Şimdi Ara

Millenicom iptal süreci tecrübem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha önce yaşadığım arıza ve Turknet'ten Millenicom'a oradan ver elini Türk Telekom'a geçiş sürecimle ilgili 20 günde yaşadıklarımı paylaşmıştım.
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-ten-millenicom-a-gec-emey-is-tecrubem--144247742

    Bugün cuma, sabah 8.30 gibi Millenicom müşteri hizmetlerini aradım. Karşıda her zaman nazik cevap veren çalışanlar yerine saat 9'da arayacan şimdi iptal ekibi çalışmaz diyen birilerini bulunca bu sürecin de ayrı bir başlığı hak edeceğini anladım

    9'da tekrar arayacağım. Süreçle ilgili adım adım tecrübelerimi paylaşacağım.

    Aradım. Önce mecburen başka bir menüden başka bir müşteri temsilcisine bağlanmak zorunda kaldım. Menüde sadece iptal durumu sorgulama var ama onu seçtiğinizde iptal talebiniz yok deyip çat kapatıyor otomatik sistem. Neyse, iptal departmanına bağlanmak normaldeki gibi değil, birkaç dakika bekledim sanırım. Daha önceki görüşmelerimde çok hızlı birilerine bağlanabilmiştim. Yine görüştüğüm kişiye kendilerine ulaşabileceğim direk bir numara ya da menü var mı diye sordum, yok dedi. Yani iptal departmanına ulaşmak için rastgele birilerine bağlanmaya çalışın, onlar sizi aktarıyorlar.

    Görüştüğüm kişi standart olarak vazgeçirme girişiminde bulunacak oldu ama ben fazla oyalamadım, iptal istediğimi net bir şekilde belirttim. Sonuçta ortada 30 Haziran'da başvuru yapılıp 10 Temmuza kadar aktivasyonu sağlanamamış bir internet var. Görüşmeden sonra bana SMS geldi. Faks numarasını göndermişler(02127097030), kimliğin önlü arkalı fotokopisi ile iptal dilekçesini gönderecekmişim.

    Şu dilekçeyi biraz güncelleyip:https://www.dilekcesepeti.com/wp-content/uploads/2017/12/Millenicom-Abonelik-iptal-ve-itiraz-dilekcesi-ornegi-1.jpg

    Şu yöntemle göndereceğim birazdan:https://forum.donanimhaber.com/turknet-fax-olmadan-en-basit-iptal-etme-yontemi-2020--141114193

    Derken yana yakıla Millenicom teknik departmandan birileri aradı. İnternetimizi kullanıyor musunuz diye sordu. Hayır başka bir sağlayıcıdan aldığım interneti kullanıyorum deyince iptal isteyip istemediğimi sordu İptal istiyorum deyince de tamam o zaman müşteri hizmetlerini arayın arkadaşlarımız yardımcı olsun deyip kapattık telefonu. Kafalar pırıl pırıl

    Paylaştığım dilekçe örneği çok kalabalık geldi gözüme. Genel kurallara uyarak daha sade bir dilekçe yazdım. iPad üzerinde imzaladım direk, Dropbox'ın özelliği sanırım. Çok pratik harbiden, ben Notability ile eklemeyi düşünüyordum imzayı gerek kalmadı. Yine ID fotom bilgisayarda yüklüydü zaten, onu da önlü arkalı tek sayfaya PDF olarak hazırlayıp iki dökümanı da linkini verdiğim site üzerinden gönderdim. Gönderilince hellofax beni email ile haberdar edecekmiş.

    Daha ben buraya yazarken faksın başarılı bir şekilde gönderildiği bilgisi geldi. Şimdi Millenicom'dan haber bekleme süresi başladı.

    Gerçi benim sürecim daha sonuçlanmadı ama sizlere tavsiyem dilekçeyi yazdıktan sonra tekrar tekrar kontrol edin. Hatta imkan varsa başka birisi de göz atsın. Mesela adresimi yazarken 1 harfi yazmamışım, 3 ya da 4. bakışımda fark ettim. Bu tip ufak hatalar kötü niyetli firmalar tarafından suistimal edilebilir.

    Birkaç saat içerisinde Millenicom'dan SMS geldi, belgeleriniz ulaştı, sizi bilgilendireceğiz diye. Şu son adımı da hızlı şekilde atlatırsak fatura bekleme evresine geçebiliriz artık

    Günlerden cumartesi, biraz önce Millenicom'dan aradılar ama ses veren olmadı. Ben de bir süre bekleyip kapattım telefonu. Sanırım yeni bir telefon sapığım oldu Dayanamadım, Millenicom'u arayıp iptal durumunu sorguladım online işlemlerde. Belgeler ulaştı, en kısa sürede arayacağız diyor. Belki de bu çağrı onun içindi Pazartesiye kadar bekleyip aramazlarsa ben onları arayacağım. Az önce 3 defa daha arandım. İlk ikisinde ses gelmedi. Üçüncüde kesik kesik geldi ses, bu firmalar beni bayağı paranoyak etti acaba bilerek mi yapıyorlar diye düşündüm bir an Problemli de olsa görüşmeyi başardık nihayet. Son bir ikna çabaları oldu. İnternet aktivasyonumu gerçekleştirebileceklerini, istersem başka ihtiyacı olan birine hattımı devredebileceğimi, 10 ay kadar dondurabileceklerini söylediler. İptal istediğimi net bir şekilde söyledim. Nihayet biraz bekletip iptali onayladılar.

    Biraz sonra SMS geldi telefon hizmetimin iptal olduğuna dair. Dilekçede internetimin de aktif edilmeden iptalini talep ettiğimi yazmıştım. Sorun çıkacağını düşünmüyorum.

    Yine nispeten kısa sayılabilecek bir sürede -2 günde- bu macera da bitmiş oldu(umarım).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 11 Temmuz 2020; 13:39:44 >







  • Bugün Millenicom teknik servisten aradılar. İptal ettim deyince ilgili birime haber edeyim sizi ararlar dediler. Yani aslında bitmemiş, bilmiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün tekrar modem kurulumu yapalım diye aradılar

    Başvuruyu iptal ettiğimi söyleyince bilmem kaçıncı kez o zaman ilgili birime bilgi veriyorum dediler. Nasıl olacak bu iş bilemedim gerçekten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende iptal ettireceğim (Oturduğum binada sadece fiber altyapısı var) Ağustos ayında yapacakları 10 TL zam ve 9 TL fiber modem kirası bardağı taşıran son damla oldu benim için ama iptal departmanına ulaşmak çok zor her ne kadar sevmesem de mecbur olarak TT aboneliği başlatmak zorunda kalacağım süreci burada paylaşmışsınız benim için epey yararlı olacak umarım sizin de kısa sürede iptal işleminiz tamamlanır (Bu arada modem kira mı sizin mi?)
  • Süreç yazdığım şekilde. Bugün nihayet başvurunuz iptal edilmiştir diye SMS geldi. Umarım noktalamışızdır. Daha başka bir şey olursa eklerim buraya ama sanırım bitti.
  • bende iptal ettireceğim müşteri hizmetlerini arıyorum sürekli ama hiç bir şekilde müşteri temsilcisine bağlanamıyorum. bende faks ve maili gönderdim direk bakalım ne olacak
  • Arkadaşlar türknete geçiyorum . İptal etmeme gerek var mı adamları arıyorum ulaşamıyorum . Bir de modem iade mi edilecek ? Tahattütsğz paket kullanıyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • türknet olayını bende yeni gördüm türknete geçmek için iptal ettirmene gerek yok türknet aboneliğin taşımasını yapıyor bende faks gönderdim iyi mi bende şimdi turknete geçeyim diyorum faks göndermesem daha iyiymiş de nerden bileyim türknetin telekom ile anlaştığını
  • iptal sürecindeki son fatura bedelini nasıl hesaplıyorlar?

    Örneğin ben ayın 15'ine kadar tüm iptal işlemlerini yapıp iptal ettirirsem

    15 günlük bir fatura çıkıyor değil mi?
  • Edevlet sayfamızdan Millenicom abonelik fesih ekranından vereceğimiz talimat dışında başka bir işleme gerek yok sanırım


    edevlet üzerinden daha kesin sonuç alamıyormuyuz

  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt

    Edevlet sayfamızdan Millenicom abonelik fesih ekranından vereceğimiz talimat dışında başka bir işleme gerek yok sanırım


    edevlet üzerinden daha kesin sonuç alamıyormuyuz

  • Edevlet sayfamızdan Millenicom abonelik fesih ekranından vereceğimiz talimat dışında başka bir işleme gerek yok sanırım


    edevlet üzerinden daha kesin sonuç alamıyormuyuz

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.