Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
554
Cevap
101
Favori
99.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi ki fakirim
    Bunlarla karşılaşsam katil de olabilirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 10 Ekim 2015; 3:10:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun diliyorum geçirdiğiniz trafik kazası ve bu servis olayları sizin için epey zorlu geçmiş.Zor bir dönemden geçmişsiniz-geçiyorsunuz.Kolaylıklar diliyorum.
    Art niyet aramanızı istemem bunu öncelikle belirteyim.
    Koyu kahverengi ıhlamur ağacından ahşap süslemeler ile amg paketi nasıl aldığınızı anlamadım.Böyle bir seçim yapmak bildiğim kadarıyla mümkün değil.Exclusive paket ile beraber alınabiliyor.Açıklık getirirseniz merakımı gidermiş olursunuz
    Aracın opsiyonlarıyla beraber güncel fiyatı 195 bin lira civarı.Ekstra aldığınız şeyler; command online,lastik,paspas seti vs. ile birlikte 225 bin lira gibi bir rakam yapıyor.İkinci el alabileceğiniz araçları hiç saymıyorum.520i,dolu dolu 3 serisi(m3 dışında neredeyse tüm motor seçenekleri ile birlikte) dolu dolu A4,A5,dolu E180,S80 gibi araçlar alabilirmişsiniz.
    Peki bunu neden yazdım onu açıklayayım.Belli ki zevkinize düşkünsünüz,oldukça dolu bir şekilde almışsınız aracı.C kasa rakiplerine göre baz donanımı daha yüksek fiyatlı satılan bir araç,bunu da gözden çıkarmışsınız.Bu aldığınız fiyata hem dizel,hem yüksek hacimli motorları olan,hem de C kadar veya daha fazla zevk verecek araçlar alabilirmişsiniz.Kaderin cilvesi olsa gerek.Bundan sonraki araç seçiminde dikkatli olmanız dileği ile.Tekrardan geçmiş olsun.




  • Çok büyük geçmiş olsun.Açıkçası okuduğum kadarıyla gereğinden fazla taviz vermişsiniz.Türkiye'de maalesef düzen bu işlerimiz zorbalıkla halledilebiliyor.
    Yargı süreci ülkemizde bilindiği gibi sancılı bir süreç.Son bir şans olarak dediğiniz gibi yönetim kurulu başkanıyla görüşüp taleplerinizi iletin.Uzlaşamadığınız takdirde müteselsil sorumluluk çerçevesinde firmaya ayıplı mal davası açıp aracın misliyle değişimini ya da bedel iadesi gibi seçimlik haklarınızı kullanabilirsiniz.Mutlaka emsal nitelik taşıyan davalar ve kararları mevcuttur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanemre58 -- 10 Ekim 2015; 4:26:52 >
  • 2013 yılında %2 doktor indirimi ile aldığım c180 kompressor aracım benzer şekilde ayna ve cam fitillerinden rüzgar sesi aldığı için yetkili servise götürdüm.Uzun bir bekleyiş sonunda servis şefinin bana sırıtarak siz C Class almışsınız bu ses normal Mercedeste araba E Class ile başlar demesi sonunda 3 gün içinde aracımı sıfırına göre 14 bin zararla satıp 5.20i 1.6 motor aldım çok memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam gerçekten sabrınıza hayran kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamını okuyamadim. Ama okurken sinirlenme oldu bende de. Hem merso alacağım hem de çok sorun yaşayacağım. Onca para boşuna veriliyor. Yazık bu ülkede adam akıllı firma yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oncelikle kabul etmeniz gereken sey, sizin musteri oldugunuz, onlarin da satici veya servis oldugu . Ozellikle iyi niyetteki israrinizi icinde bulundigunuz alci degnek gibi problemler sebebiyle anlamakta zorlandim.

    Eskiden mercedesi alabilecek kisilerin sayisi belli ve musteri sadakatinin onemli oldugu 90 lar 2000 ler geri kaldi. Bu ulke artik her yil yuzlerce mercedes alabilecek zengin cikartiyor. Yani ozetle mercedes alan kisiler artik ayni kisiler degil ve musteri memnuniyetinin bir onemi yok. Bu sadece mercedeste degil bmw de de gorulen bir olay.

    bence iyi niyetinizi korumaya calismayin. Siz bir firmadan mal alan musterisiniz. Mal da bozuk cikmis. Servis kayitlari zaten 1 den fazla kez mevcut. Hakkinizi arayin. Mercedesin de makyajsiz kasalarindan uzak durun. Ben her modelde makyajli kasa beklerim ve kronik sorunlarla ugrasmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Ben olsam o servisi başlarına yıkardım hocam, nasıl bir peygamber sabrı varmış sizde.

    Sorunsuz diye Mercedes alıyorsun başına gelenlere bak. Sanayiye gidip rot ayarı bile yaptırıyorsun sıfır arabaya.

    Bana kalırsa hakkınızı arayın, sonuçta yeni bir araba vermeliler size, o arabayı satın gidin buna harcadığınız 200000+ parayla alabildiğiniz 2. el S-class'ı ya da 7 serisini alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lews Therin Telamon -- 10 Ekim 2015; 20:07:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elim ayağım titredi okurken.
  • bu yazıyı mercedesler de honda kadar sorunsuz mu diye iyi niyetle soran birine -ki japon arabaalrını sevmem ama allah var dünya çapında sorunsuzdiye bilinir, normalleri böleyken premiumu lexus dünyayı salladı zaten- altı üstü c almasına karşın mercedesle honda kıyaslanır mı abesliğe bak diyecek kadar trip atabilen barzolar okusun bol bol

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle firma servisinin yaklaşımı beni çok şaşırttı.Aynı davranışı avrupa da yapabilirlermiydi bilmiyorum.Türkiye tüketici hakları konusunda malesef çok zayıf.Hakkınızı sonuna kadar aramanız gerekiyor.Bu kadar para verilen malın ayıplı satılması üstelik direksiyon gibi hayati bir parça için bu kadar vurdumduymaz davranılması gerçekten korkunç.

    Sabırlı ve dikkatli davranarak çözmenizi dilerim.
  • Geçmiş olsun çok can sıkıcı bir durum umarım en kısa zamanda çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağlık durumunuz ve yaşadığınız bu sıkıntılı süreç için,öncelikle geçmiş olsun.sonuna kadar okudum ve şok oldum,bu kadar alttan almanız,bir Premium marka olan Mercedes'e Türkiye şartlarında,şahsınıza bu muamele ile döner.aynı inisiyatifi Avrupa şartlarında uygulayın ve hakkınızı alın.ancak burası Türkiye ve haklı iseniz çok gaddar davranıp söke söke almalısınız.Allah yardımcınız olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuna kadar zor sabrettim sinirden.
    Gerekli basvurulari yaptiktan sonra butun olayi almanya mercedes e aktarin. Yasananlari belgeleri gerekirse tercuman ile yazdirip gonderin. Cok daha farkli bakis acilari olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun ve sabrınız için sizi kutluyorum hocam. Ben kendi aracıma Volvo s60 uygun silecek bulana kadar kafayı yemiştim siz gerçekten baya alttan almışsınız. Bizim millete uzay mekiğinin dağıtım montaj vs haklarını verseler inanın yine bişi değişmez. Bizim kafamız nasıl bi kafa bilinmez ama çalmak çırpmak sahtekarlık oyalama bunların dik alasına kafamız basar. Kimse demez ki yahu bu adam bi ev parası vermiş otomobile, iyi bi hizmet alsın kalite algısına yönelik çalışmalar görsün. Yok.. 10 kuruş için adam satar bu servisler sinirden şu an ne yazacağımı bilemedim hakkınızı sonuna kadar arayın ve sizden sonrakilere rehber olması açısından lütfen servis adı adresi mutlaka paylaşın.
  • Herkese tekrar sonsuz teşekkür ederim.

    Özellikle şu ekşi konusunda yardım edebilecek bir arkadaşın varlığı bir nebze daha olsun sesimi duyurmama yardımcı olacağı için önemli.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun .. insan parasıyla ancak bu kadar rezil olabilir. Mercedes diye güvenerek bir araç alıp bu sorunları yaşamak çok kötü. durumu çok güzel açıklamışsınız yasal yollara başvurursanız netice alacağınız düşüncesindeyim .

    Avukatınız size gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır ama ayıplı ifa ve gizli kusurdan dan yürürseniz daha kapsamlı bir netice alırsınız. iyi günler
  • 175 lira balans ücretinden sonrs kayış koptu bende.. Hocam yaptırır nedir yahu ?
    Sürecin devamında da bilgilendirirseiz sevinirim.
    Yalnız bu araba işi de elektronik gibi şans işi.. Malzeme aldığım bir abim yaklaşık 1 yıldır w205 kullanıyor ve çok memnun.. Ben de f30 kullanıcısıyim direksiyona ilgili en ufak sorun yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.İyi niyetinizi takdir ediyorum ancak bizim ülkede maalesef iyi niyet para etmiyor.Size tavsiyem bu konuyu kesinlikle Almanya ile paylaşın çünkü onların baskısını burdakilere hissettirmelisiniz.Aksi halde hiç umursamazlar ve sizin iyi niyetinizi hiçe sayarlar.Hukuki olarakta işlemlerinizi başlatın sonuçta bir sürü para vermişsiniz.Kolaylıklar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun böyle bir markadan bu tarz bir davranış
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.