Şimdi Ara

monitörde parazit var yardım lütfen:(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar dell 29 dell ultrasharp u2913wm monitörde siyah renklerde yeşil renk karıncalanmalar oluyor monitörün pc ye bağlanan bütün kablolarını çıkarttım tekrar açtım monitörü siyah ekranında yeşil renk karıncalanmalar yine var tecrübeli arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim
     monitörde parazit var yardım lütfen:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aseasew -- 16 Ocak 2015; 23:19:12 >







  • aseasew kullanıcısına yanıt
    vpa kablosunu degıstırmen lazım yada soketlerde bı sıkınntı olablır bi teknk servıse gtursen ıyı olur hocam ::::::)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GÖKHAN ÇAKMAK1903

    vpa kablosunu degıstırmen lazım yada soketlerde bı sıkınntı olablır bi teknk servıse gtursen ıyı olur hocam ::::::)

    aynen teknik servis yolu gözüküyor :) bütün kabloları denedim hepsinde aynı hdmi-displayport-dvi malesef görüntü sıkıntı veriyor ara sıra düzeliyor sonra tekrar başlıyor
  • aseasew kullanıcısına yanıt
    buna yapacak bir?ey yok serviste paneli de?i?tirirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    buna yapacak bir?ey yok serviste paneli de?i?tirirler.

    evet bugün servis değişim yapacağını yeni cihaz vereceğini söyledi dell yetkili servisi gayet ilgili gibiydi bakalım önümüzdeki günlerde karın ağrısı çekmeyiz inşallah :)

    bu sorunu yaşayan başka birisi var mı aynı modelde onu merak ediyorum:)
  • aseasew kullanıcısına yanıt
    monitörde tamir çok az olur zaten genel olarak 2 3 ayrı bileşenden oluşuyor. gene de burada firmanın tutumu çok önemli DELL ' e bravo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aseasew

    quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    buna yapacak bir?ey yok serviste paneli de?i?tirirler.

    evet bugün servis değişim yapacağını yeni cihaz vereceğini söyledi dell yetkili servisi gayet ilgili gibiydi bakalım önümüzdeki günlerde karın ağrısı çekmeyiz inşallah :)

    bu sorunu yaşayan başka birisi var mı aynı modelde onu merak ediyorum:)

    bilgisayar dünyasında türkiyede dell garanti konusunda en iyilerinden biri rahat olun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumak

    bilgisayar dünyasında türkiyede dell garanti konusunda en iyilerinden biri rahat olun.

    Aynen öyle. Müşteri odaklı çalışıyorlar ve müşteriyi üzmüyorlar. Umarım su-istimal edilmezler ve kaliteleri de hep böyle devam eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: mumak

    bilgisayar dünyasında türkiyede dell garanti konusunda en iyilerinden biri rahat olun.

    Aynen öyle. Müşteri odaklı çalışıyorlar ve müşteriyi üzmüyorlar. Umarım su-istimal edilmezler ve kaliteleri de hep böyle devam eder.

    pazartesi servis arayıp ürün bilgilerini girdim maille arıza resimlerini gönderdim perşembe günü (bugün) yeni kutusu açılmamış monitör elime ulaştı kargo parası vs si yok yeni kutuyu getirip arızalı kutuyu alıp gittiler şaşırdım oldukça hızlı ve aradığınızda da servis bir o kadar ilgili üstelik fatura bana ait değildi ikinci el almıştım ürünü hiç sorun etmediler boşuna asus samsung lg monitör alayım diye yıpratıyormuşuz kendimizi dell deneyiminden sonra monitörde bu markadan şaşmam




  • Halledilmesine sevindim.
    Yukarıda bahsettiğim işte buydu.

    Dell böyle çalışıyor. Çünkü müşteri kitlesi, incik-boncuğu bahane ederek keyfî sebeplerle ürün iâde etmek isteyenlerden değil, çoğunluğu Dell'i eskiden beri bilen, onun ürünlerini iş amaçlı kullanan kişilerden oluşuyor. Dell de bunu bildiği için onları bekletmiyor, üzmüyor.

    Yukarıda da yazdığım gibi, umarım bu yönleri zamanla su-istimal edilmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.