arkadaslar bizde 92 model sahin1,6 var motorunu yaptırali daha 1 ay fln oldu gaz sisteminin hepsi degisti ama arabayi bugun çalistirdigimda sanki su motoru çalisiyomus gibi pat pat diye rolentada ses yapıyor motorun karbüratörün üstünden hava aliyodu tıkli degildi o toparlak seyin ucu onu bantla kapattım ama sorun dewam ediyor bilen biri soylesin yoksa gidip o motoru yapak kisiyi alacam altıma
Gaz yememe sorunu mu var yoksa rölantide mi ses garip geliyo?
bugun sanayiye götürdüm araci sergi matarasimi ne dagilmis onu yaptılar oldu su anda
slm arkdaşlar motor sorunu konusu açılmışken buraya yazayım dedim. 1995 doğan slx araçım var önceleri özellikle sabah ilk çalıştırmalarda veya motor soğuk olduğu durumlarda önceden hiç stop etmezdi. jikle çekmeden çikle çekmiş gibi devir yükselir ve ısınıncaya kadar sorunsuz kullanılırdım ama şimdi ise çalısıyor ama ısınınca kadar debriyaja bastığımda ara gaz vermezsem hemen stop ediyor. Tamirci bi sorun bulamadı. Bende buji hava filtresi değiştirtim ve gaz ayarı yapıldı ama sonuç aynı gene stop ediyor. Acaba önceden otomatik jikle gibi bisey vardıda omu arızalandı. Çünkü usta böle bişi var yok demedi ..
Araçta sanırım manuel jikle var.İkisi de bi arada olamıcağına göre belki önceden gaz teli bi yere takılıyodu şimdi düzeldi jikle çekmek gerekiyor.Sadece bi tahmin.
gaz teli bi yere takılmış olsa her zaman devir yüksek olur benim demek istediğim ilk çalıştırmada oluyor gün içinde devir yükselmesi söz konusu degil ...
bende de tempra vardı slx motorların hastalığı bu malesef grankın gezi ayı diye bi malzeme var krank aşındığında bu gezi ayı düşüyor be krank boşta sağa sola oynama yapıyor bu sebepten ötürü devir sensörünün okuma aralığı azaldığı için ateşleme karışıyo ve çalışmıyor hele soğukta hiç çalışmaz ilerleyen evrelerde sorun komple krank değişiminde buda batağı maliyetli bir iş. ben tempraya komple motor yaptım 2500 tuttu