Şimdi Ara

Monster almayı düşünüyorsanız kesinlikle okuyun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ​2.5 yıldır Monster Abra A7 V12.5.3 kullanıcısıyım ve maalesef, firmanın garanti sonrası "üst düzey müşteri memnuniyeti" vaatlerinin ne kadar boş olduğunu tecrübe ettim. Cihazımı hiçbir zaman zorlamadım; çoğunlukla ofis işleri için kullandım ve yalnızca ayda yılda bir defa, kısa süreliğine LoL oynamak için açtım. Ancak 6 ayı aşkın süredir garantisi bitmiş olan cihazımın ekranı, aniden görüntü vermemeye başladı. Harici monitörle sorunsuz çalıştığını görünce, sorunun dahili ekranda olduğunu anladım ve 17 Temmuz'da Monster servisine gönderdim.

    ​Komedi ve Rezalet Zinciri

    ​Cihazım servise ulaştıktan sonra tam 10-11 gün boyunca işlem sırası bekletildi. Bu süreçte defalarca arayıp durumun aciliyetini belirtmeme rağmen, her seferinde "kayıt oluşturuldu" denilip hiçbir işlem yapılmadı. 29 Temmuz'da nihayet cihazım işleme alındı ve bana anakart onarımı için 1250 TL'lik bir teklif sunuldu.

    ​Teknisyenle görüştüğümde ise yaşadığım şoku kelimelerle anlatamam. Bana, "Anakarttaki görüntü sigortasında sorun var, tamir etmeye çalışacağız. Elimde kalırsa sorumluluk size ait, cihazı o şekilde geri göndeririz" gibi skandal bir açıklama yapıldı. Cihazımın harici ekranla çalışmasına rağmen bu durumun umursanmaması, "ya tamir ederiz ya da size geri göndeririz" gibi kaba bir yaklaşımla karşılanması gerçekten tam bir rezaletti.

    ​Mecburen tamir onayı verdim ve cihazı 1250 TL ödeyerek geri aldım. Tamirin başarılı olduğu söylendi ama Perşembe günü kargoya verilmesi için yaptığım rica bile karşılık bulmadı. Sonuç olarak cihazım hafta sonuna takıldı ve Pazartesi günü elime ulaştı.

    ​Sorun Devam Ediyor, İletişim Kesik

    ​Cihazı videolu kayıtla açtığımda, karşılaştığım manzara tam bir hayal kırıklığıydı: ekrana hâlâ görüntü gelmiyordu. Hemen servisi aradım ve cihazı "sıra beklemeden" tekrar göndermemi söylediler. Aynı gün, 6 Ağustos'ta, cihazım tekrar servise ulaştı.

    ​Ancak o günden beri tam bir bilgi karmaşası ve ilgisizlik silsilesi yaşıyorum. Cihazımın durumu hakkında bilgi almak için tam 9 defa müşteri temsilcisiyle görüştüm. Her seferinde "bugün aranacaksınız" ya da "yarın kesin dönülecek" denilmesine rağmen, ne arayan oldu ne soran. Hatta en yetkili birime aktardıklarını söylemelerine rağmen yine kimse geri dönüş yapmadı. Cihazımın video kaydını ve tüm detaylarını iletmeme rağmen, son 3 gündür "bilgi isteniyor" aşamasında bekletiliyor. Servis ne tamire alıyor ne de akıbeti hakkında net bir bilgi veriyor.

    ​Sonuç: Monster'dan Uzak Durun!

    ​Arkadaşlar, ben yandım, siz yanmayın! Monster'ın garanti sonrası müşteri hizmetleri, vaatlerinin aksine tam bir fiyasko. Yaşadığım bu tecrübe, markanın müşteri memnuniyetini ne kadar ciddiye almadığının net bir göstergesidir. Cihazınızın ömrünün sonuna doğru sizi ortada bırakacak bir marka arıyorsanız Monster "doğru adres" olabilir. Ama benim tavsiyem: Monster'dan uzak durun!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Monster her şeyden önce berbat fiyatlarıyla asla alınmaması gereken bir marka. Muadili global markaların cihazları çok daha ucuz. Üstelik monsterın kasa malzeme vs kalitesi de giriş seviyesinde. Bazen öyle saçma fiyatlar oluyor ki benzer fiyata ROG cihaz alınabiliyor. Bu fiyatlara monster alanı sorguluyorum

  • Şunuda belirtmek istiyorum ki servis yurtiçi kargo ile çalışıyor.

    Size servise gönderirken cihaz taşıma esnasında bir problem yaşaması kırılması parçalanması halinde sorumluluk yine size ait


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben almadım kimseye de önermiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maalesef çoğu yerde olduğu gibi bilgisizlik ve ilgisizlik yetkili servislerde de çoğalmaya başladı. En iyisi garanti bittikten sonra özel servise gitmektir (tabii ki onun da dürüstü ve bilgilisini bulmak gerekir!).

    Sızın laptop'a gelince teknisyenin dediği doğru ile "görüntü sigortası yanmış" ise onun sebebini bulup çözmeden sadece sigorta değişirse yine patlar ve görüntü gelmez. bunun sebebi çoğu zaman lcd tarafında veya lcd ile anakart arasında kablodan kaynaklıdır. İnşallah kısa sürede sorunu çözerler ve mağduriyetiniz giderilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarmoodi -- 14 Ağustos 2025; 10:30:45 >
  • sarmoodi S kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam muhtemelen benim yaşadığım sorunda böyle bir durum.

    Benim başım bu firmadan ve sağladığı servis hizmetinden yandı.

    İnsanlar yüzde yüz müşteri memnuniyeti yalanına inanıp bu tuzağa düşmesin diye konuyu açtım.

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam gerçekten rezalet bir durum.

  • Monster her şeyden önce berbat fiyatlarıyla asla alınmaması gereken bir marka. Muadili global markaların cihazları çok daha ucuz. Üstelik monsterın kasa malzeme vs kalitesi de giriş seviyesinde. Bazen öyle saçma fiyatlar oluyor ki benzer fiyata ROG cihaz alınabiliyor. Bu fiyatlara monster alanı sorguluyorum

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben 4 kişiye aldırmıştım. Motivasyonum da şuydu aynı işlemci/ekran kartına sahip laptoplar en az %25 daha pahalı. Artı Abra pcler 144 hz monitörle geliyor. Aldığın donanımı dikkate aldığında fiyatları makul. Abi tabi ısınma, kapanma, kablosuz adapter hatası, mönitör problemi gibi problemler yaşadılar. Ama 6 aylık rutin bakımlar ömür boyu ücretsiz. Her ürünün bir alıcısı var tabi, ama üzüldüm yaşadığınıza geçmiş olsun.

    İyi forumlar.

     

  • Türkiyede yetkili servisler hiçbir zaman iyi olmadı. Bu monstere özel bir durum değil. Diğer markalarda öyle. Aldığınız cihazı allaha emanet alıyorsunuz. Sorun çıkmassa senelerce kullanırsın. Sorun çıkarsa vay haline. Paran ile bile yaptıramassın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende önermiyorum kesinlikle, sebebi tabiki servis...


    kendim bilgisayar tamir ve bakım işlerinden anladığım için halletmeye çalışıyorum lakin, 4 sene önce aldığım 0 pc yi bios güncellemesi için gönderdik pc klavyesi bozuk halde geldi tuşlara kendı kendıne basıyor pc temizlik için gönderdik iyi yapamamışlar vidalara locktite veya sıvı conta benzeri birşey sıkıp kapatmışlar, vatandaş kendi tamir edemesin diye sanırım onları sökmek için ek aparatlar almak zorunda kaldım, işlemciye macun sürmemişler sıva yapmışlar resmen her yere bulaşmıştı kendim yeniledim herhalde 15 16 yaşında bilgisayar bölümü lise elemanlarına tamir bakım yaptırıyorlar başka açıklaması olamaz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 15 Ağustos 2025; 0:1:6 >
  • Bu kadar köklü markaların 2025 senesinde bile nasıl bu kadar basit kusurları oluyor anlayamıyorum. Monster çeyrek asırlık bir şirket. 25 yılda servis işini nasıl çözemezsiniz abi?  


    Ekran kalitesi de şok edecek düzeyde berbat. Ciddi söylüyorum ben inanamadım ne kadar kalitesiz olduğuna. Benim cihazın bozuk olduğundan şüphelendim.


    Üst seviye grafik kartı taşıyan bir cihaz alıyorsun, cihazı bir açıyorsun berbatın da ötesinde bir ekran kalitesizliğiyle karşılaşıyorsun.


    Abi sen 25 yıllık şirketsin, müşterilerinin beklentisini akıl edemiyor musun?


    Ben görsel kaliteye önem vermesem, niye bir ton para ödeyip üst seviye grafik kartı taşıyan bir cihaz satın alayım?


    Ekran kalitesinden kısılır mı yahu? Zaten sırf görsel kalite için bu kadar para ödüyoruz.


    Akıl sır erdiremiyorum arkadaş. 25 yıllık şirket ya.  


    @MonsterMusteriHizmetleri




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eduardo Salamanca -- 15 Ağustos 2025; 4:15:51 >




  • Şunu da ekleyeyim. Bundan yaklaşık 10-11 sene önce bir Monster cihaz almıştım. 10-11 sene önce aldığım cihazın ekranı, bu sene aldığım cihazın ekranından katbekat daha kaliteliydi.


    Ben de satın almadan önce sanmıştım ki 10 sene içerisinde gelişen teknoloji sayesinde çok daha kaliteli bir ekrana sahip olacağım.  


    Çok büyük bir hevesle satın almıştım, yaşadığım hayal kırıklığı tarif edilemez oldu.   


    Şimdi yeni cihaz satın almaya çekiniyorum yine aynısını yaşayacağım diye.


    On senede teknoloji üssel olarak ilerlerken, Monster üssel olarak gerilemiş.


    Ne diyeyim, yazık.


    @MonsterMusteriHizmetleri




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eduardo Salamanca -- 15 Ağustos 2025; 4:16:3 >




  • İki farklı Monster Abra serisi kullanan biri olarak iki kez servislik oldum. Yepyeni Abra A5 V15.4.1 serisinde pembe ekran sorunu vardı tümüyle ekranı değişti. Servisten geldiğinde ise fark ettim ki yeni takılan ekranda ışık sızması vardı. O şekilde sattım ve markaya bir şans daha vermek adına Abra A5 V15.8.1 aldım. Bu seferde kasasında malzemenin kalitesiz olmasından ötürü çatlak oluştu. Servise gönderdim yaklaşık 2 bin Liraya yeni kasa takıldı. Elime ulaştığında fark ettim ki yeni kasayı da montaj sırasında çatlatmışlar. Sonuç olarak boş yere servise gitmiş oldu. Notebooklarında kullandıkları plastik malzeme bildiğin çöp. Masadan kaldırmadığım ve sürekli soğutucu üzerinde duran notebook ısıdan ötürü kendi kendine çatlıyor. Gaming notebookta bu denli kötü malzeme kullanılması rezillik. Bunlar yüzünden severek kullandığım gaming notebooklardan soğudum ve en sonunda ciddi bir bütçe ayırıp MSI masaüstü sistem kurdum.





  • Monster oku bunları, kendine çeki düzen ver. @MonsterMusteriHizmetleri

  • Şikayetinizi ve yaşadığınız süreci LinkedIn üzerinden firma CEO'su etiket yapıp gönderin lütfen, o platformda sürekli duyar kasa kasa bı hal oluyordu, bakalım gerçek kullanıcı deneyimini görünce ne yapacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Monster pişmanlıktır. Kimseye tavsiye etmiyorum. Aldığıma, alacağıma pişman oldum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun kardeşim demekki uzak durmalıymışız bunu öğrendik sayende. Bu ülkede doğru düzgün iş yapan şirket ve kurum varsa üstümüze atın yeter da...

  • bugra69 kullanıcısına yanıt

    aynen hocam artık linkedin yeni linç yeri,korkudan oraya yazınca dönüyorlar hemen,bu çoğu firma içinde geçerli.ayrıca ağı/arkadaşı çok birine yazdırmakta fayda var,oradan millet'de hemen üşüşüyor başlıyor döşemeye eheh ekşiye entry girdirir gibi  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roltec -- 15 Ağustos 2025; 9:27:4 >
  • Bence laptopta msi harici bulaşmamak lazım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.