Şimdi Ara

YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR.... (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
143
Cevap
0
Favori
25.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    bencede..şu an sıfır km alınacak araba yok..yanlış hatırlamıyosam 2.el s serisi arıyodunuz...2.el temiz bir A8 3.0 tdi da yakışır


    quote:

    Orjinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    miyadını çoktan doldurmuş 5 serisi bile E den fazla satıyo şu an...yeni 5 ve a6 çıktığında..E nin hali vahim...japonlar gibi 5 seneye kalmaz kasa değiştirir gibime geliyo

    Valla güncel 5 serisini almam ncap sonuçlarından dolayı yeni makyajlı A6 derseniz 170 hp bana çok düşük geliyor dizel için bu yuzden beklemrekten başka çare yok çünkü güncel 5 kasası 177 hp E kasa 204 hp audi nin motor gücünü artırması gerek yani aracımdan (2008 yeni kasa Audi A4 2.0 tdı 143 hp) memnun olmadgım halde satıp da şunu alırım diyecegim araç yok motor hacmi 2000 cc üstünde olmıyacak tabi malum devir ekonomi devri aynı zamanda ufak hacimden yüksek güç alma devri üstelik yakıt artmadan o yuzden beklemekde fayda var mercedes e kasa alcaktım o beni sukutu hayale ugrattı kağıt ustunde hersey cokj guzel ama kuallndım hoşuma gitmedii:(((



    Aynen öyle yan s kasası eski model 2007 veya bwm 730 d ama auid a8 de çogu 3.0 cc uzerındekı araclar ve az bulnuyor ondan audi düşünmüyoryum ama 730 larında direksınyonu cok kaba sankı tekne kullanıyıyorun gıbı cok buyuk yenı 730 lar cok hoş dıreksıyıon felan spor bakalım suan beklemdeyım ne yapcagımı bılmıyıom ama once aracımı satmam lazım..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lazarotti


    Kayacem test gününü hatırlıyormusun? Araçlar ne kadar da pisti.. :)

    Bir kaç günde bir görür oldum, satışlar iyi sanırım..


    Valla kardeş unutmadım ama tam bir sukutu hayeldı yanımda teste cıkıtıgım arakdas servıs formenıymış baya tur attık oda lutfen kokteyldekı mısafırlere olumsulukları soylemyın demıstı:P:P onu unatmıyıoryum oda gercekten bır oncekı serıye gore aracın gurultulu oldugunu ve 204 hp gore ceksıın zayıf oldugunu soyledı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kayacem

    Valla kardeş unutmadım ama tam bir sukutu hayeldı yanımda teste cıkıtıgım arakdas servıs formenıymış baya tur attık oda lutfen kokteyldekı mısafırlere olumsulukları soylemyın demıstı:P:P onu unatmıyıoryum oda gercekten bır oncekı serıye gore aracın gurultulu oldugunu ve 204 hp gore ceksıın zayıf oldugunu soyledı..



    Vites modunu Spor moduna aldıkdan sonra zevk verdi makina bana..Normal modda pek bi sakin..
  • Ben tasarımını beğendim hele coupe sine hayran oldum. İlk tanıtım kokteyline katıldım orada clc ve e coupe tanıtılıyordu. Kovalainen ve hamilton da gelmişti. Kovalainen clc ile Hamilton E-coupe ile geldi. E-coupe harikaydı. Birkaç resim çektim ama daha çok hamilton ve kovalainen i :) Araçta çok sıra vardı onun için e-coupe ye binemedim ama sonra acısını çıkarttım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehed

    Ben tasarımını beğendim hele coupe sine hayran oldum. İlk tanıtım kokteyline katıldım orada clc ve e coupe tanıtılıyordu. Kovalainen ve hamilton da gelmişti. Kovalainen clc ile Hamilton E-coupe ile geldi. E-coupe harikaydı. Birkaç resim çektim ama daha çok hamilton ve kovalainen i :) Araçta çok sıra vardı onun için e-coupe ye binemedim ama sonra acısını çıkarttım.

    E coupenin gerçeğini göreceğim günü iple çekiyorum inş hayallerim yıkılmaz.Artistik fotolarda güzel duruyor ama A5 Slinela, Ecoupe Amgyi kıyaslayınca insanın kafası bir hayli karışıyor.
  • Yeni E Sinifi Resimlerde durdugu gibi cirkin durmuyor. Gecende burada Sehir icinde bir tane Siyah yeni E Sinifi gördüm arac dehset duruyor, Kalite konusunda sanirim bir cok Markadan iyidir diye ümit ediyorum nede olsa kac bin Euroluk arac

    Saygilar
  • bu aracın resimlerini gördüğümde görünüm bi önceki e kasa kullanmış biri olarak(sattık) bayaa beklediğimin altındaydı.ama canlı canlı gördüğümde beğenmedim diyemem açıkçası.range rover, a5 bmw 3.20d kullanmış biri olarak bi önceki kasa e serisinin yol keyfi bunlarda yok diyebilirim.

    bu e kasanın coupe si de harika ayrıca.

     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....

     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....




  • A5e karşı E coupenin tasarımı gerçekte nasıl olur çok merak ediyorum.
  • Arkadaşlar konuyu ilk açtığımda araç hakkında fikirlerimi belirtiğimde gerek akradaş çevrem gerekse burdan birkaç arkadaş ön fikirli olduğumu aracı kötülemeye çalıştığımı ima ettiler bende bunun tam aksini söylüyoryum burda görüşlerimi yazarken tamamen objektif davranıyıoryum herhangi bir marka fanatikliğim yada düşmanlığım yok neyse odur benim için zaten açtığım konu başlıklarına bakrsanız bunu anlarsınız,yeni E serisi için yaptığım yorumların hala arkasındayım tamam kötü araç değil değil ama bir önceki kasasından alıdığım bu araç mercedes dedirtcek özelikleri bu araçda ne dış nede iç kısmdan nede sürüş zevkinden alamadım eksilerini artılarını zaten önceki yazılaırmda paylaşmıştım ama cidden beni hayel kırıklığına uğrattı bu araç ciddi anlamda bu aracı ta spy fotolarından beri bekliyordum ama dediğim gibi kaulnıp gördükdükden sonra işler değişti aşağıda sizlerle benim görüşlerimi destekler biçimde yapılan test sürüş izlenimi arabam.com daki yazıyı paylaşmak istedim bu arada bu aracı alıp kullananlar var ise izlenimlerini paylaşmalarını isterim saygılar herkeze...

    Sekizinci jenerasyon ise geçtiğimiz yılın sonunda düzenlenen Cenevre Motor Show ile bayrağı devraldı.
    Nisan ayı ortasında tanıştığımız bu yeni otomobil bir önceki nesle oranla çok daha heybetli. Hatta neredeyse ‘Short’ boy bir S Serisi yaratılmış. (E Serisi ile S Serisi arasında boydan sadece 22 cm fark bulunuyor) Bu tezimizin asıl önemli noktası aracın eniyle ilgili verilerde yatıyor. E serisi ile S Serisi arasında sadece 1.7 cm’lik bir genişlik farkı bulunuyor. Yine yükseklikleri arasında da 1.5 cm’lik bir fark var.
    Bu değerlere baktıktan sonra tahmin ettiğimiz soruyu soranları duyar gibi olduk: ‘S Serisi almak delilik mi?’. Kesinlikle hayır. Nedenine gelince…

    Donanıma dikkat!
    Hemen bu soruyu test aracımızın teknik özellikleriyle cevaplayalım. Daha önceki iki E Serisi neslinin de testini gerçekleştirmiştik. Bunlar içerisinde yeni E Serisi’nin ilk bakışta bizi en çok etkileyen versiyon olduğunu söyleyebiliriz. Fakat otomobilin içine girdiğimiz anda bu etkinin şiddet seviyesinde düşüş başladı. Öncelikle otomobilde kullanılan parçaların pek çoğu bir alt sınıf C Serisi’nden emanet. Cam açma butonları, orta konsolda yer alan müzik sistemi ve ekranı, direksiyon göbeği, orta kolçak, vites topuzu vs… Liste saymakla bitmeyecek kadar uzun. Dahası Avangarde donanıma sahip bir Mercedes’te koltuk kızağının elle kumanda ediliyor olması şaşkınlığımızı artırdı. Bir Mercedes’in malzeme kalitesi veya işçiliğini yorumlamak zaten saçma olurdu. Bu nedenle biz gözle tespit ettiğimiz detaylara devam etmek istiyoruz. Koltuklar yarı deri özellikli ve ortası kumaş. Kapı içi kaplamalarda da maalesef beğenimizi kazanmayan kumaş kullanılmış. Hemen hemen her şey yerli yerinde. Ergonomi sorunu yaratan bir buton yok. Navigasyon özelliği bulunmayan orta ekran ise adeta emaneten E Serisi’ne ilave edilmiş. Kreatif anlamda kokpit tasarımına yararından çok zararı bulunuyor. Koltuklar rahat ve yan destekleri yeterli. Arka bölümde yolculuk edecekler için gerekli diz ve baş mesafesi bulunuyor. Bunun yanı sıra geniş lastikler nedeniyle iç mekanda fazlaca lastik sesi bulunuyor. Süspansiyon sisteminin de daha konfor hedefli tercih edilmesi beklenirdi. Aracın iç mekanında koyu dişbudak kaplamayla yaratılan elit bir hava hakimdi. Dış mekanda ise boyca krom kaplama dikkatimizi çekti.


    Motoru kusursuz!
    E Serisi’nin kaputunun altında yepyeni motorlar yer alıyor. Test aracımızda görev yapan 2143 cc hacimli dizel motorda bunlardan birisi. 204 HP’lik önemli bir güç sunan bu motorun maksimum torku tam 500 NM. Bu teknik değerler E Serisi’nin ne kadar atak bir karaktere bürünmüş olduğunu anlatıyor olsa gerek. (Bir önceki nesilde yer alan aynı hacimli E220 CDI modeli 170 HP güç ve 400 NM tork sunuyordu).
    İlk kalkıştan itibaren soluksuz olarak hızlanan otomobili 242 km/s olarak belirlenen maksimum süratine ulaştırmak fazla zamanınızı almıyor. Bunun yanı sıra 0-100 km/s’lik performans disiplinini 8 saniyenin biraz üzerinde tamamlayabiliyorsunuz. Ara hızlanma değerleri de oldukça başarılı. Bunda motorla uyum içerisinde çalışan şanzımanın etkin rolü bulunuyor. Tüm bu yüksek performans değerleri sonrasında elde edilen tüketim değeriyse şaşırtıcı. Sakin kullanımda 100 km’de sadece 8 litre gibi komik bir şehir içi tüketim değerleri sunarken, hırçın kullanımda dahi bu rakamı 11 litre üzerine çıkartamıyorsunuz.


    E Serisi’nin güvenlik donanım seviyesi tipik bir Mercedes kuralı: ‘eksik donanım bulamazsınız’. ESP, ABS, fren destek sistemi, patinaj önleme sistemi gibi elektronik yardımlar standart. ESP’nin bu otomobil için ne kadar önemli olduğunu sistemi kapattığınız anda anlıyorsunuz. Devasal karoser ve güçlü motor sadece ESP ile dizginlenebiliyor. Otomobil gaz pedalına yönelik ani tepkilerde arka bölümünü kaydırırken, yüksek hızla girilen virajlarda önden kayıyor. Fakat ESP sistemini kapatsanız bile E Serisi güvenliği elden bırakmıyor. Sistem tehlikenin boyutuna göre yönetimi kullanıcıdan adeta devralıyor. E Serisi’nin fren sistemi oldukça başarılı. Gerek dozlaması, gerekse duruş mesafesiyle sürücüsüne güven veriyor.

    Teknik veriler
    Motor: 2143cc, dört silindirli Yakıt tüketimi
    Maksimum güç: 204 Hp / 5200 d/d Şehiriçi: 6.9 lt/100km
    Maksimum tork: 500 Nm / 1600-1800 d/d Şehirdışı: 4.4 lt/100km
    Maksimum hız: 242 km/s Ortalama: 5.3 lt/100 km


    0-100 km/s hızlanma: 7.9 sn
    Boyutlar (u/g/y): 4868/1854/1471 mm
    Ağırlık: 1735 kg
    Aktarma: Arkadan İtiş FİYAT
    Şanzıman: 5 İleri Otomatik

    12.08.2009
    Lastikler: 225/55 R16

    Frenler (ön/arka): Hava Kanallı Disk /Hava Kanallı Disk Mercedes-Benz E250 Prime 79.608 €
    Depo hacmi: 59 lt
    Bagaj hacmi: 540 lt




  • Aradan epey bir zaman geçmiş.Konuyla ilgili görüşlerinizi bekliyorum.

    Bu arada bende her nekadar bu aracı epeyce eleştirsemde tüm kapılar yine mercedese çıkıyıor.

    Şöyleki aracın motoru 10 numara rakibi yok "204 hp ,500 nm tork" keza benzinkli de "204 hp" güç üretiyor.

    Amg paket de işin içine girince cidden çok yakışıyor.Rakip araç olarak bir Audi kullanıcısı olarak A5 sportback ve

    A6 ya baktım herşey iyi hoş güzelde motor bana yetersiz geliyor.""170hp 350 nm tork""

    Diğer yandan yeni BMW 5 serisini beklerken iç tasarımki bence rakiplerinin ötesinde lakin motor hacmi olarak

    beklediğim gibi çıkmadı.184 hp 380 nm tork bana düşük geldi.

    Tahminim o yöndeki X1 serisindeki gibi 2.3d(2.0 cc)204 hp 400 nm tork üreten makine ile satılır.

    Şuan için Amg paket E250 CDI iyi bir alternatif gibi duruyor yanlız kendi yaptığım test tede gördüğüm zaafları beni

    düşündüruyor.Arabam.com daki test editörüde benim fikirlerimi doğrular nitelikte yorumlar getirmiş.

    Donanıma dikkat!
    Hemen bu soruyu test aracımızın teknik özellikleriyle cevaplayalım. Daha önceki iki E Serisi neslinin de testini gerçekleştirmiştik. Bunlar içerisinde yeni E Serisi’nin ilk bakışta bizi en çok etkileyen versiyon olduğunu söyleyebiliriz. Fakat otomobilin içine girdiğimiz anda bu etkinin şiddet seviyesinde düşüş başladı. Öncelikle otomobilde kullanılan parçaların pek çoğu bir alt sınıf C Serisi’nden emanet. Cam açma butonları, orta konsolda yer alan müzik sistemi ve ekranı, direksiyon göbeği, orta kolçak, vites topuzu vs… Liste saymakla bitmeyecek kadar uzun. Dahası Avangarde donanıma sahip bir Mercedes’te koltuk kızağının elle kumanda ediliyor olması şaşkınlığımızı artırdı. Bir Mercedes’in malzeme kalitesi veya işçiliğini yorumlamak zaten saçma olurdu. Bu nedenle biz gözle tespit ettiğimiz detaylara devam etmek istiyoruz. Koltuklar yarı deri özellikli ve ortası kumaş. Kapı içi kaplamalarda da maalesef beğenimizi kazanmayan kumaş kullanılmış. Hemen hemen her şey yerli yerinde. Ergonomi sorunu yaratan bir buton yok. Navigasyon özelliği bulunmayan orta ekran ise adeta emaneten E Serisi’ne ilave edilmiş. Kreatif anlamda kokpit tasarımına yararından çok zararı bulunuyor. Koltuklar rahat ve yan destekleri yeterli. Arka bölümde yolculuk edecekler için gerekli diz ve baş mesafesi bulunuyor. Bunun yanı sıra geniş lastikler nedeniyle iç mekanda fazlaca lastik sesi bulunuyor. Süspansiyon sisteminin de daha konfor hedefli tercih edilmesi beklenirdi. Aracın iç mekanında koyu dişbudak kaplamayla yaratılan elit bir hava hakimdi. Dış mekanda ise boyca krom kaplama dikkatimizi çekti.


    Motoru kusursuz!
    E Serisi’nin kaputunun altında yepyeni motorlar yer alıyor. Test aracımızda görev yapan 2143 cc hacimli dizel motorda bunlardan birisi. 204 HP’lik önemli bir güç sunan bu motorun maksimum torku tam 500 NM. Bu teknik değerler E Serisi’nin ne kadar atak bir karaktere bürünmüş olduğunu anlatıyor olsa gerek. (Bir önceki nesilde yer alan aynı hacimli E220 CDI modeli 170 HP güç ve 400 NM tork sunuyordu).
    İlk kalkıştan itibaren soluksuz olarak hızlanan otomobili 242 km/s olarak belirlenen maksimum süratine ulaştırmak fazla zamanınızı almıyor. Bunun yanı sıra 0-100 km/s’lik performans disiplinini 8 saniyenin biraz üzerinde tamamlayabiliyorsunuz. Ara hızlanma değerleri de oldukça başarılı. Bunda motorla uyum içerisinde çalışan şanzımanın etkin rolü bulunuyor. Tüm bu yüksek performans değerleri sonrasında elde edilen tüketim değeriyse şaşırtıcı. Sakin kullanımda 100 km’de sadece 8 litre gibi komik bir şehir içi tüketim değerleri sunarken, hırçın kullanımda dahi bu rakamı 11 litre üzerine çıkartamıyorsunuz.


    E Serisi’nin güvenlik donanım seviyesi tipik bir Mercedes kuralı: ‘eksik donanım bulamazsınız’. ESP, ABS, fren destek sistemi, patinaj önleme sistemi gibi elektronik yardımlar standart. ESP’nin bu otomobil için ne kadar önemli olduğunu sistemi kapattığınız anda anlıyorsunuz. Devasal karoser ve güçlü motor sadece ESP ile dizginlenebiliyor. Otomobil gaz pedalına yönelik ani tepkilerde arka bölümünü kaydırırken, yüksek hızla girilen virajlarda önden kayıyor. Fakat ESP sistemini kapatsanız bile E Serisi güvenliği elden bırakmıyor. Sistem tehlikenin boyutuna göre yönetimi kullanıcıdan adeta devralıyor. E Serisi’nin fren sistemi oldukça başarılı. Gerek dozlaması, gerekse duruş mesafesiyle sürücüsüne güven veriyor.

    Alıntı:http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=287324&baslik=Mercedes E 250 CDI Avangarde-Ağustos 2009

    Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayacem -- 19 Ocak 2010; 22:20:28 >





  • Alıcaksın o arabayı Kayacem..

    Konu Mercedes-Benz olunca, çok daha dikkatli incelenir ve kusursuzluk aranır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Alıcaksın o arabayı Kayacem..

    Konu Mercedes-Benz olunca, çok daha dikkatli incelenir ve kusursuzluk aranır..


    Murat kardeşim valla sonunda aldıracan bana bu arabayı.

    AMG paket süper oluyo be kardeş ancak ondaki eksiklik koltuklar elektirikli değil

    birde navigasyon yok.Bu arada AMG paketi test edebileceğim bir yer varmı? veya test eden bir arakdaş normal paketle

    arasında yol tutuş anlamında farklılık olup olmadığını yazarsa sevinirim.

    Murat sen ne yaptın aldınmı yeni araç felan işler nasıl gidiyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    bencede..şu an sıfır km alınacak araba yok..yanlış hatırlamıyosam 2.el s serisi arıyodunuz...2.el temiz bir A8 3.0 tdi da yakışır


    quote:

    Orjinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    miyadını çoktan doldurmuş 5 serisi bile E den fazla satıyo şu an...yeni 5 ve a6 çıktığında..E nin hali vahim...japonlar gibi 5 seneye kalmaz kasa değiştirir gibime geliyo

    Valla güncel 5 serisini almam ncap sonuçlarından dolayı yeni makyajlı A6 derseniz 170 hp bana çok düşük geliyor dizel için bu yuzden beklemrekten başka çare yok çünkü güncel 5 kasası 177 hp E kasa 204 hp audi nin motor gücünü artırması gerek yani aracımdan (2008 yeni kasa Audi A4 2.0 tdı 143 hp) memnun olmadgım halde satıp da şunu alırım diyecegim araç yok motor hacmi 2000 cc üstünde olmıyacak tabi malum devir ekonomi devri aynı zamanda ufak hacimden yüksek güç alma devri üstelik yakıt artmadan o yuzden beklemekde fayda var mercedes e kasa alcaktım o beni sukutu hayale ugrattı kağıt ustunde hersey cokj guzel ama kuallndım hoşuma gitmedii:(((



    Aynen öyle yan s kasası eski model 2007 veya bwm 730 d ama auid a8 de çogu 3.0 cc uzerındekı araclar ve az bulnuyor ondan audi düşünmüyoryum ama 730 larında direksınyonu cok kaba sankı tekne kullanıyıyorun gıbı cok buyuk yenı 730 lar cok hoş dıreksıyıon felan spor bakalım suan beklemdeyım ne yapcagımı bılmıyıom ama once aracımı satmam lazım..

    suanki aracim audi A8 4.2 quattro D3 4E gercekten harika ozellikleri bulunan kullaniciyi kendisine baglayan bir arac performansi ve yol tutusuna zaten laf yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Alıcaksın o arabayı Kayacem..

    Konu Mercedes-Benz olunca, çok daha dikkatli incelenir ve kusursuzluk aranır..


    Murat kardeşim valla sonunda aldıracan bana bu arabayı.

    AMG paket süper oluyo be kardeş ancak ondaki eksiklik koltuklar elektirikli değil

    birde navigasyon yok.Bu arada AMG paketi test edebileceğim bir yer varmı? veya test eden bir arakdaş normal paketle

    arasında yol tutuş anlamında farklılık olup olmadığını yazarsa sevinirim.

    Murat sen ne yaptın aldınmı yeni araç felan işler nasıl gidiyor?


    amg paketle gsl durmaz mı yaw..

    bide 250cgi la amg ile çift egzos

     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....


     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....


     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....


     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....


     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....


     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....



     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....



     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekir27


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    bencede..şu an sıfır km alınacak araba yok..yanlış hatırlamıyosam 2.el s serisi arıyodunuz...2.el temiz bir A8 3.0 tdi da yakışır


    quote:

    Orjinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    miyadını çoktan doldurmuş 5 serisi bile E den fazla satıyo şu an...yeni 5 ve a6 çıktığında..E nin hali vahim...japonlar gibi 5 seneye kalmaz kasa değiştirir gibime geliyo

    Valla güncel 5 serisini almam ncap sonuçlarından dolayı yeni makyajlı A6 derseniz 170 hp bana çok düşük geliyor dizel için bu yuzden beklemrekten başka çare yok çünkü güncel 5 kasası 177 hp E kasa 204 hp audi nin motor gücünü artırması gerek yani aracımdan (2008 yeni kasa Audi A4 2.0 tdı 143 hp) memnun olmadgım halde satıp da şunu alırım diyecegim araç yok motor hacmi 2000 cc üstünde olmıyacak tabi malum devir ekonomi devri aynı zamanda ufak hacimden yüksek güç alma devri üstelik yakıt artmadan o yuzden beklemekde fayda var mercedes e kasa alcaktım o beni sukutu hayale ugrattı kağıt ustunde hersey cokj guzel ama kuallndım hoşuma gitmedii:(((



    Aynen öyle yan s kasası eski model 2007 veya bwm 730 d ama auid a8 de çogu 3.0 cc uzerındekı araclar ve az bulnuyor ondan audi düşünmüyoryum ama 730 larında direksınyonu cok kaba sankı tekne kullanıyıyorun gıbı cok buyuk yenı 730 lar cok hoş dıreksıyıon felan spor bakalım suan beklemdeyım ne yapcagımı bılmıyıom ama once aracımı satmam lazım..

    suanki aracim audi A8 4.2 quattro D3 4E gercekten harika ozellikleri bulunan kullaniciyi kendisine baglayan bir arac performansi ve yol tutusuna zaten laf yok

    İyi günlerde kullanın,aracınız cidden harika....Quatro olayı bir başka...




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pwaa -- 6 Nisan 2010; 12:01:31 >
  • Nedir son durum?? Neye karar verdiniz? veya karar veremediniz mi??

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Alıcaksın o arabayı Kayacem..

    Konu Mercedes-Benz olunca, çok daha dikkatli incelenir ve kusursuzluk aranır..


    Murat kardeşim valla sonunda aldıracan bana bu arabayı.

    AMG paket süper oluyo be kardeş ancak ondaki eksiklik koltuklar elektirikli değil

    birde navigasyon yok.Bu arada AMG paketi test edebileceğim bir yer varmı? veya test eden bir arakdaş normal paketle

    arasında yol tutuş anlamında farklılık olup olmadığını yazarsa sevinirim.

    Murat sen ne yaptın aldınmı yeni araç felan işler nasıl gidiyor?




  • E Serisinde AMG al demişler fakat herkes bu konuda yanılgıya düşüyor, Eğer konfor arıyorsanız AMG almayın. AMG Spor Paket öyle Avangarde şeklinde bir paket değildir özünde. AMG Çok farklı bir olay. Bir tampon 2janttan ibaret bir olay değil. AMG Pack Spor araçtır. Yola Yapışır. Yol tutuşu Mükemmel kusursuz olan araçlardır. Fark buna da verilmektedir. Fakat siz konfor arıyorsanız bir AMG Pack sahibi olarak Kesinlikle AMG almayın. Avangarde alın. AMG araçlar Jant ebatı büyüktür, lastikler ince yanaklıdır, süspansiyonları serttir. AMG Mükemmel görüntüsünün altında yol tutuşu kusursuz, sert süspansiyonludur. Kısaca Sert arabadır. Size tavsiyem konfor öncelikse ki E serisinde öyledir. Avangarde donanım paketi tercih ediniz. AMG farklı. Umarım anlatabilmişimdir.




    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZHERCO -- 1 Nisan 2010; 17:18:21 >
  • Amglerde harbiden amg süspansiyon mu veriliyor?Artık Mpaket bmwlerde spor süspansiyon isteğe göre alınıyor bildiğim kadarıyla.Sadece görünüşü için mpaket alanlar arabanın sertliğinden dolayı borusanın başını yiyince bi nevi borusanın ekmeğine yağ sürülmüş oldu heralde.
  • Sanırım yeni E serisi kullananlar şu anda kendilerini şanslı hissediyorlar. Özellikle E 350 ve E 550 (TR'de yok sanırım şu an) Coupe alınmalı diye düşünüyorum. Her ne kadar CL serisi kadar alınası olmasa da bu fiyata bundan iyisi zor bulunur diye düşünüyorum.

    200 beygirin güçsüz hissedilmesi normal. Bu büyüklükte kasalarda 300 beygirin altı sadece ulaşımı sağlar. Extra keyif beklenmemesi gerek...

    Bu arada Brabus 370 Basan 800 Beygirlik E coupe'u piyasaya vermiş. Bir de E serisine bu yönden bakın derim...

    (NOT: 1 tane örnek ve ÇokTok E550 yaptım. Onu da ekliim, karşılaştırma imkanı doğsun)

     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....


     YENİ MERCEDES E SERİSİ HAKKINDA YORUMLAR....




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.