Şimdi Ara

MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX HAKAN USTA (155. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.922
Cevap
44
Favori
369.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Archa1907



    Merhaba 4 tane aracımız var arkadaşlar olarak :)

    1_ Hyundai Santa Fe II 2.2 crdi 150 hp bundan alacağımız sonuç
    2_ VW touareg 7L R5 2.5 TDI 174 hp bundan ne olur ? :)
    3_ Renault Megane III 1.5 dci edc 110hp
    4_ Peugeot 5008 1.6 hdi 112hp 6R

    4 araca birden yaptıracağız eğer kısmet olursa



    1_ SantaFe 180hp olur.
    2_ R5 Touareg 225hp oluyor.
    3_ 110 luk 1.5 dCi lar 138hp oluyor.
    4_ 112lik PSA lar 140hp 340nm oluyor.

    4 araba 3-4 saat sürer.. Randevu alınız.. Hatta mümkünse teker teker getiriniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatihCVK

    Mehmet ustam, skoda rapid 1.6 tdi 105 ps olan aracımı ne kadar canlandırabiliriz ?

    130-135hp 300nm elde diyoruz. Gayet keyifli olacaktır... Yeni Octavia ve Rapid lere yapmaya başladık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Merhaba Mehmet Bey,

    2012 Opel astra 1.3 cdti 95hp (20bin kmde) aracımın alt devirleri canlansın, kalkışlarda daha seri olsun diye yazılım yükletmek istiyorum ve araştırmalar sonucu karşıma siz çıkıyorsunuz. Yalnız ben İzmirdeyim ve önümüzdeki birkaç ay istanbula yolum düşmez. İzmirdeki bayinize güvenebilirmiyim? Bu forumdan okuduğum kadarıyla Ankaradaki bayiden kaynaklı sıkıntılar malum! Aracımın garantisinin bitmesine 1 seneden fazla var. Yazılımı yetkili servis farkeder mi? Genelde çok sakin kullanırım, şehirler arasında 2000 devir ve altında sabit hızlarda ama çok nadirde olsa araca yüklenebiliyorum. Ara hızlanmalarım daha iyileşir mi? PSA 109luk motorda basınca torkun etkisini hissediyordum. Astramda da yazılımdan sonra PSA 109luklar gibi bir torku hissedebilir miyim? En önemlisi yazılımdan sonra turbo ve baskı balata ömürleri(%90 sakin kullanım, %10 performanslı kullanım diyelim) ? Saygılar

    Merhabalar..

    Ben İzmir Karşıyakalıyım. Çok sık gelir giderim. Ki İzmir de de bayim bulunuyor. Bi geldiğimde bayimde görüşebiliriz..

    2012 Opellerde yeni bir Tuning Protection(modifiye koruması) geliştirildi ve bu koruma henuz çözülemedi. Bu korumanın aracda olup olmadığını, motor beyni numarasından anlıyoruz. Eğer numara 0 281 018 diye devam ediyorsa VARDIR. 017 ile devam ediyorsa yoktur.

    Eğer aracınız 018 li ise malesef aracınız programlanamıyor.

    Bu durumlarda Kendi Tasarımımız Megabox lar devreye giriyor. Aracınızı tuning protection çözülene kadar Megabox ile güçlendiriyoruz, Araç programlanabilir olduğunda Megabox ı söküp Megachips yüklüyoruz ve bu uygulamadan ücret talep etmiyoruz. Böylelikle süresi belli olmayan bu süreç de aracınzdaki sıkıntılardan kurtulmuş olursunuz.

    Megabox size +15hp +45nm sağlar. bahsettiğiniz alt devir sıkıntınızı toparlar. Daha seri kalkışlar yapabilmenizi sağlar.

    Chiptuning i servisler farkedemiyor, Megabox ı servise giderken kolayca söküp, sonrasında takabilirsiniz.

    Şimdiye dek Astra 1.3 lerde Turboydu Baskıydı Enjektör dü bir sıkıntıyla karşılaşmadık. Bizden kaynaklı hertürlü problemi gideririz.

    Merhaba Mehmet bey,
    Geçtiğimiz kış aracımın beynine İzmir bayinizde bakılmıştı ve korumalı versiyon çıkmıştı. Bu durumda kullanılabilen dizelbox tercih etmemiştim. Chip korumalı beyine karşı bir gelişme oldu mu? Hala dizelboxa mahkum muyuz? Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncas

    Merhaba ,

    2011 , 1.3 CDTI easytronic Astram var , 35binde , ortalama 6,5 lt yakıyor. Senede 20 bin km yol yapıyorum. Ekonomi en ön planda olacak şekilde performansını da vites geçişlerinde kolaylık ve daha hızlı olmasını sağlayacak gibi ayarlayabilir miyiz ?

    Bu bana ne kadara mal olur ve nasıl bir işlem uygulanır anlatır mısınız ?

    Teşekkürler .

    Evet ayarlayabiliriz. Güce değil Torka odak lı çalışılır ve turbo gecikmesi minimuma indirilirse daha az gaza basmak sureti ile daha az yakıt tüketebilmenizin önü açılmaktadır.

    650tl lik bir işlem 1 saat sürüyor. Aracı programlayacağız , istediğinizde geriye dönebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeNGeSiZ_1925

    mehmet bey meraba aracım 1.5 dci kangoo 70 lik bu araçta nasıl bi değere ulasabiliriz araç suanda 176000km de herhangi bi sıkıntı olurmu cevabınız için şimdididen teşekkürler

    km niz biraz ilerlemiş

    gerekli kontrolleri yapıp kaç hp elde edeceğimizi konuşuruz. 10hp den 30hp ye kdr alınabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Merhaba Mehmet bey,
    Geçtiğimiz kış aracımın beynine İzmir bayinizde bakılmıştı ve korumalı versiyon çıkmıştı. Bu durumda kullanılabilen dizelbox tercih etmemiştim. Chip korumalı beyine karşı bir gelişme oldu mu? Hala dizelboxa mahkum muyuz? Saygılar

    şuan için herhangibir güncelleme bulunmuyor malesef..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncas

    Merhaba ,

    2011 , 1.3 CDTI easytronic Astram var , 35binde , ortalama 6,5 lt yakıyor. Senede 20 bin km yol yapıyorum. Ekonomi en ön planda olacak şekilde performansını da vites geçişlerinde kolaylık ve daha hızlı olmasını sağlayacak gibi ayarlayabilir miyiz ?

    Bu bana ne kadara mal olur ve nasıl bir işlem uygulanır anlatır mısınız ?

    Teşekkürler .

    Evet ayarlayabiliriz. Güce değil Torka odak lı çalışılır ve turbo gecikmesi minimuma indirilirse daha az gaza basmak sureti ile daha az yakıt tüketebilmenizin önü açılmaktadır.

    650tl lik bir işlem 1 saat sürüyor. Aracı programlayacağız , istediğinizde geriye dönebilirsiniz.

    Tamamdır, dükkanınızın yerini biliyorum . Bunun haricinde başka ufak programlar da atılabiliyor mu ? Mesela kapıların hareketten sonra otomatik kilitlenmesi olsun , bluetooth takılması olsun . Bu gibi ilaveleri de yapabilir miyiz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncas

    Tamamdır, dükkanınızın yerini biliyorum . Bunun haricinde başka ufak programlar da atılabiliyor mu ? Mesela kapıların hareketten sonra otomatik kilitlenmesi olsun , bluetooth takılması olsun . Bu gibi ilaveleri de yapabilir miyiz ?

    bahsettiğiniz konfigürasyon işlemlerini yapamıyorum malesef.
  • Mehmet bey;



    2007 1,3 mjet doblo max kullanıyorum powerbox ile daha öncede ziyaretinize geldim hatta forumda da bir soru sormuştum powerbox ayarı açık dip gaz yaptığımda kaçırma oluyordu, şile de yazlığımız var box yok iken araç dolu 5 vites 2500 devirde yokuşları çıkmaya başlarken bip gaz yapıyordum ve yokuşları çıkıyordum çip takılı ikende aynı şekilde geçenlerde gine giderken dip gazda simsiyah duman attığını gördüm ve debriyaj kaçırmadı ve 3. vitese kadar düştüm gaz yemiyor sanki forumlarda araştırdım debimetre ve egr olabileceğini yazmışlar bende debimetrenin fişini söktüm arıza ışığı yanmadı performansı biraz iyileşti ve duman kesildi yakıt konusunda değişiklik olmadı 31.07.2013 salı sabahı şileye gitti babam km de 0,25 kuruş yakmış 100 km de 5,98 litre litre fiyatı 4,30 ama gene çekişinde problem olduğunu söyledi debimetreyi değiştirmelimiyim ?

    birde debimetrenin fişi takılı yada sökük araç boş da yokuş aşağı inerken birden devir düşüyor ve sonra tekrar yükseliyor babam euro motorin kullanmıyor en son hava filtresi fill filtre bulamadım bende markasını bilmediğim bir filtre taktım bu çekiş problemi debimetre mi egr mi yoksa son aldığım hava filtresimi egr iptal edersem nasıl olur iptal ettirme ücreti ne olur

    ve son olarak hava filtresi kutusu motorun üzerinde ve çok ısınıyor bu ısınmadan dolayı performans kaybı olurmu açık hava filtresi daha iyi sonuç verirmi

    Şimdiden çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncas

    Tamamdır, dükkanınızın yerini biliyorum . Bunun haricinde başka ufak programlar da atılabiliyor mu ? Mesela kapıların hareketten sonra otomatik kilitlenmesi olsun , bluetooth takılması olsun . Bu gibi ilaveleri de yapabilir miyiz ?

    bahsettiğiniz konfigürasyon işlemlerini yapamıyorum malesef.

    Mehmet Bey son sorum ,

    Çıkan egsoz gazını tekrar yakma yerine gönderen egr mi egn mi ne varmış . Bunun iptali yakıtta tasarraf sağlarken performansı da arttırıyormuş. Bunu yapıyor musunuz ?

    Teşekkür eder hayırlı işler dilerim.
  • İmzamdaki aracada yapabiliyor musunuz ?
  • 2009 COROLLA 1.4D DİZEL MANUEL VİTES ELEGANT MODEL 90HP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rsase

    Mehmet bey;



    2007 1,3 mjet doblo max kullanıyorum powerbox ile daha öncede ziyaretinize geldim hatta forumda da bir soru sormuştum powerbox ayarı açık dip gaz yaptığımda kaçırma oluyordu, şile de yazlığımız var box yok iken araç dolu 5 vites 2500 devirde yokuşları çıkmaya başlarken bip gaz yapıyordum ve yokuşları çıkıyordum çip takılı ikende aynı şekilde geçenlerde gine giderken dip gazda simsiyah duman attığını gördüm ve debriyaj kaçırmadı ve 3. vitese kadar düştüm gaz yemiyor sanki forumlarda araştırdım debimetre ve egr olabileceğini yazmışlar bende debimetrenin fişini söktüm arıza ışığı yanmadı performansı biraz iyileşti ve duman kesildi yakıt konusunda değişiklik olmadı 31.07.2013 salı sabahı şileye gitti babam km de 0,25 kuruş yakmış 100 km de 5,98 litre litre fiyatı 4,30 ama gene çekişinde problem olduğunu söyledi debimetreyi değiştirmelimiyim ?

    birde debimetrenin fişi takılı yada sökük araç boş da yokuş aşağı inerken birden devir düşüyor ve sonra tekrar yükseliyor babam euro motorin kullanmıyor en son hava filtresi fill filtre bulamadım bende markasını bilmediğim bir filtre taktım bu çekiş problemi debimetre mi egr mi yoksa son aldığım hava filtresimi egr iptal edersem nasıl olur iptal ettirme ücreti ne olur

    ve son olarak hava filtresi kutusu motorun üzerinde ve çok ısınıyor bu ısınmadan dolayı performans kaybı olurmu açık hava filtresi daha iyi sonuç verirmi

    Şimdiden çok teşekkür ederim.

    Turbo hortumları çatlamış kaçırıyor olabilir. kontrol edilmesi lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncas

    Merhaba ,

    2011 , 1.3 CDTI easytronic Astram var , 35binde , ortalama 6,5 lt yakıyor. Senede 20 bin km yol yapıyorum. Ekonomi en ön planda olacak şekilde performansını da vites geçişlerinde kolaylık ve daha hızlı olmasını sağlayacak gibi ayarlayabilir miyiz ?

    Bu bana ne kadara mal olur ve nasıl bir işlem uygulanır anlatır mısınız ?

    Teşekkürler .

    Evet ayarlayabiliriz. Güce değil Torka odak lı çalışılır ve turbo gecikmesi minimuma indirilirse daha az gaza basmak sureti ile daha az yakıt tüketebilmenizin önü açılmaktadır.

    650tl lik bir işlem 1 saat sürüyor. Aracı programlayacağız , istediğinizde geriye dönebilirsiniz.

    Tamamdır, dükkanınızın yerini biliyorum . Bunun haricinde başka ufak programlar da atılabiliyor mu ? Mesela kapıların hareketten sonra otomatik kilitlenmesi olsun , bluetooth takılması olsun . Bu gibi ilaveleri de yapabilir miyiz ?

    Bluetooth için UHP4 almanız gerek.Fiyatı 600-700 liradır ama,Opel'in orjinal bluetooth'udur ve kesme biçme yapılmadan ekran'da görünür.
    Otomatik kapı kilitleme için ise kapı kilit tuşuna basılı tutup deneyin,yoksa Opcom'dan açılması gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncas

    Mehmet Bey son sorum ,

    Çıkan egsoz gazını tekrar yakma yerine gönderen egr mi egn mi ne varmış . Bunun iptali yakıtta tasarraf sağlarken performansı da arttırıyormuş. Bunu yapıyor musunuz ?

    Teşekkür eder hayırlı işler dilerim.

    EGR ile ilgilii gereken işlemleri yaparız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Not Afraid

    İmzamdaki aracada yapabiliyor musunuz ?

    Evet yapabiliriz, %10-12 oranında verim mümkün.
  • 1 sene once yazilimlanan Golf 1.6 Tdi 120.000 km oldu..

    60.000km'den beri sorunsuz kullaniyorum.. yakit ve periyodik bakim harici masrafim yok.. yalniz bir carbon clean yaptiracagim..


    guncel 1.6 tdi yaziliminiz ile benimki arasinda ne fark var? ilkinden memnun degildim biliyorsunuz, gecen sene agustosta limitor iptali ile yaptigimizi kullaniyorum hala.. 1500-3000dd arasi onemli benim icin

    @chiptuning uzmani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 1 Ağustos 2013; 21:10:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Not Afraid

    İmzamdaki aracada yapabiliyor musunuz ?

    Evet yapabiliriz, %10-12 oranında verim mümkün.

    kaç hp tork artışı oluyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: FatihCVK

    Mehmet ustam, skoda rapid 1.6 tdi 105 ps olan aracımı ne kadar canlandırabiliriz ?

    130-135hp 300nm elde diyoruz. Gayet keyifli olacaktır... Yeni Octavia ve Rapid lere yapmaya başladık.

    Şu an ereğideyim inş. yakında gelicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jannisaryx

    2009 COROLLA 1.4D DİZEL MANUEL VİTES ELEGANT MODEL 90HP

    Neyi merak ediyorsunuz ?
  • 
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.