Şimdi Ara

MERCEDES ELEKTRİK STRATEJİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
    • Yeni strateji, Mercedes-Benz markasının lüks statüsünü artıracak, ürün portföyünün konumlandırmasını artıracak, AMG, Maybach, G ve EQ alt markaları için önemli bir büyüme sağlayacak ve elektrikli sürücü ve otomobil yazılımının geliştirilmesini hızlandıracak.
    • Mercedes-Benz, tüm ürün ve segmentlerde elektrifikasyona olan bağlılığını teyit ediyor , yeni özel elektrik mimarilerini açıklıyor ve birden çok yeni elektrikli ürün lansmanını duyuruyor .
    • 2021'den itibaren piyasaya sürülecek yeni büyük EVA mimarisinde 4 yeni elektrikli araç.
    • AMG, Maybach ve G için yeni elektrikli ürünler geliyor.
    • Kompakt ve orta boy otomobiller için geliştirilmekte olan yeni MMA platformu.
    • Yatırım harcamalarını, Ar-Ge'yi ve sabit maliyetleri mutlak olarak aşağı çekecek ve endüstriyel ayak izini iyileştirecek genişletilmiş maliyet azaltma planları açıklandı .
    • Finansal hedefler keskinleşti: daha yüksek karlılık ve güçlü nakit dönüşüm oranını hedeflemek .



    Daimler AG ve Mercedes-Benz AG Yönetim Kurulu Başkanı Ola Källenius: “Son yıllarda pek çok şeyi doğru yaptık: tasarım, ürün mühendisliği, marka yenileme, satış büyümesi. Sonuç olarak, Mercedes'i tekrar zirveye taşıdık. Ancak, hacimdeki başarıyı kâr artışına dönüştürme konusunda tam potansiyelimizi henüz yaşayamadık. Bu yüzden yeniden odaklandık ve yeni stratejimizi başlatıyoruz. Dünyanın en çok arzu edilen arabalarını inşa etmeyi planlıyoruz. Ekonomik değeri artırmak ve ürün portföyümüzün karışımını ve konumlandırmasını geliştirmek için lüks bir marka olarak gücümüzden yararlanmakla ilgilidir. Benzersiz alt markalarımızın (AMG, Maybach, G ve EQ) tam potansiyelini ortaya çıkaracağız. Stratejimiz, önemli olan yerlerde kazanmaya odaklanmak için temel olmayan faaliyetlerden kaçınmak için tasarlanmıştır: özel elektrikli araçlar ve tescilli araba yazılımı. Yapısal maliyetler konusunda harekete geçeceğiz, güçlü ve sürdürülebilir karlılığı hedefleyeceğiz ”dedi.


    Lüks bir marka gibi düşünün ve hareket edilecek

    Lüks, her zaman Mercedes-Benz'in ruhunun bir parçası olmuştur. İleride, marka lükse yeniden odaklanarak tüm ürünlerin, müşteri etkileşimlerinin ve dijital teknolojilerin ayrılmaz bir parçası haline gelecek. Mercedes-Benz, elektrikli, yazılım odaklı ve sürdürülebilir olacak lüks bir deneyim olan gerçek bir lüks deneyimi sunmak için ürün portföyünü, marka iletişimini ve satış ağını yeniden şekillendirecek.


    Karlı büyümeye odaklanılacak

    Mercedes-Benz, pazar stratejisini iyileştirmek ve yeniden ayarlamak için harekete geçecek. Bunlar, mevcut ve gelecekteki portföyden iyileştirilmiş katkı marjları sağlamak için hacim, fiyat ve kanal karışımı arasındaki dengeyi optimize etmeye odaklanacaktır. Mercedes-Benz ayrıca yapısal olarak daha yüksek karlılık sağlamak için ürün geliştirme kaynaklarını ve sermayesini pazarın en karlı kısımlarına ve rekabet ettiği segmentlere odaklayacak.


    Alt markaları büyüterek müşteri tabanını genişletilecek

    Interbrand'a göre Mercedes-Benz, dünyanın en değerli lüks otomobil markasıdır. O yol gösterici yıldız olarak kalacak. Ancak Mercedes-Benz'in olağanüstü alt markaları da var: AMG, Maybach, G ve EQ. Yeni strateji onları bir sonraki seviyeye taşıyacak - potansiyellerini ortaya çıkarmak ve önemli ölçüde artan EBIT büyümesi sağlamak için net ve hedeflenmiş planlarla gelişimlerini hızlandıracak.


    AMG, 2021'den itibaren yüksek performanslı elektrifikasyonla bir sonraki seviyeye çıkacak. Formula 1 ile bağları, Mercedes'in yüksek performanslı alt markası kimliğini yansıtacak şekilde gelecek yıl da yoğunlaşacak. Maybach, boyutları ikiye katlayarak ve elektriğe geçerek küresel fırsatları takip edecek. Efsanevi G'ye olan talep mevcut kapasitenin önünde. Efsane büyüyecek ve heyecanlanacak. EQ markası ile Mercedes-Benz, özel elektrik mimarileri üzerine inşa edilmiş ilerici yüksek teknoloji ürünleriyle yeni bir kitleye hitap edecek.


    Müşterileri kucaklayın ve tekrarlanan gelirleri artırın 

    Mercedes-Benz, müşterileriyle yaşam boyu sürecek ilişkileri geliştirmeye kararlıdır. Amaç, müşterilerin bir Mercedes-Benz'e sahip olmayı sevmeleri ve markayla uzun süre, ideal olarak sonsuza dek kalacakları ilişkiden çok memnun olmalarıdır. Artık Mercedes-Benz, hizmetlerden ve parçalardan ve ayrıca Havadan (OTA) güncellemeleri ve abonelik hizmetlerinden daha da güçlü sadakati, daha yüksek tekrarlanan satın alımları ve tekrarlayan gelirlerde hızlı büyümeyi hedefleyecek. Mercedes-Benz filosu 2025 yılına kadar toplamda 20 milyon tam bağlantılı araca ulaşacağından, artan bağlı araç sayısı gelecekte çok önemli gelir fırsatları sağlıyor.


    Elektrikli sürücü ve araba yazılımında lider 

    Mercedes-Benz, iddialı ürün geliştirme hedefleri ve yeni teknolojinin hızlandırılmış tanıtımıyla elektrikli sürücü ve otomobil yazılımında lider olmayı hedefliyor. Mercedes-Benz, »Önce Elektrik« stratejisinin bir parçası olarak, yaklaşmakta olan büyük otomobil Elektrikli Araç Mimarisine (EVA) dayalı dört yeni elektrikli aracı duyurdu. EQS lüks sedan, bu yeni özel mimarinin ilk temsilcisidir ve 700 km'den (WLTP) fazla bir elektrik menzili ile 2021'de pazara ulaşacaktır. Bunu EQE, EQS-SUV ve EQE-SUV takip edecek. Ayrıca AMG, Maybach ve G elektrikli olacak. 2025'ten itibaren, kompakt ve orta büyüklükteki otomobiller için tasarlanan Mercedes-Benz Modüler Mimarisi (MMA) olan ikinci tamamen yeni özel elektrikli platformda elektrikli araç portföyüne birden fazla model eklenecek.

    Mercedes-Benz, ürün geliştirme kaynaklarını ve uzmanlığını daha da fazla elektrikli sürücüye kaydıracak ve elektrikli menzili ve verimliliği hızlandırmak için yeni teknolojilere ve konseptlere yatırım yapacak. Yeni nesil eMotorlar şirket içinde geliştirildi ve gelişmiş invertör ve yüksek voltaj teknolojisine sahip olacak. Şirket, önemli stratejik ortaklar CATL, Farasis ve Sila Nano ile yakın ortaklıkların tamamladığı şirket içi pil Ar-Ge'si ile pil teknolojisinde büyük adımlar atıyor. Yeni malzemeler ve üretim süreçleri menzili artıracak, şarj süresini ve maliyeti azaltacaktır.


    Mercedes-Benz, Vision EQXX teknoloji programı ile bugün elektrikli araç geliştirmede heyecan verici bir sonraki adımı duyurdu. Amaç, olağanüstü verimlilik ve menzile sahip bir elektrikli araç üretmektir. Mercedes-Benz, mühendislik grubunu, İngiltere'deki Mercedes-Benz F1 HPP grubundan uzmanlar tarafından desteklenen, Stuttgart merkezli çapraz fonksiyonlu, çok disiplinli bir ekip ile elektrik menzilinin ve verimliliğin sınırlarını zorlamakla görevlendirdi. eMotorlar artı motor sporlarından ilham alan geliştirme hızı. Vision EQXX bir teknoloji programı olsa da, seri üretim arabalara hızla girecek yeniliklerle sonuçlanması bekleniyor.

    Otomobil yazılımı alanında, Mercedes-Benz kendi tescilli MB.OS işletim sistemini duyurdu. Bu, şirket içinde geliştirilecek ve 2024'te piyasaya sürülmesi planlanıyor. Mercedes-Benz'in tüm araçların etki alanlarının ve ayrıca tüketici arayüzlerinin kontrolünü merkezileştirmesine olanak tanıyacak. Tescilli yazılım geliştirme, daha yüksek hız ve daha sık güncellemeler sağlayacak ve gelecekteki geliştirme maliyetlerini kontrol edecek ölçeklenebilir mimariler etrafında tasarlanacak.


    Daimler AG ve Mercedes-Benz AG Yönetim Kurulu Üyesi Markus Schäfer: "Mercedes-Benz olarak, elektrikli sürüş ve otomobil yazılımında lider olmaktan başka bir şey yapmıyoruz. Daimler Group Research ve Mercedes-Benz Cars COO'sundan sorumlu, akıllı bir elektrikli platform stratejisi ve özel bir yazılım geliştirme yaklaşımı ile bunu yapacağız ”dedi.. Elektrikli ve bağlantılı otomobiller dünyasına gerçek bir lüks deneyimi getirerek bunu Mercedes yöntemiyle yapacağız. Üstün ürünler sunmak için şirket içi teknoloji geliştirme ve stratejik ortaklıklardan yararlanacağız. Ve 2025'ten itibaren, yüksek ortak kullanım ve kontrollü yatırım sayesinde tüm yeni mimariler için güçlü katkı marjları ve batarya sistemlerinin maliyetlerinde süregelen düşüşler hedefliyoruz. Elektrikli portföyümüzü 2030 yılına kadar küresel satışların% 50'sinden fazlasına kadar genişletecek olsak da, yanmalı motor geliştirme yatırımlarımız hızla azalacak ve yanmalı motor varyantlarının sayısı 2030'a kadar% 70 azalacak. "


    Maliyet tabanını düşürün ve endüstriyel ayak izini iyileştirin

    Mercedes-Benz, karlılığını ve nakit üretimini iyileştirecek ve geleceğe hazırlanmak ve elektrikli sürücüye geçişi hızlandırmak için önlemler alacak. 2020 etkinlikleri, şirketin başabaş noktasının çok yüksek olduğunu ve ilerideki dönüşümsel zorluklarla birlikte daha fazla eylemin gerekli olacağını doğruladı. Bu nedenle Mercedes-Benz, 2025 döneminde maliyet tabanını azaltmak ve endüstriyel ayak izini iyileştirmek için önemli yeni adımlar atacak.

    Azalan harcamalar, kapasite ayarlamaları ve daha düşük personel maliyetleri yoluyla, 2019 temel çizgisine kıyasla sabit maliyetler, 2025 yılına kadar mutlak olarak% 20'den fazla azaltılacaktır. Yatırım harcamaları ve Ar-Ge harcamalarının da 2019'a kıyasla 2025'e kadar% 20'den fazla azalması bekleniyor. 2025'e kadar olan dönemde değişken maliyetler 2019 düzeyine kıyasla yıllık net% 1 oranında azalacak. malzeme maliyetleri. Bu hedef, daha yüksek bir xEV karışımının etkilerini hariç tutar.


    Yeni Mercedes-Benz stratejisi ve finansal hedefleri

    Yeniden odaklanmış yaklaşımıyla, yeni Mercedes-Benz stratejisi, daha iyi karma ve fiyatlandırma, geliştirilmiş ürün portföyü ve tekrarlayan gelirlerde büyüme yoluyla ticari performansta bir gelişme sağlamalıdır. Bu gelişmeler, maliyetler ve endüstriyel ayak izi üzerindeki önemli eylemlerle birleştirildiğinde, yapısal olarak daha yüksek bir karlılık düzeyi sağlamalıdır. 2025 yılına kadar Mercedes-Benz AG, olumsuz piyasa koşullarında bile orta ila yüksek tek haneli bir aralıkta bir satış getirisi (RoS) seviyesini hedefliyor. Şirketin amacı, güçlü bir pazar ortamında çift haneli bir marj elde etmektir.

     

    MERCEDES ELEKTRİK STRATEJİSİ


    MERCEDES ELEKTRİK STRATEJİSİ


    MERCEDES ELEKTRİK STRATEJİSİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 10 Mayıs 2022; 10:22:5 >







  • A serisi bile 370 bin liradan başlıyor. Hala "daha" lüks olmanın anlamı ne olabilir ki?

  • senede 5000 tane sattığın arabanın pazarını büyütsen nolur


    mercedes'in lokomotifi c serisidir

  • Mercedes benim gözümde artık tam bir kolpa arabası. Bentley Jaguar Aston falan çok daha lüx ve özel araçlar bana göre artık. Ne kadar garip guraba tip varsa altında bir C kasa mercedes gözünde siyah gözlükler zannediyor ki herkes ona bakıp imreniyor. Ayak arabasına döndü Mercedes.

  • DrMobile kullanıcısına yanıt
    Dünya Türkiye den ibaret değil, zaten türkiye yi sallayan firma yok. Fiat, reno hariç geri kalan markalar dükkanı kapatsa umrunda olmaz, adamları titretmeyi bırak hafif bir rüzgar hissederler belki :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    senede 5000 tane sattığın arabanın pazarını büyütsen nolur


    mercedes'in lokomotifi c serisidir

    para kazanmak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrMobile kullanıcısına yanıt
    Bunun mercedesle ne alakası var ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsun aslında bir birim kurulup bunları takip etmeleri lazım sonuçta adamlar bu işi para için yapmıyor prestij için yapıyorlar alan kişileri de takip etmeleri lazım onay çıkarsa kuruldan araç teslim etmeleri gerekli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    para kazanmak



    Alıntıları Göster

    kasap et derdinde :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: VerumTR

    Doğru söylüyorsun aslında bir birim kurulup bunları takip etmeleri lazım sonuçta adamlar bu işi para için yapmıyor prestij için yapıyorlar alan kişileri de takip etmeleri lazım onay çıkarsa kuruldan araç teslim etmeleri gerekli

    Niye Mercedesin mi var? Firma niye böyle bir şey yapsın.

  • AO A kullanıcısına yanıt
    Dostum sadece ironiydi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MERCEDES ELEKTRİK STRATEJİSİ
    MERCEDES ELEKTRİK STRATEJİSİ
    • Mercedes-Benz Sindelfingen fabrikası (Almanya): 2021'in ilk yarısında Fabrika 56'da elektrikli lüks sedan EQS'nin piyasaya sürülmesi
    • Mercedes-Benz Rastatt fabrikası (Almanya): İlk tamamen elektrikli kompakt SUV EQA'nın üretimi başladı - ayrıca 2021'de Pekin fabrikasında (Çin)
    • Kecskemét'teki (Macaristan) Mercedes-Benz fabrikası: Tamamen elektrikli ikinci kompakt SUV EQB'yi bulma kararı. 2021'de üretim başlangıcı - ayrıca Pekin fabrikasında (Çin)
    • Mercedes-Benz Bremen fabrikası: 2021'de elektrikli EQE iş sedanının üretim lansmanı - kısa süre sonra Pekin fabrikasında (Çin)
    • Mercedes-Benz Tuscaloosa fabrikası (ABD): SUV varyantları EQS ve EQE 2022'de başlıyor
    • Mercedes-Benz akü üretim ağı: Untertürkheim / Hedelfingen'de (Almanya) EQS ve EQE için akü sistemlerinin üretimine çok yakın. Kamenz (Almanya), Jawor (Polonya) ve Pekin (Çin) fabrikalarında kompakt SUV akü sistemlerinin üretimi. Tuscaloosa pil fabrikası, 2022'den itibaren EQS ve EQE'nin SUV varyantları için pil üretecek


    Mercedes-Benz, elektrikli sürücüler ve araç yazılımında liderliği hedefliyor. Tüm ürün portföyünün tutarlı elektrifikasyonu, stratejik odaklanma olan "Ambition 2039" un temel bir unsurudur ve CO₂ nötrlüğüne giden yolda bir ön koşuldur. 2022'de portföy, sekiz tamamen elektrikli Mercedes-EQ modelini içeriyor. Küresel Mercedes-Benz üretim ağı, şirketin elektrikli ürün atağına hazır ve Mercedes-EQ modellerini mevcut tesislerinde seri üretime entegre ediyor.


    Daimler AG ve Mercedes-Benz AG Yönetim Kurulu Üyesi Markus Schäfer; Daimler Group Research ve COO Mercedes-Benz Cars'tan sorumlu:“'Önce Elektrik' stratejisi ile Mercedes-Benz, tutarlı bir şekilde COity nötr olma yolunda ve dönüşüme büyük yatırım yapıyor. Araç portföyümüz elektrikli ve dolayısıyla araç ve akü fabrikalarımızdan oluşan küresel üretim ağımız haline geliyor. E-mobilite alanında liderlik yapmayı ve özellikle pil teknolojisine odaklanmayı amaçlıyoruz. Araştırma ve geliştirmeden üretime ve ayrıca stratejik işbirliğini de içeren kapsamlı bir yaklaşım sergiliyoruz. "


    Mercedes-Benz'in ilk elektrikli lüks sedanı olan EQS, 2021'in ilk yarısında Sindelfingen sahasındaki (Almanya) Fabrika 56'da başlayacak. Elektrikli kompakt SUV EQA'nın Rastatt fabrikasında (Almanya) üretim lansmanı ve EQB üretimini Kecskemét'teki Macar fabrikasında konumlandırma kararıyla birlikte şirket, ürün portföyünü CO₂ nötr hale getirmek için önemli adımlar atıyor. Rota aynı zamanda küresel güç aktarım mekanizması üretim ağında da “Önce Elektrik” olarak ayarlandı. Yüksek verimli batarya sistemleri de üretilecek ve üretim ağı içerisinde monte edilecek.


    Mercedes-Benz AG, Üretim ve Tedarik Zinciri Yönetim Kurulu Üyesi Jörg Burzer:“Mercedes-Benz üretim ağı küresel, dijital ve esnektir ve yaklaşan elektrik saldırılarına hazır - tabii ki dünya çapındaki yüksek vasıflı ve motive çalışanlarımız sayesinde. Şimdi gerçek bir Mercedes-EQ havai fişek gösterisine başlıyoruz. 2022'ye kadar altı elektrikli ürün lansmanı, dünya çapındaki Mercedes-Benz üretim tesislerimizin gücünü ve yetkinliğini vurguluyor. Üretim ağında toplam altı adet Mercedes-EQ otomobil lokasyonu olacak. Yüksek verimli akü sistemlerinin yerel olarak üretilmesi, Mercedes-Benz stratejisinde merkezi bir rol oynamaktadır - bunun yanı sıra, akünün tüm yaşam döngüsünü geri dönüşüme kadar kapsayan kapsamlı bir sürdürülebilirlik konseptiyle birlikte.


    Mercedes-Benz araç fabrikaları sürekli olarak elektrikli saldırı uyguluyor


    Mayıs 2019'da EQC üretimi(birleşik güç tüketimi: 21,5 kWh / 100 km; karma CO₂ emisyonları: 0 g / km) 1 Bremen'deki (Almanya) Mercedes-Benz fabrikasında devam eden seri üretime entegre edildi. Sadece birkaç ay sonra, Alman-Çin üretim ortak girişimi Beijing Benz Automotive Co. Ltd. (BBAC), Çin'deki yerel pazar için EQC üretimini başlattı. 2020'de EQV premium elektrikli MPV'nin (birleşik güç tüketimi: 26,4 kWh / 100 km; birleşik CO₂ emisyonları: 0 g / km) 1 üretimi kuzey İspanya'nın Vitoria kentinde başladı.


    Kompakt otomobil sınıfı müşterileri, 2021'de EQA ve EQB'de iki tam elektrikli kompakt SUV'u dört gözle bekleyebilirler. EQA, bu kompakt otomobilin ilk tamamen elektrikli türevi olarak 2021 Ocak 2021'de dünya prömiyerini kutlayacak. EQAMercedes-Benz Rastatt fabrikasındaki üretim lansmanı sorunsuz geçti. Halihazırda piyasada bulunan Bremen ve Pekin'den EQC ve Vitoria'dan EQV'de olduğu gibi, Rastatt fabrikasındaki tamamen elektrikli modeller, geleneksel ve hibrit tahrikli kompakt araçlarla aynı üretim hattında çalışıyor. Bu, Rastatt'ta üretilen beş aracın hepsinin elektrikli olduğu anlamına gelir: Tamamen elektrikli EQA'ya ek olarak, A ‑ Sınıfı, A Sınıfı sedan, B Sınıfı ve kompakt SUV GLA, Rastatt'taki Mercedes-Benz fabrikasında da üretilmektedir. klasik yanmalı motorların yanı sıra plug-in hibrit tahrik. Bununla birlikte, Mercedes-Benz Rastatt fabrikası, yollarda CO vehicle nötr araç filosuna ve Mercedes-Benz AG elektrik saldırısına önemli bir katkıda bulunuyor. EQA üretimi de gelecek yıl (2021) Çin pazarı için Pekin'deki BBAC'de yapılacak.


    EQB üretimi 2021'de küresel Mercedes-Benz Otomobil üretim ağındaki iki lokasyonda başlayacak: dünya pazarı için Kecskemét'teki Macar Mercedes-Benz fabrikasında ve yerel pazar için Pekin'deki Alman-Çin ortak girişimi BBAC'de. Çalışan eğitimi ve yenileme çalışmaları dahil tesis hazırlığı halihazırda devam etmektedir. Kompakt SUV EQB, Macaristan'dan tamamen elektrikle çalışan ilk üretim aracı olacak ve CLA ve CLA Shooting Brake'den oluşan plug-in hibrid portföyünü tamamlayacak. A-Serisi, Rastatt'taki Alman Mercedes-Benz fabrikasında üretime ek olarak, Kecskemét'te plug-in hibrit tahrik ile de üretilecek.


    Ayrıca, 2021'in ilk yarısında EQS üretimielektrikli lüks sedan, Sindelfingen'deki (Almanya) Mercedes-Benz fabrikasının 56. fabrikasında başlayacak. EQS, yeni S-Serisi programının bağımsız, tamamen elektrikli üyesidir ve Mercedes-Benz'de lüks ve üst sınıf elektrikli araçlar için yeni elektrikli mimariyi ilk kullanan. Fabrika 56'da S-Serisi ve gelecekte Mercedes-Maybach S-Serisi ve EQS aynı hatta tamamen esnek bir şekilde üretilecek. Fabrika 56, Mercedes-Benz'deki üretimin geleceğini temsil ediyor ve otomobil yapımı için yeni standartlar belirliyor. Fabrika 56'da, önceki S-Serisi montaja kıyasla yaklaşık yüzde 25'lik verimlilik kazancı elde edildi. Bu, tüm değer zincirini optimize ederek ve dijital Mercedes-Benz üretim ekosistemi MO360 ile tam dijitalleşerek mümkün hale geldi. Bununla ilgili daha fazla bilgi için:https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=47014243


    Ayrıca, Mercedes-Benz fabrikası 2021'in ikinci yarısında EQE ticari sedan üretimine başlayacak ve bundan kısa bir süre sonra Pekin fabrikasında bunu takip edecek. EQE böylece iki fabrikanın tamamen elektrikli portföyünü tamamlar. Pekin fabrikası daha sonra yerel pazar için toplam dört Mercedes-EQ modeli üretecek.


    Tuscaloosa'daki (ABD) Mercedes-Benz fabrikası , gelecekte geleneksel ve plug-in hibrit sürücülere sahip SUV'larla aynı hatta üretilecek olan 2022'de EQE SUV ve EQS SUV üretimine hazırlanıyor .


    2022'de üç kıtada yedi lokasyonda toplam sekiz Mercedes-EQ elektrikli araç üretilecek. Bu, şirketin geleceğe yönelik Endüstri 4.0 çözümleri ile esneklik ve teknik ekipman konusunda dünya çapında erken yatırımlar yapması nedeniyle mümkündür. Mercedes-Benz AG fabrikalarında oldukça esnek yapılar sayesinde farklı tahrik tiplerine sahip araçlar paralel olarak üretilebilmektedir. Satışların yarısından fazlasını, yani takılabilir hibritler ve elektrikli araçlar ile 2030'dan itibaren satışların yarısından fazlasını üretme ve tamamen elektrikli payı kademeli olarak artırma stratejik hedefi açısından, yüksek derecede esneklik belirleyici bir avantajdır. Üretimin pazar talebine bağlı olarak kısa sürede ayarlanmasını sağlar.


    smart, üç ek modelle elektrikli Mercedes-Benz Cars portföyünü tamamlıyor. Akıllı EQ fortwo (birleşik güç tüketimi: 16,5 kWh / 100 km, birleşik CO₂ emisyonları: 0 g / km) 1 ve akıllı EQ fortwo Cabrio (birleşik güç tüketimi: 16,8 kWh / 100 km, birleşik CO₂ emisyonları: 0 g / km) 1 adet Hambach, Fransa'da ve smart EQ forfour (birleşik güç tüketimi: 17,3 kWh / 100 km; karma CO₂ emisyonları: 0 g / km) 1 Novo Mesto, Slovenya'da üretilmektedir. Yeni nesil akıllı elektrikli araçlar, Çin'de ortak girişim olan smart Automobile Co., Ltd. tarafından üretilecek. Bu, Mercedes ‑ Benz AG ve Zhejiang Geely Group'un (Geely Holding) ortak girişimidir.


    Plug-in hibrit sürücü, temel bir teknoloji ve tamamen elektrikli ürün portföyüne doğru ara adım olarak önemlidir. 20'den fazla plug-in hibrit model çeşidi halihazırda Mercedes-Benz ürün portföyünün ayrılmaz bir parçasıdır. Portföy, 2025 yılına kadar 25'ten fazla model varyantını içerecek şekilde genişletilecektir. Bu nedenle, bunların üretimi küresel üretim ağında da önemli bir rol oynamaktadır. Plug-in hibrit araçlar, neredeyse tüm otomobil fabrikalarında zaten Mercedes-Benz Cars montaj hatlarından çıkıyor.


    Küresel akü üretim ağı: Mercedes-Benz elektrik saldırısında önemli bir başarı faktörü


    Mercedes-EQ elektrikli araçların aküleri, üç kıtadaki fabrikalara sahip küresel bir akü üretim ağı tarafından tedarik edilmektedir. Yerel pil üretimi, Mercedes-Benz elektrik saldırısı için önemli bir başarı faktörüdür. Kamenz'de (Almanya)


    iki fabrika, 2012'den beri hibritler, plug-in hibritler ve elektrikli araçlar için akü sistemleri üretmektedir. Sahadaki ikinci akü fabrikası 2018'de faaliyete başlamıştır ve 2019'dan beri EQC'nin akü sistemlerini üretmektedir. Başlangıçtan itibaren bir CO₂ olarak tasarlanmıştır. nötr santral ve diğer şeylerin yanı sıra güneş enerjisi, jeotermal enerji ve kombine bir ısı ve enerji santralini birleştirir. EQA için batarya sistemleri de kısa süre önce sahadaki üretim hattından çıktı. Accumotive'de üretimin başlamasından bu yana, Kamenz tesisinde elektrikli, takılabilir hibrit araçlar ve 48 voltluk sistemler için lityum iyon teknolojisine dayalı bir milyondan fazla pil üretildi.


    Mercedes-Benz ve BAIC, Yizhuang Endüstri Parkı'ndaki mevcut lokasyonda ortaklaşa yerel akü üretimi kurdu.Pekin (Çin) . Bu, EQC ile portföyüne tamamen elektrikli Mercedes-EQ modellerini de ekleyen yakındaki araç fabrikasını tedarik ediyor. EQC için akü sistemlerinin üretimi 2019'da burada başladı. EQA, EQB ve EQE'nin üretiminin başlamasıyla, fabrika 2021'den başlayarak toplam dört Mercedes-Benz EQ modeli için akü sistemleri üretecek.


    Bu yıl akü fabrikası içinde Jawor (Polonya) plug-in C, E ve G-sınıfları için hibrid piller üretmeye başlamıştır. Önümüzdeki yıl, lokasyon portföyünü kompakt Mercedes-EQ modelleri, EQA ve EQB için pil sistemlerini içerecek şekilde genişletecek. Kamenz'deki pil fabrikasına çok benzer şekilde, tesis de başından itibaren CO₂ nötr üretim için tasarlandı.


    GelecekteUntertürkheim (Almanya) sahasında iki fabrika pil sistemleri üretecek. 2021'in ilk yarısında Sindelfingen yakınlarındaki üretim hattından çıkacak olan EQS için pil sistemlerinin üretimi için son hazırlıklar şu anda Hedelfingen fabrikasında devam ediyor. EQE için pil sistemi de Hedelfingen'de üretilecek. 2022'den itibaren Mercedes-Benz plug-in hibritler için akü sistemleri üretecek olan Brühl tesisinde şu anda başka bir akü tesisi inşa ediliyor. Binanın çalışmaları şimdiden tamamlandı. Brühl'deki pil fabrikası, önümüzdeki aylarda ilgili ekipmanlarla donatılacak.


    EQS ve EQE SUV modellerinin üretimi 2022'de Tuscaloosa'daki (ABD) Mercedes-Benz fabrikasında başlayacak. Yakın çevrede şu anda bir pil tesisi inşa ediliyor ve her iki model için de yüksek verimli pil sistemleri sağlayacak. Bina üzerindeki çalışmalar zaten tamamlandı. Ultra modern sistemler önümüzdeki aylarda kurulacak.


    Ek olarak, Mercedes-Benz üretim stratejisi şu anda Sindelfingen tesisinde başka bir akü tesisi sağlıyor .


    Mercedes-Benz Cars, yerel ortak Thonburi Otomotiv Montaj Fabrikası (TAAP) ile birlikte Bangkok'ta (Tayland) bir pil üretim tesisi kurdu ve 2019'da faaliyete geçti. Mevcut C, E ve S-Class plug-in hibritler için pil sistemleri sitede üretilmiştir. Burada ayrıca tamamen elektrikli Mercedes-EQ marka araçlar için tahrik aküleri üretmek için hazırlıklar yapılıyor.


    Electric First und Ambition2039: CO₂ nötr mobilite ve üretim


    Mercedes-Benz, “Önce Elektrik” kapsamında, tüm model varyantlarının ve araç türlerinin tutarlı bir şekilde elektrifikasyonunu net bir hedef olarak takip ediyor. Önümüzdeki birkaç yıl için burada belirleyici faktör, araç portföyünün tamamen elektrikli payındaki kademeli artış. Plug-in hibritler ve tamamen elektrikli araçlar olarak adlandırılan xEV'ler, 2030 yılına kadar satışların yarısından fazlasını oluşturacak ve bu trend artıyor. Mercedes-Benz'in elektrikle çalışan araçları artan popülariteye sahip. Şirket, 2020'nin üçüncü çeyreğinde dünya çapında toplam 45.000 elektrikli araç ve plug-in hibrit (xEV) teslim etti.


    "Ambition2039" ile Mercedes-Benz, CO year nötrlüğüne giden yolu bir yıldan uzun bir süre önce tanıttı. Araç üretimi bu konuda çok önemli bir rol oynamaktadır. 2022 gibi erken bir tarihte şirketin Mercedes-Benz otomobil ve kamyonet fabrikaları dünya çapında nötr olarak CO₂ üretecek. Bu, 30'dan fazla otomobil ve kamyonet fabrikasının yanı sıra akü fabrikalarını içerir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haber yapmış olmak için yapmak , bu kadar rekabet olduğu bi ortamda neden gerçek stratejilerini açıklasınlar ki ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stuttgart. Mercedes-EQ, modern bir müşteri neslinin sürdürülebilirlik ve duygusallık taleplerini yenilik talebiyle uyumlu hale getiriyor. Çünkü bugün en çok arzu edilen araçları üretmek, birkaç yıl öncesine göre çok daha fazlasını ifade ediyor. Tek boyutlu bir liderlik iddiası tek başına yeterli değildir. Bunun yerine, gerçek CO2-nötrlüğüne dönüşüm , problem çözme için tamamen yeni bir yaklaşım gerektiren karmaşık bir tur deforudur. Mercedes-Benz AG, ilerici alt markası Mercedes-EQ ile elektrifikasyon ve dijitalleştirme alanındaki liderlik iddiasının altını çiziyor. Mercedes-EQ, ağ oluşturma ve geleceğe yönelik teknoloji programlarının genişletilmiş gelişimi ile yeni bir çağa giden yolda standartları belirliyor.


    • Yenilikçi teknolojiler, akıllı dijital konseptler ve sürdürülebilir, bireysel mobilite çözümleri ile "ilerici lüks" heyecan veriyor.
    • "LeadInElectric" ve "LeadInCarSoftware"
    • , yeni yaklaşımlar ve EQXX teknoloji programı ile desteklenen Mercedes-Benz AG'nin en son otomobil markasının yönelimine işaret ediyor .
    • "Yeşil Şarj", Mercedes-EQ müşterileri tarafından üretilen yenilenebilir enerjiden şarj hacimlerinin Mercedes me Charge aracılığıyla 175.000'den fazla Avrupa şarj noktasında şebekeye beslenmesini sağlamak için yüksek kaliteli menşe sertifikaları kullanır.
    • Küresel Mercedes-Benz'e ait üretim ağı, elektrikli araçların üretimi için esnek bir şekilde hazırlanmıştır ve 2022'de üç kıtada CO2 nötr olarak sekiz Mercedes-EQ elektrikli model üretecektir.
    • "staysafe", Mercedes-EQ için bir vaattir. Yaklaşan EQS elektrikli sedandaki oldukça verimli bir HEPA filtresi, temiz oda seviyesinde bir iç hava kalitesi sağlar.

    Gelecek vaat eden bir çağda yenilikçi bir öncü olarak Mercedes-EQ


    Bazıları için dönüşüm çok basit: A'dan B'ye bireysel nakliyeyi yasaklayın ve otomobilleri terk edin. Bununla birlikte, bireysel hareketlilik, sadece özgürlük değil, aynı zamanda güvenlik anlamına geldiği için büyük önem taşımaya devam ediyor. Görünüm Mercedes-EQ için net: Gezegenimizin sınırlarını anlıyor ve yeniliği sağlıyoruz. Bu nedenle

    Mercedes-Benz AG'nin iklim koruma hedefleri, Bilim Temelli Hedef Girişimi (SBTI) tarafından bilimsel olarak doğrulanmıştır. Bu, şirketin Paris Dünya İklim Anlaşması'nın gerekliliklerine uygun olduğu anlamına gelir. Bu hedeflere ulaşmak için sürdürülebilir ürünler gerekir. Çünkü her tür büyüme, daha önce kaynak tüketimini artırdı. Çözümün bulunacağı yer tam olarak budur: biri diğerinden ayrılmalıdır. Mercedes-EQ, şirkette uzun bir geçmişe sahip olan araçlara güvenir: yenilik ve teknoloji.


    Elektrifikasyon, araç yazılımı ve sürdürülebilir üretimde lider rol


    "Mercedes-EQ ile, sürdürülebilirlik ve ilerleme için net bir sinyal gönderiyoruz. #LeadInElectric, #LeadInCarSoftware ve #SustainabilityOverall gibi yol gösterici temalarımızı oluşturmak için stratejik ortaklar da dahil olmak üzere işlevler arası işbirliğinin başarımızın anahtarı olduğuna ikna olduk. En iyi uzmanlardan oluşan son derece yenilikçi ve çevik bir ekip şu anda EQXX teknoloji programımız üzerinde çalışıyor. Bu süreçte, yarının CO2 nötrlüğü için mümkün olanın sınırlarını eşi görülmemiş bir oranda değiştiriyoruz. Çünkü Mercedes-Benz bu alanda liderlikten daha azını istemiyor. "


    Daimler AG ve Mercedes-Benz AG Yönetim Kurulu Üyesi Markus Schäfer, Daimler Group Research ve Mercedes-Benz Cars COO'su



    Ürün geliştirme ve yenilik için daha fazla kaynak sağlamak, "Önce Elektrik" stratejisinin açık bir işaretidir. Ve EQXX teknoloji programı ile geliştirme departmanı bir adım daha ileri gidiyor. Ortaklarımızla yakın işbirliği içinde, çok işlevli, çok disiplinli bir ekip erişim, verimlilik ve ücretlendirme açısından günümüzün teknoloji sınırlarını aşmak için tam olarak bu zorluğa hitap ediyor. Destek, EQXX programına yedi kez dünya şampiyonu ruhunu ve elektrik motorlarıyla ilgili yetkinliği ve motor sporlarından öğrenilen geliştirme hızlarını getiren İngiliz Mercedes-Benz F1 HPP Group uzmanları tarafından sağlanmaktadır.


    Sürdürülebilir otomobillere giden yol yalnızca elektrikli tahrikler, akü teknolojileri ve araç yazılımı gibi yenilikçi teknolojilerle ilgili değil, aynı zamanda tüm değer zinciri boyunca teknoloji ve sürdürülebilirlik arasındaki denge ile ilgilidir. . Ortaklar ve tedarikçilerle özel önlemlerin tanımından, akıllı malzeme konseptlerinden ve kaynakların kullanımından sürdürülebilir üretime ve yoldaki ürünlerin yaşam döngüsü boyunca eko-güç kökenlerinin doğrulanmasına kadar Mercedes-Benz AG, hedeflerini sürdürülebilirliğe dikti. ve bunu gelecekte sistematik olarak daha da ileriye taşıyacak, özellikle de Mercedes-EQ'nun ürün saldırısı ve tüm marka portföyündeki elektrifikasyon sayesinde. 



    Klasik Mercedes-Benz değerlerinde yenilikçi iyileştirmeler için Elektrikli Araç Mimarisi


    "EQ modellerimiz en yüksek standartları karşılayacak ve birçok disiplinde standartları belirleyecektir. WLTP'ye göre 700 km'den fazla elektrik menzili, en güzel haliyle en akıllı MBUX ve sertifikalı hava filtreleme sistemi ile EQS, Bir ameliyathanenin hava kalitesini sağlayan, elektrikli platformumuzun teknolojik yeniliklerinden yalnızca birkaç örnek gösteriyor. "


    Christoph Starzynski, Elektrikli Araç Mimarisi Başkan Yardımcısı ve Mercedes-Benz'de elektrikli araçlardan sorumlu Mercedes-EQ Başkanı



    Önümüzdeki yıl prömiyerini EQS lüks sedan ile kutlayacak olan yeni Elektrikli Araç Mimarisi (EVA), yalnızca diğer dört elektrikli model için teknik temeli sağlamakla kalmayacak, aynı zamanda Mercedes-EQ'nun tam anlamıyla karşılayan teknik kilometre taşlarını da içerecek. müşterilerimizin ilerici lüks otomobillerle ilgili beklentileri.


    Bir örnek, gelecek EQS elektrikli sedanın isteğe bağlı iç hava filtreleme sistemidir. Bu yüksek verimli süspansiyonlu partikül filtresi (HEPA), kaputun altında bir yanmalı motorun bulunmaması nedeniyle boşalan alan parçalarını kullanır. Neredeyse on litrelik hacmi ve dört A4 sayfadan biraz fazla boyutuyla, iç mekanda en yüksek hava kalitesini sağlar. PM2.5 sınıfı ince tozlar, nitrojen oksitler, sülfür dioksit ve hoş olmayan kokular bile iç ortam havasından filtrelenir. HEPA filtre ile EQS, temizlik ve ameliyathanelerdekine benzer bir hava kalitesi elde eder ve böylece markanın ayırt edici özelliği olarak güvenliğe başka bir boyut katar. Sistemin etkinliği de resmi olarak DIN EN 1822'ye göre belgelendirilmiştir. Bu, otomotiv sektöründe bir ilktir.


    Bunun gibi çözümler, Mercedes-EQ'nun ayırt edici özelliklerini taşır. Teknolojik ilerlemeyle birlikte yeni özgürlükler, birlikte ele alındığında yenilikten daha fazlası olan çözümlere götürür.


    Mercedes-EQ, müşterilere yeni olanaklar dünyasına eşlik ediyor: "Progressive Luxury"


    "Biz, tasarım ve teknolojiye yönelik yeni bir anlayış ve yaklaşıma doğru bu büyük adımı atan dünyadaki ilk otomotiv şirketi ve birkaç lüks markadan biriyiz. Bütünsel bir müşteri deneyimi yaratmak için teknolojiyi tasarımla birleştirdik. Yeni markamız Mercedes-EQ, gelecek için “Progressive Luxury” anlamına geliyor. Progressive Luxury, büyüleyici bir şekilde tamamen yeni bir lüks sunuyor. Tasarımda ve kullanıcı etkileşiminde yeni bir MBUX seviyesi yarattık. "


    Gorden Wagener, Baş Tasarım Sorumlusu Daimler Group



    Elektrikli tahrik teknolojilerinin kullanımı sayesinde yeni olanakların akıllıca kullanılmasıyla güvenlik, sorumluluk, mükemmellik ve hayranlık gibi geleneksel Mercedes-Benz erdemlerinin bu uzantısı, Mercedes-EQ'nun ayrılmaz bir parçasıdır. Bu, geleceğin mobilitesine öncülük ederek ve yeni müşteri gruplarına hitap ederek ortak fayda için yeni standartlar belirleyecektir. . Markanın kapsamlı bütünsel sürdürülebilir gelişmeler için sorumluluk duygusuna duyduğu güvenin yanı sıra, Mercedes-EQ'nun yeni olanakları ve ilerleme için itici güç ve teşvik olan her şeyden önce müşterilerin merakı ve coşkusudur. Yeni bir uyumlu sistemi gerçekleştirmek için teknolojiyi, insanları ve doğayı uyumlu hale getirmek sadece bir vizyondan daha fazlasıdır: Zeka ve duygunun birleşimi, markaya merkezi olarak bağlıdır.


    Tamamen yeni sistemler bu iddianın ifadesidir. En iyi örnek, bir sanat eserinin estetik özlemini yapay zeka sayesinde benzersiz kullanılabilirlikle birleştiren yeni EQS'nin benzersiz kontrol sistemidir. İç mekanın tüm genişliği boyunca, sürücü ve ön yolcu, ilgili durumda tam olarak ne istedikleri ve neye ihtiyaç duydukları gösterilir.


    "İyi yazılmış bir kod bir sanat eseri gibidir. Ve yeni EQS'de bugüne kadarki en iyi yazılım çözümümüzü sunacağız. Altta yatan yapay zeka devrim niteliğindedir ve bunun ötesindeki öğrenme sistemi her kullanımda daha etkileyici. MBUX ile, Tam kablosuz güncelleme özelliği gelecekte de şaşırtmaya devam edeceğinden, bugün sadece iyi konumlanmış değiliz. Bu yaklaşım aynı zamanda, bir programcı olarak şahsen bana çekici gelen inanılmaz bir yaratıcılık alanı da açıyor. "


    Mercedes-Benz AG Yönetim Kurulu Üyesi Sajjad Khan; CTO



    Şarj sırasında daha fazla sürdürülebilirlik: Mercedes-Benz, Mercedes me ile halka açık şarj için yenilenebilir kaynaklardan enerji kullanımını sağlar Şarj


    Mevcut AB enerji karışımıyla, pilli elektrikli bir aracın CO2 ayak izinin yaklaşık yüzde 50'si kullanım aşamasında üretilir, CO2 yayan şarj süreçleri sayesinde. Tamamen pille çalışan Mercedes-EQ modellerinin ve tüm plug-in hibrit model varyantlarının müşterileri için Mercedes me Charge hizmetine entegre yeşil şarj noktaları aracılığıyla yeşil şarjı mümkün kılmak için Mercedes-Benz, Önümüzdeki yıl Avrupa'da Yeşil Şarj.


    "Mercedes-EQ markasının temel amacı, müşterilere rakipsiz bir elektrikli sürüş deneyiminden daha fazlasını sunmaktır. EQS ile müşteri, yalnızca zihni değil, aynı zamanda teknik bilgisiyle kalbi de heyecanlandıran tamamen yeni bir Mercedes dünyasına dalmış durumda. olasılıklar ve sürdürülebilir yenilikler Bu heyecan verici, rakipsiz Mercedes-EQ deneyimi, ürünün kendisinin çok ötesine geçer.Yeşil Şarj ile, CO2 emisyonlarının azaltılmasına aktif olarak katkıda bulunuyor ve böylece Ambition 2039 ile geleceğin CO2-nötr mobilitesine giden yolu açıyoruz. . "


    Britta Seeger, Daimler AG Üyesi ve Mercedes-Benz Otomobil Pazarlama ve Satışından sorumlu Mercedes-Benz AG Yönetim Kurulları Üyesi 


    CO2 nötrlüğüne dönüşüm karmaşık bir çabadır


    Gelecekte yalnızca kobalt ve lityum içeren pil hücrelerini sertifikalı kaynaklardan temin edeceğiz ve hücrelerdeki kobalt içeriğini önemli ölçüde azaltacağız. Son olarak, ilerici ve aynı zamanda sürdürülebilir lüksü temsil eden modeller geliştirmek ve üretmek istiyoruz, çünkü bunlar uzun vadede çevre ve toplum üzerinde olumsuz bir etkiye sahip değil ve aynı zamanda konfor ve güvenlik sağlıyor. ”


    Daimler AG ve Mercedes-Benz AG Yönetim Kurulu Üyesi Markus Schäfer, Daimler Group Research ve Mercedes-Benz Cars COO'su



    Elektrikli araçların yaşam döngüleri boyunca CO2 yoğun yukarı akış değer zincirinin ilk olumsuz etkilerini en aza indirmek için, mevcut tüm CO2 azaltma önlemlerinin kullanılması önemlidir. Burası, Mercedes-Benz'in proses üzerinde ürün geliştirmeye başladığı ve küresel tedarikçi ağıyla uyumlu olarak üretim aşamasında CO2 emisyonlarını zaten azalttığı yerdir. Hedef: küresel Mercedes-Benz tedarik zinciri CO2 nötr hale gelmektir. Ambition 2039 ile uyumlu olarak, iklim nötrlüğü hedefi, sözleşme şartlarımıza dahil edilmiştir ve sözleşme ödülleri için temel bir kriterdir. En geç 2039'dan itibaren, Mercedes-Benz'in fabrika kapılarından yalnızca tüm değer yaratma aşamalarında CO2 nötr olarak üretilen üretim malzemelerine izin verilecek. Aynı zamanda,


    Mercedes-Benz, özellikle CO2 yoğun bileşenlere ve akü hücreleri gibi malzemelere daha fazla odaklanır. Mercedes-Benz, bugüne kadar akü hücreleri için iki stratejik ortakla net bir dizi hedef üzerinde anlaştı: Örneğin, tedarik edilen akü hücreleri, EQS'den başlayarak rüzgar, güneş ve hidroelektrik gibi% 100 yenilenebilir enerji kullanılarak üretilecek. Bu, bir bütün olarak pilin CO2 ayak izini önemli ölçüde azaltır.


    Ek olarak, Mercedes-Benz'in açık bir geliştirme hedefi, gelecekteki akü teknolojilerinin üretim olgunluğunu hızlandırmak ve menzil ve şarj süresini tutarlı bir şekilde daha da optimize etmektir. En son hücre kimyası ve dolayısıyla önemli ölçüde daha yüksek enerji yoğunluğu sayesinde, EQS halihazırda 700 km'yi (WLTP) aşan bir menzilden yararlanmaktadır. Teknoloji yol haritasının bir parçası olarak kritik malzemelerin kullanımı daha da azaltılır.


    Ek olarak, 2021'de EQA ve EQS'de zaten kullanılacak olan gelecek nesil pil hücreleri için kobalt içeriği şimdiden yüzde on'un altına düşürülecek. kobalt gibi malzemeleri tamamen ortadan kaldırmak mümkündür. Geri dönüştürülebilirliğin daha fazla optimizasyonu ve bunun Mercedes-Benz'de uygulanması da bütünsel akü stratejisinin bir parçasıdır.


    2022'den başlayarak dünya çapında kendi Mercedes-Benz binek otomobil fabrikalarında CO2 nötr üretim


    Küresel akü üretim ağı da dahil olmak üzere Mercedes-Benz AG'nin fabrikaları, 2022'den itibaren dünya çapında CO2-nötr bazda üretim yapacak. Bunu yaparken, tedarikçi ağı için rol model haline geliyorlar. Kendi fabrikalarımızdaki prosedürler doğrultusunda, tedarikçilerin öncelikle emisyonları önlemesi ve azaltması gerekmektedir. İklime nötr üretim için yaklaşım alanları çeşitlidir ve tüketimin azaltılmasından yeşil enerji tedarikine kadar çeşitlilik gösterir.


    Mercedes-Benz S-Class ile paralel olarak, EQS Fabrika 56'da üretilecektir. Bu yeni, yüksek teknolojili üretim, sadece maksimum esneklik için değil, aynı zamanda sürdürülebilir, CO2-nötr enerji tedariki için de bir örnek teşkil ediyor ve nihayetinde etkili oluyor. dünyadaki tüm bitkiler için bir plan olarak.


    Ancak sorumluluk Almanya'da bitmiyor. Enerji kullanımını azaltmanın yanı sıra, sürdürülebilir bir Mercedes-Benz elektrik filosu için hammaddelerin sorumlu bir şekilde tedarik edilmesi şarttır. Mercedes-Benz, kobalt, lityum ve diğer pil hammaddelerinin sorumlu bir şekilde madenciliğini sağlamak için IRMA Sorumlu Madencilik Standardını gelecekteki araç projeleri için sözleşmeye dayalı bir bileşen haline getirdi ve gelecekte yalnızca bu gereksinimleri kabul eden tedarikçilerle çalışacak. OECD yönergelerine göre katı sertifikasyon ve denetimler, en karmaşık tedarik zincirlerini bile şeffaf ve izlenebilir hale getirmek için sahtekarlığa dayanıklı bir blok zinciri çözümü kullanan Daimler Tedarikçi Sürdürülebilirlik Standardının bir parçasını oluşturur. Yeni nesil pil hücrelerinde,



    Şarjda daha fazla sürdürülebilirlik: Mercedes-Benz, Mercedes me Charge aracılığıyla halka açık şarj için yenilenebilir kaynaklardan enerji kullanımını sağlar

    • Ambition 2039'daki dönüm noktası: 2021'in başından itibaren Avrupa'daki tüm EQ modelleri için Mercedes me Charge'a entegre Yeşil Şarj
    • Mercedes-Benz, yenilenebilir enerjilerden gelen elektriğin Mercedes me Charge üzerinden akan şarj miktarları için şebekeye besleneceğini garanti ediyor
    • Mercedes me Charge, müşterilerin Avrupa çapında 175.000'den fazla halka açık şarj noktasında şarj etmelerine olanak tanır; Mercedes-Benz, çevreci güç ile sürdürülebilir bir tazminat sağlar

    Yeşil enerji, yani yenilenebilir kaynaklardan elde edilen elektrik, CO2 emisyonlarını önlemek için elektrikli bir arabanın yaşam döngüsünde önemli bir faktördür. Bunun nedeni, elektrikli pilli bir aracın CO2 ayak izinin yaklaşık yüzde 50'sinin kullanım sırasında, yani CO2'den etkilenen şarj süreçleri nedeniyle üretilmesidir. Tamamen pille çalışan Mercedes-EQ modellerinin ve tüm plug-in hibrit model varyantlarının müşterileri için Mercedes me Charge hizmetine entegre yeşil şarj noktaları aracılığıyla yeşil şarjı mümkün kılmak için Mercedes-Benz, Önümüzdeki yıl Avrupa'da Yeşil Şarj.


    Yeşil Şarj - müşteriler için daha fazla şeffaflık


    Sürücü, halka açık bir şarj istasyonunun yenilenemeyen kaynaklardan yeşil güç veya elektrik kaynağı olup olmadığını genellikle bilmez, çünkü bu, farklı şarj istasyonu operatörlerinin sorumluluğundadır. Bu şeffaflık eksikliğini gidermek ve yenilenebilir kaynaklardan elektrik kullanımını teşvik etmek için Mercedes-Benz, şarj sürecini "yeşil" hale getirmek için menşe sertifikalarını kullanan ilk otomotiv üreticisidir . Bu, yenilenebilir kaynaklardan eşdeğer miktarda elektriğin, elektrikli araçların şarj edilmesi için şebekeye beslenmesini sağlar. Bu, şarj edilen enerji miktarlarının, gerçek şarj işleminden sonra yeşil güç ile telafi edildiği anlamına gelir.


    Sonuç olarak Mercedes-Benz, yenilenebilir kaynaklardan enerji kullanımının sağlandığını bilerek müşterilerine ilk kez Avrupa çapında halka açık şarj istasyonlarında şarj etme imkanı sunuyor. Şimdiye kadar bu sadece, otomotiv üreticileri BMW Group, Ford Motor Company, Hyundai Motor Group, Mercedes Benz AG'nin ortak girişimi olan IONITY'ye ait Avrupa'nın ana ulaşım arterleri boyunca güçlü hızlı şarj ağı gibi belirli şarj istasyonlarında sağlanıyordu. ve Volkswagen Grubu, Audi ve Porsche ile. İşlem nispeten basittir: Belirli bir süre boyunca, Mercedes me Charge ile tüm Mercedes EQ araçlarından tam olarak ne kadar elektrik şarj edildiği analiz edilir. Tanımlanmış sayıda yüksek kaliteli yeşil enerji menşe sertifikası (1 MWh, bir sertifika veya menşeye karşılık gelir) harici bir tedarikçi tarafından sağlanır. Bu nedenle bir menşe belgesi, enerjinin kökenini doğrulanabilir şekilde onaylar ve yenilenebilir kaynaklardan elektrik için bir tür doğum belgesi görevi görür. Ek olarak bir çevresel fayda sağlamak için menşe sertifikaları, bir eko-güç etiketi şeklinde tanımlanan ve yenilenebilir enerji sistemlerinin yapımını hızlandırmayı amaçlayan diğer ek niteliklere uygundur.


    Ambition 2039'un ardından bir başka kilometre taşı


    Emisyonsuz mobiliteye giden yol, araç üretiminin de önemli bir rol oynadığı Daimler kurumsal stratejisi Ambition 2039'un temel unsurlarından biridir. Orada kullanılan enerjiye bakıldığında, Mercedes-Benz AG bir başka önemli dönüm noktasına ulaşıyor. Kendi fabrikaları, 2022'den itibaren CO2 nötr olarak üretim yapacak. Bu, 30'dan fazla binek otomobil ve kamyonet fabrikasını kapsıyor ve şirketin karbonsuz yeni bir araç elde etmeyi hedeflediği "Ambition2039" girişiminin uygulanmasında bir başka adım. 2039'dan itibaren filo. İlk adım olarak, Mercedes-Benz araç üretiminde ve tesislere enerji tedarikinde oluşan emisyonlar sistematik olarak azaltılacak veya mümkün olduğunda tamamen önlenecek. Şirket bunu yapmak için üç stratejik sütuna güveniyor: enerji verimliliğinde sürekli artış, yeşil enerjinin kullanılması ve sürdürülebilir bir ısı kaynağının gerçekleştirilmesi. Bununla birlikte, yenilenebilir enerjilerden elde edilen elektrik yalnızca üretimde değil, aynı zamanda bir elektrikli otomobilin fabrika kapılarından geçtikten sonra CO2 emisyonlarını önlemek için yaşam döngüsünde çok önemli bir rol oynar:


    "Hedefimiz, ürünlerimizdeki modern lüksü ve sürdürülebilirliği büyüleyici bir müşteri deneyimi ile uyumlu hale getirmektir. Ürünlerimizin kullanım aşaması bu açıdan çok önemli bir kaldıraçtır. Yeni Yeşil Şarj çözümümüz ile burada önemli bir adım atıyoruz. sadece müşterilerimize değil, aynı zamanda çevreye de faydalıdır. Bunu yaparken, CO2 emisyonlarının azaltılmasına aktif olarak katkıda bulunuyoruz ve böylece Ambition 2039 ile geleceğin CO2-nötr mobilitesine giden yolu açıyoruz ", diyor Britta Seeger, Daimler AG ve Pazarlama ve Satış Sorumlusu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    Dünya Türkiye den ibaret değil, zaten türkiye yi sallayan firma yok. Fiat, reno hariç geri kalan markalar dükkanı kapatsa umrunda olmaz, adamları titretmeyi bırak hafif bir rüzgar hissederler belki :)

    Aynen öyle

    Bazıları tüm dünyanın sabah kalkar kalkmaz "Türkiye'de ne oluyor" diye merak ettiğini ve tüm enerjisini Türkiye üzerine harcadığını zannediyor

    Tüm iş kollarında dünyanın geri kalan ülkeleri nasıl bir pazar ve bu pazarı hiçbir şirket kaybetmek istemezse Türkiye pazarı da kaybetmek istenilmeyecek bir pazardır Olmazsa olmaz veya "Türkiye olmazsa batarız, iflas ederiz" gibi bir durum söz konusu değildir

    Bazılar Türkiye olmadan dünyanın dönmediğini zannediyor

  • Kardeş, Mercedes-Benz Turk ün hangi departmaninda calisiyorsun. Soyle de bi kahveni icmeye geleyim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    CEO yancısıyım gel seni de aldırayım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    CEO yancısıyım gel seni de aldırayım

    Sürdürürüm la seni bu topraklardan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.