Şimdi Ara

Monitör iade Tüketici Hakem heyeti süreci-Trendyol(Akıllı tüketici olun)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
1.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Monitör iade Tüketici Hakem heyeti süreci-Trendyol(Akıllı tüketici olun)

    4B teknolojiden alışveriş yapmayın!

    Hele trendyoldan kesinlikle alma. Cingen işi bir firma.




    Bende monitör aldım beğenmedim iade etmek istedim.Desteğe sordum nasıl iade edebilirim.


    Dedi ki monitörlerde iade hakkınız yok.




    Dedim nası? lan T.C bana 6502 sayılı kanun gereği 14 gün içinde koşulsuz iade hakkı tanımış siz diyorsunuz yoktur.


    Ben genede gönderdim.Buarada dikkat edilecek konu trendyol'a değil 4B teknoloji benim muhattabım.

    Trendyolun yaptığı zaten şere.sizlik o aynı.Ama kanun gereği satıcı sizin muhattabınız.Ürünü gönderdim ve mail ile ürünü size gönderdim, para iadesi istiyorum diye 4b teknolojiye mail gönderip beyanda bulundum(hakem heyetine verirken bu bir kanıt niteliğindedir).


    Gelen cevap tekrar satışa uygun değildir?? iyide bana ne bundan. Beni ilgilendiren olay ne burada? satamazsan satama kardeşim.Git kuzenine hediye et.


    Sonuç olarak devlet bana bir hak vermiş ve bu çakallar bu kanunları senden benden iyi biliyor. Eğer hoşuna gitmiyorsa internetten satış yapma, mağazadan sat o zaman iade hakkı olmuyor.


    Ama bunlar kullanıcıyı kandırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. her yere "kutu açıldıktan sonra iade hakkınız yoktur" diye küçük küçük kağıtlar iliştirmişler,yok ya! çakala bak.Lan açmadan içinde ne olduğunu nereden bilecem.

    ölü pixel mi var hata mı var ne bileyim,belkide hıyar gönderdin bende kutuyu açtım ne olacak? iade edemeyecek miyim?.Açmadan beğenip beğenmediğimi telepati yoluyla mı öğrenecem.


    Sonra tüketici hakem heyetine verdim. Karar çıktı. parayı bekliyorum şu anda. Çatır çatır alırım kardeşim.


    Karar çıktıkdan sonra bunlar beni aradı diyorlar ki ürün önce huwaiye gidecek bakacaklar. Dedim bana paramı iade et.kanun kararı var.İcra size gelir muhattabım sizsiniz.


    Sonuç olarak kanunda önce servis bakar onay alınır diye bir madde yok kardeşim.Hadi huwai hayır dedi ne olacak! Beni bağlayan birşey yok ki.Bana ne huwaiden.

    Dediğim gibi haklarınızı bilmeniz önemli.Burada aklınızda bulunsun bana kırık gönderdi yok eksik gönderdi derse tüketicinin beyanı önemlidir. Ben ne diyosam o çakın lafı geçin.



    Burada asıl sorun trendyol aradan ya çekilip ne halin varsa gör diyor yada seni kendi çıkarları doğrultusunda yönlendiriyor.


    Yani ben haklarımı bilmesem, o dandik monitörü veya ölü pixelli monitörleri kullanmak zorunda kalacağım.


    O yüzden akıllı olun haklarınızı bilin!


    Başka monitör amazon'dan aldım.Destek'e iade edecem dedim tabi dedi.Mağaza ödemezse amazon size paranızı geri öder dedi, içiniz rahat olsun diyorlar.

    Hepsi buradadan'da hp monitör aldım onuda iade ettim.Onlarda fena sayılmazlar şu anda.


    Amazon gelmeden hepsi istedikleri gibi at koşturuyorlardı, şimdi amazonda benzemek için hepsiburada atılım yapmaya çalışıyor ama geç kaldı.



    Bundan sonra kesinlikle 3-5 fazla veririm amazondan alırım.İnsan gibi muamele görüyorum 5 kere iade gerçekleştirdim gık demediler.3 monitor 1 kulak.


    Hepsi burada'dan 1 ses kartı 1 monitör iade ettim onlarda birşey demediler.


    Ancak trendyol tam bir cingen işi. he bilekli falan kablo alırsın ama KESİNLİKLE yüksek meblalı şeyler almayın trendyoldan.


    Amazon>Hepsiburada>Diğerleri>Trendyol


    Kararı ,gelen cevabı,nasıl başvurduğumu resim olarak ekledim.



    Monitör iade Tüketici Hakem heyeti süreci-Trendyol(Akıllı tüketici olun)


    Monitör iade Tüketici Hakem heyeti süreci-Trendyol(Akıllı tüketici olun)

    .








  • Ürünü neden beğenmediniz?

  • Almadan önce gidip mağazada inceleyin sizde. İyi o zaman giderim 50 bin liralık Macbook alayım 13 gün kullanayım son gün iade edelim gözümü yordu diye.
  • tebrikler . paylaştığın durumu takip edelim. adım adım yazarsın gelişmeleri.

  • dfk24 kullanıcısına yanıt

    Aynen yapabilirsin. Sonuç olarak kanunlar bunu uygun görmüş.Sen bilmeden ürünü görmeden nereden bileceksin.


    Belki resimde metal gözüküyor bi açıyorsun, plastikmiş.Nereden bilecem? sonuçta görmedim.


    Tek fark sanırım 20.000 üstündekiler tüketici hakem heyetinde değil mahkemeye başvurarak çözülüyor.

  • Başka monitör amazon'dan aldım.Destek'e iade edecem dedim tabi dedi.Mağaza ödemezse amazon size paranızı geri öder dedi, içiniz rahat olsun diyorlar.


    Hepsi buradadan'da hp monitör aldım onuda iade ettim.Onlarda fena sayılmazlar şu anda.



    adam her yerden alıp alıp iade ediyor ne güzel yaw ben de alıp 1 hafta kullanıp iade edicem daha yüksek modelini alıcam onu da iade edecem  

    satıcı olmak istemezdim ya valla kusur varsa iade et tabi de beğenmedim geri al nedir ya

  • romedon kullanıcısına yanıt

    VA panel, IPS den geçince acayip bir black smering var.


    Yav bi monitörde video izlerken ghosting olur mu ya!


    Ben genel olarak VA panellere gıcık oldum.IPS varken bi daha tövbe.

  • xxCrazyBoyxx01 kullanıcısına yanıt

    Olm siz sanki satıcılar çok masumda biz şe.rrefsizlik yapıyor gibi görüyorsunuz ama.


    Onların bize yaptıkları kaçak mallar,kullanılmış ürünleri kullanılmamış gibi satmaları, kazandıkları hayvan gibi paralar yanında bizim 2-3 iade etmelerimiz onlar için birşey ifade etmiyor kardeşim.


    Olay bu işine gelirse, beğenmeyen kanunları mağaza açar satar. Bu kanun olmasa herkese hıyar gönderir bunlar hakkınızıda arayamazdınız.


    Kaldı ki iade edilen ürünlerden bile para kazanıyorlar, yedek parça olarak bunları alan resmi şirketlere satıyorlar...vs..vs


    Yani satıcılar için üzülmek biraz acayip geliyor bana.Burada mağdur olan herzaman müşteridir o yüzden kanunlar müşterinin yanında.Çünkü güçlü olan şirketlerdir acımaz ezerler ellerine fırsat geçse




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedatistan -- 11 Ağustos 2022; 16:7:35 >
  • İyi akşamlar hocam. benim de sizinkine benzer bir sorunum mevcut. trendyol üzerinden batman da bir satıcıdan scooter aldım. yurtiçi kargo ürünü kutusu açık bir şekilde gönderince kabul etmedim. satıcı da ürün kullanılmış diyerek iadeyi reddetti. ben tüketici hakem heyetine müracaat ediyorum. trendyol'u mu satıcıyı mı şikayet edeceğim konusunda tereddüt etmiştim. sizin paylaştığınız evraklardan satıcıyı şikayet etmem gerektiğini anladım. teşekkürler.


    Bu arada trendyol kadar lakayıt, tüketici düşmanı bir alışveriş sitesine rastlamadım. Resmen 14günlük iade süresinin geçmesi için beni "endişelenmeyin efendim, destek olacağız efendim" diyerek oyaladılar, her başvuruma 4 gün sonra cevap verdiler.

  • ^bloom^ ^ kullanıcısına yanıt

    Bugün paramı aldım.


    2.5 ay sürdü ama söke söke aldım. Ağızlarının payınıda verdim telefonda.


    "İcra getireceğim pazartesi, ben diyeceğimi dedim" dedim.Korkudan telefon edip "yatırıyoruz lütfen hesap numarası yollayın" diyorlar.

    Başka kibarca söyledik ver işte hakkımı.

    He vermezsen o saatten sonra ben kibar olmam. O iş geçti.


    Hakkınızı arayın hacı gerçekten biraz bekliyorsun ama oturduğun yerden başvuru yapıyorsun zor birşey değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedatistan -- 22 Ağustos 2022; 15:9:43 >
  • Bu işte de ne kadar cenabetlik varsa beni buldu. Teknolojik ürünlerin iadesi kaldırılmış, sadece kusursuzsa iade oluyormuş. Bizimkinin üzerine birşey dökülü olarak geldi kusur sayılırmı bilmem. Tüketici hakem heyeti de 2 haftadır hiç bir işlem yapmadı, aradım 2-3 ayı bulur diyolar.

  • ^bloom^ ^ kullanıcısına yanıt
    Nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama 3 ayı da geçer
  • Savunma istendi bekliyoruz.


    Merak ettiğim bir konu var. ben yukarıda yazdığımdan hariç bir scooter daha satın aldım. onun da kataloğunda belirtilen özellikleri taşımadığı için THH'ne iade talebi girdim. İade kabul edilirse benim vaz geçme ihtimalim var mı? neden vaz geçeceksin derseniz scooter 150 kg çeker demelerine karşın 135 kg olan minik bedenimi taşıyamıyor. ancak diyet yapıyorum zayıflarsam çekecek gibi bu sebeple vazgeçebilirim.

  • aferin çok iyi yapmışsın satıcının yerine koy kendini zevkine sipariş ediyorlar beğenirse kalıyor beğenmezse paketle gönder kutular açılıyor jelatinler sökülüyor heryerde parmak izi satıcı bir daha satamıyor sen sanıyorsunki oradaki tüm satıcılar para babası kendi halinde kavrulmaya çalışan piyasaya ayak uydurmaya çalışan bir sürü küçük esnaf var satıcı onu 2.el olarak satabilir ancak zararını sen düşün bazı insanlara hak vermeye gelmiyor işte kötüye kullanım budur al noldu şimdi kanun çıktı iade koşulları değişiyor senin gibiler sayesinde kul hakkı bilmez hep bana hep bana kafasındaki insanlar sayesinde.

    bu arada satıcı değilim aynı olaydan bende madur oldum düzgünce incelemeden aldım hoşuma gitmedi ama iade yapmadım kutu tek kullanımlık bantla paketli geliyor onu koparttığın an 0 değil artık satıcı iade alıp başkasına gönderse alıcı kargoyu iade eder açık bu kullanılmış diye kimse almak istemez haklı olarak. insan biraz elini vicdanına koymalı ben evde oturayım birşey alayım kargolar taşınsın ücretler ödensin 3 5 gün zevkini süreyim sonra beğenmedim alın geri götürün benim paramı verin ne güzel iş demi

    senin gibiler düğünlerde elbise sipariş edip giyiyor sonra iade ediyor 2. bi düğünde niye giysin aynı şeyi başka alır. nasıl olsa bedava




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 40yedi -- 31 Ekim 2022; 23:49:20 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.