Şimdi Ara

Millenicom Akşamları Ping ve Paket Kaybı Sorunu Çözülemiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 4 gün önce tilgin modemin 6 saat boyunca 10 dakikalık aralarla sürekli kopması sonucu arıza kaydı bıraktım ve çarşamba günü saha ekibi gelip modemi zyxel modem ile değiştirdi arayıp bana ulaşan millenicom müşteri hizmetlerine sorunun çözüldüğünü söylemek durumunda kaldım ama bügün akşam saatlerinde internetim neredeyse kullanılmaz hale geldi speed test yaptığımda hız yine 70 mbit civarlarında idi ama ne youtubedan video izleyebiliyordum ne de twitch üzerinden yayın oyunlarda ise pingim frankfurt serverlarında 150 ms altına düşmedi 2 ay önce yeni adresime nakil ettirdiğimden beri internetimi 1 gün dahi düzgün kullanamadım ektede görebilecğiniz gibi evime 3 km uzaklıktaki sunucularda 60 ping alıyorum cat6 kablo ile bağlıyım wifi özelliğini sorun başladığından beri kapalı tutuyorum modemi 3 kez yeniden başlattım 1 kez fabrika ayarlarına sıfırladım lakin çözüm olmadı %4 ile %20 arasında paket kaybı sorunu mevcut hattım fiber ftth gpon nokia ont cihazı ve zyxel vmg3312-b10b modem mevcut arıza kaydı bırakmaktan sıkıldım millenicoma whatsapp ve mobil uygulaması üzerinden ulaştım ama aldığım geri dönüş her zaman "Hat değerleriniz gayet normal herhangi bir sorun yok şu anda." oluyor.Alper beyin konuyla ilgili yardımı dokunacağını düşünüyorum şimdiden kendisine çok teşekkür ederim.[Millenicom Akşamları Ping ve Paket Kaybı Sorunu ÇözülemiyorMillenicom Akşamları Ping ve Paket Kaybı Sorunu ÇözülemiyorMillenicom Akşamları Ping ve Paket Kaybı Sorunu ÇözülemiyorMillenicom Akşamları Ping ve Paket Kaybı Sorunu ÇözülemiyorMillenicom Akşamları Ping ve Paket Kaybı Sorunu Çözülemiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neonex525 -- 8 Şubat 2020; 0:3:50 >







  • neonex525 N kullanıcısına yanıt
    Müşteri numaranızı bu detaylarla beraber bana ve “millenicom” hesabına PM atar mısınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • neonex525 N kullanıcısına yanıt
    Müşteri numaranızı bu detaylarla beraber bana ve “millenicom” hesabına PM atar mısınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yaklaşık bir ay oldu konuyu güncelleme gereği hissettim baştan söylemem gerek sorunum devam ediyor, bu süreçte sorunun çözümü adına yapılan şeyler sadece modem değiştirmek ve binadan modeme kadar gelen fiber optik kablonun değişimiydi ama tahmin ettiğim gibi çözüm olmadı çözüm olmayacağını tahmin etmemin sebebi sadece akşam 7.30 - 1 saatleri arasında sorunun baş gösteriyor olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neonex525

    yaklaşık bir ay oldu konuyu güncelleme gereği hissettim baştan söylemem gerek sorunum devam ediyor, bu süreçte sorunun çözümü adına yapılan şeyler sadece modem değiştirmek ve binadan modeme kadar gelen fiber optik kablonun değişimiydi ama tahmin ettiğim gibi çözüm olmadı çözüm olmayacağını tahmin etmemin sebebi sadece akşam 7.30 - 1 saatleri arasında sorunun baş gösteriyor olması.
    ben türk telekom vdsl den kullanıyorum millenicom 100/4. dediğiniz saatlerde bendede sorun var şuanda kullanılmaz halde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bomi01

    ben türk telekom vdsl den kullanıyorum millenicom 100/4. dediğiniz saatlerde bendede sorun var şuanda kullanılmaz halde

    Alıntıları Göster
    Bende de bugün aynı sorun var 100/4 hız durum bu sorsan sıkıntı yok derler

    Millenicom Akşamları Ping ve Paket Kaybı Sorunu Çözülemiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Reaver -- 3 Mart 2020; 23:1:56 >




  • Dark Reaver kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=dZJCRbsDIW8

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • senin durum daha vahim miş hocam rica etsem mynet ve haber7.com tracert testi yapıp ekleyebilirmisniz
  • düzelmesine ihtimal vermiyorum artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netspeed ne güzel açıklama yapmış yoğun saatlerde hız düşmesi yaşanıyor müşterileri kandırmayalim diye şuan 35 üstü tarife vermiyoruz. Bence pm atın bakalım gibisinden yalandan ilgileniyoruz havasıyla uğraşmayın dürüst davranın bu konuda kasıtlı yapılan birşey az dürüst olsalar keşke netspeed gibi yada prime time mi her ne haltsa bunu paketlerde belirtin şu saatlerde su hıza düşecek diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece hız düşmesi sebebi ile iss değiştirmem ben ama paket kaybı çok büyük bela arkadaşlar yaşamayan bilmez yayınlar donuyor oyunlar donuyor ping yüzunden birsey izleyemediginiz olmaz ama paket kaybı her soruna gebe.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    30/04/2020 tarihi itibariyle 4 gün gibi kısa bir sürede sıfırdan başvurduğum internetim tanımlandı ve kullanıma başladım. Öncelikle teşekkür ederim bu hızlı süreç için emeği geçen herkese ve Alper beye.


    İlk etapta hızda oynamalar olsa da 94 mbps hız bile gördüm ancak;

    İndirme hızım 400 kb/sn ile 1900 kb/sn arasında kaldı. inanılmaz düşük. 11-12mb/sn ile indirmem gerekirken hattımda sorun olduğu, hız testimde gördüğüm hızın bana ulaşmadığını farkettim.

    Müşteri temsilcisi arkadaşa durumu izah ettiğimde güncelleme yaptı ve modemdeki hızımı önce 89999' a sonra 79871' e düşürdü. Sorunumun oradaki hız ile alakalı olmadığını ilettim. Aynı dilden konuşamayacağımızı anlayınca kayıt açın dedim... (Bu arada hat max. rate 114.000 kbps)


    Şimdi hız testi yapıyorum 6 mbps - 9mbps - 13 mpbs - 27 mbsp - 44 mbps gibi sürekli değişken sonuçlar çıkıyor. Ping 90-130 bazen ise 7 oluyor.


    Henüz yeni tanıştık ve başka bir ISS yüzünden gerçekten çok yorgunum ve sinirlerim de yıpranmış durumda.

    100 mbps olarak anlaştığım ve hattımında kaldırdığı hızı, kayıpsız bir şekilde hissederek ve yaşayarak kullanmam için yardımınıza ihtiyacım var.


    Yeni bir başlangıç yaptık ve umarım güzel bir birliktelik olarak devam eder.

    Acil çözüme kavuşturursanız sevinirim.

    Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mirket34 -- 1 Mayıs 2020; 23:35:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirket34

    Merhaba,

    30/04/2020 tarihi itibariyle 4 gün gibi kısa bir sürede sıfırdan başvurduğum internetim tanımlandı ve kullanıma başladım. Öncelikle teşekkür ederim bu hızlı süreç için emeği geçen herkese ve Alper beye.


    İlk etapta hızda oynamalar olsa da 94 mbps hız bile gördüm ancak;

    İndirme hızım 400 kb/sn ile 1900 kb/sn arasında kaldı. inanılmaz düşük. 11-12mb/sn ile indirmem gerekirken hattımda sorun olduğu, hız testimde gördüğüm hızın bana ulaşmadığını farkettim.

    Müşteri temsilcisi arkadaşa durumu izah ettiğimde güncelleme yaptı ve modemdeki hızımı önce 89999' a sonra 79871' e düşürdü. Sorunumun oradaki hız ile alakalı olmadığını ilettim. Aynı dilden konuşamayacağımızı anlayınca kayıt açın dedim... (Bu arada hat max. rate 114.000 kbps)


    Şimdi hız testi yapıyorum 6 mbps - 9mbps - 13 mpbs - 27 mbsp - 44 mbps gibi sürekli değişken sonuçlar çıkıyor. Ping 90-130 bazen ise 7 oluyor.


    Henüz yeni tanıştık ve başka bir ISS yüzünden gerçekten çok yorgunum ve sinirlerim de yıpranmış durumda.

    100 mbps olarak anlaştığım ve hattımında kaldırdığı hızı, kayıpsız bir şekilde hissederek ve yaşayarak kullanmam için yardımınıza ihtiyacım var.


    Yeni bir başlangıç yaptık ve umarım güzel bir birliktelik olarak devam eder.

    Acil çözüme kavuşturursanız sevinirim.

    Teşekkür ederim.
    Buyur bak senin internetin acilmadan dort gun evvel actigim konu :))
    https://forum.donanimhaber.com/boyle-latency-olur-mu--143080232




  • https://forum.donanimhaber.com/millenicom-ftth-gpon-altyapida-hiz-1mbit-pingler-300ms-jitter-3000ms-uzak-durun--143212820#143213094

    bir sorun da benden buyrun. millenicom batmıştır uzak durunuz bu firmadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirket34

    Merhaba,

    30/04/2020 tarihi itibariyle 4 gün gibi kısa bir sürede sıfırdan başvurduğum internetim tanımlandı ve kullanıma başladım. Öncelikle teşekkür ederim bu hızlı süreç için emeği geçen herkese ve Alper beye.


    İlk etapta hızda oynamalar olsa da 94 mbps hız bile gördüm ancak;

    İndirme hızım 400 kb/sn ile 1900 kb/sn arasında kaldı. inanılmaz düşük. 11-12mb/sn ile indirmem gerekirken hattımda sorun olduğu, hız testimde gördüğüm hızın bana ulaşmadığını farkettim.

    Müşteri temsilcisi arkadaşa durumu izah ettiğimde güncelleme yaptı ve modemdeki hızımı önce 89999' a sonra 79871' e düşürdü. Sorunumun oradaki hız ile alakalı olmadığını ilettim. Aynı dilden konuşamayacağımızı anlayınca kayıt açın dedim... (Bu arada hat max. rate 114.000 kbps)


    Şimdi hız testi yapıyorum 6 mbps - 9mbps - 13 mpbs - 27 mbsp - 44 mbps gibi sürekli değişken sonuçlar çıkıyor. Ping 90-130 bazen ise 7 oluyor.


    Henüz yeni tanıştık ve başka bir ISS yüzünden gerçekten çok yorgunum ve sinirlerim de yıpranmış durumda.

    100 mbps olarak anlaştığım ve hattımında kaldırdığı hızı, kayıpsız bir şekilde hissederek ve yaşayarak kullanmam için yardımınıza ihtiyacım var.


    Yeni bir başlangıç yaptık ve umarım güzel bir birliktelik olarak devam eder.

    Acil çözüme kavuşturursanız sevinirim.

    Teşekkür ederim.
    :D umarım kısa zamanda çözülür




  • felekman kullanıcısına yanıt
    Sağol neden yazdığını biliyorum ama çözelmese de yapabileceğim birşey yok başka birini denerim.

    Turknette 4 aydır çözemediler sorunları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirket34

    Sağol neden yazdığını biliyorum ama çözelmese de yapabileceğim birşey yok başka birini denerim.

    Turknette 4 aydır çözemediler sorunları
    bir tek Türk net değil hepsinde problem mevcut korona hepsini de olumsuz etkiledi. ama ana sebep bilki Türk Telekomun aciz beceriksiz ilgisiz alakasız bürokratik ve diğer operatörlere ızdırap çektiren umursamaz yapısı. ben sadece bunu söylemek istemiştim. yani bu millenicom oris telekom netspeed veya Türk Net farketmiyor. oris fiberde bile geçenlerde büyük hız düşüşü oldu. fiberde ilk defa gördüm. 100 mbps hız 5-6 ya indi. 1 saat sonra kendine geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felekman

    bir tek Türk net değil hepsinde problem mevcut korona hepsini de olumsuz etkiledi. ama ana sebep bilki Türk Telekomun aciz beceriksiz ilgisiz alakasız bürokratik ve diğer operatörlere ızdırap çektiren umursamaz yapısı. ben sadece bunu söylemek istemiştim. yani bu millenicom oris telekom netspeed veya Türk Net farketmiyor. oris fiberde bile geçenlerde büyük hız düşüşü oldu. fiberde ilk defa gördüm. 100 mbps hız 5-6 ya indi. 1 saat sonra kendine geldi

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım ben coronadan önce sorun yaşadım çözemediler. Lanet olmasın bari 8 e sabitleyin dedim, 12 mbit internetimi 8e sabitledir.

    Daha sonra 7-6 derken en son 4 mbps' ye kadar düştüm. Turknet' e ne kayıt açarsam açayım sorunum çözülmedi. Türk Telekom' a defalarca kayıt açtılar ancak hepsinde bizden kaynaklı hata yoktur diye dönüş geldi.

    Burada benim yapabileceğim hiçbir şey yok. Türk Telekom'u aradığımda bizim müşterimiz değilsiniz diyor, Turknet' i zaten arayamıyorsunuz 20 gün açık kalan arıza kayudına 3 günde bir siz ne yazarsanız yazın ilgileniyoruz yazıp gidiyorlar. Muhtemelen bir süreleri var kendi içlerinde 3 günde bir gelip arakdaşlar sağolsun ilgileniyoruz diyorlar, ne yaptınız benimle paylaşın dediğimde yine ölü rolü yapıyorlar. Kendi sorunumu kendim hallettirdim bir şekilde Turknet o kadar ilgisizdi ki sorunumun hallolduğunu bile 2 gün sonra farketti.

    YAPA dedikleri zıkkıma mahkum ettiler, yeni tip7 kabin kuruldu dedim beni oraya aktarın siz bana 7 mbps verirken oradan ben en az 70-80 alacağım dedim ki 100 alıyorum şuan.

    Yine her zamanki gibi sanki ben suçluymuşumda cezamı çekmem gerekiyormuş modunda yapadan vaeye geçişimiz yoktur deyip durdular. Tabii bu cevabı da tam 5 gün sonra açtığım kayıda dönerek yaptılar.

    Arızaların çoğunun çözüm noktası Türk Telekom olabilir, Türk Telekom bu firmaları adam yerine koymuyor da olabilir. Bu benim suçum değil. Senin Turknet dediğin firma Türk Telekom' a belki ayda 15-16 milyon ₺ para ödüyor. Ona göre anlaşmanı yaparsın gerektiğinde kabine müdahale hakkı istersin onlarla birlikte kabine bakarsın.

    Turknet sadece akan çeşmedeki suyu daha ucuza alıp sana daha ucuza satan bir firma haline geldi. O su ağzınıza ulaşmıyorsa o suya eğim verebilecek bir yetkileri, etkileri ve kapasiteleri maalesef yok. O sebeple Turknet Destek sayfasında yüzlerce kişi ayalrdır çözülmeyen sorunları için yazıyor ve hergün 5-6 kişi iptal yoluna gidiyor. Bu forumda bile durum buysa başkaa sosyal gruplarda ve hiç bu forumlar, gruplarla işi olmayanlarda durum nedir düşünmeni tavsiye ederim.

    Şimdi sen diyorsun ki Turknet sana hizmet vermiyor, Turknet sorununla ilgilenmiyor, Turknet açtığın kayıtları bile 5 gün sonra okuyor, ama 76 liraya internet satıyor o yüzden Türk Telekom' un Allah belasını vermesin...

    Eee arkadaşım bu 76 liranın nereden baksan 20-30 lirası da Turknet' e kalıyor onlara neden laf yok?


    Ben 4 sene Turknet kullandım, ilk senelerde hizmet on numara, çağrı merkezi tıkır tıkır iş çözüyor, Türk Telekomcular eve kadar Turknet' e hizmet veriyor... Ne Zaman ki Turknet maliyet dedi, çağrı merkezini kapattı, desteği taşerona verdi ve yok gibi birşey işte o zaman iş patladı. Üstelik en ucuz firmayken şimdi ucuzluk konusunda da 2.-3. sıralara geriledi. Eee şimdi hem daha fazla al hem hizmet verme, üstüne çıldırt, piskolojimizi boz sonra da Kahrolsun Türk Telekom...

    Bence Turknet' i savunmaktan vazgeç. Turknetten nemalananlardansan, bedava modemci, özel müşteri desteği ayağına Turknet aşağı Turknet yukarı koşturanlardansan sana zaten birşey demeye bile gerek yok.

    Ama hakkı hukuku savunuyorsan, Türk Telekom' u birlikte gömelim ama Turknet'i de es geçmeyelim.

    Turknet böyle giderse fiyatlarını arttırmak zorunda kalacak çünkü çok müşteri kaçtı az para artık onları tatmin etmez. Çağrı merkezini de açmak zorunda kalacak bak gör çünkü OİM iş yapmıyor, tam tersi müşteri kaçırıyor. OİM' e resmen sabahları amele durağına gidip ' sen gel, sen gel' diye gündelik çalışan, interneti facebooka girmek zanneden abileri oturtmuşlar gibi. Şuradan kopyala yapıyorsun, şuradan yapıştır yapıyorsun akşama kadar yap 100 lira al diyorlar sanırım...


    Turknet Pişmanlıktır. keşke 3 sene önceki aykırı, gerçekten hizmet odaklı Turknet olsaydı. Onlar yatırım yapalım dediler, güzel birşey ama o yaptıklarını da önüne gelen bütün müşterilerine kullanacaksın diye dayattılar. Yapadan bahsediyorum. Sonuç ortada. Yapadan memnun 20 kişi varsa lanet okuyan 200 kişi var. İnsanlar Turknet alt yapısıysa geçmeyelim diyorlar. Halbu ki kısa mesafede ne kadar verimli ve sınırların olmadığı bir hizmet. Ama sen benim gibi 2.5 km ötedeki adamı alıp yapaya bağlayıp, efenim alt yapınız bunu kaldırıyor dersen benimde sinir uçlarımı kaldırırsın.

    Neyse yeterince açıklayıcı olmuştur umarım.




  • Guest-04E941636 G kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potasyumhidroksit -- 15 Ağustos 2021; 17:29:38 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.