Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
554
Cevap
101
Favori
99.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu arada gecmiş olsun .inşallah sorun cözülür.
  • Çok sinir bozucu bir durum olmuş.

    Sanayide yaptırdığınız rot ayarının parasından, 200kmlik yolculukta yaktığınız benzin parasına kadar paranızı alın. Hatta fiziki engelinizle sizi bu kadar rezil etmeleri için ayrı bir tazminat alabilirsiniz belki.
  • Oncelikle sunu soyleyeyim. Turk insaninin kaeakteristik yapisi ve ahlak duzeyi her marka icin ayni. Yani reno veya fiat markasi servis calisaninin mercedes ve bmw calisan kitlesinden farki yok. Egitim seviyeleri olsun herseyiyle ayni. Mb de calisan tanidigi varsa mb ye fiatta tanidigi varsa fiatta baslayan yurdumun ahlak ve bildi seviyesine mutahasir bildigimiz servis elemani. Yani araciniz mb diye fiat veya vw den daha ekstra birsey beklemeyin.

    Servis kalitesi turkiyede yerlerde. Daha once de mb aracimi mb yetkili servisi modern otoda serviste carpmislardi.konusu hala mevcut. Yani dusunun ki mb servis elemani aracin daha nasil dondugunu bilmiyor. Marspiyer gibi plastik parca oldugu icin dert etmedim. Degisti. Halledildi.

    Yani anlatmak istedigim mb diye ustun bir hizmet beklemeyin. Tuketicisiniz. Hakkinizi arayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düşünürsen 50bintl alırım galericiyim
  • Hocam kesinlikle dava acin bilirkisi vs bahsettiginiz problemleri zaten görecekdir..

    Benzer seyler arkadasimin basina geldi parasinin kurusuna kadar faiziyle aldi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim vw golf hikayeme dönmüş. Allah sabır versin. Bence satın kurtulun.
  • Sabrınıza gerçekten hayran kaldım,geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun benim kanaatim bi araç yeni çıktığında hemen almamak lazım kullanıcı yorumlarını kronik sorunları varmı diye gözlemledikten sonra almak daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun çok sabırlı ve profesyonel davranmışsınız umarım olay istediğiniz gibi sonuçlanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne iş yapıyorsunuz?

    Ve sorununuz fabrika çıkışlı
    http://m.australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Mercedes-Benz&model=C-Class%20Sedan&gen=1283

    "the steering column coupling lock may not have been installed correctly. If present, the driver would be warned by a rattling noise from the steering column; in extreme circumstances, however, steering control of the vehicle could be affected. To remedy the defect, the steering coupling was to be replaced (PRA 2014/14366)."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Mezarci -- 10 Ekim 2015; 21:44:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Mezarci

    Ne iş yapıyorsunuz?

    Ve sorununuz fabrika çıkışlı
    http://m.australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Mercedes-Benz&model=C-Class%20Sedan&gen=1283

    "the steering column coupling lock may not have been installed correctly. If present, the driver would be warned by a rattling noise from the steering column; in extreme circumstances, however, steering control of the vehicle could be affected. To remedy the defect, the steering coupling was to be replaced (PRA 2014/14366)."

    İzninizle kötü bir espiri yapıp mezarcıyım demek istiyorum.

    Yanlış anlamayın lütfen yukarıdaki bu kötü espiri bile bulunmuş olduğum psikolojik durumda, beni az da olsa gülümsettiği için yazmak istedim.

    Mesleğimi yazmak istemiyorum. Ama insanlarla iyi bir iletişim kurmamı gerektiren bir işim var.

    Bu konudan haberim var. Bu zaten Mercedes Benz in dünya genelinde yayımlamış olduğu bir aksiyon. Ne yazık ki benim problemimin bununla alakası yok. Keşke o kadar kolay olsaydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi graphys -- 10 Ekim 2015; 21:52:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam Sizdeki Sabır Insanlığa Yeter. O Derece

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun. Ben okurken sinir oldum sizde peygamber sabrı varmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi yöntem bayi önünde arabayı balyozla kırmak ama maalesef ne kadar sinirlensekte bunu yapamıyoruz o kadar ugrasıyoruz almak için Geçmiş olsun. Sabırınıza hayran kaldım ben olsam coktan sinirden delirmiştim ortalığı yıkmıştım
    Edit: bence hiç o kadar uğraşmasaydınız ayıplı mal diye direk dava açardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-728D57403 -- 10 Ekim 2015; 22:14:23 >
  • Gerçekten çok sabirliymissiniz. Ben olsam çoktan servisteki 3-5 kişiyi dövmüş, mahkemelik olmuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla sizdeki sabırda mübarek. Yani bu kadar olay benim başıma gelseydi sabrın sonu selamet değilde felaket olurdu

    Herkes birbirini kazıklama,birbirine zarar verme derdinde Kim bilir ne hevesle aldınız arabayı,o hevesi kursağınızda bırakanlara/bıraktıranlara lanet olsun

    Yani birde koska otomotiv devi bir firma(Eminim bu yaşadığınız sıkıntı sadece Türkiye de böyledir). Şaşkınlıkla okudum,aşırı merakla sonucu bekliyorum. Bu arada geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baştan sona okudum.. Üzüldüm..

    Öncelikle geçmiş olsun... Aslında buradaki temel sıkıntı MBT personelinin eğitimsiz, kalitesiz iş bilmez olması ve servisin yetersiz olması..
    Böyle durumlarda hakkımızı sonuna kadar aramalıyız ki hizmet satın aldığımız insanlar artık bizi koyun görmesinler.. Bizde seçici ve özenli bir toplum haline gelmeliyiz. Davanızdan vazgeçmeyin sonuna kadar gidin

    (Arabasız kaldığınız süreçte ikame araç vermişlerdir umarım)
  • Bu tür sorunların kaynağında BENCE hukuk skandalları başı çekiyor. Adamlar hukuktan gerçek manasıyla korksa, firmalar bu tür problemleri çözmek için el pençe divan iş yaparlar. Davaların uzun sürede sonuçlanması ve tüketicinin bunu göze alamaması, her celsede ekstra ücretlerin alınması dolayısıyla mali külfetler gibi sebepler tüketici kesimi baskı altına alıyor. Bunların neticesinde de insan aracını kabullenir bir hal alıyor şimdi kim uğraşacak edasıyla.. Avukatı para, her bir celsesi para, bilirkişisi para, harcıydı hurcuydu derken
  • Öncelikle geçmiş olsun. Yazınızın ve yazılan yorumların tamamını okudum. Ne desem nereden başlasam bilemiyorum. Sizde benim gibi çok sabırlı bir insanmışsınız. Bu güne kadar kullandığım araçların hiçbirinde sizinki gibi bir problem ile karşılaşmadım fakat bu yetkili servis mevzusu günümüzde gerçekten çok can sıkıcı. Sıfır araçta böyle arızalar gerçekten biraz piyango her markada karşılaşılabilecek şeyler. Sizinle aynı arabayı alan yüz kişide olmaz sizde olur. Benim dikkatimi çeken şey hep aynı yere (aracı aldığınız yere) gitmeniz oldu keşke farklı bir bayi ile görüşseydiniz belki başka bir bayi daha çok ilgilenirdi sizinle veya bir fikir verebilirdi. En azından şansınızı denemiş olurdunuz daha önce başka bir servisin başına gelmiş olabilirdi böyle bir durum. Sonuçta garantili sıfır bir araç almışsınız bu araç ile tüm bayiler ilgilenmek zorunda. Bunların hepsini boş verelim bu sorun sadece size aracı satan bayinin sorunu değil MB Türkiye' nin sorunu. Aracınızı satın aldığınız bayi üretmedi Mercedes Benz üretti. Özellikle sıfır alınan ve avuç dolusu değil çanta dolusu paralar ödenen arabalara firmanın merkezinden iki eleman getirtip kontrol ettirmek çok mu zor anlamıyorum. Gerçi en sonunda incelemek için teknik ekipten iki kişinin geleceğini söylemişsiniz fakat bu kadar tartışmadan ve can sıkıcı durumdan sonra mı olması gerekiyor bunun? En başta bu iki adamı çağıramıyorlar mı? İşte bu bence tamamen yetkili servislerin gevşekliğinden kaynaklanıyor. Maalesef günümüzde müşteri memnuniyeti denen bir şey yok. Piyasadaki araç sayısının günden güne artması, araba kiralama kültürünün yaygınlaşması, şirket arabalarının yaygınlaşmasından sonra yetkili servislerin iş ve satış ile ilgili sıkıntıları kalmadı. Bu durum tüm markalar için geçerli. 2013 yılında sıfır aldığım ve severek kullandığım ford focus aracımdan bir anda elektrikli katlanır dikiz aynası problemi yüzünden soğudum. Garantisi olan bir arabada bir dikiz aynasını değiştirmemek için bana kırk takla attırdılar, kandırmaya çalıştılar. Akşama kadar serviste bekletip akşam olunca aracı bırakmanız lazım dediler. Bende arkama bile bakmadan arabaya ilan verip sattım.

    Bundan 10 yıl öncesi ile şimdinin servis kalitesi, işçiliği hiçbir markada yok. Artık arabadan anlayan gerçek ustalar kalmadı. Şu an bütün servislerin yaptığı şey aynı. Aracı bağla cihaza, arızayı orada görebiliyorlarsa ne mutlu eğer arızayı göremiyorlarsa b.ku senin arabana atıyorlar yada bu ses normal diyerek insanı salak yerine koyup kandırmaya çalışıyorlar. Nede olsa iş ve müşteri memnuniyeti sıkıntıları yok. Senin araban gider başkasının arabası gelir. Eskiden kullandığım arabaları yetkili servislerden başka hiçbir yere götürmeyi düşünmezken artık yetkili servislere güvenemez oldum. Daha yazılacak çok şey var daha fazla uzatmak istemiyorum... İnşallah probleminiz en kısa sürede çözülür ve arabanıza ağız tadı ile binebilirsiniz.




  • Geçmiş olsun hocam.
    Tam 2012 model a4ümü satıp yeni kasa a4 gelince ondan yada c180 almayı düşünüyordum. Bu yazılarınızı okuduktan sonra soğudum açıkçası arabadan. A4 le yola devam şimdilik :)
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.