Şimdi Ara

Mıtsubishi lancer 1.5 invite aracımdaki sorun nedir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba dostlarım aracım 200 bin km de bi süredir çekişten düşük halde araçta gazdada benzindede hızlanmaya çalıştığımda bağırıyor fakat araç tabiri caizse şahlanmıyor. önceden rahatlıkla 160/170 km hızı görürken zorladığımda 200/220 kmleri gören arac şuan zorladığım halde 160/170 km hızı görmekte. sizce bu sorunun nedeni nedir ? birde arac soğukken çalıştırıp gaza bastığımda 1 saniyelik bi sürede boğuluyor ve sonrasında gaz yiyor ısınınca düzeliyor. yardımlarınızı bekliyorum.




  • ilk sorun için devir yükseldiği halde hızlanma yavaş oluyorsa balatanın değişim zamanı gelmiş.

  • Motor bağırıyor fakat araç gitmiyorsa debriyaj kaçırıyor olabilir, son hızı da etkilemektedir.

    Ayrıca LPG zamanla motoru sağırlaştırdığı için de performans düşüşü normaldir, komprasör gücü zayıflıyor.

  • emir.ksk kullanıcısına yanıt

    aynen öyle hocam baktıracağım fakat şanzıman inmeden kesin bişey diyemeyiz diyorlar illa işçilik parası alıcaklar

  • iGroN İ kullanıcısına yanıt

    valla hocam normalde azda olsa evet performans düşüşü normaldir fakat bu normalinde üstünde ama şu dip gaz yaptığımda motorun boğulup sonradan açılmasına anlam veremiyorum

  • lancer1.5invite kullanıcısına yanıt
    dediğim gibi gaza basarken devir arttığı halde hız yükselmiyosa baskı balata dışında bir seçenek yok zaten gözle muayenede net olarak anlaşılır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben olsam önce akü kutup başlarını söküp ecuyu resetlerim. Bazen LPG bozabiliyor. Boğaz kelebeğini kendin sökebiliyorsan kendin temizleyip yolda adaptasyonunu yapabilirsin kolay bir iş. Olmadı subap ayarı, maf map sensörü falan da olabilir ama baskı balata da olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 14 Temmuz 2022; 23:38:11 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İlk olarak kompresör testi yaptırabilirsiniz. Subap kaçağı varmı diye.
    Debriyajdan olursa boğulma olmaz. Araç devri 5 artarken hız 2 artar ve debriyaj pamuk gibi olur. Baskı kaçırma varsa şayet kullanımda belli olur sökmede değil. O ustanın gölgesinden kaçınız.
    Benim 2012 1.6 lancer da subap yandığında dediklerinizin hepsini yaşadım. Siz şu an 170 e çıkabiliyorsanız. Bir süre sonra 80 i geçmeyecek titremeler artacak. Yavaştan iyi bir usta arayışına geçebilirsiniz. Ankarada iba otomotiv Alpaslan Abi var.

    Tüm bunların dışında çekiş problemi ve boğulma buji kaynaklıda olabilir. 1.5 lerde 90 binde değişiyor. Lpg kullanımında 75 binde değişim yapılabilir. Bujiler iridyum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dreamerrrr D kullanıcısına yanıt

    Hocam en yaklaşık cevabı veren siz oldunuz normalde baskı balata ve debriyaj sıkını olsa debriyajda sertleşme olur ama benimki pamuk gibi öte yandan en sonda kavrıyor debriyaj o taraftan bakarsak bitmişte olabilir. titreme devir artıyor dediğiniz gibi hız az artıyo. titreme şuanlık yok ve açıkcası korkmaya başladım. ankaraya gitme şansım yok maddi açıdan muğlada çözmeye çalışıcağım kompresör testiyle başlayarak teşekkür ederim

  • egzoz emisyonuna girmeden önce gaz ayarını kıstırdım geri açtırdım ondan sonra böyle oldu aslında bi ihtimal olabilir şuan kutup başını söküp deneyeceğim teşekkür ederim.

  • lancer1.5invite kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • denedim ecu sıfırlandı fakat bişey değişmedi

  • lancer1.5invite kullanıcısına yanıt
    Hem gazı geç yiyor olduğu için hem de çözümü kolay ve masrafsız olduğu için ecu resetledikten sonra boğaz kelebeğini söküp temizleyip geri takıp hiç bilgisayar program falan kullanmadan yolda adaptasyon yapmayı denemeni öneririm. YouTubeda boğaz kelebeği temizleme ve adaptasyon diye arayıp izleyebilirsin. Benim Fransız aracımda boğaz kelebeğini emme manifoldu ile hava filtresi kutusunun arasında 3 adet tork vidası tutuyor sökmek zor değil. Japon araçları genelde mekanik aksamının söküp takması pratik olacak şekilde dizayn ediliyor, kaputu açıp bir bak. Bu da işe yaramazsa yukarıdaki motor kompresyon ölçümü önerisini deneyebilirsin en azından ucuz bir işlem; ama anladığım kadarıyla olay bir anda başladı, yavaş yavaş değil? Motor yağını yağ çubuğundan kontrol ettin mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bunun dışında senin aracından anlayan namuslu düzgün bir usta arayıp bulmanda fayda var. Yoksa çok para harcatabilirler. Hiç güvenmiyorsan yetkili servisi deneyebilirsin, belki nokta atışı problemi görürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Krank sensörü olabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gazı geç yemesi ilk soğukken çalışınca 1-2 dakika da düzeliyor yani çalıştırdın kalkış yapmak için gaza bastığında boğulup hemen ardında normale dönüyor. bağırıp gitmeme sorunu biranda başladı azar azar değil ve kullanıyorum daha kötü olmuyor olduğu gibi duruyor hep yağını kontrol ediyorum 8 binde bir bakıma sokarım herşeyini servisinde değiştiririm ama bi bakacağım

  • bizim burda serivisi var genelde parça değişimleri olsun yada bakım orada yaptırırım ama arıza konusunda bi bok anlamıyorlar

  • UmutBG U kullanıcısına yanıt

    araç çalışmasında sorun yok ki hocam tek marşda alıyor o arızalı olsa çalışmaz

  • Ben de sizin dediğiniz gibi yazacaktım. Önce akü kutup başlarını söküp tekrar takıp resetlemek lazım. Sonra hala devam ediyorsa cihazla bütün sensörlere bakmak lazım. Beyinden cihazla okuyunca arıza çıkmadıysa düz yolda el frenini çekip 1. vitese takıp el freni çekiliyken debriyajı hafif kaldırmaya çalışın. Devir saati yükselip arabanın arkası yere oturmuyorsa baskı balata değişmesi lazım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sırasıyla baskı balata ,map maf sensorleri,LPG regülatör,enjektör,katalizör( olağan şüpheli) ve mutlu son subaplar 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 16 Temmuz 2022; 16:3:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.