oynamaz mı?Yabancı krallıklar geçince Türkler oynuyor ama

    o dediğiniz yabancı firmaların yaptığı oyunlar zaten köklü firmalardan çıkıyor.Bütçesi hali vakti yerinde olanlardan.Talewords öyle bir firma değil ki o riski alamaz.Ayrıca orjinal oyun satın alma tabloları onlarda çok daha yüksek.Özellikle amerika'da falan millet risk alan bir oyun bile olsa öyle bir satın alıyorlar ki direk olarak köşeyi dönebiliyor yeni yetme firmalar olsa bile.Talewords için aynı şey geçerli değil.
  • her kuşu öptükte leylek kaldı

    göktürkler olacakmış blah blah blah...
  • Bannerlord gelene kadar warband için mod arayanlara mükemmel bir Çin modu tavsiyesi vereyim.http://www.moddb.com/mods/12th1

    Oynadığım en iyi mod.Modun en güzel tarafı savaş yapay zekasını acayip arttırmışlar.Mesela Atlı okçular öyle native deki gibi deli dana gibi koşmuyorlar.Son derece zekice savaşıyorlar.Şehir tasarımları,zırhlar vs. mükemmel.Çok büyük harita ve çok fazla ülke var.



    http://v.youku.com/v_show/id_XMTU4NjA1OTc5Ng
    24 dakika eski sürümüne ait oynanış,vpn ile açın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Al Swearengen -- 25 Temmuz 2017; 19:43:0 >




  • Ben kalradya diyarının fatihi olmuşum sıgır çal erzak götür görevi veriyor



    Skyrim ile şu oyunu yan yana getirmeyin arkadaşlar biri vezir biri rezil


    Kale kuşatmada merdivenlerdeki sıkışmayı giderin bari yahu
  • Bu konu ilk çıktığında ilk lise yaz tatilindeydim şuan lise bitti hala oyun yok bellimi çıkış tarihi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oliver Wood

    Bu konu ilk çıktığında ilk lise yaz tatilindeydim şuan lise bitti hala oyun yok bellimi çıkış tarihi

    2017 sonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BeforeIforget B kullanıcısına yanıt
    Sen oynama arap .unu çıkarıyorsun.
  • BEKLENEN OYUNU OYNADIM ! | MOUNT AND BLADE 2 BANNERLORD/Easter GamersTv


    MOUNT AND BLADE 2 BANNERLORD OYNUYORUZ/Multiplayer




  • Dev Blog 07/09/17


    Selamlar Kalradya Savaşçıları!

    Birçoğunuzun bildiği üzere Mount & Blade, benzersiz bir tek oyunculu oyun moduna sahip: belirli bir hikaye temasını yakından takip etmek yerine, oyuncularımızdan, her oyun boyunca, kendi benzersiz maceralarını yaşamalarını istiyoruz. Bu da bize, hem anlatım cephesinde, hem de teknik cephelerde büyük bir mücadele sunuyor. Zengin ve derin bir şekilde gelişen anlatım yaratarak, oyuncuların yapmak istedikleri şeylere dinamik olarak yanıt verebilecek farklı yerler, görevler, karakterler ve sistemler geliştirmek zorundayız. Stratejik Harita ekibimizin baş programcısı Berat Ceren Üstündağ'ın görevi, oyuncuya doğru tepki verecek bir harita oluşturmak ve oyuncunun kendi kaderinin kaptanı olmasına izin vermek için tüm bu sistemleri uygulamak.


    AD-SOYAD
    Berat Ceren Üstündağ

    NEREDEN
    Ankara (Türkiye)

    TALEWORLDS'E KATILMA TARİHİ
    2012

    EĞİTİM
    Bilgisayar Mühendisliği

    RESMİ İŞ TANIMI
    Stratejik Harita Ekip Lideri

    NORMAL BİR İŞ GÜNÜNÜZ NASIL GEÇER?
    “Daha çok, turnuvalar, şehirler, köyler, tavernalar gibi şavaş dışı sahneler üzerinde çalışıyorum. Oyuncu dışındaki karakterler (NPC) için doğrudan animatörlerle çalışıyorum; mümkün olduğunca gerçekçi hissettirecek şekilde olmaları için uğraşıyoruz, böylece şehirlerin ve köylerin sokaklarında dolaşırken yaşayan bir dünya hissine erişebiliyorsunuz. Ayrıca, grafikerle de işbirliği içerisindeyim – onlara kodlanmış objeler hazırlıyorum; sonrasında, onlar da bu objeleri, oyundaki sahneleri, görevlere uygun hale getirmek için kullanıyorlar. Bunların dışında, görevleri kodluyor ve bazı diğer harita özellikleri üzerinde çalışıyorum.

    Stratejik harita ekibi ile haftada iki kısa toplantı yapıyoruz; ayrıca oyun özelliklerinin teknik detaylarını tartışmak için tasarım toplantılarına katıldığım zamanlar da oluyor.”


    BANNERLORD HAKKINDA EN SEVDİĞİNİZ ŞEY NEDİR?
    “Sanırım en çok dünyanın rastlantısallığını seviyorum. Ülkeler, soylular ve ileri gelenler, aralarındaki ilişkiler, farklı özelliklerde yerleşim yerleri var. Bu yönlerin hemen hepsi her oyunda değişiyor ve bu tip yapılandırılmamış oyun içinde, oyuncuların nerede olacaklarını ve nelerle yüzleşeceklerini tam olarak bilemiyoruz. Örneğin, genel görevlerimiz dünyanın güncel durumuna göre dinamik olarak oluşturuluyor. Bu da sadece karakter yaratmak ya da bir görev için koşullar oluşturmak üzerinde çalışmadığımız, aksine oyunda o anda neler olduğunu gösterdiğimiz ve mevcut olanlara dayalı bir görev sunduğumuz anlamına geliyor.”

    ŞİMDİYE KADAR BANNERLORD'UN YAPIM AŞAMASINDA ÇÖZDÜĞÜNÜZ EN ZOR SORUN NEYDİ?
    “Bence en zor kısım her özelliğin modlanabilir olmasını sağlamaya çalışmak. Bu, yeni bir özellik eklerken ya da oyunun uygulanmış bir kısmını iyileştirirken sürekli aklımızda tutmamız gereken bir şey.”

    ŞU AN NE ÜZERİNDE ÇALIŞIYORSUNUZ?
    “Şu anda görevler üzerinde çalışıyorum.”

    BANNERLORD'DA EN SEVDİĞİNİZ ÜLKE HANGİSİ?
    “Hepsini seviyorum ama içlerinden birini seçmek zorunda kalsam bu, Battania olurdu. Bu ülkenin şehir ve köylerinin atmosferini seviyorum.”

    ASKER TOPLAMA SİSTEMİNDE HERHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK YAPILDI MI?
    “Asker toplama sisteminde birçok değişiklik oldu. Her şeyden önce, oyuncular temel birliklerini sadece tımarların ileri gelenlerinden alabilirler. Hatta bazı ileri gelenler, sadece acemi askerler değil, okçu ya da piyade gibi üst düzey birlikler de sağlarlar. Bu oyuncu dışındaki karakter ile olan ilişkilere bağlı olarak, asker toplama maliyetinde azalma sağlayabilir ya da oyuncuya toplaması için daha fazla asker önerebilirler.

    Vlandia Şövalyeleri gibi bazı özel birlikler ikincil soyluluğu temsil eder. Bu tip birlikler, tamamen farklı birlik şemalarına sahiptir. Bu Vlandia şövalye örneğinde, Vlandia şövalyeleri sadece oyuncu dışındaki soylu karakterlerden toplanabilen Vlandia şövalye yaverlerinden geliştirilebilir. Bu düşünceyle, eğer nihai amacınız, birliğinizde Vlandia şövalyelerine sahip olmak ise, Vlandia soylularıyla iyi ilişkiler kurmak akıllıca olacaktır.

    Ancak bu, Vlandia soylularıyla ilişkileriniz çok zayıfsa, güçlü süvarileri temin etmede kısıtlı olduğunuz anlamına gelmez. Şövalyeler kadar yetenekli ancak onlar kadar ağır zırhı olmayan Vlandia askerlerine hala erişebileceksiniz.”


    Gelecek haftanın blogunda, oyun motoru ekibimizin lideri Murat Türe ile konuşuyor olacağız. Kendisine sorularınız varsa yorum kısmına yazabilirsiniz ve biz oradaki sorulardan bir tanesini röportajda soruyor olacağız!




  • Altyazı nedir arkadaşlar... Dublaj istiyoruz dublaj!! Witcher 3 çıktı polonya kökenli bir oyun adamlar kendi ülkesi için altyazı mı yaptı? Hayır dublaj yaptı. Bir amerikan yapımı oyunun rusça dublajla çıktıgını ama ingilizce dublajının çıkmadıgını gördük mü? Görmedik.

    Eğer oyun türk yapımıysa bu ülkede yetişip büyüyen insan evlatlarının elinden çıktıysa oyun dublaj olmalı altyazılı değil. Oyun ankarada yapılıyor ama ses dili ingilizce olacak? Kulağa garip ve ilginç geliyor.. İnsanları anlamıyorum öncelikle kendi ülkesinin insanını düşünmek varken hep amerika hep ingilizce çıksın istiyor oyunlar.

    Bence bu ülkenin insanları fazlasıyla dublajı hakediyor oyunun türkiyedeki satışları olağanüstü dublaj yapmamaları için hiçbir sebep yok.

    Demek istediğim bu oyunun yapımında 50 kişi çalışıyosa bunlardan 49'u türk ama dublaj neden rusça, arapça gibi dillere çıkıyor da türkçeye çıkmıyor? Bikerede onlar altyazı okusun biz dinliyelim. Çok mu şey istiyoruz.. Rusça arapça gibi dillere dublaj çıkarsa türkçeye çıkmazsa kesinlikle oyunu orjinal almıcam ve çevremdekilerede aldırmıcam.






    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flakel -- 25 Eylül 2017; 16:57:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Berat Ceren Üstündağ kız mı erkek mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flakel

    Altyazı nedir arkadaşlar... Dublaj istiyoruz dublaj!! Witcher 3 çıktı polonya kökenli bir oyun adamlar kendi ülkesi için altyazı mı yaptı? Hayır dublaj yaptı. Bir amerikan yapımı oyunun rusça dublajla çıktıgını ama ingilizce dublajının çıkmadıgını gördük mü? Görmedik.

    Eğer oyun türk yapımıysa bu ülkede yetişip büyüyen insan evlatlarının elinden çıktıysa oyun dublaj olmalı altyazılı değil. Oyun ankarada yapılıyor ama ses dili ingilizce olacak? Kulağa garip ve ilginç geliyor.. İnsanları anlamıyorum öncelikle kendi ülkesinin insanını düşünmek varken hep amerika hep ingilizce çıksın istiyor oyunlar.

    Bence bu ülkenin insanları fazlasıyla dublajı hakediyor oyunun türkiyedeki satışları olağanüstü dublaj yapmamaları için hiçbir sebep yok.

    Demek istediğim bu oyunun yapımında 50 kişi çalışıyosa bunlardan 49'u türk ama dublaj neden rusça, arapça gibi dillere çıkıyor da türkçeye çıkmıyor? Bikerede onlar altyazı okusun biz dinliyelim. Çok mu şey istiyoruz.. Rusça arapça gibi dillere dublaj çıkarsa türkçeye çıkmazsa kesinlikle oyunu orjinal almıcam ve çevremdekilerede aldırmıcam.






    .

    Taleworlds'un bütçesiyle CD Project'in bütçesi bir mi? Warband'da doğru düzgün İngilizce seslendirme yaptıracak imkanları bile yoktu, ayrıca böyle bu oyunun düblajını istemek çok saçma, kaldı ki İngilizce seslendirme de iyi değil. Türkçe seslendirme için göreceli olarak büyük bir bütçe ayırmaları gerekir.
    Türkiye'de satışları olağanüstü demişsin ama SteamSpy'a göre oyuna Türkiye'de sahip olanların yüzdesi 4,07. Bana göre bu çok da fazla değil.




  • Türkçe Türkçe diye bağırıcağınıza gidip iki kelime İngilizce öğrenin.
  • Mevsimlerin gelecek olması çok güzel. Mevsimlerin savaşı etkilemesini umuyorum. Kış şartlarında kuşatmanin zor olması, askerlerin terketmesi vs. Hoş detaylar bunlar.


    Benim en önem verdiğim konu savaş aklı. Hem biz hem düşman stratejik dizilimler yapabilmeli. Çok üst düzey bir şey beklemiyorum çünkü bu bir Total War oyunu değil. Ama öne kalkanlar, arkaya oklular ile bir hoplite savaşı yapabilmeliyiz. Bunu oyun aklı da yapmalı. Gerçek savaşların minimal hali olmalı. Çünkü oyunda değişik savaş şekilleri girmediği zaman tek düze haline geliyor ve sıkılmalar olabiliyor. Keşke ileride Pellennor Çayırları savaşı gibi kuşatma olan kaleye dışardan es zamanlı yardım getirebilsek. Meydan+kale savaşı çok tatlı olurdu.

    Isin siyasi kısmı da gelişmeli. Muteffikler olmalı. Ekonomik, ticari ilişkiler bunlara eklenebilir.

    Bunlar ilk etapta aklıma gelenler. Bunlar benim temennilerim. Daha da var aklıma geldikçe yazarım. Talewords benim gözümde çok büyük iş yapıyor. Oyun olarak öncü bir oyun yaptılar. Benim için yeri çok ayrı bu serinin. Ne yaparlarsa yapsınlar cihazım kaldırdığı sürece alacağım oyunu. Eski çağda kendinizi bu kadar hissedecegimiz başka oyun yok. Başka Talewordsumuzde yok. O yüzden sahip çıkmalıyız. Oyunda baya gelişme var. Kale savaşı bile başlı başına mükemmel olay. Oyunda yenilik yok demek komik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.