Şimdi Ara

''Michelin Cross Climate '' Kış Lastiği Gibi Davranan Yaz Lastiği (55. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.918
Cevap
64
Favori
262.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu lastiklerle aracın sağanak yağmur esnasındaki anlık tüketiminde ciddi düşüşler oldu, zaten su geçişlerinde de direnç göstermemesinden belli oluyor.
  • 500km'dir kullanıyorum. Kuruda çekiş, yanal ivme ve frenleme başarılı. Islakta da keza öyle. 120km/s üstü yüksek süratlerde uğultu var. Kış koşullarını henüz bilemiyorum.
  • 2016 uretimli crossclimate bulan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun süre araştırdıktan sonra, Ankara için en doğru lastiğin 4 mevsim olduğu sonucuna ulaştım. Çünkü burada karlı kış en fazla 2 ay sürüyor ve yollarda kesinlikle kar olmuyor. 1-2 gün dursa bile hızlı bir şekilde yollar açılıyor. Bu 1-2 günlük yoğun kar birikimi için tamamen kışlık lastik almaya gerek olmadığını düşünüyorum. Ayrıca havalar değişken olduğu zamanlarda (mesela bu kış), insanlar 18-20 derece sıcaklıkta kışlık lastik kullanmak zorunda kalıyorlar. Bu ise, hem daha çok yakıt demek hem de güvensiz yol tutuş demektir. Toplasan 1 hafta karda buzda rahat edeceğim diye bu kadar zahmete ve paraya gerek yok. Ağır kış koşulu olursa en kötü durumda arabayı çıkarmayacaksın ve kafan rahat olacak. Ama bu lastiği de zaten bunun için üretmişler. Hazırlıksız bir şekilde kış şartlarına maruz kalırsan, kışlık lastikler kadar olmasa da seni yolda tutup istediğin yere götürebilecek lastik üretilmiş..
    Aynı şekilde, kışın ortasında yaz yaşadığımız zamanlarda da, zaten lastikler özünde yazlık olduğu için gayet başarılı oluyor.. Çok araştırdım bu konuları Ve bunların içinden de (özellikle fiyat / performans açısından) en başarılı olan lastiğin Michelin Cross Climate olduğuna karar verdim, gittim aldım.. Eski 40bin km yapılmış Hankook lastiklerden sonra tabi ki farkları hissedebiliyorsunuz. Fren mesafesi kısaldı, yol sesi azaldı, ıslak zeminde ve yokuşlarda çok daha güvenli, ABS daha nadir devreye giriyor, araç pati çekmiyor (2012 Kia Ceed Concept 205/55/16). Ama kimse çok mükemmel en iyisi budur diyemez, demesin de.. Fiyatına göre en iyisi diyebiliriz. Kışlık olarak denemedim henüz, ama fena değil diyor herkes..

    Sonuç şudur kısacası: Kışlık lastikler kadar kış lastiği değil ama hafif kış koşullarında oldukça güvenilir.. Yazlık lastikler kadar da (daha önce kullandığım Michelin Energy Saver a göre) başarılı değil.. Ama ıslak zeminde hem kışlık hem yazlık lastiklerden daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Türkiye'nin batısı için (yani ağır kışın olmadığı yerler) kesinlikle ayrı ayrı lastik almayın ve gidin gönül rahatlığıyla Cross Climate alın. İlk kez gerçek 4 mevsim lastik yapılmış oldu ve gözlemlediğim kadarıyla parasının hakkını da veriyor..




  • 2015 60 R17 96 H 2011 Model Nissan Qasqhai 1.6 benzinli aracım için Primacy 3 ve Latitute Tour Hp lastikleri önerdiler.(Tanesi 425 tl). Ben de almışken Cross Climate alayım diyorum.(462,50 tl) İzmir'de ikamet ediyorum. Yorumlarınızı merak ederim. Görüşmek üzere,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    2015 60 R17 96 H 2011 Model Nissan Qasqhai 1.6 benzinli aracım için Primacy 3 ve Latitute Tour Hp lastikleri önerdiler.(Tanesi 425 tl). Ben de almışken Cross Climate alayım diyorum.(462,50 tl) İzmir'de ikamet ediyorum. Yorumlarınızı merak ederim. Görüşmek üzere,

    izmir için mükemmel seçim. yaz karakteri ağırlıklı bir dört mevsim lastiği zaten.
  • arkadaslar 4 adet michelin cross climate takma balans root .ve ozel ayarlar filan 780 tl ye aldim.iyimi fiyat?195 65 15 v95 modeli.
  • Merhaba 1,5 yıl önce Fiesta 2012 1.4 tdci aracım için aldığım 195-50-R15 conti cpc 5 lastiklerimden sağ arka lastiğim dün gece yanaktan yarıldı zaten diğerleride çatlama yapmıştı.Bu yüzden değiştireceğim 4'ünü birden.Michelin crossclimate almak istiyorum ama 195-50-R15 ebat yok 195-55-R15 ebat var.Ancak ebat değişimi hesaplamada değişim % 3,27 çıkıyor.Aracımın kapı eşiğinde ve kullanım kılavuzunda 195-60-R15 ebat kullanılabilir yazıyor ,bende 195-55-r15 taktırmayı düşünüyorum açıkçası tereddütte kaldım.Bu durumun bir sakıncası var mıdır, çok büyük sorun yaşar mıyım?Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uluğbey01

    Merhaba 1,5 yıl önce Fiesta 2012 1.4 tdci aracım için aldığım 195-50-R15 conti cpc 5 lastiklerimden sağ arka lastiğim dün gece yanaktan yarıldı zaten diğerleride çatlama yapmıştı.Bu yüzden değiştireceğim 4'ünü birden.Michelin crossclimate almak istiyorum ama 195-50-R15 ebat yok 195-55-R15 ebat var.Ancak ebat değişimi hesaplamada değişim % 3,27 çıkıyor.Aracımın kapı eşiğinde ve kullanım kılavuzunda 195-60-R15 ebat kullanılabilir yazıyor ,bende 195-55-r15 taktırmayı düşünüyorum açıkçası tereddütte kaldım.Bu durumun bir sakıncası var mıdır, çok büyük sorun yaşar mıyım?Şimdiden teşekkürler.

    Hiç bir sıkıntı olmaz.

    Çok limitlerde kullanırsanız çok hafif bir yol tutuştan ödün verirsiniz.

    Lastiklerden de çok memnun kalacağınızın garantisini veriyorum. Tecrübeyle sabit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hassey kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgi için.Çok agresif kullanmıyorum zaten aracımı.
  • Aracımın orjinal ölçüleri olan 195 55 16 yerine(bu ölçü saçma bir şekilde aşırı pahalı) 205 55 16 boyutlarında 4 adet crossclimate aldım. Bir sorun yok memnunum.
  • Nulla Poena Sine Lege kullanıcısına yanıt
    Araştırdim muhtemel sonuçlar :Yakıtın artması,hız göstergesi sapması ,yol tutuşun azalması v.s olabilir diyorlar.Ama benim için esas önemli olan yol tutuşu.Ama sizde sıkıntı yoksa o zaman alınabilir.Benim ölçülerdeki sapma zaten %3 bu kadar fazla farketmez diye düşünmüştüm. Cevap için tesekkurler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kar logosunu lastikde goremedim arkadaşlar.nerde acaba?
  • Arkadaşın lastik ebatı artmış ama yani yola temas eden kısmı artmış... Çap artmamış yani sadece yakıt tüketimi artar olumsuzluk olarak. Yol tutuşu artar temas yüzeyi arttığı için. Diğer değerler aynı kalır çap değişmediği için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiqhWoltage -- 18 Mart 2016; 19:10:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HiqhWoltage kullanıcısına yanıt
    195 55 15 crossclimate alacaktım araştırdım 300 tl fiyatı var diye vazgeçtim,çok pahalı geldi bu yüzden hankook ventus prime 2 k 115 aldım tanesi 140 a.İlginize teşekkür ederim.
  • 215/55/17 için almak istiyorum ancak cok pahalı. 520lira tanesi.
  • petlas kış lastiklerinden kurtulup bunları satın aldım.tanesi 200 tl ye geldi.cok memnunum arkadaşlar.önceden lastik bildigin arabanın icindeymiş.simdi sadece motor sesi duyuyorum.alacak arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.bu lastikden şaşmam artık.




  • onder84 O kullanıcısına yanıt
    Bildiğim ve araştırdığım kadarıyla bu tip lastikler yaz değil kışlık lastiğe daha yakın. Kar performanslarında zaten kışlık lastiğe yakın tutunma sağlıyorlar. Ayrıca ilk kez gerçek 4 mevsim lastik yapılmış demişsin. Bu Michelin'in pazarlama başarısı veya başarısızlığı diyelim. Çünkü bu tarz lastikler daha öncede üretiliyordu ama Michelin pazara yeni girdi. Vector 4 seasons Crossclimate ten daha eski ve araştırırsan bazı testlerde michelin den daha iyi bir lastikki bende pederin arabaya vector 4 seasons aldırttım çünkü bende kış kastiğini senin dediğin gibi doğudaki bazı yerler hariç gereksiz buluyorum (Kendim kayağa gittiğim için kışlık kullanıyorum). Diğer firmaların bunu Michelin den önce pazarlamamış olması tamamen herkese 2 tip lastik satmak ve bu ek olarak her sene 2 değişimle ek gelir elde etmek . Geçen hafta kendi aracıma yazlıkları taktırmaya gittiğimde Vector 4 seasons için fiyat sordum. Adam 205/55/16 için yazlık lastik 250 tl vector 4 seasons 400 tl dedi.Pedere 225/45/17 vector 4 seasons'ı 380 tl ye almıştık, 4 ay önce. Yani millet yavaş yavaş uyanınca bu lastiklerin diğerleriyle fiyat farkı açılabilir. Bu lastiklere talep artarsa diğer lastik üreticileri Michelin'e çok küfür edecek milleti uyandırdığı için. Ama bu bizim gibi iklimler için geçerli. Soğuk iklimlerde kesinlikle kışlık şart. Hatta 2 hafta önce gittiğim iskandinav ülkesinde kışın 4 ay çivili lastik kullanmak zorunluydu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kablocu_16

    Bildiğim ve araştırdığım kadarıyla bu tip lastikler yaz değil kışlık lastiğe daha yakın. Kar performanslarında zaten kışlık lastiğe yakın tutunma sağlıyorlar. Ayrıca ilk kez gerçek 4 mevsim lastik yapılmış demişsin. Bu Michelin'in pazarlama başarısı veya başarısızlığı diyelim. Çünkü bu tarz lastikler daha öncede üretiliyordu ama Michelin pazara yeni girdi. Vector 4 seasons Crossclimate ten daha eski ve araştırırsan bazı testlerde michelin den daha iyi bir lastikki bende pederin arabaya vector 4 seasons aldırttım çünkü bende kış kastiğini senin dediğin gibi doğudaki bazı yerler hariç gereksiz buluyorum (Kendim kayağa gittiğim için kışlık kullanıyorum). Diğer firmaların bunu Michelin den önce pazarlamamış olması tamamen herkese 2 tip lastik satmak ve bu ek olarak her sene 2 değişimle ek gelir elde etmek . Geçen hafta kendi aracıma yazlıkları taktırmaya gittiğimde Vector 4 seasons için fiyat sordum. Adam 205/55/16 için yazlık lastik 250 tl vector 4 seasons 400 tl dedi.Pedere 225/45/17 vector 4 seasons'ı 380 tl ye almıştık, 4 ay önce. Yani millet yavaş yavaş uyanınca bu lastiklerin diğerleriyle fiyat farkı açılabilir. Bu lastiklere talep artarsa diğer lastik üreticileri Michelin'e çok küfür edecek milleti uyandırdığı için. Ama bu bizim gibi iklimler için geçerli. Soğuk iklimlerde kesinlikle kışlık şart. Hatta 2 hafta önce gittiğim iskandinav ülkesinde kışın 4 ay çivili lastik kullanmak zorunluydu

    insanların biran once 4 mevsim lastikleri gecmek zorunda.ve millet yavaş yavas da uyanıyor.yapılacak işlem cok kolay aslında.kışın kar kıyamaette arabayi kullanmıycaksın.yağmurlu havalarda zaten bu lastikler cok iyi performans veriyor.yazında cok sessiz ve kullanıla bilir.eee ?
    40 tl yazlıkları taktırmaya ver.
    40 tl kışlıkları taktırmaya ver.
    aracının jantina zarar versinler
    her taktırma cıkartmada arac her seferinde hırpalansın zarar gorsun.benim aracim 2 yıllık .1 yıl once kışlık aldım.1 sezon bile tahammul edemedim.bune ya.işimiz gucumuz yok.lastikciylemi ugrasicaz.lastikciler köşeyi doner valla.sırf lastik degiştirmek icin acılan dukkanlar var.cok da iyi para.5 dk da lastikleri degistiriyorlar.sadece el emegi 40 tl.mal almak yok.fatura yok.zarar yok ziyan yok.bence biran once herkes bi 4 mevsim lastik kapmalı.fiyatlar gidiyor yoksa.




  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.