Şimdi Ara

Mitsubishi Evo X-------- GSR vs MR (Manuel vs Twin Clutch SST)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
6.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konu özel istek gibiydi biraz o yüzden açtım.











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 6 Ağustos 2011; 17:42:11 >







  • Twin Clutch SST = Mitsubishi'nin 2007 yılında duyurduğu ve aynı yılın sonlarına doğru Evo X 'da kullandığı çift kavramalı şanzımanı..

    Manuel versiyonu ise 5 ileri vitesli.
  • 5 ileri vites hakkında ne düşünüyorsun ?

    Bu arada paylaşım için çok teşekkür ederim.
  • Şu Evo 'lara bitiyorum resmen...
  • Konuyu açtığın için çok teşekkür ederim görkem üstadım emeklerine sağlık....

    SST şanzuman gerçekten 2. vitesten sonra çok avantajlıymış kullananlar yanlış söylememiş.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35

    5 ileri vites hakkında ne düşünüyorsun ?

    Bu arada paylaşım için çok teşekkür ederim.


    6 ileri vites daha teknolojik gerekse daha modern DURMASINA karşın 5 ileri vites bu arabaya cuk diye oturuyor. Öyle bir oranlara sahip ki 2 ve 3 te performansın maksimum seviyede yaşayıp aynı zamanda 5. vites ile 8-9 litre civarlarında yakıt yakarak uzun yola gidebiliyorsunuz...

    Her zaman söylerim gerek Lancer'ı gerekse Evo X'u götüren şey 2. ve 3. viteslerdir.
  • Evo 10 değilde Evo 8 e hastayim 4G63 olana direk 1000Hp oluyor su 0 300 23 sn ilan evo videosunu koysana :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Range Rover Sport 2.7 TDV6 hk.
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Evo 10 değilde Evo 8 e hastayim 4G63 olana direk 1000Hp oluyor su 0 300 23 sn ilan evo videosunu koysana :))





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 6 Ağustos 2011; 23:50:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Evo 10 değilde Evo 8 e hastayim 4G63 olana direk 1000Hp oluyor su 0 300 23 sn ilan evo videosunu koysana :))





    hey yavrum hey kadran falan kalmadı




  • 0-300 23 saniye.. vay be. Yolda güzelmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Evo 10 değilde Evo 8 e hastayim 4G63 olana direk 1000Hp oluyor su 0 300 23 sn ilan evo videosunu koysana :))





    Adamın rolantısı 1800 devır, ve sureklı redlıneda suruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi catalyst -- 7 Ağustos 2011; 0:17:57 >




  • Oy babanın böğrüne sen nesin yahu? Ne vurdu adam öyle araç m5 den daha hızlı çıktı iyimi.......
  • araba bu ya. lancer alasım geldi
  • GSR manuel evo 240'da kesiciye giriyor.araba 6 yı istiyor ama yok mal gibi şanzuman kimse kusura bakmasın. TC-SST ise son dişlide 280'e kadar dayanabiliyor (tabi yüklenince).
  • manuel evo'nun 0-100 hızlanmasının daha iyi olmasının tek sebebi 2. viteste 100 e ulaşması. SST ise bu hıza 3. viteste de ulaştığı için arada yarım saniyelik gecikme oluyor fakat sonraki hızlarda SST uzayıp gidiyor. Nitekim 400m ve 0-200 değerleri SST lehine.
  • Görüldüğü gibi 2. vitesle başlıyor her şey.

  • Süper aletler şu evolar..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.