Merhaba. Yaklaşık 3 yıldır Millenicom fiber (SOL) abonesiyim ve son bir senedir zaman zaman bağlantı kopma sorunu yaşıyorum. Açtığım arıza kayıtları "sorun tespit edilmediği" gerekçesiyle uygulama üzerinden kapatılıyor. Ancak BTK sisteminde açık görünüyor. Bu yüzden BTK üzerinden şikayet kaydı oluşturamıyorum. Yeni şikayet kaydı girmek istediğimde, öncelikle firma üzerinden açtığım şikayet kaydının kapanması gerektiğine dair bir uyarı alıyorum. Yani firma bu yöntemle hem sorunumu çözmüyor, hem de BTK'ya firmayı şikayet etmemi engelliyor. 2019'da açtığım şikayet kaydı bile BTK sisteminde halen açık görünüyor. Siz de MC abonesiyseniz, firma üzerinden şikayet kaydı açmayın. Doğrudan BTK sisteminden kayıt açın. NOT: MC abonesi olduğum ilk günden itibaren verdikleri Huawei HG255s cihazın wifi performansından memnun değilim. Defalarca cihaz değişimi istedim ama bu talebim de yine görmezden gelindi. ![]() ![]() ![]() |
Bildirim