Şimdi Ara

Millenicom 3 aylık deneyimlerim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi akşamlar. Millenicom sağlayıcısını 3 ay aktif olarak kullandım ve deneyimlerimi merak eden arkadaşlar için paylaşıyorum. Haziran ayından itibaren Türknet’ten millenicom’a geçiş yaptım. 100 Megabit tarifesini seçtim, birkaç gün içinde hizmetim hazır hale geldi ve kullanmaya başladım. İlk ay her şey çok güzeldi, 70-80 megabitler görülebiliyor; Türknet kadar olmasada oyunlarda ping değerleri genelde tatmin ediyordu. (Wot 59, LoL 19 ping)

    İkinci aydan itibarense internetimde anlık kopmalar oluşmaya başladı fakat altyapı çalışmasıdır diyerek göz ardı ettim. Fakat işin ilginç yani internet hızım birden 12-13 megabitlere düşmeye başladı, işin aslını öğrenmek için binbir zorlukla müşteri hizmetlerine bağlandım, sorunumu ilettim. Gayet kibar bir şekilde dinlediler ve en kısa zamanda çözülecek dediler. ( Aynı gün içerisinde mobil uygulamaya altyapı çalışması var diye bildirim düştü)

    Velhasıl kelam, internetim 15 gün, 20 gün oldu hala düzelmedi. Müşteri hizmetlerine bağlanıyorum bana aptal muamelesi yapıp altyapımdan modeminden kaynaklı sorun olduğunu söylediler. Nasıl yani türknet çok daha fazla hız veriyordu dediğimde sunuculardan kaynaklıdır, düzelecek dediler. En son 3. ayın sonunda interneti değiştirmeye karar verdim. Farklı bir sağlayıcıyla anlaştım.

    İşte işin en ilginç tarafı da burada başlıyor. Herkes bilir ki faturaları ödenmesinden itibaren 1 aydır. Yani siz 15. günde ödediyseniz, öteki ayın 15. gününe kadar internet ücretini ödemiş olursunuz. Ama millenicom şöyle yaptı, müşteri hizmetlerine özellikle, “İnternetimi ayın 15. gününe kadar kapatmayın, zaten faturayı ödedim, fatura kesim gününden 3 gün önce kapansın” dememe rağmen, telefonu kapattığım andan itibaren internet hızım 2 megabite düştü. Evet 2 megabit. Sebebini anlayamadım, fakat aklıma şu geldi, millenicom uygulamasından iptal talebimi geri çekmeyi denedim, ve evet! İnternet tekrar 12-13 megabite çıktı. Hemde anında! Yani millenicom beni başka sağlayıcıya geçtiğim için “Cezalandırdı”, hemde ücretini ödediğim bir hizmeti bana sunmamakla!

    Benim millenicom deneyimlerim bu kadardı. Birkaç gün içinde yeni sağlayıcımla mutlu mesut hayatımda devam edeceğim. Millenicomu tavsiye eder miyim? asla etmem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bende 4 aydir kullaniyorum turknet ten ten gectim turknette cok kesilmeler oluyordu suan millenicom kullaniyorum ben memnunum ama burda herkes memnun olacak yada herkes kotu diyecek diye birsey yok tamamen turk telekom alt yapisina gore degisebiliyor kimi yerde alt yapi sorunlu kimi yerde alt yapi cok iyi hic bir firma burda babamizin sirketi degil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Adam sırf millenide işi görülmedi diye 1 kötü mesajla hemen karalamaya geçiyor :D iyiyken iyiydi şimdi kötü oluncamı kötü oldu telekom alt yapısını kullanıyor firma sen sorunu gidip telekoma sorman lazım :)

    Not: sırf mesaj yazmak uğruna gidip üyede olmuşsun :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SupervisorFatih -- 2 Ekim 2022; 6:48:44 >
  • Alt yapın iyiyse zaten firma fark etmiyor aynı kablo aynı sistem sadece müşteri hizmetleri farklı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yaklaşık 2 aydır kullanıyorum

    Ilk başta bağlatana kadar epey uğraştırdılar

    Müşteri hizmetleri iyi hoş fakat tamamen sallamasyon konuşuyorlar arıyorum diyor ki birisi portunuzda sorun var Ertesi gün arıyorum Hayır portunuzda sorun yok diyorlar

    Sözde Ben kurulumsuz paket istemişim O yüzden bağlamak için ekip göndermemişler Halbuki sormadılar bile kafalarına göre iş yapıyorlar
    Bir hafta boyunca ekip göndermediler oyaladılar
    Yine ben Sözde ücretsiz ekip istiyorum diye talep açmışım da öyle bir hizmetleri olmadığı için talebimi kapatmışlar üstüne basa basa söyledim Tamam ücretli ekip de olsa gönderin diye


    Sonra iptal istiyorum deyince fiyatta indirim vs dediler yok iptal edin dedim tamam deyip kapattılar SMS geldi Bir de baktım nakil işleminiz başlatılmıştır diyor🙂

    En son burada forumdaki yetkili arkadaşa başımdan geçen tüm olayları yazdım ve eğer iptal etmezlerse gerekli yerlere şikayet edeceğimi yazdım

    Ertesi gün arayıp ilk başta kendi kafalarına göre başlattıkları nakil işlemini iptal ettiler Sonrasında da yine ben iptal diye diretince bir anda ücretli olan ekip ücretsiz oldu Bir haftadır gelmeyen ekip 2 saatte gelip bağlantıyı yapıp gitti

    Bağlantı yapıldığı günden beri sorunsuz kullanıyorum 50 megabit paket
    Ama eminim ki bir sorun çıksa uğraştıracaklar


    Oturduğum binaya Telekom Bir hafta önce fiber çekti 3 gün önce aktifleşti başvuru yaptım Birkaç güne bağlanacak
    Millenicom Telekom'un altyapısını kullanarak 100'ün üzerinde hız veremediği için kendilerini tercih etmedim
    Hoş verseler bile tercih eder miydim pek sanmıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    forumdaki yetkili arkadaş kim hocam. ayrıca millenicom adı altında forumda konusu var mı bu firmanın. ben de geçiş için yeni başvuru yaptım da.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qonrul kullanıcısına yanıt
    Var hocam

    Dediğim kişi konu sahibi zaten

    https://forum.donanimhaber.com/millenicom-100-mbps-ye-kadar-fiber-fiyatini-dusurdu-99-90-tl--147978728

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    baya bakınmış ama bulamamıştım. konuyu takibe alıyorum. teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qonrul kullanıcısına yanıt
    Rica ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hala hepsi telekom altyapısı yeaaa hepsi aynı yeaaa diyenleri gördükçe şaşırıyorum.

    Alternatif operatörler telekomun evinize kadar gelen bakır kablosunu kiralıyor sadece. Daha sonra trafiği kendi üstlerine alıp işliyorlar. Bu aşamadaki donanım, tecrübe, ekipman, bilgi, işgücü eksikleri varsa kalitesiz internete sebep oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi board728 -- 3 Ekim 2022; 2:54:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen öyle.


    Telekom'un kablolarından ziyade, İSS'nin sunucularında bitiyor asıl olay.


    Millenicom'u 12 yıl önce ADSL2 sağlayıcı olarak kullanıp çok memnun kalmıştık. Ama sonra aynı Telekom altyapısını kullanan Vodafone'u kullanırken çok çile çekmiştik.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.