Şimdi Ara

Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps) (68. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.532
Cevap
26
Favori
108.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • millenicom kullanıcısına yanıt

    Bu nasıl bir saçmalıktır. Paketim 100/8 gün içinde sorun yok akşam olunca bir aydır bu rezalet. Zaten evdeyiz bir yere kıpırdama şansımız yok internet böyle hız düşürülüp arayınca sorun yok gün içinde bakınca sıkıntı yok derdiniz nedir diyen bir firma lanet ede ede akşamları geçmeye başladı bunu sağlayan herkese teşekkürler.

    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sh7rk

    Bu nasıl bir saçmalıktır. Paketim 100/8 gün içinde sorun yok akşam olunca bir aydır bu rezalet. Zaten evdeyiz bir yere kıpırdama şansımız yok internet böyle hız düşürülüp arayınca sorun yok gün içinde bakınca sıkıntı yok derdiniz nedir diyen bir firma lanet ede ede akşamları geçmeye başladı bunu sağlayan herkese teşekkürler.

    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve irtibat no iletebilir misiniz. Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve irtibat no iletebilir misiniz. Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.

    Alıntıları Göster
    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve irtibat numaranızı iletebilir misiniz? Konu hakkında yardımcı olmak isteriz.
  • E devletten iptal talebinden sonra modemi kaç gün içinde göndermemiz gerekiyor.

    Bir de kablo vs eksik demesinler tam olarak ne göndermem gerekiyor modem ve elektrk kablosundan başka, bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: van_hoijdonk

    E devletten iptal talebinden sonra modemi kaç gün içinde göndermemiz gerekiyor.

    Bir de kablo vs eksik demesinler tam olarak ne göndermem gerekiyor modem ve elektrk kablosundan başka, bilen var mı?
    Merhaba,

    İsim, soy isim ve irtibat numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz. Konu hakkında yardımcı olmak isteriz. Sağlıklı günler dileriz.
  • Merhabalar iptal için illa dilekçe mi göndermek gerekiyor bir de örnek dilekçeyi bulamadım yardımcı olur musunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıkıntı yaşamadığınız sürece cidden gayet güzel kullanıyorsunuz şu millenicomu. Fakat eğer bir problem yaşarsanız işte o zaman s"çtınız. Arıyorsunuz karşısınıza 1 insan evladı çıkmıyor. Forumdan ulaşıyorsunuz standart aynı cevaplar. Whatsapptan ulaşıyorsunuz standart aynı geçiştirmelik cevaplar. Ben kendi yaşadığım sıkıntıyı size özet geçeyim.


    Uzunca bi süre 100 mbps'lik pakette 70-80 civarında rahatça kullandım. Daha sonrasonda ne kadar süredir bilmiyorum hattım 50-55 mbps civarına düştü. Günde 10 defa internetim kopmaya başladı. Bazen internet gidiyor ama modem ışığı bile sönmüyor. Abartısız söylüyorum belki 10 defa arıza kaydı oluşturmuşumdur. Sonuç ? yok. Hattımda bir problem gözükmüyormuş. Sorun modemdedir dedim modem ödünç aldım denedim. Aynı. Fakat hattımda bir sıkıntı yokmuş ben biyerimdem uyduruyorum internetimin koptuğunu. Sonunda geçen hafta çarşamba günü otomatik mesajlardan cevap veren insanlar dışında normal konuşabilen birisi aradı. Onun da dediği şey bu arada "memnuniyet durumu üzerine" aramış Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)  Ben yine arızam dolayısı ile aranmadım yani. Fakat yarım saate yakın kendisine derdimi anlattım. Bölgenizdeki yoğunluğa göre internet hızınız düşmüş olabilir dedi tamam dedim. Fakat 50 mbps'e kadar kullanabileceğim söylendi. Dediği bir farklı şey ise "50 mbps'lik tarifeye geçerseniz faturanızda bir fiyat değişikliği olmayabilir" WHAT THE FU diyesim geldi ama ayıp olur diye diyemedim. Arayan kişi bunu savundu bana. Yani ben 100mbps'lik paketten 50'ye geçer isem yine aynı ücreti ödeyecekmişim. Böyle bir saçmalık var ise anında aboneliğimi değiştireceğimi söyledim. Keşke bunu söylemeseydim. Çünkü geçen hafta çarşamba gününden beridir arayan soran yok. ve benim internetim hala kopuyor. Şimdi diyeceksiniz ki kardeşim neden değiştirmiyosun başka yere geçmiyosun. Ben bu işlerden nefret ediyorum arkadaşlar. O sorunu çözdürmek için sonuna kadar uğraşırım. Ha çözmüyorlarsa da geçerim başka bir yere onlarla uğraşırım. Adamlar resmen GİT ULAN İŞTE DEĞİŞTİR diye zorluyorlar. Şimdi whatsapp'ta biraz uğraştıktan sonra karşıma sonunda birisi çıktı. Yine bana hattınızda bir problem gözükmüyor dedi Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps) Ama tarife değişikliği için talebim gözüküyormuş. Arıza marıza kaydı yok yani. Oluşturulan arıza kayıtlarının hepsi resmen uzay boşluğuna gidiyor. 8. defa aciliyetimi belirtmiş kendisi. Şimdiki korkum ise 50 mbps'lik tarifeye başka bi fiyattan geçtim diyelim. Maksimum 50 alma olasılığım sizce kaç ? Bence yok gibi. 30 mbps'i falan verip bi de bununla uğraştıracaklar diye düşünüyorum. Bugün günlerden salı 1 haftadır aranmadım. Bakalım ne zamana arayacaklar. Duruma göre bu mesajı alıntılayıp insanların nelerle uğraştığımı görmesini sağlayacağım.





  • Merhabalar, Turknet kullanıcısı olarak fiyat artışı sonrası 50 mbps ve üzeri hız alabileceğim vdsl destekli şekilde fiyatlarınız nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Funnerman33 F kullanıcısına yanıt

    hocam yerinde olsam biraz daha türknette beklerdim gecen sene bu dönemlerde türknet zam yaptıktan bir müddet sonra falan milenicomda zam yapmıstı gene sizin gibi türknet zam yaptı diye milenicoma gecenler vardı o dönemde hocam bu issler birbirlerini takip ediyorlar biri zam yaptın mı digeride yapıyor tabi genede siz bilirsiniz hocam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordert -- 12 Haziran 2021; 17:16:55 >
  • @millenicom

    Selamun Aleyküm.

    Bu aralar ping ve hız sorunum var. İlgilenebilir misiniz?

    Attığım testte ping yok gözüküyor ama bir önceki testte 330 civarlarındaydı.


    https://milleni.speedtestcustom.com/result/7f56ae50-cc71-11eb-9772-1bec49f72d13

  • Bulaşmayın diyorum başka bir şey demiyorum.

    Mayıs ortasında aboneliğimi sonlandırdım. Modemi istedikleri gibi kargoyla gönderdim, ulaştığını teyit ettim. Güvenmediğim için;

    https://www.sikayetvar.com/millenicom/millenicom-modem-ucreti-sorunu-6

    Haziran başında sms geldi modemi iade etmezseniz ücret yansıtılacak diye, şikayetvar’a kayıt açtım dönüş yaptılar. Beyefendi kaydınızı siler misiniz biz iptal ediyoruz vs dediler tabiki silmedim. 5 temmuzda birisi aradı, beyefendi modem ücreti yansıdı iptal edilecek dedi.

    Bugün fatura gelmiş 251 TL modem ücreti yansımış.

    Bu arada burdaki temsilciye de mesaj atmıştım, modeminiz ulaştı demişlerdi.

    Açık ve net söylüyorum, verin hukuk bürosuna takip başlatsınlar. Kazanıp çatır çatır karşı vekalet ücreti alırım. Hodri meydan. Ödemiyorum modem ücretini, hadi verin hukuk bürosuna.

    Siz garibanı korkutursunuz ancak.


    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aboneliği nasıl sonlandırabilirim telefon açmadan? Yurt dışındayım arayamıyorum.

  • Ulan yine zam yapmışlar haber vermeden 15TL. canları sıkıldıkca zam yapıyorlar.

  • iyiki donanımhaber forumu var vazgeçtim milenicom dan

  • Ben düştüm tuzağa sanırım ama acilen iptal etmek istiyorum başvurumu ama malesef onun içinde kimseye ulaşamıyorum.

  • Arkadaşlar bende kendi evimde 24 aydır sorunsuz kullandığım için annemi de 24 aylık taahhüte aldırmak gibi birhata yaptım. Şöyle ki ben daha önce sorun yaşamadığım için ;sorun olduğunda nasıl çözümsüz ve yalnız bıraktıklarını bilmiyordum. Referans olduğum abonelik geçen hafta cumartesi (02.10) tarihinde kurulum yapıldı ama o tarihten beri tarayıcı sayfası bile açılmıyor . Kuran Superonline yetkilisi Millenicom'u arayın dedi ve gitti. 6 gündür 5 kez aradım , 3 kez arıza kaydı bıraktım . Bütün arıza kayıtları bir şekilde sorun gözükmemektedir şeklinde kapanıyor. Tekrar arayarak tekrar açıyorum, dönen kesinlikle yok. Sözleşmeyi zaten imzalatmayıp göndertmedim bile. Şimdi Linkedin üzerinden Ceo Aybars Karaatmaca olmak üzere büyün yöneticilere sorunu anlatan bir mesaj göndereceğim.bu sıkıntı 2-3 iş gücü içinde çözülürse ne ala , diğer türlü cayma hakkımı kullanacağım. Sonrasında kendi aboneliğimi de taahhüt bittiğinde farklı firmaya taşıyacağım.

    Nasıl çalışıyorlar (çalışmıyorlar ) akıl sır erir gibi değil, sorunla ilgili yardımcı olabilecek kimse yok. Tamamen

    yalnızsınız, tahahütü veriyorsunuz ve ondan sonra kendinizle başbaşa bırakıyorlar. Diyecek hiçbirşey yok, bu kadar kötünün kötüsü olabilmek... Gerçekten tebrik ediyorum. Akıl sağlığımızı korumak gerçekten zor. @millenicom @Millenicom Destek 1

    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)




  • Bugun 8.ci gun hala baglanti yok, superonline fiber ekibi geldi hatta ve modemde sıkıntı yok.. Millenicom u arayin yeni port atasinlar dedi ve gitti. Yine kaldik ortada. Rezillik tam gaz devam tesekkurler @millenicom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 11 Ekim 2021; 20:26:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom ref kodunu paylaşmak isteyen var mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0212 709 09 06 bu numaradan sürekli aranıyorum sizce bu numara Millenicom'un kendi resmi numarasımı yoksa sahte bir numaramı?

  • B03494CD

    Referans koduyla üye olursanız siz de ben de 1 ay ücretsiz kullanacağim.Firmaya gelirsek

    Superonline altyapısında 105 tl ye 100mbit kullanıyorum dün öğle 12 de başvurdum saat 3 te gelip bağladılar gayet hızlı oldu.Türknetten geçiş yaptım artı olarak şunu söyleyebilirim müsteri hizmetleri var ve bağlanabiliyosunuz.Hız olarakta 108 mbit ve 20 mbit upload alıyorum modemi de onlar getirdi.Pakette tahhütsüz ayrıca.Sorusu olan varsa ekstra dm den cevaplayabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.