Şimdi Ara

MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX HAKAN USTA (159. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.922
Cevap
44
Favori
369.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 157158159160161
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1-) 1.5 dci 90 hp dacia dokker'a sadece chiple neler yapılabilir?

    2-) Birde uygun fiyatlı bir turbo degişimiyle yani 2-3 bin tl butceyi göz önune alırsak neler yapılabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    Merhaba,
    Web sitenizde uygulamalarınız arasında Bmw yeni nesil 1.6 Turbolu motorları için ""BMW F30 316i 136hp - 175hp"" şeklinde bir sonuç gördüm..
    Bu uygulamayı OBD üzerinden yapabiliyor musunuz?

    F serisi OBD Programlanamaz. Daha doğrusu hiçbir şekilde programlanamaz.. Şimdilik....

    Offf ki offf.. 1 senedir bekliyorum halen cozumu bulunmadi :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wolverine

    Mehmet bey, sorum Opel Insignia 1,4 benzinli 4900-6000 devirde 140hp güç ve 1850-4900 devirde 200nm tork sunuyor.
    Bu araca ne tür bir uygulama olur, maliyeti nedir, hp ve nm artışı ne olur?
    Araç fabrika verilerinde 7,0-7,5lt yakıyor, uygulama sonrasında olumlu/olumsuz ne tür değişimler olur?
    Trabzon'da oturuyorum, sizin içinize sinecek ve bizi memnun edecek bir uygulama en yakın nerdedir?
    Şimdiden teşekkürler..

    Merhabalar

    bu motoru kullanan opellere Chiptuning uyguluyoruz.

    165-170hp 250-260nm elde edebilmekteyiz.

    Trabzon için samsun yükleme merkezim çözüm üretecektir. görüşmenizi öneririm.

    Tüketim değerleriniz sakin ve düşük hızlı otoban kullanımlarında %5-12 gibi düşer..



    Tüm sorularımı cevapladınız, teşekkür ederim Mehmet bey, sadece fiyatı söylemediniz. :)




  • Merhaba mehmet bey chrysler sebring 2.0 crd için neler yapılabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeriniz bana baya yakın
    hiç düşünmedim sağlıklı da bulmuyorum açıkçası da araç artık 200bine dayandı
    biraz atraksiyon fena olmayabilir

    bir kaç sorum olacak

    1.araç 1.9 TDI 105hp 250nm , 195000 km de , düz de 190 ı görüyor , bu motorlar hacim büyüklüğü nedeni ile 1.6 lara göre dahamı mantıklıdır chip açısından
    2.maximum değerler ne olur ? atıyorum maximum 150hp derseniz , ben 150 fazla 120 olsa kafi desem nasıl olur ?
    3.sonradan bu işlemi kaldırabiliyor ve orjinal haline dönebiliyormuyuz ? maliyeti oluyormu ?
    4.so olarak tabiki fiyatı
  • 2010 A5 Sportback 2.0TDI 143hp 320Nm araci chip uygulamasi sonrasi guc tork ve benzin degerlerini ogrenebilir miyim acaba ? Tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkecelik

    Merhabalar
    3 aya kadar 320cd alacağım 2008-2009 civarı 177hp 350 nm olan motorlardan
    fakat yeni 2010dan sonra baslayan motorlar 184/380 oldugundan cok da az bi fark olsa takıntı edeceğimi düşünüyorum. Yazılımla yeni nesil motor performansına ve yakıt tüketimine ulaşmak mümkün müdür? İzmirdeyim. Saygılar

    Tabiki mümkündür. ama keşke 184lük alsanız. 177leri 225hp 450nm yapıyoruz. 184leri 250hp 510 nm yapıyoruz.

    aralıkta fiyatlar düşerse öyle alabilirim. öneri ve yardım için teşekkürler 1 seneye kadar mutlaka size işim düşecektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergunaksoy

    Hocam senlen a4 143 icin konusmustuk, yaptiran oldumu sana hic? Hic chipten dolayi olusan kotu birsey? Gatantisi nasil olucak arabanin birde






    Garanti konusunda herhangi bir risk yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respawns

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Respawns

    Merhabalar Renault Megane 2 Sedan 1.6 16V Benzinli Araç İçin Yakıt Düşüşü/Performans Artışı Olarak Neler Yapılabilir?

    %10-12 motor gücü ve torku yükselir. %5 kadar ekonomi elde edersinz.

    Peki yapılacak işlemler nelerdir ve ne kadar bir maliyet çıkar bana?

    Chiptuning 650tl tutar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    1-) 1.5 dci 90 hp dacia dokker'a sadece chiple neler yapılabilir?

    2-) Birde uygun fiyatlı bir turbo degişimiyle yani 2-3 bin tl butceyi göz önune alırsak neler yapılabilir?

    1 - 120-125hp 275-285nm elde ediyoruz. Garantisi etkilenmeden.
    2 - bu motorlara farklı turbo uygulaması henuz denenmedi , mümkünlüğünü kestiremiyorum ama muhtemelen bi 110luk turbo takılabilir. muhtemel maliyet 3000tl civarındadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolverine

    Tüm sorularımı cevapladınız, teşekkür ederim Mehmet bey, sadece fiyatı söylemediniz. :)

    Fiyatı hizmeti satın aldığınız kişiden öğrenmelisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haktan.528

    Merhaba mehmet bey chrysler sebring 2.0 crd için neler yapılabilir

    senelerdir VAG grup da Tune ettiğimiz motor. 170hp elde edildiğinde sizi uzunca seneler götürür..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    yeriniz bana baya yakın
    hiç düşünmedim sağlıklı da bulmuyorum açıkçası da araç artık 200bine dayandı
    biraz atraksiyon fena olmayabilir

    bir kaç sorum olacak

    1.araç 1.9 TDI 105hp 250nm , 195000 km de , düz de 190 ı görüyor , bu motorlar hacim büyüklüğü nedeni ile 1.6 lara göre dahamı mantıklıdır chip açısından
    2.maximum değerler ne olur ? atıyorum maximum 150hp derseniz , ben 150 fazla 120 olsa kafi desem nasıl olur ?
    3.sonradan bu işlemi kaldırabiliyor ve orjinal haline dönebiliyormuyuz ? maliyeti oluyormu ?
    4.so olarak tabiki fiyatı

    1 tabiki hacim alınan verimi arttırır.
    2 106hp den 160hp ye kadar nasıl isterseniz öyle olur.
    3 istenildiğinde başa dönebilirsniz.
    4 650tl

    Çay içmeye herzaman beklerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanyilmaz1

    2010 A5 Sportback 2.0TDI 143hp 320Nm araci chip uygulamasi sonrasi guc tork ve benzin degerlerini ogrenebilir miyim acaba ? Tesekkurler.

    177hp 400nm %8-12 fuel save
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    yeriniz bana baya yakın
    hiç düşünmedim sağlıklı da bulmuyorum açıkçası da araç artık 200bine dayandı
    biraz atraksiyon fena olmayabilir

    bir kaç sorum olacak

    1.araç 1.9 TDI 105hp 250nm , 195000 km de , düz de 190 ı görüyor , bu motorlar hacim büyüklüğü nedeni ile 1.6 lara göre dahamı mantıklıdır chip açısından
    2.maximum değerler ne olur ? atıyorum maximum 150hp derseniz , ben 150 fazla 120 olsa kafi desem nasıl olur ?
    3.sonradan bu işlemi kaldırabiliyor ve orjinal haline dönebiliyormuyuz ? maliyeti oluyormu ?
    4.so olarak tabiki fiyatı

    1 tabiki hacim alınan verimi arttırır.
    2 106hp den 160hp ye kadar nasıl isterseniz öyle olur.
    3 istenildiğinde başa dönebilirsniz.
    4 650tl

    Çay içmeye herzaman beklerim

    eyvallah sağol
    bugün aklıma gelen bir iki soru daha var
    fazla sıkmadan onlarıda sorayım

    1. benim araba orjinal 105 hp , ben 130hp istiyorum , fazlasını istemiyorum ( 1.9 TDI ların evvelki modellerinde orjinal 130hp )
    bu da dediğinize göre mümkün
    2.ben arabaya chip yaptırdım diyelim , yetkili servis bilgisayara bağladığında bunu görebiliyor veya farkedebiliyor mu ?

    bunu sorma nedenim de şu
    şahsen chip li bir araba satın almak istemeyebilirim , bunun nedeni chip zararlı vs den ziyade
    chip yaptıran kişinin hor kullanıcı olabileceği psikolojisi
    bundan ibaret

    3.istenildiğinde başa dönmenin maliyeti var mı ?

    Kolay gelsin




  • techturkey.com sitesinden alıntıdır
    bu arkadaşın bu mesajına herhangi bir cevap gelmemiş
    bence bir cevabı hakediyor


    Konu güzel başlamış sonra biraz bozmuş; Aslında çok önemli bir konu öyle değil mi? Bu sitede anlatılanlara bakım ağzım sulansada benim lineam bunların hiç birini yapamaz (En kısa sürede 100~200 denicem ama 3-4 dk dan önce tamamlamaz herhalde ) Doğal olarak bizim tuning hava filtresi remap ve jant lastik kombinansiyonun bir kaç adımdan fazla geçmez.

    Benim merak ettiğim bir kaç şey var bu konu ile alakalı;

    1. Araç sahipleri araçlarını ne kadar tanıyor? Mesela motor ve vites kutusu(aktarım organları) limitleri?
    2. Tuner'lar gelen araçları ne kadar tanıyor? Mesela motor ve vites kutusu(aktarım organları) limitleri?
    3. Araç limitleri neye göre belirleniyor?
    4. Remap sonrasında oluşan bir sorunun remaptan kaynaklı olup/olmadığını kim belirliyor?

    Bende uzun süredir araştırma yapıyorum bu konu ile alakalı. Şu anda caddelerde en çok bulabileceğiniz kombinansiyonlardan bir tanesi 1.6mjet 105hp + 6ileri manuel. (Linea + Bravo + Doblo vs.)

    Şimdi sorsak; Bu araçlarda kullanılan 6 ileri vites kutusunun kgm yada nm cinsinden tork üst limiti nedir?

    racechip.de; (Fiat Bravo)
    1. 131hp 358nm
    2. 135hp 378nm
    3. 135hp 380nm

    superchips.co.uk; 126hp 324nm (Fiat Bravo)

    magechips.com.tr 135hp 350nm (Fiat Doblo/Linea) (custom olduğu çin belki müşteri talebidir)


    En çok üstünde durduğum 3 firmanın verileri, ama en sıcak baktığım superchips. Neden derseniz dyno görüntüsü orjinaline çok yakın. Doğal olarak chipli halini kullanırken zorlanmayacağım diye düşünüyorum. Ayrıca araştırmalarıma göre aracın limitlerinde kalan bir remap. Öte yandan Magechips.com.tr şu ana kadar sorduğum sorulara en hızlı yanıt veren firma oldu. Mesafe olarak da yakın olduğumuz için sorun çıktığında hemen gidebilirim.

    Custom Remap ne kadar güvenlidir? Yapan kişi kadar. Remap yapmak ciddi bir iş değildir esasında(Ciddi değil derken kullanıcılara göre değil, bu işi yapanlar göre). Ciddi olan kısmı motoru aracı tanımak ve ona göre çalışma yapmak. Limitler dahilinde remap yapan arkadaşlar yaptıkları araçların limitlerini neye göre belirliyorlar? Egsozdan çıkan karaduman mı? Yoksa Dynoya göre mi? Bana şimdi kimse "Ben yaptım uzun süredir sorunsuz binenler var" demesin. Petlas'ın reklamları aklıma geliyor böyle cümleleri okurken.

    Fiatın kullandığı (Linea/Bravo/Doblo)6 ileri vites kutusu PCC635 MANUAL GEARBOX olarak geçiyor ve 35KGM (343nm) üst limiti (elbet % 3-5 opsiyonu vardır) Bana göre 343nm ve üzeri her tork bu kutuya zarar verecektir. Bilgili teknik arkadaşlar daha iyisini bilir tabi benimkisi basit matematik ve mantık kombinansiyonu.

    Turbo konusuna gelince bu bilinçli kullanım ve birazda şans. Bir akrabamda Ford Fusion 1.6 var kontak açar direk devam eder. Durur direk motor kapatır. Araç 90k km de ve turbosu halen daha sağlam (stok araç). Bize ne derler çalıştırınca hemen yürüme, durunca hemen kapatma. Uzun yolda arada turboyu rahatlat vs.




  • JR5 şanzımana 285 torku verince o şanzıman hala iş görüyorsa helal olsun valla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wolverine

    Tüm sorularımı cevapladınız, teşekkür ederim Mehmet bey, sadece fiyatı söylemediniz. :)

    Fiyatı hizmeti satın aldığınız kişiden öğrenmelisiniz.

    Peki Mehmet bey, İstanbul'a gelme ihtimalim de var. Siz ne kadara yapıyorsunuz işlemi?
    Aracı tekrar yazayım, opel insignia benzinli 1,4 140hp 200nm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolverine -- 28 Ağustos 2013; 0:03:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: haktan.528

    Merhaba mehmet bey chrysler sebring 2.0 crd için neler yapılabilir

    senelerdir VAG grup da Tune ettiğimiz motor. 170hp elde edildiğinde sizi uzunca seneler götürür..

    Hocam araba suan 130.000 kmde yillik 50.000 km yapıyoruz. Bir sıkıntı olurum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilginiz için peşinen teşekkürler .
    kia rio 1.4 crdi wgt 90 bg 2013 kasa
    1. garanti etkilenirmi
    2. yapılacak işlem ile ne gibi sonuc elde edilir. güç -yakıt ?
    3. aracın 0-100 ünde nasıl bir azalma olur.
    4. memnun kalmadıgım takdirde orjinal haline döndürsek para iadesi yapılıyormu?
    5. bana en yakın şubeniz samsun. acaba samsun şubeniz de ist kadar işine titiz mi?
    6. fiyatı ne olur?
  • 
Sayfa: önceki 157158159160161
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.