Şimdi Ara

MERCEDES E-250 CDI HAKKINDA BİLDİKLERİNİZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
58.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadşlar.Yeni e 250 cdı hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum.

    Bu araç hakkında detaylı ve çok geniş bir bilgi verirseniz sevinirim.
    + ve - yanları nelerdir?


    o parayı hakeder mi ?


    Kendi sınıfındaki araçlarla kıyaslayıp aradaki farkları söylerseniz çok makbule geçer.


    Sizerin düşünceleri çok değerli benim için.



  • Araç hakkında çok bilgim yok ama %84 ÖTV'ye maruz kalması, 250 CGI'yi daha makul kılıyor gözümde.
    İlla dizel olacaksa madem o ÖTV dilimine atlandı, 350 CDI'a zorlanmalı diye düşünüyorum. Bambaşka bir motor olduğuna eminim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Araç hakkında çok bilgim yok ama %84 ÖTV'ye maruz kalması, 250 CGI'yi daha makul kılıyor gözümde.
    İlla dizel olacaksa madem o ÖTV dilimine atlandı, 350 CDI'a zorlanmalı diye düşünüyorum. Bambaşka bir motor olduğuna eminim.
    Bir ara enjektör arızası veriyordu.
    Son durum nedir bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Araç hakkında çok bilgim yok ama %84 ÖTV'ye maruz kalması, 250 CGI'yi daha makul kılıyor gözümde.
    İlla dizel olacaksa madem o ÖTV dilimine atlandı, 350 CDI'a zorlanmalı diye düşünüyorum. Bambaşka bir motor olduğuna eminim.
    e 250 nin ve e 350 nin yıllık vergisi hakkında bilginiz vaar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    e 250 nin ve e 350 nin yıllık vergisi hakkında bilginiz vaar mı ?

    Alıntıları Göster
    Biri 2.690,00 TL
    Ötekisi 5.711,00 TL
    Arabanın kendisi zaten 200 bin liraya yakın, sıkıntı olmasa gerek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Biri 2.690,00 TL
    Ötekisi 5.711,00 TL
    Arabanın kendisi zaten 200 bin liraya yakın, sıkıntı olmasa gerek...

    Alıntıları Göster
    Yok merakımdan sordum



    Peki bu enjektör arızası olayı nedir ?



    Ayrıca araç hakkında hala detaylı bilgi veren çıkmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Araç hakkında çok bilgim yok ama %84 ÖTV'ye maruz kalması, 250 CGI'yi daha makul kılıyor gözümde.
    İlla dizel olacaksa madem o ÖTV dilimine atlandı, 350 CDI'a zorlanmalı diye düşünüyorum. Bambaşka bir motor olduğuna eminim.


    ANILAN ARAÇ UZUN ZAMANDIR PİYASADA. ARIZA VERSE DE MERCEDES ADAMI MAĞDUR ETMEZ. ÇAĞIRIR ONARIRLAR EN KÖTÜ. ONUN DIŞINDA PARANIZ DA VARSA ALIN BİNİN.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GÜRHAN72

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Araç hakkında çok bilgim yok ama %84 ÖTV'ye maruz kalması, 250 CGI'yi daha makul kılıyor gözümde.
    İlla dizel olacaksa madem o ÖTV dilimine atlandı, 350 CDI'a zorlanmalı diye düşünüyorum. Bambaşka bir motor olduğuna eminim.


    ANILAN ARAÇ UZUN ZAMANDIR PİYASADA. ARIZA VERSE DE MERCEDES ADAMI MAĞDUR ETMEZ. ÇAĞIRIR ONARIRLAR EN KÖTÜ. ONUN DIŞINDA PARANIZ DA VARSA ALIN BİNİN.

    Alıntıları Göster
    arada fazla fiyat farkı yok. bence e350cdi almak mantıklı e350cdi 4matic kampanya ile indirimle satılmıştı. aradaki farklar fazla. özellikle e250cdi de 5 ileri otomatik şanzıman böyle bir araç için pek de verimli ve performanslı değil. e350 cdi 7 ileri otomatik ve oldukça gelişmiş bir ünite. aralarında fazla yakıt farkı da yok. performans olarak da e350 daha üstün konuşmaya bile gerek yok. bir de iç mekanda farklılık var. e250 de vites kolu klasik orta konsolda. e350 de direksiyon arkasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Biri 2.690,00 TL
    Ötekisi 5.711,00 TL
    Arabanın kendisi zaten 200 bin liraya yakın, sıkıntı olmasa gerek...


    sanırım yanlış hesapladınız

    e250 cdi dediğiniz gibi 2.690

    e350 cdi 3,750 (3.5lt değil e 350 cdi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    arada fazla fiyat farkı yok. bence e350cdi almak mantıklı e350cdi 4matic kampanya ile indirimle satılmıştı. aradaki farklar fazla. özellikle e250cdi de 5 ileri otomatik şanzıman böyle bir araç için pek de verimli ve performanslı değil. e350 cdi 7 ileri otomatik ve oldukça gelişmiş bir ünite. aralarında fazla yakıt farkı da yok. performans olarak da e350 daha üstün konuşmaya bile gerek yok. bir de iç mekanda farklılık var. e250 de vites kolu klasik orta konsolda. e350 de direksiyon arkasında.

    Alıntıları Göster
    Eğer 100.000 € civarında bir bütçe varsa E350 Cdi 4matic, Elegance donanım ve Airmatic seçeneğiyle birlikte standart 4 silindirli benzinli ve dizel seçeneklerin konfor olarak oldukça ilerisinde bir tercih olur. Hatta E ile S'in ortasında bir konumda kabul edilebilir.

    Yeni Mercedes E serisi dört dörtlük bir araç değil. Özellikle süspanyion ayarlarında problem var, yol sesi çok iyi izole edilmemiş, 4 silindirli dizeller oldukça gürültülü çalışıyor ve iç mekandaki plastik kalitesi rahatsız edici düzeyde (A serisiyle bile ortak kullanılan ve göz önünde olan birçok parça var).
    Mercedes, Bmw'nin özellikle Amerika premium pazarını domine etmesini engellemek için yeni E serisinin fiyatlarını önceki kasaya göre oldukça düşürdü (yaklaşık en az %8-10 civarında). Tabi burada kısıntıya gidilen konular yol kalitemizden dolayı bizi daha çok etkiliyor.

    E250 Cdi'nin artı ve eksileri kısaca:
    +Motor verimli, performansı 6 silindirli dizele çok yakın, yakıt tüketimi makul
    +Araç yeterli genişlikte, iç mekan rahat kullanım sağlıyor
    +Pasif güvenlik bir konsept dahilinde geliştirildiği için araç çok güvenli

    -Geçmişteki Mercedes motorlarının aksine güç/hacim oranı oldukça iyi ancak rafine değil ve dayanıklılığını ispatlamadı
    -Avantgarde donanım bir Mercedes'e göre sert sayılır, Elegance donanımda ise stabilite problemi var
    -2000cc altı olmadığı için otomobile değil vergiye hava parası veriliyor (alırken ve kullanırken)
    -5 ileri otomatik bu araca yakışmıyor (sipariş edilirse 7 ileri alınabiliyor olması lazım)

    Bunların dışında E serisi için söylenecek çok şey var, Mercedes'in kalbi denilebilir ancak önceki kasanın stil ve konfor yönünden artıları alınıp; kalite, dayanıklılık ve dinamizm sorunları çözülse ve daha iyi bir mekanikle sunulsaydı bugün bu klasmanda herşey daha farklı olabilirdi.

    Önceden sıklıkla "Mercedes C serisinden başlar" cümlesi kullanılırdı; artık S serisinde başlayıp bitecek gibi görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irvine

    Eğer 100.000 € civarında bir bütçe varsa E350 Cdi 4matic, Elegance donanım ve Airmatic seçeneğiyle birlikte standart 4 silindirli benzinli ve dizel seçeneklerin konfor olarak oldukça ilerisinde bir tercih olur. Hatta E ile S'in ortasında bir konumda kabul edilebilir.

    Yeni Mercedes E serisi dört dörtlük bir araç değil. Özellikle süspanyion ayarlarında problem var, yol sesi çok iyi izole edilmemiş, 4 silindirli dizeller oldukça gürültülü çalışıyor ve iç mekandaki plastik kalitesi rahatsız edici düzeyde (A serisiyle bile ortak kullanılan ve göz önünde olan birçok parça var).
    Mercedes, Bmw'nin özellikle Amerika premium pazarını domine etmesini engellemek için yeni E serisinin fiyatlarını önceki kasaya göre oldukça düşürdü (yaklaşık en az %8-10 civarında). Tabi burada kısıntıya gidilen konular yol kalitemizden dolayı bizi daha çok etkiliyor.

    E250 Cdi'nin artı ve eksileri kısaca:
    +Motor verimli, performansı 6 silindirli dizele çok yakın, yakıt tüketimi makul
    +Araç yeterli genişlikte, iç mekan rahat kullanım sağlıyor
    +Pasif güvenlik bir konsept dahilinde geliştirildiği için araç çok güvenli

    -Geçmişteki Mercedes motorlarının aksine güç/hacim oranı oldukça iyi ancak rafine değil ve dayanıklılığını ispatlamadı
    -Avantgarde donanım bir Mercedes'e göre sert sayılır, Elegance donanımda ise stabilite problemi var
    -2000cc altı olmadığı için otomobile değil vergiye hava parası veriliyor (alırken ve kullanırken)
    -5 ileri otomatik bu araca yakışmıyor (sipariş edilirse 7 ileri alınabiliyor olması lazım)

    Bunların dışında E serisi için söylenecek çok şey var, Mercedes'in kalbi denilebilir ancak önceki kasanın stil ve konfor yönünden artıları alınıp; kalite, dayanıklılık ve dinamizm sorunları çözülse ve daha iyi bir mekanikle sunulsaydı bugün bu klasmanda herşey daha farklı olabilirdi.

    Önceden sıklıkla "Mercedes C serisinden başlar" cümlesi kullanılırdı; artık S serisinde başlayıp bitecek gibi görünüyor.

    Alıntıları Göster
    2011 e250 cgi amg paket aldık 1 ay önce.fazla kullanma şansım olmadı.motorun çok seri olduğunu söyleyebilirim.bundan önceki 2 farklı e kasaya da sahiptik.bu araba bana onların tadını vermedi açıkçası(iç mekan kalitesi-tasarım olarak).mercedes hayranı olarak dizel beyaz renk 5 kasa daha mantıklı geliyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GÜRHAN72


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Araç hakkında çok bilgim yok ama %84 ÖTV'ye maruz kalması, 250 CGI'yi daha makul kılıyor gözümde.
    İlla dizel olacaksa madem o ÖTV dilimine atlandı, 350 CDI'a zorlanmalı diye düşünüyorum. Bambaşka bir motor olduğuna eminim.


    ANILAN ARAÇ UZUN ZAMANDIR PİYASADA. ARIZA VERSE DE MERCEDES ADAMI MAĞDUR ETMEZ. ÇAĞIRIR ONARIRLAR EN KÖTÜ. ONUN DIŞINDA PARANIZ DA VARSA ALIN BİNİN.



    O açıdan değil, dizel ne olursa olsun benzinli kadar rafine bir motor değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irvine

    Eğer 100.000 € civarında bir bütçe varsa E350 Cdi 4matic, Elegance donanım ve Airmatic seçeneğiyle birlikte standart 4 silindirli benzinli ve dizel seçeneklerin konfor olarak oldukça ilerisinde bir tercih olur. Hatta E ile S'in ortasında bir konumda kabul edilebilir.

    Yeni Mercedes E serisi dört dörtlük bir araç değil. Özellikle süspanyion ayarlarında problem var, yol sesi çok iyi izole edilmemiş, 4 silindirli dizeller oldukça gürültülü çalışıyor ve iç mekandaki plastik kalitesi rahatsız edici düzeyde (A serisiyle bile ortak kullanılan ve göz önünde olan birçok parça var).
    Mercedes, Bmw'nin özellikle Amerika premium pazarını domine etmesini engellemek için yeni E serisinin fiyatlarını önceki kasaya göre oldukça düşürdü (yaklaşık en az %8-10 civarında). Tabi burada kısıntıya gidilen konular yol kalitemizden dolayı bizi daha çok etkiliyor.

    E250 Cdi'nin artı ve eksileri kısaca:
    +Motor verimli, performansı 6 silindirli dizele çok yakın, yakıt tüketimi makul
    +Araç yeterli genişlikte, iç mekan rahat kullanım sağlıyor
    +Pasif güvenlik bir konsept dahilinde geliştirildiği için araç çok güvenli

    -Geçmişteki Mercedes motorlarının aksine güç/hacim oranı oldukça iyi ancak rafine değil ve dayanıklılığını ispatlamadı
    -Avantgarde donanım bir Mercedes'e göre sert sayılır, Elegance donanımda ise stabilite problemi var
    -2000cc altı olmadığı için otomobile değil vergiye hava parası veriliyor (alırken ve kullanırken)
    -5 ileri otomatik bu araca yakışmıyor (sipariş edilirse 7 ileri alınabiliyor olması lazım)

    Bunların dışında E serisi için söylenecek çok şey var, Mercedes'in kalbi denilebilir ancak önceki kasanın stil ve konfor yönünden artıları alınıp; kalite, dayanıklılık ve dinamizm sorunları çözülse ve daha iyi bir mekanikle sunulsaydı bugün bu klasmanda herşey daha farklı olabilirdi.

    Önceden sıklıkla "Mercedes C serisinden başlar" cümlesi kullanılırdı; artık S serisinde başlayıp bitecek gibi görünüyor.

    Alıntıları Göster
    Avangarde donanımlı E200 CGI aracımız var. İç plastiğini saymazsak bence E serisine yakışır bir model. Yalıtım ve konforunda bir eksiklik göremedim şahsen. Ama aracın orta konsolundan hafif hafif sesler geliyor ve bu olay 2000 model W210'da yok. O konuda beni hayal kırıklığına uğrattı W212. Yakıt olarak da 186hp E200 Kompressor ile aynı yakıyorlar. Bluefficiency olayı hikaye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Hususi binek araçlarda dizel bile komedi kaçarken, E sınıfı araçta dizel epic fail olur...CGI motor olanını tavsiye ederim çok güzel bir motor hacmine göre...



    -SLM AŞKIIMMMMMM

    --SLM AAA YENİ ARABA ALMIŞSIN

    - HEEE

    --NİYE SATTIN MERCEDESİ YEPYENİ ARABAYDI, 85 BİN EURO SAYMIŞTAN DAHA GEÇEN YIL

    - HE AŞKİTOM YA, AMA ÇOK YAKIYORDU MERET

    --ÖYLEMİ

    --NİYE 100 KM DE KAÇ LİTRE YAKIYORDUKİ ?? 40-45 ??? BEN ARABADAN ANLAMAM PEK BİLİYORSUN KEMAL...

    -YOK AŞKİTOOMM 7 LİTRE V8 DEĞİLDİ SATTIĞIMIZ ARABA O KADAR YAKSIN 1.8 CGI MOTORDU 204 BEYGİR 12 LİTRE YAKIYORDU 100 KMDE...

    --EEE AZMIŞ KEMAL 85 BİN EUROLUK ARABA O KADAR YAKAMASI NORMAL DEĞİL Mİ??? BU YENİ ARACIN NE KADAR YAKIYOR 3 LİTRE FELAN MI ???

    - YOK HAYATIM BUDA 100 KMDE 11.5 LİTRE YAKIYOR.

    --

    - BU ARAÇ DAHA İYİ YA AŞKIM.

    --KEMAL BUNA KAÇ PRA VERDİN

    - 100 BİN EURO AMA DAHA AZ YAKIYOR. HESABIMIZA GÖRE 1 MİLYON KM SONRA ARADAKİ FARKI AMORTİ EDİYOR, SONRA KARA GEÇİYORUZ.
    NASIL DÜŞÜNMÜŞÜM AMA

    -- KEMAL BU İLİŞKİ BİTMİŞTİR

    -






    çok komik bir hesap yapmışsın.ama neden e 250 cdi alacak adama bukadar takmışsın.matematikten de bihabersin sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi munzur24 -- 15 Ekim 2010; 15:39:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Hususi binek araçlarda dizel bile komedi kaçarken, E sınıfı araçta dizel epic fail olur...CGI motor olanını tavsiye ederim çok güzel bir motor hacmine göre...



    -SLM AŞKIIMMMMMM

    --SLM AAA YENİ ARABA ALMIŞSIN

    - HEEE

    --NİYE SATTIN MERCEDESİ YEPYENİ ARABAYDI, 85 BİN EURO SAYMIŞTAN DAHA GEÇEN YIL

    - HE AŞKİTOM YA, AMA ÇOK YAKIYORDU MERET

    --ÖYLEMİ

    --NİYE 100 KM DE KAÇ LİTRE YAKIYORDUKİ ?? 40-45 ??? BEN ARABADAN ANLAMAM PEK BİLİYORSUN KEMAL...

    -YOK AŞKİTOOMM 7 LİTRE V8 DEĞİLDİ SATTIĞIMIZ ARABA O KADAR YAKSIN 1.8 CGI MOTORDU 204 BEYGİR 12 LİTRE YAKIYORDU 100 KMDE...

    --EEE AZMIŞ KEMAL 85 BİN EUROLUK ARABA O KADAR YAKAMASI NORMAL DEĞİL Mİ??? BU YENİ ARACIN NE KADAR YAKIYOR 3 LİTRE FELAN MI ???

    - YOK HAYATIM BUDA 100 KMDE 11.5 LİTRE YAKIYOR.

    --

    - BU ARAÇ DAHA İYİ YA AŞKIM.

    --KEMAL BUNA KAÇ PRA VERDİN

    - 100 BİN EURO AMA DAHA AZ YAKIYOR. HESABIMIZA GÖRE 1 MİLYON KM SONRA ARADAKİ FARKI AMORTİ EDİYOR, SONRA KARA GEÇİYORUZ.
    NASIL DÜŞÜNMÜŞÜM AMA

    -- KEMAL BU İLİŞKİ BİTMİŞTİR

    -









  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64

    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Hususi binek araçlarda dizel bile komedi kaçarken, E sınıfı araçta dizel epic fail olur...CGI motor olanını tavsiye ederim çok güzel bir motor hacmine göre...



    -SLM AŞKIIMMMMMM

    --SLM AAA YENİ ARABA ALMIŞSIN

    - HEEE

    --NİYE SATTIN MERCEDESİ YEPYENİ ARABAYDI, 85 BİN EURO SAYMIŞTAN DAHA GEÇEN YIL

    - HE AŞKİTOM YA, AMA ÇOK YAKIYORDU MERET

    --ÖYLEMİ

    --NİYE 100 KM DE KAÇ LİTRE YAKIYORDUKİ ?? 40-45 ??? BEN ARABADAN ANLAMAM PEK BİLİYORSUN KEMAL...

    -YOK AŞKİTOOMM 7 LİTRE V8 DEĞİLDİ SATTIĞIMIZ ARABA O KADAR YAKSIN 1.8 CGI MOTORDU 204 BEYGİR 12 LİTRE YAKIYORDU 100 KMDE...

    --EEE AZMIŞ KEMAL 85 BİN EUROLUK ARABA O KADAR YAKAMASI NORMAL DEĞİL Mİ??? BU YENİ ARACIN NE KADAR YAKIYOR 3 LİTRE FELAN MI ???

    - YOK HAYATIM BUDA 100 KMDE 11.5 LİTRE YAKIYOR.

    --

    - BU ARAÇ DAHA İYİ YA AŞKIM.

    --KEMAL BUNA KAÇ PRA VERDİN

    - 100 BİN EURO AMA DAHA AZ YAKIYOR. HESABIMIZA GÖRE 1 MİLYON KM SONRA ARADAKİ FARKI AMORTİ EDİYOR, SONRA KARA GEÇİYORUZ.
    NASIL DÜŞÜNMÜŞÜM AMA

    -- KEMAL BU İLİŞKİ BİTMİŞTİR

    -







    Alıntıları Göster
    E250 Cdi'da bir ara sorunlar yaşanıyordu ama bu zamana kadar artık halledilmiştir..
    hacim/performans olarak en iyi 2-3 dizelden birisidir.Çift turbolu bir dizeldir kendileri.
    Fiyatını MB TR anlamsız bir şekilde çok fazla yapmakta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    E250 Cdi'da bir ara sorunlar yaşanıyordu ama bu zamana kadar artık halledilmiştir..
    hacim/performans olarak en iyi 2-3 dizelden birisidir.Çift turbolu bir dizeldir kendileri.
    Fiyatını MB TR anlamsız bir şekilde çok fazla yapmakta.


    Alıntıları Göster
    ANladığım kadarıyla genel kanı , malzeme kalitesi ve yakıt'ın - yön olarak gösterilmesi.MAlzeme kalitesi söylenildiği kadar dandik mi ? Yani çokmu belli ediyor kendini ?



    Ancak benim bu araçta istediğim şeyler şunlar ;


    PErformans ,


    Vİtes geçişlerinin hissedilmemesi ve şanzuman dayanıklılığı ,


    KOnfor ,


    Yol tutuş ,


    Motor sessizliği ve yol ,rüzgar sesini içeri almaması ,


    Süspansiyon rahatlığı(uzun zamandır c4 kullandığımız için psikolojik olarak yıprattı bizi )




    EVet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.BEnim için çok değerli sizin yorumlarınız.







    edit : Yeni kasa 5 serisi iyi bir alternatif olabliir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 16 Ekim 2010; 10:56:36 >




  • 2-3 sene sonra kısmetse almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    ANladığım kadarıyla genel kanı , malzeme kalitesi ve yakıt'ın - yön olarak gösterilmesi.MAlzeme kalitesi söylenildiği kadar dandik mi ? Yani çokmu belli ediyor kendini ?



    Ancak benim bu araçta istediğim şeyler şunlar ;


    PErformans ,


    Vİtes geçişlerinin hissedilmemesi ve şanzuman dayanıklılığı ,


    KOnfor ,


    Yol tutuş ,


    Motor sessizliği ve yol ,rüzgar sesini içeri almaması ,


    Süspansiyon rahatlığı(uzun zamandır c4 kullandığımız için psikolojik olarak yıprattı bizi )




    EVet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.BEnim için çok değerli sizin yorumlarınız.







    edit : Yeni kasa 5 serisi iyi bir alternatif olabliir mi ?

    Ne yeni 5 serisi nede yeni e kasa bence eski kasalarını aşabildirler..
    Ancak kağıt üstündeki veriler teknolojik geliştirşmeler..

    Bunların çoğu iş yola çıktığınızda unutuluyor..Bmw 530d ve 520d kullandım eskı kasasını aratıyıor..

    Özelilkle mercedese nispet yapar gibi sürüşü rafine değil

    süspansiyonları bana konfora yönelik gibi geldi ve ön cam direklerinden rüzgar çarpma

    sesi alıyordu.. Motor sesi eski kasaya oranla çok daha düşük

    Motoruna ve malzeme kalitesine diyceğim bir şey yok mercedesin ötesinde işçilik malzeme kalitesi olarak

    fakat mercedesinde sorunu motoru çok rafine olmasına karşın vites bunu törpülüyor 5 ileri olduğu içinn

    gerçek gücünü yola yansıtamıyıor (e250 cdi) dan bahsedıyorum...

    Son olarak diyeceğim olay şu gerek e serisi gerekse yeni 5 serisi benim gözümde eskisini aratıyıor..

    ben şuan bu araçların bir eski kasa az km yapmış olanlarını arıyorum lakinn bulmak çok zor uygun fiiyata...

    Daha önce başlık açmıştımm E seriyle iligli gözatarsan yardımcı olur sanırım test yapmıştım...

    http://forum.donanimhaber.com/m_31133024/mpage_3/tm.htm

    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    ANladığım kadarıyla genel kanı , malzeme kalitesi ve yakıt'ın - yön olarak gösterilmesi.MAlzeme kalitesi söylenildiği kadar dandik mi ? Yani çokmu belli ediyor kendini ?



    Ancak benim bu araçta istediğim şeyler şunlar ;


    PErformans ,


    Vİtes geçişlerinin hissedilmemesi ve şanzuman dayanıklılığı ,


    KOnfor ,


    Yol tutuş ,


    Motor sessizliği ve yol ,rüzgar sesini içeri almaması ,


    Süspansiyon rahatlığı(uzun zamandır c4 kullandığımız için psikolojik olarak yıprattı bizi )




    EVet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.BEnim için çok değerli sizin yorumlarınız.







    edit : Yeni kasa 5 serisi iyi bir alternatif olabliir mi ?

    Ne yeni 5 serisi nede yeni e kasa bence eski kasalarını aşabildirler..
    Ancak kağıt üstündeki veriler teknolojik geliştirşmeler..

    Bunların çoğu iş yola çıktığınızda unutuluyor..Bmw 530d ve 520d kullandım eskı kasasını aratıyıor..

    Özelilkle mercedese nispet yapar gibi sürüşü rafine değil

    süspansiyonları bana konfora yönelik gibi geldi ve ön cam direklerinden rüzgar çarpma

    sesi alıyordu.. Motor sesi eski kasaya oranla çok daha düşük

    Motoruna ve malzeme kalitesine diyceğim bir şey yok mercedesin ötesinde işçilik malzeme kalitesi olarak

    fakat mercedesinde sorunu motoru çok rafine olmasına karşın vites bunu törpülüyor 5 ileri olduğu içinn

    gerçek gücünü yola yansıtamıyıor (e250 cdi) dan bahsedıyorum...

    Son olarak diyeceğim olay şu gerek e serisi gerekse yeni 5 serisi benim gözümde eskisini aratıyıor..

    ben şuan bu araçların bir eski kasa az km yapmış olanlarını arıyorum lakinn bulmak çok zor uygun fiiyata...

    Daha önce başlık açmıştımm E seriyle iligli gözatarsan yardımcı olur sanırım test yapmıştım...

    http://forum.donanimhaber.com/m_31133024/mpage_3/tm.htm

    saygılar..

    Alıntıları Göster
    Merhabalar
    Yani takip ettiğim kadarıyla 2009 un son çeyreğinden 2010 un sonuna kadar olan E 250 CDI araclarda avans sesı ve bazı kronık arızalar mevcut. Hatta mercedes bu sorunlar yuzunden cıkan arızaları garantı kapsamında ucretsız onarıyor. Bunun yanında aracın Türkiye pazarında E200 CGI ler daha cok ıtıbar goruyor ama yakıt tuketımı acısından E 250 ler daha tasarraflu. 2011 bası ıtıbarıyle bumerang gunduz farı olmayan araclar revıze edılerek , guncelı olan bır once kı yıla aıt araclara gore daha kusurusuzdur. Avans sesı ve enjektor arızaları gıbı problemler gıdırılmıs. Mercedes bunu kendı soyluyor.
    Fıyat acısından E200 CGI ve E250 CGI arasında bos kasa olarak 4 bın euro gıbı bır fıyat farkı var. Yalnız bu Almanya dan ıthal olan araclar ıcın gecerlı. Turkıye bayılerınde kı fıyatlandırma nedır bılemeyecegım. Ayrıca W212 E250 CGI ler 204 beygır ve yaklasık sehır ıcı 8/ 9 lt gıbı bır yakıt tuketımıne sahıp.
    Bence E 250 CGI daha tasarruflu bır arac. Ayrıca Alman sıtesınde bu arac 7 ılerı vıtes olarak bıldırılıyor ama Turkıye 5 ılerı olarak yazmıslar. Belkı ben yanlıs gordum ama boyle bır tuhaflık var.
    Dizel motora gelınce E200 CDI ve E220 CDI motorların 2011 ıtıbarıyle o kronık dıyebılecegımız arızaları gıderılmıs. Ve 2009 sonu ıtıbarıyle uretılen araclara gore parca degısıklıgıne gıdılmıs mekanık olarak. Araclar surucu tarafına asırı ses verıyordu ama sımdı bu gıderılmıs....
    Pazar olarak da ıkıcı elde en az deger kaybeden arac dıyebılırız E kasalar ıcın keza w211 kasaların 2008 ve 2009 fıyatları ortada.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.