forumu uzun süredir takip ediyorum ancak üye olarak yeniyim, honda araçlarla ilgili ciddi şikayet görmedim, buradada kronik problemlerle ilgili honda hakkında birşey yazılmamış henüz, bu durumda hondanın sorunsuzluk iddasını kanıtlıyor
güncel kasa civic:
ön fren disklerinin balatadan önce bitmesi,yüksek süratte bir iki sert frenden sonra "benden bu kadar" demesi
arka amortisör takozlarına sık sık vurma; hafif yükte veya kasis geçişlerinde sinir bozuyor(es civicimde daha üst seviyede vardı; takoz üstünde gidiyorduk)
süratli-düz gidişte,şöförden biraz efor sarfetmesini istemesi(benim es civicde de vardı; direksiyona ufak müdahaleler gerekiyor ve bu is sanılandan daha sıkıntılı)
yurdum şartlarına göre standart yaylarla bile alçak kalması
kapı içlerindeki cam v.s. kumandaların aydınlatmasız oluşu(c sınıfı bir araca ve bana göre bir problem)
arka-ortadaki düz zeminin götürüsü olan ve alçakta kalan eksoz borusunun stabilize yolsa sık sık sürtmesi..
genel yalıtım(sınıfına göre)
bagaj kapağını tutan ve kapatınca,bagaj hacmini katleden iki anlamsız kol; rampa yukarı duran araçta açılan kapağın kafaya düşmesi de cabası
sorunsuz araba yoktur; sorun eden kullanıcı vardır
hem sorunsuz araba yoktur; sorun eden kullanıcı vardır demişşin hemde herşeyi sorun etmişsin sanki, markasını söylemeden bu şikayetleri okusam daciadan falan bahsediyosun sanırdım heralde, verdiğin örnekler kronik sorun değil kullanıcıdan kullanıcıya değişen yorumlar, hondanın triger değişim periyodunun 100000km de bir olması bile sorunsuz olmasının kanıtlarından biridir
Chevrolet Cruze (2010, 2011)
vitesi geriye takıp geriye giderken (saçma bi cümle oldu) frene bastığınızda ses gelir. bazen gelmez ama genelde gelir.
Chevrolet durumun farkındadır, servise gidip 10 dakikada ufak bi parça değiştirip sorunu düzelttirebilirsiniz
Yaklaşık 4 aydan beri getz 1.3 gls kullanıyorum. oksijen sensörü dışında arıza çıkarmadı. forumda takip ettiğim ya da duyduğum kadarıyla kronik bir arızasına da rastlamadım. ( şu an için)
2000-2001 focuslarda hararet müşürü.. Ayrıca aynı araçta lpg de ateşleme bobini fix 3 ayda bir bozuyordu. bu sıkıntı sadece bizim araba dada olabilir
Bora Cam otomatiklerinin halatları varmış sanırım onlar çabuk kopuyor(Bu bende hiç olmadı) Ön sileceğin orda tahliyeler var eğer onlar tıkanırsa içeri su alıyor. Borada ve golfte bol bol şikayet edilen noktalardan biri. Geçen ki yağmurda içerdeki suyu görseniz kahrolurdunuz. Süspansiyonları fazla yumuşak yol tutuşunu etkiliyor. Dizeller bildiğiniz traktör Kapı switchleri çabuk bozuluyor(Daha başımıza gelmedi) Camlar yarım veya tam açıkken kapıyı kapatın ve o cam kırılıyormuş gibi olan sesi duymanız lazım. Arka diz mesafesi berbat düzeyde. Baskı balata çabuk bitiyor diyorlar 150 binde ilk defa değişti bizde sorun olmadı. Vites geçişleri çok kemikli. Mesela 3 e atarken kenarlara değdiğini hissediyorum. Ve geri vites ses yapıyor, takılıyor.
clio 2 direksiyon kutusu sorunu - direksiyonu dibine kadar cevirmeyeceksin 120bin km den sonra agırlasmıstı 300 liraya komurlerini değiştirtmiştim.
clio 3 deri direksiyon soyulması 50 binde oldu bu olay. Garanti 100bin km ye kadar birebir degistiriyor.
citroen c5 kapı içi tutma yerlerindeki metalik kısım ve cam acma kapama cercevesindeki plastik cabuk soyuluyor.
quote:
Orijinalden alıntı: loopus_ hem sorunsuz araba yoktur; sorun eden kullanıcı vardır demişşin hemde herşeyi sorun etmişsin sanki, markasını söylemeden bu şikayetleri okusam daciadan falan bahsediyosun sanırdım heralde, verdiğin örnekler kronik sorun değil kullanıcıdan kullanıcıya değişen yorumlar, hondanın triger değişim periyodunun 100000km de bir olması bile sorunsuz olmasının kanıtlarından biridir
aslında aşılabilir sorunlar; stoptech fren diski taktırınca geçiyordu; servisten-garantiden gelen disk yine aynı cacık honda varken,fun clublara takılırdım; %90ı hemfikir benim de 90binde değişim peryodu trigerinkıstas olacaksa
quote:
Orijinalden alıntı: rallier_61
quote:
Orijinalden alıntı: loopus_ hem sorunsuz araba yoktur; sorun eden kullanıcı vardır demişşin hemde herşeyi sorun etmişsin sanki, markasını söylemeden bu şikayetleri okusam daciadan falan bahsediyosun sanırdım heralde, verdiğin örnekler kronik sorun değil kullanıcıdan kullanıcıya değişen yorumlar, hondanın triger değişim periyodunun 100000km de bir olması bile sorunsuz olmasının kanıtlarından biridir
aslında aşılabilir sorunlar; stoptech fren diski taktırınca geçiyordu; servisten-garantiden gelen disk yine aynı cacık honda varken,fun clublara takılırdım; %90ı hemfikir benim de 90binde değişim peryodu trigerinkıstas olacaksa
99 model honda civic kullanıcısıyım, arabamı yenileyecek olsam hondadan başka arabaya bakmaya gerek duymam, benim için en önemli kıstas bu
quote:
Orijinalden alıntı: loopus_
quote:
Orijinalden alıntı: rallier_61
quote:
Orijinalden alıntı: loopus_ hem sorunsuz araba yoktur; sorun eden kullanıcı vardır demişşin hemde herşeyi sorun etmişsin sanki, markasını söylemeden bu şikayetleri okusam daciadan falan bahsediyosun sanırdım heralde, verdiğin örnekler kronik sorun değil kullanıcıdan kullanıcıya değişen yorumlar, hondanın triger değişim periyodunun 100000km de bir olması bile sorunsuz olmasının kanıtlarından biridir
aslında aşılabilir sorunlar; stoptech fren diski taktırınca geçiyordu; servisten-garantiden gelen disk yine aynı cacık honda varken,fun clublara takılırdım; %90ı hemfikir benim de 90binde değişim peryodu trigerinkıstas olacaksa
99 model honda civic kullanıcısıyım, arabamı yenileyecek olsam hondadan başka arabaya bakmaya gerek duymam, benim için en önemli kıstas bu
bende 99civi olsa,bir de ies oldu mu; hiç satmam.. yeni kasadaki gelişmeleri takip ederim
Dun boch car servise bir megane 2 geldi dizel 2009 model 70.000 kmde aracin motoru bir tuhaf calisiyor
Ustaya sordum ya ne olmus bu araca adam hep podan mazot aliyomus yol ustu baska yerden mazot almis isim vermiycem arabasinda sorun cikti
Kronik sorun araba mazot secer dedi azim acik kaldi valla
takipteyim
Reno symbol yeni kasa cok cabuk cam krikosu arza yapiyor benim aracin 7 kez degisti en son hafta sonu degistirim
Birde silecek cabuk bitiyor fecii ses yapiyor belli bir km sonra
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
Reno symbol yeni kasa cok cabuk cam krikosu arza yapiyor benim aracin 7 kez degisti en son hafta sonu degistirim
Birde silecek cabuk bitiyor fecii ses yapiyor belli bir km sonra
biz ,iş yerinde,symbolde, korna yetmediği zaman,camlara su sıkıyoruz
focus 1 lerde z rotlar sürekli arıza yapar focus 1 için muzmin bir problem bence.bir kaç kez değiştirmiştim.
quote:
Orijinalden alıntı: rallier_61
quote:
Orijinalden alıntı: loopus_
quote:
Orijinalden alıntı: rallier_61
quote:
Orijinalden alıntı: loopus_ hem sorunsuz araba yoktur; sorun eden kullanıcı vardır demişşin hemde herşeyi sorun etmişsin sanki, markasını söylemeden bu şikayetleri okusam daciadan falan bahsediyosun sanırdım heralde, verdiğin örnekler kronik sorun değil kullanıcıdan kullanıcıya değişen yorumlar, hondanın triger değişim periyodunun 100000km de bir olması bile sorunsuz olmasının kanıtlarından biridir
aslında aşılabilir sorunlar; stoptech fren diski taktırınca geçiyordu; servisten-garantiden gelen disk yine aynı cacık honda varken,fun clublara takılırdım; %90ı hemfikir benim de 90binde değişim peryodu trigerinkıstas olacaksa
99 model honda civic kullanıcısıyım, arabamı yenileyecek olsam hondadan başka arabaya bakmaya gerek duymam, benim için en önemli kıstas bu
bende 99civi olsa,bir de ies oldu mu; hiç satmam.. yeni kasadaki gelişmeleri takip ederim
sen fazla takip etmişşin zaten gelişmeleri hondada bukadar sorun bulan tek kişi sensin heralade, malum 'sorun eden kullanıcı vardır'
Fiat Grande Punto; - City servo motor sorunu (Geçen seneye kadar Fiat garanti olmasa bile ücretsiz değiştiriyordu artık o %50 karşılamaya kadar düşmüşler) - Arka kapıların dıştan zor açılması - Tavan lekelenmesi
acent era
plastik kısımların birleşim yerleri ses yapıyor
2001 clio rxt: bu arabadan 2007-2011 yılları arasında iki tane kullandım. ikisinde de aynı sorunlar çıktı, buna istinaden yazacağım sorunların kronik olduğuna inanıyorum.
- 100bin km civarlarında şarj dinamosu. bilyası bozuluyor ve V kayışı yerinden kaçınca trigere baskı yaparak valflerin eğilmesine neden oluyor. 1500tl civarında masraf açıyor. - manyetik kaptör. ne zaman nerede bozulacağının belirtisini göremedim. - ön cam fitillerinin üst köşeleri yuvasından çıkar, hatta kırılır, ama sorun teşkil ettiğine rastlamadım. - rolanti sensörü arızası: bu parçanın bozulması rolantide dengesizliğe neden oluyor. bazen gaz takılı kalıyor, devir kendiliğinden 3-4binlere çıkıyor. temizliği yapılarak kurtarılabilir ama değiştirmek de gerekebilir.
Palio MK1 - vites boştayken bazen kendi kendine gaz veriyor :)
yeni c4 için okuduklarımdan tek sorun var gibi, salıncak burçları 10 araçdan birinde 130 km'ye çıkıldığında direksiyonda titreme yapıyor. garantiden değiştiriyorlar sonra tekrar yapmıyor. başka bir şey yok henüz. bakalım.
eski araçlarımdan pajero oksitlenme sonucu 7-8 yaşından sonra elektrik arızaları verir, her şeyi temizler değiştirirsin gene verir. nasıl bir şeyse artık.