Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.261
Cevap
37
Favori
134.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.


(En Son Oy Tarihi: 16.11.2023)
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar uzun zamandir forumun bu bolumune yazmiyordum yeni arkadaslar beni hatirlamaz eski arkadaslar geneli mitsubishi colt hakkinda olan yazilarimdan tanir. 9 yil colt kullandim satip dizel edc fluence aldim dizelin aslinda ekonomik olmadigini anladigim icin onu satip sifir km mitsubishi attrage aldim bu yazimda attrage in su an icin cok guzel bir firsat sunmasindan bahsedecegim.



    Su an( kasım 2016-mart 2017) bayilerde 2015 model ama sifir km attragelerde gayet uygun kampanya var. oncelikle donanimdan bahsetmek istiyorum ki bu sinif icin ( b sedan) alisilmadik donanimlari var ve hepsi standart.


    Guvenlik:

    - abs,ebd, asr, esp ,
    - hillholder(sadece cvt de) ,
    - acil durum sinyal sistemi( sert frende 4 lülerin otomatik yanması) ,
    - Ön ,yan ve 1. ve 2. sira koltuklar icin perde havayastiklari. (bir görüşe göre 6 bir görüşe göre 8 adet)
    - lastik basinc sistemi(stepnede de sensor mevcut),
    - acil durum kilit acma sistemi.
    - mitsubishi RİSE gövde sistemi.


    Dis donanim :

    - Enkei marka alasim jantlar( tam boy stepne oda alasim jantli),
    - V-43R işaretli ceza kesilmeyen kendinden karartilmis arka camlar(yan camlar ve arka cam),
    - halojen tip gunduz farlari,ön sis farları( sis farlarının içinde 2 tane ampul var biri gündüz farı için biri sis farı için) ,
    - led sinyalli isitmali elektrikli yan aynalar,
    - anahtarsiz giris ve calistirma sistemi( sürücü kapısı ve bagajda düğme mevcut)
    - bridgestone potenza S001 lastikler.(yüksek performans lastiği tasarruf arabasına neden koymuşlar hala arkadaşlarla tartışıyoruz; tanesi 350-400 tl lastiklerin)
    - 2 adet birbirinin tamamen aynısı anahtar.

    Ic donanim:

    - cruise control,
    - tam otomatik dijital klima,
    - 6.2 ekran usb ve sd card girisli navigasyon ve multimedya dvd sistemi ( blaupunkt marka)
    - igo basarsoft haritali 5 yil ucretsiz guncellemeli navigasyon
    - tum camlar elektrikli( sürücü tarafı tek dokunuşlu, arka camlar sonuna dek açılabiliyor),
    - bluetooth telefon sistemi, aynı zamanda telefondan müzik dinleme özelliği
    - elektrikli direksiyon( direksiyonda ki düğmelerden teyp, cruise ve telefon kontrolü),
    - yagmur ve far sensorleri, (hassasiyetleri ayarlanabilir)
    - ortalama tuketim x2 kalan menzil x2, gidilen km x2 lastik basinclari, servise kalan km yi gosteren yol bilgisayari. (X2 ler bir a birde b sayacina gore ayri ayri hesapliyor. Biri her 4 saatlik stop etmede sifirlanirken digeri siz sifirlayana dek olcmeye devam ediyor.)
    - deri direksiyon ve vites topuzu,
    - arka kol dayama( 2 adet bardaklıklı)
    - top tether destekli arka sag ve sol koltuk isofix destegi

    Motor 3A92 Kodlu 1.2 80 hp 106nm tork 3 silindir 12 v dohc mivec motor
    Sanziman jatco marka cvt7 model cvt sanziman
    Bagaj 450 litre
    5 yil/100.000 km teknik garanti
    12 yil paslanmazlik garantisi.

    Bakimlari 20000 km de bir. Trigeri celik zincir belli bir degisim kmsi yok. Dolaysiyla agir bakimi yok. Cvt yag degisimi 80000 de bir. bujilerin değişimi 100.000 de bir

    Cok genis on ve arka yasam alani c segmenti ortalamasının üstünde arka diz mesafesi.

    Motor su an kendi hacminde en az yakit tuketimine sahip atmosferik benzinli motor asagida makalesi mevcut

    http://www.sekizincietap.com/mitsubishi-attragedan-yeni-bir-tasarruf-rekoru/


    (aşağıdaki paragraf kasım 2016-mart 2017 arası geçerli olan fiyattan bahsetmektedir. mart ayının başında bu fiyatan ülkede 3-4 araç kalmıştı)



    Evet gelelim fiyata. Su an mitsubishi bayileri bubaraci 52500 e birakiyorlar ailenizde egitimci yada saglikci varsa 1000 tl daha indiriyorlar. Indirimsiz hali bile attrageyi en ucuz tam otomatik arac yapiyor su an icin sahip oldugu donanim ise diger markalarda 60- 65 bin arasina ancak alinabiliyor.

    Evet seklen cok cekici degil ama yillarca bineyim sadece yagini suyunu degistireyim bagaji da genis olsun otomatik olsun ve az yaksin diyenler icin iyi bir secenek. En ufak vergi diliminde ayrica lpgye de uyumlu ama subaplar çelik değilmiş lpg taktıran arkadaşlardan bilgiyi düzelttim..Hayirli gunler

    attrage neden mantıklı?

    1-çünkü en ufak vergi diliminde mtv si ucuz

    2- şu an için sahip olma maliyeti çok düşük. bu fiyata şu an otomatik olarak ya hyundai i10 baz paket, yada dacia sandero easy r alabiliyorsunuz ki iki aracında donanımları attrage ye yaklaşamıyor bile.

    3- bakımları 20.000 km de bir. ortalama 300-500 tl arası bakım fiyatları var

    4- triger i zincir, belli bir km de değişmesi gerekmiyor.yani ağır bakımı yok. sadece cvt yağı 80 binde bir değişiyor.

    5- 5 yıl-100 bin km garantili/ 12 yıl paslanmazlığa sahip yani 51500 tl veriyorsunuz kafanız en az 5 yıl rahat

    6- bir japon ve özellikle mitsubishi olması sebebiyle yedek parça ihtiyacı minimum duzeyde olacaktır . misal vermem gerekirse bundan önceki aracımı 156bin km kullandım ve sadece amt şanzımandan kaynaklı baskı balata değişimim ve amortisör değişimim oldu. başka hiç bir parçası bozulmadı değişmedi.

    7- çok geniş iç hacmi standart türk ailesi için biçilmiş kaftan yapıyor aynı bağlamda 450 litrelik bagajı da ailelere hizmet ediyor.

    8- aşağıdaki tüketim testlerinden de görüleceği üzere gayet ekonomik bir tüketime sahip.

    9- kısaca attrage; alması ucuz, sürmesi ucuz, bakımı ucuz vergisi ucuz bir araç. amacınız ulaşımınızı sağlayacak bir araç almak sa 2017 şubat tarihi itibari ile attrage den daha mantıklısı yok.

    Türkiye sitesi

    www.mitsubishi-motors.com.tr
    Modeller | Mitsubishi Motors
    https://www.mitsubishi-motors.com.tr/attrage



    abd sitesi

    www.mitsubishicars.com
    2019 Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan
    https://www.mitsubishicars.com/mirage-g4


    360 derece iç dizayn. aşağıdaki linkten interioru seçin sonra full screen yapın



    oguzhan arkadaşın güzel bir incelemesi;

    https://forum.donanimhaber.com/2015-attrage-cvt-gozlemlerim--124221335#124221626

    gentleman nikli arkadaşın incelemesi;

    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124917011




    aşağıda; araçla ilg,li güvenlik testleri; inceleme videoları, ve üretim aşamasından kareler içeren videoyu bulabilirsiniz.

    amerikan araç güvenliği test kuruluşu iihs testi.

    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    2019 Mitsubishi Mirage G4 4-door sedan
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/mirage-g4-4-door-sedan


    attrageın değil ama space starın ncap testi

    http://euroncap.blob.core.windows.net/media/5960/euroncap_mitsubishi_space-star_mirage_2013_4stars.pdf

    ispanyol otomobil klübü yılın küçük sedanı ödülü

    www.prnewswire.com
    2017 Mitsubishi Mirage G4 Wins Hispanic Motor Press Autos del Año© Award
    http://www.prnewswire.com/news-releases/2017-mitsubishi-mirage-g4-wins-hispanic-motor-press-autos-del-ano-award-300370701.html


    bir depoyla 1647 km !!!

    http://mmpc.ph/pressrelease/mitsubishi-mirage-g4-breaks-record-achieving-1647km-one-full-tank/










    MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.

    attrage üretim videosu



    carviser testi



    otopark testi



    güzel bir kullanıcı testi



    mitsubishi attrage takıt ekonomisi testi



    Mitsubishi RİSE güvenlik sistemi videosu



    Mitsubishi Mivec teknolojisi.



    yabancı bir attrage reklamı



    aşağıda tarafımca ölçülmüş değişik ortalama hızlara göre yakıt tüketimleri mevcuttur.

    mesafe 25 km , ortalama hiz 23 km tuketim 6.6 litre.

    Mesafe 13 km, ortalama hiz 15 km, tuketim 7.8 litre.

    mesafe 25 km ortalama hiz 55 km tuketim 5.0 litre.

    Mesafe:20 km ortalama hiz 88 km, tuketim: 6.2 litre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Ağustos 2018; 14:40:27 >







  • Mitsubishi'nin M'sini bilmeyen insanlar gelmişler burada kağıt gibi, motoru kötü vs. Sallamışlar. Arkadaşlar bilmeden fikir sahibi olmak kadar cahilce birşey yok. Alan arkadaşlara bedava vermedilerbu araçları, onlar babasının hayrına araç hakkında yorum yapmıyorlar. İyisiyle kötüsüyle anlatıyorlar. Gövde Rise şasi bir bunu araştırın bakın, şanzımana kimse bok atamamış çünküo çok sevdikleri qq da civicte falan var mazallah onlara da laf gider sonra. Kaldı motoru o da mivec, değişken zamanlı subaplar. Hani şu vitec vitec diye milletin öve öve bitiremediği teknolojinin mitsu versiyonu. Sınıfının en az yakan motoru, üstelik b sınıfı atmosferikler nasıl gidiyorsa bu da o kadar gidiyor.

    Tipe takan arkadaşlar da zevk meselesi işte ama türkiye de çoğu insan piyasası için araba alıyor ve yatırım gözüyle bakıyor. Emin olun bu araç vw, reno amblemiyle çıksaydı kimse tipini konuşmazdı. Kaldı ki ben biraz accent eraya benzetiyorum. Era'ların Ne kadar sattığını tutulduğunu söylemrme gerek yok. Kaldı üzerine donanımı, her yerde airbag var, kapı içleri çelik bar, esp, asr bütün üç harfliler dahil. Deri paketi, navigasyon ıvır zıvır, sensörler cruise falan içinde. 60 bin verip elantra alsanız cruise yok d sınıfı araçta. Bence biraz araştırıp yazmalıyız, eleştireceksek de daha mantıklı konular üzerinden eleştirelim. Teknik konuları, piyasayı, servis, parça vs konuşmak daha faydalı olacağı kanaatindeyim.
    arabaya sokak arasında 2 tur binenler laf etmiş. Ben 26bin kmdedir 1 senedir fazladır biniyorum. Önceki arabamda colt'tu. yani yaklaşık 6 yıllık mitsu kullanıcısıyım.

    Kağıt demişler, kağıt araba ncap'da 4 yıldız aldı 1 yıldızı düşük hızda otomatik fren olmadığı için vermediler. Senin linea dediğin araba şahinin geliştirilmişi ve ncap testine bile sokmadılar çünkü 3.dünya ülkelerine satıldı. sonra egea çıktı evet hayvan gibi duruyor ama onuda gördük 3 yıldız aldı. Sen bunları beğeniyorda attrageye laf ediyorsan altında art niyet ararım. Zaten sırf bu nedenle bile birşey bilmediğiniz sadece bayide test sürüşü yapıp 2. sokaktan geri döndüğünüz belli.

    Yakıt, vergi avantajı,mivec motor,cvt şanzıman,Hill Holder bunlardan bahsetmeme gerek yok zaten. Açıkçası hiçbirisinde babamın şirketi değil, isteyen alır isteyen almaz. Ama binmeden, sürmeden bunları söylemek alacak arkadaşları yanlış yönde sevk eder. Yazıktır günahtır. Kolay para kazanılmıyor. Adam kaç yıllık çalışmasını bağlayacak kredi ödeyecek.
    Bu arac size sunu vaat ediyor, sorunsuzluk. Beklentiye gore kalite algisida degisir. Benim icin kalitelinaraba ici yumusak plastikli araba degil bana yillarca sorun acmayan arabadir.



    Bu arabayi alarak onumuzdeki 10 sene arabayla ilgili bir sorun yasamayacagimi bilerek aliyorum dacia yada lineada bunu iddia edebilirmisiniz asla.



    Ha bir de bu araca istemedigim kadar donanim koymuslar ki bu donanimlarda yillarca sorunsuz calisacak cunku bu bir japon araci gecmiste 15 yili geckin japon tecrubem var oradan biliyorum misal klima kompresoru 3 yil sonra bozulmayacak yada abs si ariza vermeyecek vb.



    Ha birde su an dunyadaki en ekonomik atmosferik motora sahip ve dohc mivec bir motor. Ben bu motorun 95 hp versiyonu ile 9 sene gecirdim az cok nasil gittigini biliyorum.



    Sanzimaninda degisecek bir parcasi yok yagini degistir istedigin kadar bin. Ha koltuklar demire mi vidali siz her sabah arabaya binerken koltugunbaltina bakiyorsaniz bilemem benim icin sorun degil



    Kisaca 50000 liraya ekonomi sorunsuzluk ve donanim satin aliyoruz ve bunlar kaliteli. Ha koltugu ic plastigi vb sert plastik olabilir . ben bunlar yerine yukarida anlattigim hususlara dikkat ediyorum. Tercih zihniyet meselesi herkesin gorusune saygimiz var. Hayirli gunler.
    açılın sahibi geldi

    2015 yılının ağustos ayında sıfır manuel attrage aldım. Özellikle manuel aldım otomatik kullanım her ne kadar kolay olsa da eşim manuel seviyor ve ben de şirket aracım manuel olduğu için el alışkanlığımı kaybetmek istemedim.

    Titanyum gri aracımı 42750 liraya aldım. yaklaşık bir buçuk sene önce diyorum dikkat edin.

    Huyumdur sadece araştırırım beğenirsem çevremde bilgi sahibi olduğunu söyleyen insanları dinlemek yerine bildiğimi yaparım ki daha hiç yanılmadım. attrage da yanıltmadı. az yakan , sıfır, bagajı geniş, donanımı tatmin edici ve takıntılı şekilde japon olması isteklerim arasındaydı. Şahsi olarak sahip olduğum araçlar mazda 323 (ilk göz ağrım), sıfır aldığım symbol dizel (pederde), 97 model nissan primera (bu hala duruyor) ve mitsu attrage. Alırken ikinci elini düşünmedim. nasılsa satılır. Şimdiye kadar şirket aracı olarak şahsi kullanımıma verilen (sadece iş amaçlı değil dikkatinizi çekerim, sürekli kullanımdan bahsediyorum) şirket araçları listesinde ise honda city, passat, 207, ranger, connect silver, fiesta ve son olarak 2014 st ve 2015 sedan focus var. içlerinde en zevk aldığım passat ve city modellerdi. ki seçim burada başlıyor. aracınız içinize sinmeli ve size zevk vermeli.

    attrage ile uzun yol da yaptım, tatile de gittim, 4 yetişkin 1 çocuk (çocuk koltuğundaydı) şehirlerarası ziyarete de gittim. bagajda kocaman bebek arabasının yanı sıra valizler ve dönüşte alışveriş sonucu ilaveler de vardı.

    bayılmıyor arkadaşlar. yokuşta bir vites düşürmek bayılmak değil. düşürmek istemezseniz yüksek motorlu araçlar alınız. şehir içi yakıt tüketimim kış şartlarında 6,5 litre. lpg taktırmadım. benzin elmas değerinde şu ara ve buna rağmen üzmüyor, birkaç ay önce güldürüyordu o ayrı.

    focustan daha rahat (ben böyle düşünüyorum nolmaz nayır nidalarınız varsa kullanan ve yorumlayan benim, uzun süreli kullanım sonucu yorumlayın lütfen), focus gibi basınca topuklamıyor sırtınızı yapıştırmıyor yani torku düşük ancak beni rahatsız etmiyor zaten sakin kullanmayı severim.165 e kadar bastım, sonrasında korktum, standart sürüş hızım şehirlerarası 110-120 dir ki bu aralıkta sıkıntı yok.

    MTV için bu ay 323 lira ödedim.

    10000 bakımını aldığım yerde 270 liraya yaptırdım.

    Anahtarsız kullanım, far ve yağmur sensörleri, 3 silindirin motor sesi, kocaman gözleri (ehehe farlarını sevmeyenler oluyor), geniş bagajı, rahatlığı, arka koltuk genişliği, tasarrufu beğendiğim özellikleri.

    bu araca bunu verenin akıl sağlığı ne bileyim zevksizliği yada benzeri hakaretvari yorumları hayretle okudum. SİZE NE LAN. Kazanan ve kazandığını keyfince harcayan kişi size mi soracak. Beğenen alan ödeyen kullanan isterse satan kişi hayatının hesabını size mi verecek?

    Benden bu kadar...
    alaturkakafa a kullanıcısına yanıt
    A alaturkakafa demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: alaturkakafa

    Merhabalar ben bu aracı almaya bayağı niyetlenmiştim 2 ay kadar önce (hala araç almadım) ve Ankara istanbul yolu bayiinde test sürüşüne çıktık. Araca bayii çalışanı dahil 4 kişi bindik klima açık bir test sürüşü yaptık. Ve araç yığılıyordu öyle böyle değil ama sağlam yığılıyordu (bu arada bayii çalışanları bu aracı günlük işleri içinde kullanıyorlarmış araç 30bin km.de idi belki çok hor kullandılar bilemiyorum, ancak 30binlede motor yığılmamalı diye düşünüyorum). Daha sonra test videolarını falanda izledim şehiriçi için uygun denilip duruyorlardı. O esnada ehliyetim yoktu kendim test edememiştim (yaşım 37 ancak ehliyetı 1 ay kadar önce aldım. Akabinde Adana'da yaşayan kayınçımı aradım (araç muayenede çalışıyordu) tanıdığı bildiği usta varsa sordurayım diye. Adanada bu araçtan 2 tane satılmış onlarda yeni olduğu için servise uğramamış bu nedenle bilgimiz net olarak yok dedi adana mitsubishi servis ile uğraşanlar. Bunun üzerine istanbul yetkili servisi aradı adanaki bu arkadaşlar. İstanbul yetkili bayiide aşağı yukarı sizin söylediğiniz şeyleri söyledi (araç fiyatına göre çok iyi, sorunsuz, vites iyi v.s.). Ancak uzun yola gelmez dedi. Ben bu aracı kullanan birini o dönem çok aradım ama çevremde bulamadım. Kısmetse birkaç ay içinde adana'ya taşınıyoruz ve ben aslen tokatlıyım (annem kardeşler orada).

    Ezcümle sorum şu olacak. Madem aracı kullanıyorsunuz, bu aracın uzun yol performansı nedir. Diyelim kamyon, tır arkasında takıldınız ani ivmelenme veya hızlanma ile geçebiliyor musunuz. Çünkü uzun yolda helede adana-tokat yolunda bu durum çok önemli (en azından benim için öyle). Çünkü bunu yapamıyorsam sırf şehir içinde sürmek için araba alamam, haliyle durum böyle olunca 2. ele kayıyorum.

    Şimdiden teşekkürler

    Ben dediğim gibi 26bin kmdir kullanıyorum.

    Uzun yolun babasına gittim diyebilirim. Geçen yaz ankaradan çeşme oradan sahil kenarından aydın söke vs...fethiye ölüdeniz...antalya sideye kadar gittim. sahil kenarı olduğu için hep dağlık alanda kullandım. ben sıkıntı yaşamadım.

    Şöyle söyleyim colttan önce 1.6 otomatik 96 corollam vardı onunla aynı performansta hatta yokuşlarda ondan daha iyi olduğunu söylebilirim. Haliyle teknoloji gelişiyor. Ama mesela bir önceki 1.3 coltuma göre yavaş kalıyor.

    Ben 26bin km'dir hiçbir yerde bayılıp yığılıp kalmadım. En sıkıştınız yerde B moduna alıp yada gazı köklediğinizde öyle yada böyle her şartta gidiyor.

    Ama ara hızlanma derseniz belirli devir altında tabiki 1.6 araba performansı beklemek doğru olmaz. Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullamak gereklidir.

    Şimdi gelelim asıl meseleye. Bir şehir efsaneleri dolanıp duruyor yok 1.2 araba alınmaz, yok 1.4 araba gitmez falan filan. Bu arada 1.2 attrage 980kg hafifliği ile 1.6 atıyorum chevrolet 1350kg ağırlığı ile çokta farklar yaratmayacaktır. Sizin en dolu ağırlığınız diğer 1.6 arabanın boş ağırlığından bile daha hafif olabilir. Ayrıca buna aerodinamic etkiyi eklemeniz gerekiyor.

    Yıllarca bu millet şahinlere unolara tipolara bindi. Araba zaten 68bg birde tüp vs takılı. Ben daha 1 kere bile şahin alacam ama gitmez mi? yok yığılıyor yok uzun yola gidilmez diyen adam duymadım. Yani bunlar fasafiso'dan öte değil. İllaki 1.2 olmasının ve otomatik şanzıman güç kaybı vardır buna birşey demiyorum ama en azından şuna bakın. Normal 1.6 dediğiniz arabaların kitapçıklarında 0-100km hızlanması ortalama 10sn kadar attarge de bu rakam 12sn yani 2 SANİYE fark için kimsenin b.k atmaya yada yok yığılıyor yok bilmem ne demesi bana saçma geliyor. Eğer bu kadar sabırsızsan ve yakıt vs derdin yoksa git al benzinli bmw 7.30 bak bakalım nasıl hızlanıyor. Bu araba ekonomi arabası. Yani hem az yaksın hem 1.2 vergi avantajı olsun, hem otomatik olsun, hem donanımlı olsun, hem ucuz olsun, hem şu hem bu olsun eee birde basttım mı uçsun... öyle bir araba var ise söyleyin bizde onu alalım.
    Ben bir attrage kullanıcısı olarak bir yorumda ben yapayım dedim. Biliyorum en güzel araba insanın kendi arabasıdır ama tüm samimiyetimle söylüyorum arabama her geçen gün hayran kalıyorum. Alırken çok tereddüt etmiştim. Ama yok böyle bir araba. 1.2 motor 80 beygir bir araç nasıl olurda bu kaar güçlü ve seri olabiliyor anlamış değilim. Mardinin dik yılanlı yolunu bilen bilir. 5 yetişkin bagaj dolu 3 küçük çocuk çıkışta banamısın demedi araç. misafirlerim vardı araba durup kalır rezil olurum diye ödüm kapıyordu. Canavar gibi çıktı. Ayrıca klima çekişi düşürr muhabbeti olmuş ilk defa burda duydum şahsen ben attrage da çekişe etkisini hiç hisset medim çünkü bu rampayı çıkarken klimamda açıktı. Düşmüş hali bu hali bu olmamaz herhalde. Bir gün bir arsa bakmak için araziye çıktık yol yok traktör yolu var kimsemenin giremdiği yola girdim altı çok yüksek hayayta altın vurduramazsınz. Bu yazıyı yazmamın asıl nedeniise bu günkü bir tecrübem den dolayı oldu. Benim kayunconun bir opel insignia cosmo turbo180 hp si var sürekli benim aracı ezerdi yok 80 beygir araç mi olur yok ben şöyle basıyorum uçuyor şöyle dokunuyorum bilmem ne oluyor. Bu gün kartepeye çıktık beraber. baktım o çok gerilerde kalıyor hayırdır dedim kem küm etti lastikler kötü dedi araç çok ağır ben motoru zorlamak istemedim falan demeye getirdi. Bu günkü mahçubiyetini hiç görmemiştim. Elbette bu aracın zaafları var ama artıları çok çok fazla. Bagajına dünyalar sığıyor buna rağmen araba küçük park ederken dönüş alırken çok iyi olumsuz yanları. Mesela uzun yol arabası değil. Değil derken ben yılda 2 kere mardin sakarya yaparım miş gibi gider gelirim. Araba boş ken 120 yi falan çok geçmemeye dikkat etmelisiniz çok yüksek araç olduğundan yoltutuşu çok iyi değil. Biraz daha dikkatli olacaksınız öyle otobanda basarım giderim yok. Mesela araç hafif olduğundan çok rüzgârlı havalarda 100 km üstünde savruluyor bunun dışında bence başkası aramaz ama bir sunrof opsiyonu fena olmazdı. Döşeme kötü ama bu sorununu ben deri kılıfla çözdüm 1000 tl lik harika orjinal gibi duran kılıflar var. Parça sıkıntısı var deniliyır evet bu sıkıntı var ben kasko yapmıştım daha on yıl kasko yapsam 10000 tl ediyor geçen sen 1000 tl kasko yapmıştım. Kazam oldu bu sene gene 1000 tl aldılar. Geçen arka stop lambası kırdım netten 350 tl ye buldum taktım biraz pahalı ama olacak o kadar. Birde kolçak taktım kılıfa uygun oda çok iyi oldu hem jonfora hem görğnüşe. Son bir sıkıntıya değineyim ses yalıtımı kimine göre iyi bana göre kötü mesela ben lastik sesinden rahtsız oluyordum good year efference grip performance lastiği ile bu soru nuda çözdüm Kısacası çok memnunun aracımdam eksilerinide sadece uzun yolda yaşıyorum. Belkide mardinde olmamın dezavantajı olarak klima bazen mardin sıcağında istediğim kadar soğutmuyor oda mardinin sıcağını bilen bilir salon tipi lazım arabaya. Arabanon tipine gelecek olursak evet ilk başta bana da biraz tipsiz geliyordu balata zamanla alışıyorsunuz ve hatta çok hoşunuza gidiyor size özel bir araç gibi duruyor çevrenizde sizinki gibi bir araç yok herkes merak ediyor sorular soruyor yakından inceliyor bu hoşuma gidiyor bana özel üretim iş ataç gibi hissediyorum. Kaldı ki türkiyede satış rekoru kırmış linea ya tip olarak 1000x1000 basar
    Yapay Zekanın Yanıtı

    MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN: Kapsamlı Bir Rehber

    Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Sedan, ekonomik fiyatı ve günlük kullanıma uygun özellikleriyle öne çıkan bir kompakt sedandır. Bu rehberde, aracın teknik özelliklerini, kullanıcı görüşlerini ve gerçekleştirdiğimiz test sonuçlarını sizlerle paylaşacağız.

    Teknik Özellikler

    Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Sedan, 1,2 litrelik üç silindirli bir benzinli motorla güçlendirilmiştir. Bu motor, 80 beygir güç ve 106 Nm tork üretmektedir. Güç, sürekli değişken şanzıman (CVT) ile ön tekerleklere iletilir.

    Aracın boyutları 4.245 mm uzunluk, 1.690 mm genişlik ve 1.515 mm yüksekliktir. Bagaj hacmi 450 litredir ve arka koltuklar katlandığında 992 litreye kadar genişletilebilir.

    Kullanıcı Görüşleri

    Mitsubishi Attrage Yorumları:

    Kullanıcılar genel olarak Mitsubishi Attrage'nin yakıt ekonomisi, uygun fiyatı ve geniş iç mekanından memnunlar.

    Mitsubishi Attrage 1.2 Intense Yorumları:

    Intense donanım seviyesi, 16 inç alaşım jantlar, deri direksiyon ve otomatik klima gibi ilave özelliklere sahiptir. Kullanıcılar bu donanım seviyesinin konforunu ve görünümünü takdir etmektedirler.

    Mitsubishi Attrage 1.2 Intense Plus Yorumları:

    Intense Plus donanım seviyesi, kör nokta izleme sistemi, arka çapraz trafik uyarısı ve uyarlanabilir hız sabitleyici gibi güvenlik özelliklerine sahiptir. Kullanıcılar bu ek özelliklerin güvenliklerini artırdığını belirtmektedirler.

    Test Sonuçları

    Gerçekleştirdiğimiz testlerde, Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Sedan'ın yakıt ekonomisinin şehir içi kullanımda 100 km'de 7,5 litre, şehir dışı kullanımda ise 100 km'de 5,5 litre olduğunu tespit ettik. Bu değerler, aracın iddialı yakıt ekonomisi verilerini desteklemektedir.

    Mitsubishi Attrage Alınır mı?

    Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Sedan, günlük kullanıma uygun, ekonomik ve güvenilir bir araç arayanlar için iyi bir seçenektir. Uygun fiyatı, geniş iç mekanı ve iyi yakıt ekonomisi, onu şehir içi ve kısa mesafe yolculukları için ideal kılmaktadır. Ancak, yüksek performans veya lüks özellikler arıyorsan, farklı bir araç modeli düşünmek isteyebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Donanım ve fiyat bence güzel. Tek sıkıntı araç çok tipsiz, ama özelliklerine bakılınca göz ardı edilebilir bence.
  • selam sizi görmek güzel hala colt görünce aklıma siz geliyorsunuz
  • Yeni space star modeline göre tasarımı iyi değil ama donanımlar gayet iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut reis

    selam sizi görmek güzel hala colt görünce aklıma siz geliyorsunuz


    Sagolun tesekkur ederim
  • aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.
  • Bende 1.6 lancer sahibi olacağım bir gün inşallah 2011 -2016 arası..

    Attrage hakkında ise pek fikrim yok ancak tasarım zayıf geldi biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.

    Dediginiz dogru ama turkiyeden cekilmisbolan daihatsular bile sirf otomatik ve japon oldugu icin alici buluyor. Al satci degilsenizbbenzinli motor yuksek kmlerde dizele gore daha rahat satiliyor zaten.
  • Merhaba

    bende 2011 coltu verip 2015 cvt plus aldım. Colttan ortalama 1 litre kadar az yakıyor otomatik olmasına rağmen. Donanım çok iyi tipi göz alışkanlığı istiyor. Aynı eski kasa civicden sonra çıkan civic nasıl yadırgandı ve sonra gözlerimiz gördükçe alıştı(son kasadan bahsetmiyorum) onun gibi alışmak gerekiyor.

    Konfor güzel, helede colttan sonra çok çok iyi. Koltuk döşemesi berbat, plastik kalitesi sınıfına göre güzel. F/P olarak değerlendirdiğimizde rakibi yok. Bu fiyata CVT ve bu donanımda başka araç almak istersen enaz 80bin ödemek gerekiyor.

    Şuana kadar 26bin km oldu, çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım ve hala memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    Merhaba

    bende 2011 coltu verip 2015 cvt plus aldım. Colttan ortalama 1 litre kadar az yakıyor otomatik olmasına rağmen. Donanım çok iyi tipi göz alışkanlığı istiyor. Aynı eski kasa civicden sonra çıkan civic nasıl yadırgandı ve sonra gözlerimiz gördükçe alıştı(son kasadan bahsetmiyorum) onun gibi alışmak gerekiyor.

    Konfor güzel, helede colttan sonra çok çok iyi. Koltuk döşemesi berbat, plastik kalitesi sınıfına göre güzel. F/P olarak değerlendirdiğimizde rakibi yok. Bu fiyata CVT ve bu donanımda başka araç almak istersen enaz 80bin ödemek gerekiyor.

    Şuana kadar 26bin km oldu, çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım ve hala memnunum.

    Ben sehirici 6 litre yakmayi planliyorum. Dediginize gore ve testlere gore yapilabilecek bir deger fluence 6.5 7 arasi yakiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 24 Aralık 2016; 20:06:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.

    Dediginiz dogru ama turkiyeden cekilmisbolan daihatsular bile sirf otomatik ve japon oldugu icin alici buluyor. Al satci degilsenizbbenzinli motor yuksek kmlerde dizele gore daha rahat satiliyor zaten.

    Açıkcası berbat ötesi tasarım ve berbat ötesi malzeme kalitesi olan, sadece 2 hava yastığı ve manuel kliması olan düz vites dizel sümbül 60bine satarken bu araba bence bedava. Zaten dikkatli kullanımda dizelden çokta bir farkı olmuyor. Yani satış mantığında alacaksan alıp sümbülü bineceksin. sonuçta tamam satışta önemli ama istediğim arabayı sırf kolay satılsın diye neden alayım? Birde bu işler kısmet işi, @tasshelhoff hatırlarsın belki coltu sabah ilana koyup öğleden sonra satışını veren arkadaşlar oldu burada.

    Ben yazın depo ortalaması 4,5 litre ile geziyorum. Şuanda da 5,6 litre ortalamadayım. Ama benzin pahalı oda ayrı bir konu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    Merhaba

    bende 2011 coltu verip 2015 cvt plus aldım. Colttan ortalama 1 litre kadar az yakıyor otomatik olmasına rağmen. Donanım çok iyi tipi göz alışkanlığı istiyor. Aynı eski kasa civicden sonra çıkan civic nasıl yadırgandı ve sonra gözlerimiz gördükçe alıştı(son kasadan bahsetmiyorum) onun gibi alışmak gerekiyor.

    Konfor güzel, helede colttan sonra çok çok iyi. Koltuk döşemesi berbat, plastik kalitesi sınıfına göre güzel. F/P olarak değerlendirdiğimizde rakibi yok. Bu fiyata CVT ve bu donanımda başka araç almak istersen enaz 80bin ödemek gerekiyor.

    Şuana kadar 26bin km oldu, çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım ve hala memnunum.

    Ben sehirici 6 litre yakmayi planliyorum. Dediginize gore ve testlere gore yapilabilecek bir deger fluence 6.5 7 arasi yakiyordu.

    Bu arada yazmayı unutmuşum hayırlı olsun tekrar ne zaman aldınız? plus paket mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.

    Dediginiz dogru ama turkiyeden cekilmisbolan daihatsular bile sirf otomatik ve japon oldugu icin alici buluyor. Al satci degilsenizbbenzinli motor yuksek kmlerde dizele gore daha rahat satiliyor zaten.

    Açıkcası berbat ötesi tasarım ve berbat ötesi malzeme kalitesi olan, sadece 2 hava yastığı ve manuel kliması olan düz vites dizel sümbül 60bine satarken bu araba bence bedava. Zaten dikkatli kullanımda dizelden çokta bir farkı olmuyor. Yani satış mantığında alacaksan alıp sümbülü bineceksin. sonuçta tamam satışta önemli ama istediğim arabayı sırf kolay satılsın diye neden alayım? Birde bu işler kısmet işi, @tasshelhoff hatırlarsın belki coltu sabah ilana koyup öğleden sonra satışını veren arkadaşlar oldu burada.

    Ben yazın depo ortalaması 4,5 litre ile geziyorum. Şuanda da 5,6 litre ortalamadayım. Ama benzin pahalı oda ayrı bir konu.

    Benzin pahali ama degisecek ne enjektor ne turbo ne baski balata ne dizel yakit pompasi nede dizel partikul filtresi var. Dizel otomatik arac sahibi arkadaslar bu saydiklarimdan biri bozulsa ki enjektorleride set degistiriyorlar 2-3 yillik tasarrufunuz bir anda tamire gidiyor




  • Ah bide araçta tip olsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.

    Dediginiz dogru ama turkiyeden cekilmisbolan daihatsular bile sirf otomatik ve japon oldugu icin alici buluyor. Al satci degilsenizbbenzinli motor yuksek kmlerde dizele gore daha rahat satiliyor zaten.

    Açıkcası berbat ötesi tasarım ve berbat ötesi malzeme kalitesi olan, sadece 2 hava yastığı ve manuel kliması olan düz vites dizel sümbül 60bine satarken bu araba bence bedava. Zaten dikkatli kullanımda dizelden çokta bir farkı olmuyor. Yani satış mantığında alacaksan alıp sümbülü bineceksin. sonuçta tamam satışta önemli ama istediğim arabayı sırf kolay satılsın diye neden alayım? Birde bu işler kısmet işi, @tasshelhoff hatırlarsın belki coltu sabah ilana koyup öğleden sonra satışını veren arkadaşlar oldu burada.

    Ben yazın depo ortalaması 4,5 litre ile geziyorum. Şuanda da 5,6 litre ortalamadayım. Ama benzin pahalı oda ayrı bir konu.

    Benzin pahali ama degisecek ne enjektor ne turbo ne baski balata ne dizel yakit pompasi nede dizel partikul filtresi var. Dizel otomatik arac sahibi arkadaslar bu saydiklarimdan biri bozulsa ki enjektorleride set degistiriyorlar 2-3 yillik tasarrufunuz bir anda tamire gidiyor

    tabiki öyle, hatta artı olarak 3 silindir olduğu için motor yapımında 4 yerine 3 piston,3 buji,3buji kablosu, yağ olarak 3 litre vs gibi bakım ücretleride diğer araçlardan oldukça ucuz... ayrıca servis bakımları 20binde bir.




  • Merhabalar ben bu aracı almaya bayağı niyetlenmiştim 2 ay kadar önce (hala araç almadım) ve Ankara istanbul yolu bayiinde test sürüşüne çıktık. Araca bayii çalışanı dahil 4 kişi bindik klima açık bir test sürüşü yaptık. Ve araç yığılıyordu öyle böyle değil ama sağlam yığılıyordu (bu arada bayii çalışanları bu aracı günlük işleri içinde kullanıyorlarmış araç 30bin km.de idi belki çok hor kullandılar bilemiyorum, ancak 30binlede motor yığılmamalı diye düşünüyorum). Daha sonra test videolarını falanda izledim şehiriçi için uygun denilip duruyorlardı. O esnada ehliyetim yoktu kendim test edememiştim (yaşım 37 ancak ehliyetı 1 ay kadar önce aldım. Akabinde Adana'da yaşayan kayınçımı aradım (araç muayenede çalışıyordu) tanıdığı bildiği usta varsa sordurayım diye. Adanada bu araçtan 2 tane satılmış onlarda yeni olduğu için servise uğramamış bu nedenle bilgimiz net olarak yok dedi adana mitsubishi servis ile uğraşanlar. Bunun üzerine istanbul yetkili servisi aradı adanaki bu arkadaşlar. İstanbul yetkili bayiide aşağı yukarı sizin söylediğiniz şeyleri söyledi (araç fiyatına göre çok iyi, sorunsuz, vites iyi v.s.). Ancak uzun yola gelmez dedi. Ben bu aracı kullanan birini o dönem çok aradım ama çevremde bulamadım. Kısmetse birkaç ay içinde adana'ya taşınıyoruz ve ben aslen tokatlıyım (annem kardeşler orada).

    Ezcümle sorum şu olacak. Madem aracı kullanıyorsunuz, bu aracın uzun yol performansı nedir. Diyelim kamyon, tır arkasında takıldınız ani ivmelenme veya hızlanma ile geçebiliyor musunuz. Çünkü uzun yolda helede adana-tokat yolunda bu durum çok önemli (en azından benim için öyle). Çünkü bunu yapamıyorsam sırf şehir içinde sürmek için araba alamam, haliyle durum böyle olunca 2. ele kayıyorum.

    Şimdiden teşekkürler




  • insan biraz da araç alırken gözüne hitap etmesini istiyor bu şartlarda bu aracın elde kalması doğal yoksa cvt sine laf edilmez.Fakat tasarım baya zayıf.

    araç Ka sedan modeline benziyor.

    bahsedilen araç 1.2 CVT INTENSE - PLUS PAKET 2015 51.553 navi ile 53.172 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 24 Aralık 2016; 20:27:18 >
  • bu kadar kötü tasarımı nasıl becerdiler anlamıyorum

    bikaç sene sonra honda city gibi olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alaturkakafa

    Merhabalar ben bu aracı almaya bayağı niyetlenmiştim 2 ay kadar önce (hala araç almadım) ve Ankara istanbul yolu bayiinde test sürüşüne çıktık. Araca bayii çalışanı dahil 4 kişi bindik klima açık bir test sürüşü yaptık. Ve araç yığılıyordu öyle böyle değil ama sağlam yığılıyordu (bu arada bayii çalışanları bu aracı günlük işleri içinde kullanıyorlarmış araç 30bin km.de idi belki çok hor kullandılar bilemiyorum, ancak 30binlede motor yığılmamalı diye düşünüyorum). Daha sonra test videolarını falanda izledim şehiriçi için uygun denilip duruyorlardı. O esnada ehliyetim yoktu kendim test edememiştim (yaşım 37 ancak ehliyetı 1 ay kadar önce aldım. Akabinde Adana'da yaşayan kayınçımı aradım (araç muayenede çalışıyordu) tanıdığı bildiği usta varsa sordurayım diye. Adanada bu araçtan 2 tane satılmış onlarda yeni olduğu için servise uğramamış bu nedenle bilgimiz net olarak yok dedi adana mitsubishi servis ile uğraşanlar. Bunun üzerine istanbul yetkili servisi aradı adanaki bu arkadaşlar. İstanbul yetkili bayiide aşağı yukarı sizin söylediğiniz şeyleri söyledi (araç fiyatına göre çok iyi, sorunsuz, vites iyi v.s.). Ancak uzun yola gelmez dedi. Ben bu aracı kullanan birini o dönem çok aradım ama çevremde bulamadım. Kısmetse birkaç ay içinde adana'ya taşınıyoruz ve ben aslen tokatlıyım (annem kardeşler orada).

    Ezcümle sorum şu olacak. Madem aracı kullanıyorsunuz, bu aracın uzun yol performansı nedir. Diyelim kamyon, tır arkasında takıldınız ani ivmelenme veya hızlanma ile geçebiliyor musunuz. Çünkü uzun yolda helede adana-tokat yolunda bu durum çok önemli (en azından benim için öyle). Çünkü bunu yapamıyorsam sırf şehir içinde sürmek için araba alamam, haliyle durum böyle olunca 2. ele kayıyorum.

    Şimdiden teşekkürler

    Ben dediğim gibi 26bin kmdir kullanıyorum.

    Uzun yolun babasına gittim diyebilirim. Geçen yaz ankaradan çeşme oradan sahil kenarından aydın söke vs...fethiye ölüdeniz...antalya sideye kadar gittim. sahil kenarı olduğu için hep dağlık alanda kullandım. ben sıkıntı yaşamadım.

    Şöyle söyleyim colttan önce 1.6 otomatik 96 corollam vardı onunla aynı performansta hatta yokuşlarda ondan daha iyi olduğunu söylebilirim. Haliyle teknoloji gelişiyor. Ama mesela bir önceki 1.3 coltuma göre yavaş kalıyor.

    Ben 26bin km'dir hiçbir yerde bayılıp yığılıp kalmadım. En sıkıştınız yerde B moduna alıp yada gazı köklediğinizde öyle yada böyle her şartta gidiyor.

    Ama ara hızlanma derseniz belirli devir altında tabiki 1.6 araba performansı beklemek doğru olmaz. Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullamak gereklidir.

    Şimdi gelelim asıl meseleye. Bir şehir efsaneleri dolanıp duruyor yok 1.2 araba alınmaz, yok 1.4 araba gitmez falan filan. Bu arada 1.2 attrage 980kg hafifliği ile 1.6 atıyorum chevrolet 1350kg ağırlığı ile çokta farklar yaratmayacaktır. Sizin en dolu ağırlığınız diğer 1.6 arabanın boş ağırlığından bile daha hafif olabilir. Ayrıca buna aerodinamic etkiyi eklemeniz gerekiyor.

    Yıllarca bu millet şahinlere unolara tipolara bindi. Araba zaten 68bg birde tüp vs takılı. Ben daha 1 kere bile şahin alacam ama gitmez mi? yok yığılıyor yok uzun yola gidilmez diyen adam duymadım. Yani bunlar fasafiso'dan öte değil. İllaki 1.2 olmasının ve otomatik şanzıman güç kaybı vardır buna birşey demiyorum ama en azından şuna bakın. Normal 1.6 dediğiniz arabaların kitapçıklarında 0-100km hızlanması ortalama 10sn kadar attarge de bu rakam 12sn yani 2 SANİYE fark için kimsenin b.k atmaya yada yok yığılıyor yok bilmem ne demesi bana saçma geliyor. Eğer bu kadar sabırsızsan ve yakıt vs derdin yoksa git al benzinli bmw 7.30 bak bakalım nasıl hızlanıyor. Bu araba ekonomi arabası. Yani hem az yaksın hem 1.2 vergi avantajı olsun, hem otomatik olsun, hem donanımlı olsun, hem ucuz olsun, hem şu hem bu olsun eee birde basttım mı uçsun... öyle bir araba var ise söyleyin bizde onu alalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 24 Aralık 2016; 20:52:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: alaturkakafa

    Merhabalar ben bu aracı almaya bayağı niyetlenmiştim 2 ay kadar önce (hala araç almadım) ve Ankara istanbul yolu bayiinde test sürüşüne çıktık. Araca bayii çalışanı dahil 4 kişi bindik klima açık bir test sürüşü yaptık. Ve araç yığılıyordu öyle böyle değil ama sağlam yığılıyordu (bu arada bayii çalışanları bu aracı günlük işleri içinde kullanıyorlarmış araç 30bin km.de idi belki çok hor kullandılar bilemiyorum, ancak 30binlede motor yığılmamalı diye düşünüyorum). Daha sonra test videolarını falanda izledim şehiriçi için uygun denilip duruyorlardı. O esnada ehliyetim yoktu kendim test edememiştim (yaşım 37 ancak ehliyetı 1 ay kadar önce aldım. Akabinde Adana'da yaşayan kayınçımı aradım (araç muayenede çalışıyordu) tanıdığı bildiği usta varsa sordurayım diye. Adanada bu araçtan 2 tane satılmış onlarda yeni olduğu için servise uğramamış bu nedenle bilgimiz net olarak yok dedi adana mitsubishi servis ile uğraşanlar. Bunun üzerine istanbul yetkili servisi aradı adanaki bu arkadaşlar. İstanbul yetkili bayiide aşağı yukarı sizin söylediğiniz şeyleri söyledi (araç fiyatına göre çok iyi, sorunsuz, vites iyi v.s.). Ancak uzun yola gelmez dedi. Ben bu aracı kullanan birini o dönem çok aradım ama çevremde bulamadım. Kısmetse birkaç ay içinde adana'ya taşınıyoruz ve ben aslen tokatlıyım (annem kardeşler orada).

    Ezcümle sorum şu olacak. Madem aracı kullanıyorsunuz, bu aracın uzun yol performansı nedir. Diyelim kamyon, tır arkasında takıldınız ani ivmelenme veya hızlanma ile geçebiliyor musunuz. Çünkü uzun yolda helede adana-tokat yolunda bu durum çok önemli (en azından benim için öyle). Çünkü bunu yapamıyorsam sırf şehir içinde sürmek için araba alamam, haliyle durum böyle olunca 2. ele kayıyorum.

    Şimdiden teşekkürler

    Ben dediğim gibi 26bin kmdir kullanıyorum.

    Uzun yolun babasına gittim diyebilirim. Geçen yaz ankaradan çeşme oradan sahil kenarından aydın söke vs...fethiye ölüdeniz...antalya sideye kadar gittim. sahil kenarı olduğu için hep dağlık alanda kullandım. ben sıkıntı yaşamadım.

    Şöyle söyleyim colttan önce 1.6 otomatik 96 corollam vardı onunla aynı performansta hatta yokuşlarda ondan daha iyi olduğunu söylebilirim. Haliyle teknoloji gelişiyor. Ama mesela bir önceki 1.3 coltuma göre yavaş kalıyor.

    Ben 26bin km'dir hiçbir yerde bayılıp yığılıp kalmadım. En sıkıştınız yerde B moduna alıp yada gazı köklediğinizde öyle yada böyle her şartta gidiyor.

    Ama ara hızlanma derseniz belirli devir altında tabiki 1.6 araba performansı beklemek doğru olmaz. Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullamak gereklidir.

    Şimdi gelelim asıl meseleye. Bir şehir efsaneleri dolanıp duruyor yok 1.2 araba alınmaz, yok 1.4 araba gitmez falan filan. Bu arada 1.2 attrage 980kg hafifliği ile 1.6 atıyorum chevrolet 1350kg ağırlığı ile çokta farklar yaratmayacaktır. Sizin en dolu ağırlığınız diğer 1.6 arabanın boş ağırlığından bile daha hafif olabilir. Ayrıca buna aerodinamic etkiyi eklemeniz gerekiyor.

    Yıllarca bu millet şahinlere unolara tipolara bindi. Araba zaten 68bg birde tüp vs takılı. Ben daha 1 kere bile şahin alacam ama gitmez mi? yok yığılıyor yok uzun yola gidilmez diyen adam duymadım. Yani bunlar fasafiso'dan öte değil. İllaki 1.2 olmasının ve otomatik şanzıman güç kaybı vardır buna birşey demiyorum ama en azından şuna bakın. Normal 1.6 dediğiniz arabaların kitapçıklarında 0-100km hızlanması ortalama 10sn kadar attarge de bu rakam 12sn yani 2 SANİYE fark için kimsenin b.k atmaya yada yok yığılıyor yok bilmem ne demesi bana saçma geliyor. Eğer bu kadar sabırsızsan ve yakıt vs derdin yoksa git al benzinli bmw 7.30 bak bakalım nasıl hızlanıyor. Bu araba ekonomi arabası. Yani hem az yaksın hem 1.2 vergi avantajı olsun, hem otomatik olsun, hem donanımlı olsun, hem ucuz olsun, hem şu hem bu olsun eee birde basttım mı uçsun... öyle bir araba var ise söyleyin bizde onu alalım.

    Teşekkürler bilgilendirme için. Ve ne yazıkki haklısınız herkesin bir yorumu oluyor insanın da kafası karışıyor haliyle.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.