< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Ağustos 2018; 14:40:27 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Ağustos 2018; 14:40:27 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Donanım ve fiyat bence güzel. Tek sıkıntı araç çok tipsiz, ama özelliklerine bakılınca göz ardı edilebilir bence.
|
|
Mitsubishi'nin M'sini bilmeyen insanlar gelmişler burada kağıt gibi, motoru kötü vs. Sallamışlar. Arkadaşlar bilmeden fikir sahibi olmak kadar cahilce birşey yok. Alan arkadaşlara bedava vermedilerbu araçları, onlar babasının hayrına araç hakkında yorum yapmıyorlar. İyisiyle kötüsüyle anlatıyorlar. Gövde Rise şasi bir bunu araştırın bakın, şanzımana kimse bok atamamış çünküo çok sevdikleri qq da civicte falan var mazallah onlara da laf gider sonra. Kaldı motoru o da mivec, değişken zamanlı subaplar. Hani şu vitec vitec diye milletin öve öve bitiremediği teknolojinin mitsu versiyonu. Sınıfının en az yakan motoru, üstelik b sınıfı atmosferikler nasıl gidiyorsa bu da o kadar gidiyor.
Tipe takan arkadaşlar da zevk meselesi işte ama türkiye de çoğu insan piyasası için araba alıyor ve yatırım gözüyle bakıyor. Emin olun bu araç vw, reno amblemiyle çıksaydı kimse tipini konuşmazdı. Kaldı ki ben biraz accent eraya benzetiyorum. Era'ların Ne kadar sattığını tutulduğunu söylemrme gerek yok. Kaldı üzerine donanımı, her yerde airbag var, kapı içleri çelik bar, esp, asr bütün üç harfliler dahil. Deri paketi, navigasyon ıvır zıvır, sensörler cruise falan içinde. 60 bin verip elantra alsanız cruise yok d sınıfı araçta. Bence biraz araştırıp yazmalıyız, eleştireceksek de daha mantıklı konular üzerinden eleştirelim. Teknik konuları, piyasayı, servis, parça vs konuşmak daha faydalı olacağı kanaatindeyim. |
|
arabaya sokak arasında 2 tur binenler laf etmiş. Ben 26bin kmdedir 1 senedir fazladır biniyorum. Önceki arabamda colt'tu. yani yaklaşık 6 yıllık mitsu kullanıcısıyım.
Kağıt demişler, kağıt araba ncap'da 4 yıldız aldı 1 yıldızı düşük hızda otomatik fren olmadığı için vermediler. Senin linea dediğin araba şahinin geliştirilmişi ve ncap testine bile sokmadılar çünkü 3.dünya ülkelerine satıldı. sonra egea çıktı evet hayvan gibi duruyor ama onuda gördük 3 yıldız aldı. Sen bunları beğeniyorda attrageye laf ediyorsan altında art niyet ararım. Zaten sırf bu nedenle bile birşey bilmediğiniz sadece bayide test sürüşü yapıp 2. sokaktan geri döndüğünüz belli. Yakıt, vergi avantajı,mivec motor,cvt şanzıman,Hill Holder bunlardan bahsetmeme gerek yok zaten. Açıkçası hiçbirisinde babamın şirketi değil, isteyen alır isteyen almaz. Ama binmeden, sürmeden bunları söylemek alacak arkadaşları yanlış yönde sevk eder. Yazıktır günahtır. Kolay para kazanılmıyor. Adam kaç yıllık çalışmasını bağlayacak kredi ödeyecek. |
|
Bu arac size sunu vaat ediyor, sorunsuzluk. Beklentiye gore kalite algisida degisir. Benim icin kalitelinaraba ici yumusak plastikli araba degil bana yillarca sorun acmayan arabadir.
Bu arabayi alarak onumuzdeki 10 sene arabayla ilgili bir sorun yasamayacagimi bilerek aliyorum dacia yada lineada bunu iddia edebilirmisiniz asla. Ha bir de bu araca istemedigim kadar donanim koymuslar ki bu donanimlarda yillarca sorunsuz calisacak cunku bu bir japon araci gecmiste 15 yili geckin japon tecrubem var oradan biliyorum misal klima kompresoru 3 yil sonra bozulmayacak yada abs si ariza vermeyecek vb. Ha birde su an dunyadaki en ekonomik atmosferik motora sahip ve dohc mivec bir motor. Ben bu motorun 95 hp versiyonu ile 9 sene gecirdim az cok nasil gittigini biliyorum. Sanzimaninda degisecek bir parcasi yok yagini degistir istedigin kadar bin. Ha koltuklar demire mi vidali siz her sabah arabaya binerken koltugunbaltina bakiyorsaniz bilemem benim icin sorun degil Kisaca 50000 liraya ekonomi sorunsuzluk ve donanim satin aliyoruz ve bunlar kaliteli. Ha koltugu ic plastigi vb sert plastik olabilir . ben bunlar yerine yukarida anlattigim hususlara dikkat ediyorum. Tercih zihniyet meselesi herkesin gorusune saygimiz var. Hayirli gunler. |
|
açılın sahibi geldi
2015 yılının ağustos ayında sıfır manuel attrage aldım. Özellikle manuel aldım otomatik kullanım her ne kadar kolay olsa da eşim manuel seviyor ve ben de şirket aracım manuel olduğu için el alışkanlığımı kaybetmek istemedim. Titanyum gri aracımı 42750 liraya aldım. yaklaşık bir buçuk sene önce diyorum dikkat edin. Huyumdur sadece araştırırım beğenirsem çevremde bilgi sahibi olduğunu söyleyen insanları dinlemek yerine bildiğimi yaparım ki daha hiç yanılmadım. attrage da yanıltmadı. az yakan , sıfır, bagajı geniş, donanımı tatmin edici ve takıntılı şekilde japon olması isteklerim arasındaydı. Şahsi olarak sahip olduğum araçlar mazda 323 (ilk göz ağrım), sıfır aldığım symbol dizel (pederde), 97 model nissan primera (bu hala duruyor) ve mitsu attrage. Alırken ikinci elini düşünmedim. nasılsa satılır. Şimdiye kadar şirket aracı olarak şahsi kullanımıma verilen (sadece iş amaçlı değil dikkatinizi çekerim, sürekli kullanımdan bahsediyorum) şirket araçları listesinde ise honda city, passat, 207, ranger, connect silver, fiesta ve son olarak 2014 st ve 2015 sedan focus var. içlerinde en zevk aldığım passat ve city modellerdi. ki seçim burada başlıyor. aracınız içinize sinmeli ve size zevk vermeli. attrage ile uzun yol da yaptım, tatile de gittim, 4 yetişkin 1 çocuk (çocuk koltuğundaydı) şehirlerarası ziyarete de gittim. bagajda kocaman bebek arabasının yanı sıra valizler ve dönüşte alışveriş sonucu ilaveler de vardı. bayılmıyor arkadaşlar. yokuşta bir vites düşürmek bayılmak değil. düşürmek istemezseniz yüksek motorlu araçlar alınız. şehir içi yakıt tüketimim kış şartlarında 6,5 litre. lpg taktırmadım. benzin elmas değerinde şu ara ve buna rağmen üzmüyor, birkaç ay önce güldürüyordu o ayrı. focustan daha rahat (ben böyle düşünüyorum nolmaz nayır nidalarınız varsa kullanan ve yorumlayan benim, uzun süreli kullanım sonucu yorumlayın lütfen), focus gibi basınca topuklamıyor sırtınızı yapıştırmıyor yani torku düşük ancak beni rahatsız etmiyor zaten sakin kullanmayı severim.165 e kadar bastım, sonrasında korktum, standart sürüş hızım şehirlerarası 110-120 dir ki bu aralıkta sıkıntı yok. MTV için bu ay 323 lira ödedim. 10000 bakımını aldığım yerde 270 liraya yaptırdım. Anahtarsız kullanım, far ve yağmur sensörleri, 3 silindirin motor sesi, kocaman gözleri (ehehe farlarını sevmeyenler oluyor), geniş bagajı, rahatlığı, arka koltuk genişliği, tasarrufu beğendiğim özellikleri. bu araca bunu verenin akıl sağlığı ne bileyim zevksizliği yada benzeri hakaretvari yorumları hayretle okudum. SİZE NE LAN. Kazanan ve kazandığını keyfince harcayan kişi size mi soracak. Beğenen alan ödeyen kullanan isterse satan kişi hayatının hesabını size mi verecek? Benden bu kadar... |
|
Ben dediğim gibi 26bin kmdir kullanıyorum.
Uzun yolun babasına gittim diyebilirim. Geçen yaz ankaradan çeşme oradan sahil kenarından aydın söke vs...fethiye ölüdeniz...antalya sideye kadar gittim. sahil kenarı olduğu için hep dağlık alanda kullandım. ben sıkıntı yaşamadım. Şöyle söyleyim colttan önce 1.6 otomatik 96 corollam vardı onunla aynı performansta hatta yokuşlarda ondan daha iyi olduğunu söylebilirim. Haliyle teknoloji gelişiyor. Ama mesela bir önceki 1.3 coltuma göre yavaş kalıyor. Ben 26bin km'dir hiçbir yerde bayılıp yığılıp kalmadım. En sıkıştınız yerde B moduna alıp yada gazı köklediğinizde öyle yada böyle her şartta gidiyor. Ama ara hızlanma derseniz belirli devir altında tabiki 1.6 araba performansı beklemek doğru olmaz. Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullamak gereklidir. Şimdi gelelim asıl meseleye. Bir şehir efsaneleri dolanıp duruyor yok 1.2 araba alınmaz, yok 1.4 araba gitmez falan filan. Bu arada 1.2 attrage 980kg hafifliği ile 1.6 atıyorum chevrolet 1350kg ağırlığı ile çokta farklar yaratmayacaktır. Sizin en dolu ağırlığınız diğer 1.6 arabanın boş ağırlığından bile daha hafif olabilir. Ayrıca buna aerodinamic etkiyi eklemeniz gerekiyor. Yıllarca bu millet şahinlere unolara tipolara bindi. Araba zaten 68bg birde tüp vs takılı. Ben daha 1 kere bile şahin alacam ama gitmez mi? yok yığılıyor yok uzun yola gidilmez diyen adam duymadım. Yani bunlar fasafiso'dan öte değil. İllaki 1.2 olmasının ve otomatik şanzıman güç kaybı vardır buna birşey demiyorum ama en azından şuna bakın. Normal 1.6 dediğiniz arabaların kitapçıklarında 0-100km hızlanması ortalama 10sn kadar attarge de bu rakam 12sn yani 2 SANİYE fark için kimsenin b.k atmaya yada yok yığılıyor yok bilmem ne demesi bana saçma geliyor. Eğer bu kadar sabırsızsan ve yakıt vs derdin yoksa git al benzinli bmw 7.30 bak bakalım nasıl hızlanıyor. Bu araba ekonomi arabası. Yani hem az yaksın hem 1.2 vergi avantajı olsun, hem otomatik olsun, hem donanımlı olsun, hem ucuz olsun, hem şu hem bu olsun eee birde basttım mı uçsun... öyle bir araba var ise söyleyin bizde onu alalım. |
|
Ben hiç beğenmedim bu aracı. Kağıt hissi verdi. Özenilmiş hiç bir noktası yok. İncelediğim bindiğim en komik ve kalitesiz araçtı.
|
|
Arkadaşlar merhaba. Geçen hafta itibarıyla Mitsubishi Attrage CVT İntense Plus aldım ve bir haftalık gözlemlerimi, sürüş deneyimlerimi ve araç ile ilgili olumlu-olumsuz gördüğüm şeyleri paylaşacağım. Aracı almadan önce kendinize sorular sorun, ihtiyaçlarınızı ve hedefinizi belirleyin: "Ben bu aracı neden almalıyım?"
Eğer aile olarak bir araca ihtiyacınız varsa ve sedan bagaj kapasitesi olması gerek diyorsanız bu size göre olan araçlardan birisi. Yazımın ileri kısımlarında size uygun olup olmadığını anlamanız için yeterli bilgiler vereceğim. Evet aile aracı ve bagaj kapasitesi dedik, bilmemiz gerekenler nedir peki? Arkadaşlar bu konuda bilmeniz gereken ilk şey şu, eğer evliyseniz ve bebek-çocuk varsa ya da tatil, gezi vs. durumlarda eşyalarınızı rahatça alıp yerleştirmek istiyorsanız sizi bir hb araba zorlayacaktır. Bebek arabasının zar zor hb bagajına girdiğini ve sonra her istediğin eşyayı onun üzerine koyamayacağını bilmen gerek. Peki bu aracın farkı nedir biraz kağıt üzerinden bilgilerle biraz da kendi deneyimlerimle açıklama yapayım. Aracın bagajı 450 litre, birkaç ufak bölme de var. Size yeter mi yetmez mi bilemem ama ortalama bir aile için yeterli bir rakam. Peki iç hacim... İç hacim konusunda kağıt üzerindeki rakamlarla kafa karıştırmayacağım. Boyum 179-180 çok rahat bir şekilde ön koltukta otururken yine sürücü koltuğunun arkasındaki koltuğa da yaklaşık bir karış diz mesafesi bile varken oturup bunu denedim. Gayet iyi bir diz mesafesi gayet geniş bir alan. Alan geniş dedik, peki alanımız kaliteli mi? İşte burada biraz eksik kalmış Mitsubishi Attrage. Gerek koltukların döşeme-kumaş kalitesinde gerekse iç-ön konsolda ve kapının olduğu kısımlarda-gözlerde malzeme kalitesinden ödün vermiş. Sert bir plastik ile oluşturulmuş bir ön konsolun ise kalitesindeki dezavantaj piyano siyahı ile kaplanmış orta konsol ile daha yakışıklı bir hale getirilmeye çalışılmış. Bu kısımda Navigasyon ve klima vs. var. İç kısımdan devam edeyim. Ön orta kısımda vitesin hemen önünde ince bir düşünceyle yapılmış anahtarlık deliği, iki adet bardak koyacak göz ve bir de kart, bozuk para vs. koyabileceğiniz bir göz bulunmakta. Bu kısım gayet güzel dizayn edilmiş, vites ile konsol arasında bocalama yaşama gibi bir durum söz konusu değil. Her şey yerli yerinde ve güzel konumlandırılmış. Torpido aynı şekilde standart bir torpido. Yani fazlası yok ama eksiği de yok diyebiliriz. Torpidonun hemen üstünde açık şekilde bir göz daha bırakılmış. Güneş gözlüğü, cep telefonu, cüzdan vs. koyabilmek mümkün. Hatta orası ufak bir göz değil. Bu saydığım üç nesneyi aynı anda oraya koyabilirsiniz. Ufak ama güzel ayrıntılar... Peki sürücü ve yolcular için kapı gözlerinde durum nedir? Sürücü ve ön yolcu için durum çok çok iyi. Standart bir iç kapı gözü bulunmakta buna ek olarak birer şişe koyacak göz bulunmakta. Alan konusunda yine sıkıntı yok. Peki arkadaki yolcular için durum nedir? Burada bazı eksiklerden bahsedeceğim. Bunların birincisi kapılarda göz yok. Bunun yerine geçecek özellikte başka bir yerde de göz yok. El freninin arka kısmında ise bir şişe gözü ve arka kolçakta(kol dayanağında) bulunan iki bardaklığı ise olumlu özellik olarak eklemek gerek. Arka koltukların geniş olduğunu tekrar belirteyim fakat tavan ile başınız arasındaki mesafe çok geniş değil. Yine de sunduğu geniş yaşam alanı sebebiyle yeterli diyebilirim. İç kısımdan devam edelim. Tüm camlar otomatik. Ayrıca sürücü, tüm camları kontrol edebilirken, cam otomatiği kilitleme özelliği ile patronun kim olduğunu bir kez daha hatırlatan bir özelliği kullanabiliyor. Cam otomatiklerinde olumsuz bir şey yok, gayet güzel çalışıyor ve rahatsız edici değil. Fakat tuşlarda ışık olmaması çok kötü olmuş. Özellikle gece yolculuğu yaparken el yordamıyla bulmanız gerek. Gerçi sürücü tarafının tuşunda ışık var ama yine her türlü siz o tuşları parmaklarınızla kontrol edip bulacaksınız. Koltukların sırt kenarlarında destek kısımları yok denecek kadar az. Yani omuz-bel bölgesinden sizi bir nevi içine alan bir koltuk değil koltuklar. Kumaş döşeme kalitesini de düşünürsek koltuk kılıfı almak önemli bir hale geliyor. Ön paneldeki tuşlar gayet sade ve güzel konumlanmış şekilde düzenlenmiş. Navigasyon özellikli multimedya sistemi ve arayüzü kullanışlı, bluetooth konuşma sırasında sesin az gitmesi sorunu yaşanabilmekte. Onun dışında navigasyon konusunda bir sıkıntı yok. Dokunmatik de gayet kaliteli. Piyasadaki çoğu üründen kaliteli blaupunkt markanın olması çok iyi olmuş. Hemen altında bulunan otomatik dijital klima ise yine aynı şekilde herhangi bir karışıklığa mahal vermeyecek şekilde yerleştirilmiş ve başarılı. Hava çıkış konumları da gayet iyi. Multimedya sistemi ve klimasıyla sınıfındaki çoğu araçtan daha önde. Hız ve devir göstergeleri gayet makul ölçü ve uzaklıklarda bulunmakta. Ekranda kullanıcının gözünden kaçacak bir nokta yok. Araç dış sıcaklığı göstermiyor bunu da yazmadan geçemem. Otomatik silecekler gayet iyi çalışıyor, sensör hassasiyetini sağ koldan ayarlayabiliyorsunuz. Sol kolda ise bildiğimiz gibi sinyal ve farlar var. Farlar da otomatik moda alınabiliyor. Gündüz farı farlar açılmadığı sürece devrede. Farların otomatiği gayet iyi çalışıyor. AVM otoparkı ve tünel gibi yerlere girdiğinizde hemen açılıyor. Bu konuda kafam gayet rahat. Direksiyon konusunda tam olarak rahat olduğumu söyleyemeceğim. Çok fazla çevirdiğimi hissediyorum. Ayrıca biraz daha yukarıda olsa daha rahat olacakmış dedim. Ama yine de bu konuda olumlu görüşleri olanların olduğunu biliyorum. Yani direksiyon konusu biraz kişiden kişiye göre farklı algılanacak bir direksiyon. Ön panel konumu ve yüksekliğinde çok sıkıntı yok. Ne çok yüksek ne çok alçak. Zaten koltuk yükseklik ayarlı olduğu için gerekirse yüksekliğinizi ayarlayabiliyorsunuz. Bu gayet güzel ve kullanışlı. İç mekan konusunu bitiriken son olarak iç mekanın alt kısmına da değineyim. Sürücünün ve tüm yolcuların rahatını bozacak bir yapı vs. yok ayak kısmında. Arka kısımdaki el freni ve arkası çok yüksek olmadığı için arka taraf da gayet rahat. Bir çok araçta burası yüksek olduğu için sıkıntılar yaşanıyor. Evet uzun bir iç mekan sonrası gelelim dış kısım ve dış kısımdaki her şeye... Aracın lastikleri ile başlamak istiyorum. Aracın lastikleri 15 alaşım jant. Güzel haber aracın lastiklerinde lastik basınç sensörü olması. Bir güzel haber daha vereyim. Stepnenin diğer lastiklerden farkı yok. Bu bir çok markanın yapamadığı bir şey. Tahmin ettiğiniz üzere lastik bagajın içinde alt bölmesinde. O kısıma bijon anahtarı vb. şeyler koyacak kadar da alan bırakılmış. Unutmadan, kriko sürücü koltuğunun altında... Aracın tipi kişiden kişiye göre değişiyor. Zaten bir süre alışıyorsun araca ve görünüşüne. Aracın iyi bir aerodinamiği olduğunu düşünürsek bence bir sıkıntı yok. Gündüz farı sis farları gibi değil de ayrı bir yerde yukarıda konumlandırılsaydı daha güzel olurdu düşünüyorum ama olmamasından iyidir. Aynalarda sinyal olması yine aracın fark yarattığı noktalardan birisi oluyor. ayrıca ısıtmalı olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Fakat hadi bir de otomatik katlanır olsaydı diye düşünmüyor da değilim. Aracın süspansiyonları biraz sert, fakat öyle takır tukur değil. Çok bozuk yollar değilse gayet iyi. Araç sürücü kapısında kilit açma tuşu bulunmakta. Bu çok kullanışlı bir şey. Anahtar yok, cebinizde. Siz sadece tuşa basın ve kapıyı açın. Araca girince zaten aynen devam. Start-stop. Bas ve git. Bu konularda Mitsubishi Attrage fark yaratmaya devam etmiş. Unutmadan aynı şey bagaj için de geçerli. 70 cm yakınında durun ve tuşa basın. Kumandayı kullanmak isteyenler için kilit açma, kilitleme ve bagaj açma fonksiyonları kumanda üzerinde mevcut. Bagaj açma demişken, bagaj sürücü koltuğu ile kapı arasındaki koldan da açılabiliyor. Hemen yanında da tahmin edeceğiniz üzere yakıt deposu kapağı açma kolu var. Araç yakıt deposu üzerinde kilit yok. Bu aracın depo ile bütünleşmesi açısından güzel. NOT: Konu sahibinin ısrarları İyi Forumlar. Yazımın devamı... İlk kısımda aracın iç kısmını tamamen anlattım. Dış kısmına ise biraz değinmiştim. Şimdi dış kısımdan biraz devam edeceğim. Ayrıca tabi ki yakıt ve genel olarak bazı noktalardan bahsedip yazımı tamamlayacağım. Bagaj yeterli hatta sınıfına göre iyi demiştim. Fakat burada bir olumsuzluk var ki, akıl almaz. Arka koltuklar yatmıyor. Yani iki kişiyiz eşyamız çok ya da tatile gidelim dediğinizde arka koltukları yatırıp alan açamıyorsunuz. Şahsen poşet vb. dışında yüklerimi asla arka koltuğa koymam. Bu sebeple olan bagaj ile idare edeceksiniz. Gelelim aracın yüksekliğine. Araç yerden gayet yüksek. Şehir içinde dahi aracın yere sürtmesi imkansız gibi. Bu konuda olumlu ya da olumsuz bir şey söyleyemem. Çünkü düşük olsa sürtme problem olacak ve pişmanlık yaşatacak. Ancak yüksek olmasında bir sıkıntı yok. Sadece yüksek hızlarda biraz daha güvensizlik verecek o kadar. Zaten body kit ile aracı bir nebze olsun yere yakınlaştırıp, görüntüsünü de değiştirebiliyorsunuz. Bu arada ben böyle bir şeye gerek duymadım. Yerden yüksek olması, benim gibi şehir içinde aracının sürtmesini istemeyen kişiler için biçilmiş kaftan. Ülkemizin çok da düzgün olmayan yollarında yere yakın olmaması bence artı bir durum. Aracın bir de yalıtımından bahsedeyim. Şimdi burada yine önceki aracınız, motor hacminiz ve yakıt cinsi sonuca varmanızda önem taşıyor. Dizel bir araç kullanmış birisi olarak benzinli Attrage gayet sessiz geliyor. Üç silindir 1.2 motor sesi rahatsız etmiyor. Sadece ilk çalıştırma esnasında garipçe bir ses var. Çalıştıktan sonra motor sesi iyi. Şehir içi ya da şehir dışı kullanımda beni ses anlamında rahatsın eden bir şey olmadı. Yüksek hızlara çıkmadığım için yüksek hızlardaki ses konusunda bir şey söylemem doğru olmaz. Dışarıdan motor sesi dışındaki sesleri de bana göre gayet iyi yalıtıyor. İç kısımda biraz daha rahat edici bir sessizliği zaten cvt sayesinde yakalamış oluyorsunuz. Düşük devir sürüş esnasında içeride sizi rahatsız edecek bir motor sesi ya da çevreden yoldan vs. gelen ses yok. Lastikler biraz rahatsız edici geldi bana. Ama ilk lastiğini değiştiren arkadaşlar sonradan gelen lastik sesinin daha düşük geldiğini söylediler. Ben çok rahatsız olmadım. Zaten sırf bu yüzden de lastiğimi değiştirmem. Gelelim aracın kaputunun altındakilere. Kaputu kaldırdığınızda neyin nerede olduğunu rahatça bulabileceğinizi düşünüyorum. Hatta boşluk fazlasıyla var diyebilirim. Şimdilik kaputla pek işim olmadığı için ayrıntılı olarak yazamayacağım. Çok kişinin en önemli kriterlerinden birisinden yani yakıttan bahsedeyim. Aracın şehir içi ve şehir dışı yakıtı benzinli bir araca göre beni üzmedi. LPG takmayı dahi düşünmüyorum. Şehir içinde 20-30 km ile sadece 7.0-7.5 arası yakıyorum. Bölünmüş şehirler arası yolda 5.0-5.5 yakıyor. Bu bahsettiğim bölünmüş yolun içinde gidiş-geliş tek yol da dahil. Ayrıca tırmanış da yapıyorum, geçitten geçiyorum. Şehir dışında ise araç yakıt konusundaki ekonomikliğini fazlasıyla göstermeye devam ediyor. Otobanda 4.2-4.7 arası yakıyor. Benzinli bir araç ile bu değerleri almak çok hoşuma gitti. Yol bilgisayarı yanlış gösteriyor olamaz mı diyenler için depo ölçümü de yaptım. Aracı aldıktan sonra 50-50-50-100-100 TL toplamda 350 liralık yakıt aldım. Araç şu anda 950 kilometre yol yaptı. Yol bilgisayarından da depoda 120 kilometre daha gidebileceğim kadar yakıt olduğunu öğrendim. Bu yazıyı daha sonra okuduğunuzda şaşırmamanız için şu an benzin fiyatları ülkemizde 5.30 TL. Yanlış hesaplamadıysam aracım 100 kilometrede 6 litre yakıt yakmış. Sedan ve benzinli bir araç için güzel bir değer. Aracı aldıktan on gün sonra ilk kısmını, bir ay sonra ise ikinci kısmını yazdığım, tarafsız olarak bakıp gözlemlediğim şeylerden oluşan inceleme yazımı burada bitiriyorum. Attrage konusunda oldukça iddialı ve ayrıntılı bir inceleme olduğunu hatta bir çok inceleme yazısından çok daha iyi olduğunu söylemeden edemeyeceğim. |
|
Problem zaten aracin az taninmasi simdi bu konu 17000 kusur tiklama almis, anket acsam, bu 17000 tiklamanin 7000 i bana ait diyelim ,geri kalan 10000 kisinin en az yuzde sekseni attrage kelimesini bu konu ile duymustur. O bakimdan sifir reklam, sifir taninilirlik, 1000 tane cok bile satmis.
genelde toparlarsak; bu araç dizayn olarak size bir şey vaat etmiyor. o bakımdan tipi böyle tipi şöyie diyen arkadaşlara hiç hitap etmiyor . ayrıca kaliteden tek anladığı yumuşacık plastikler olan sürücülere de hitap etmiyor. peki kime hitap ediyor. 1- ülkemizdeki malum 2. el piyasasına bulaşmak istemeyen; 2- aile-çocuk sahibi olan , zira geniş iç hacim, geniş bagaja sahip bir araç. arka koltuklarda bacak bacak üstüne atabiliyorsunuz ayaklarınız on koltuğa değmiyor 1.78 sürücü için konuşuyorum 3-bütçesi kısıtlı olan ( hem şık hem bu derece donanımlı bir arabayı alacak parası olmayan yani misal 70-75 bin lirası olmayan ama sıfır araç almak isteyen) 4-araba ile ilgili arabayı satana kadar yağ su sarf malzemesi hariç sorun yaşamak istemeyen (bir mitsubishi olmasının yanı sıra; 5 yıl teknik 12 yıl paslanmazlık garantisi var) 5- otomatik, ama sorunsuz otomatik arayan ( cvt) 6- güvenlik donanımlarına önem veren. kişilere yönelik . benim ulaşmaya çalıştığım kitle budur. yoksa hangi mesajımda en iyi araba attrage, yada bu arabanın dizaynı şöyle güzel böyle güzel demişim. dediğim şu ; günümüz piyasasında; sıfır km ve sorunsuz otomatik vitesli, donanım olarak bu derece dolu olan, güvenlik ekipmanları eksiksiz, bu derece az yakıt sarfiyatı olan, 4 kişilik bebekli bir aileye bile yeterli bagaj ve iç hacim sunan , idame etmesi bu kadar ucuz olan ( bakımlar 20.000 de bir, şanzıman cvt sadece yağ değişimi var, motor atmosferik ne turbo var ne hassas bir parça )ve 52500 tl ye alabileceğiniz en iyi araba attrage dir. bir model daha gösteremezsiniz. ya bagajı yoktur, ya donanımı yoktur, ya güvenlik ekipmanları eksiktir, ya iç hacmi ufaktır, ya motoru müsriftir, ya sorunlu otomatik vitese sahiptir ( bir çoğu tüm bu olumsuzluklara ama tanınan bir ambleme sahip o da ayrı mesele tabi) ve elbette fiyatı en az 10 bin tl pahalıdır. bu açıklamadan sonra; yok şu kadar satmış yok dizaynı şöyle böyle diyen arkadaşlara ne demek lazım bilmiyorum. hayırlı günler. |
MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN: Kapsamlı Bir Rehber
Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Sedan, ekonomik fiyatı ve günlük kullanıma uygun özellikleriyle öne çıkan bir kompakt sedandır. Bu rehberde, aracın teknik özelliklerini, kullanıcı görüşlerini ve gerçekleştirdiğimiz test sonuçlarını sizlerle paylaşacağız.
Teknik Özellikler
Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Sedan, 1,2 litrelik üç silindirli bir benzinli motorla güçlendirilmiştir. Bu motor, 80 beygir güç ve 106 Nm tork üretmektedir. Güç, sürekli değişken şanzıman (CVT) ile ön tekerleklere iletilir.
Aracın boyutları 4.245 mm uzunluk, 1.690 mm genişlik ve 1.515 mm yüksekliktir. Bagaj hacmi 450 litredir ve arka koltuklar katlandığında 992 litreye kadar genişletilebilir.
Kullanıcı Görüşleri
Mitsubishi Attrage Yorumları:
Kullanıcılar genel olarak Mitsubishi Attrage'nin yakıt ekonomisi, uygun fiyatı ve geniş iç mekanından memnunlar.
Mitsubishi Attrage 1.2 Intense Yorumları:
Intense donanım seviyesi, 16 inç alaşım jantlar, deri direksiyon ve otomatik klima gibi ilave özelliklere sahiptir. Kullanıcılar bu donanım seviyesinin konforunu ve görünümünü takdir etmektedirler.
Mitsubishi Attrage 1.2 Intense Plus Yorumları:
Intense Plus donanım seviyesi, kör nokta izleme sistemi, arka çapraz trafik uyarısı ve uyarlanabilir hız sabitleyici gibi güvenlik özelliklerine sahiptir. Kullanıcılar bu ek özelliklerin güvenliklerini artırdığını belirtmektedirler.
Test Sonuçları
Gerçekleştirdiğimiz testlerde, Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Sedan'ın yakıt ekonomisinin şehir içi kullanımda 100 km'de 7,5 litre, şehir dışı kullanımda ise 100 km'de 5,5 litre olduğunu tespit ettik. Bu değerler, aracın iddialı yakıt ekonomisi verilerini desteklemektedir.
Mitsubishi Attrage Alınır mı?
Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Sedan, günlük kullanıma uygun, ekonomik ve güvenilir bir araç arayanlar için iyi bir seçenektir. Uygun fiyatı, geniş iç mekanı ve iyi yakıt ekonomisi, onu şehir içi ve kısa mesafe yolculukları için ideal kılmaktadır. Ancak, yüksek performans veya lüks özellikler arıyorsan, farklı bir araç modeli düşünmek isteyebilirsin.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2016 AUDI A4 AVANT, DYNAMIC 1.4 TFSI, BEYAZ 2016 HONDA JAZZ, ELEGANCE CVT, GRİ |
|
| _____________________________ |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2009 Honda CR-V 2.0
Ω |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 24 Aralık 2016; 20:06:59 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 24 Aralık 2016; 20:27:18 > |
|
_____________________________
Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme, dönersin merkebe !
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 24 Aralık 2016; 20:52:31 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|