Şimdi Ara

Millenicom BTK'dan uyarı almış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün BTK sitesinde birkaç işlem için girdiğimde duyurularda Millenicom için şöyle bir başlık gördüm. BTK böyle şeyler yapıyor mu Şaşırdım.. Keşke Türk Telekom içinde böyle kararlar alabilseler..

    BTK Millenicom Duyurusu



    _____________________________




  • https://forum.donanimhaber.com/internet-baglantisini-16-gundur-saglayamadik--143003631

    böyle bir sorun yaşıyorum . Türkneti de btk ya şikayet etmeliyim ? ya da bu durumu nereye şikayet edebilirim ?
    _____________________________
  • BTK'ya edin düşününce yetkili merci o. İsterseniz CİMER'ede yazın ama ilgili birim biz değiliz falan diyebilirler.. Bende BTK şikayetleri işe yaramıyor diye düşünüyorum. Şunu görmeme rağmen yine de BTK şikayetinin işe yaradığını düşünmüyorum. BTK'ya yazdığınız şikayeti firmaya iletiyor firma size ne cevap verirse o geliyor..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miga

    BTK'ya edin düşününce yetkili merci o. İsterseniz CİMER'ede yazın ama ilgili birim biz değiliz falan diyebilirler.. Bende BTK şikayetleri işe yaramıyor diye düşünüyorum. Şunu görmeme rağmen yine de BTK şikayetinin işe yaradığını düşünmüyorum. BTK'ya yazdığınız şikayeti firmaya iletiyor firma size ne cevap verirse o geliyor..
    yazdım orada da.
    _____________________________
  • https://forum.donanimhaber.com/millenicom-fiber-interner-baglanti-surecim-ve-yasadigim-sikintilar--142898810

    Ben hem BTK hem Cimer hemde Şikayervar üzerinden şikayet dilekçelerimi yazdım, konumda ayrıntılı paylaştım, umarım bana yaptıkları yaşattıkları cezasız kalmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasko92 -- 21 Nisan 2020; 8:48:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    Birde fatura gelecek hocam çektiğin rezilliğin faturasını da ödeyeceksiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Broon kullanıcısına yanıt
    İnanın 5 kuruş ödemem avukat tutarım gene ödemem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    Avukat tutmak pek çözüm olmuyor sözleşmeyi imzaladıysanız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Miga kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir sözleşmeye imzam yok, sadece kurulum yapıldı ve o kurulumun yapıldığına dair bir kağıda imza attım, onuda okudum sözleşmw değildi. Taahhüt olmadığı için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    Sözleşme imzalayıp milleniye göndermediniz mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Miga kullanıcısına yanıt
    Yoo, sadece türk telekom dan ekip geldi 20 gün önce kurulumu yaptı, kurulum yaptığına dair imza aldı benden, konudaki gibi gün içerisinde internetiniz gelir dediler gittiler. Sözleşme vb yoktu. Abonelik mesajımda gelmedi internette gelmedi. Hiçbişey yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sözleşme olmadan başvuru almaları garip ilkkez duydum böyle birşeyi evraklarınız onlara ulaşmadan işlem yapmıyorlar benim bildiğim
    _____________________________
  • Allah topunun belasını verir umarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • müşteri hizmetleri yokki tabi uyarı alacak. şuan kimseye ulaşamıyorsun. Dslam kilidide vurmuşlar, hızı 88 e indirmişler. açmıyorlar. ttneti aradım millenicom yapacxak diyorlar.ikisi arasında boş telefon trafiğine takıldık. çözüm sıfır. burdanda dm atmayın çözmüyorlar, btk ya yazıyorum şimdi.
    _____________________________
    ..:: 2004'den beri DH üyesi ::..
  • BurakLEE kullanıcısına yanıt
    Kilit işini türk telekom yapıyor. Ancak sizin talebiniz bürokraside yer almıyor. Çünkü siz milleni müşterisisiniz. Millenide türk telekom müşterisi. Haliyle türk telekom diyor ki milleniye söyle o bana talep oluştursun.

    "Bu benim kişisel görüşüm"
    _____________________________
  • İyi olmuş. 2 Hafta boyunca bana FTTH altyapımda 8mbps'in üstüne hız veremediler. Aradığımda 15 dakkadan aşağıya ulaşamıyordum. Hadi bunlar geçti şimdi de akşam saat 9 ila 11 arası yayınlarıma deli gibi drop giriyor ve izleyicilerim sürekli drop diye spam atıyorlar buda beni mahçup duruma düşürüyor. Sırf bu sebepten yayın açmıyorum birkaç gündür. Hoş değil. Bu uyarı iyi olmuş umarım dikkat ederler ve umarım bu tarz uyarıları Türk Telekom'da yer.
    _____________________________
    Ryzen 5 5600 @4.4Ghz - Asus Dual Radeon RX6600 8GB - Asus B550M-A 4600Mhz DDR4- XPG 8X2 16GB 3200Mhz Ram - ADATA 512GB SX8100 m2 SSD - WD Blue SN570 500GB m2 SSD - FSP Performance 550W 80+ Bronze - FSP CMT212A Temperli USB 3.0 Mid Tower

    Razer Viper Ultimate Mouse
    Razer Blackshark V2X Kulaklık
    Razer Ornata V3 X Klavye
    Viewsonic VX2458-Mhd 144Hz 1Ms Freesync
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZevkiSefa

    https://forum.donanimhaber.com/internet-baglantisini-16-gundur-saglayamadik--143003631

    böyle bir sorun yaşıyorum . Türkneti de btk ya şikayet etmeliyim ? ya da bu durumu nereye şikayet edebilirim ?
    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakLEE

    müşteri hizmetleri yokki tabi uyarı alacak. şuan kimseye ulaşamıyorsun. Dslam kilidide vurmuşlar, hızı 88 e indirmişler. açmıyorlar. ttneti aradım millenicom yapacxak diyorlar.ikisi arasında boş telefon trafiğine takıldık. çözüm sıfır. burdanda dm atmayın çözmüyorlar, btk ya yazıyorum şimdi.
    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.