Şimdi Ara

MEGANE II 1.4 AUTHENTIQUE alınırmı??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
67.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar opel vectram var 97 model ve 2000 motor bi araç izmirin bergama ilçesinde oturuyorum malum tarihi bi yerde oturdugumdan fazla hız yapamıyorum bi kerede allah için sehir içinde sölebi 2000 motorun tadını ala ala basamadım biraz bassam mecbur ilerde duruyorum o yüzden 2000 motor cok gereksiz geliyo paso yakıt israfı yani 130 binde aracım ve lpgli saglam cok saglam araba ama 300krs gibi rahat yakıyo sehir içi oldukca üzüyo beni sehir dısı harika ama sehiriçi resmen dur kalk dur kalk içiyoda içiyo :D bide bilrsiniz opelde süspansiyon cok sert michelin lastik olsa bile adamı illah dedirdiyo bide burda parke tası döseli heryerde iice maf ediyo bizi bende tüm bu olumsuzluklara regmen megane 2 hb bi arac almayi istiyorum ve motor olarak 1.4 almak bana yeticek %80 gibi sehir ici olucak tülü olucak arac tabi 20 bin tl ye kadar almayı düsünüyorum sizce nasl olur megane2 hb ler nasıl yakıtı ne kadar olur asagı yukarı 2004-2006 arası düsünüyorum beni memnun edermi simdiden tskler biraz uzun yazmısım ama opel diolarya kagır ediyo benimkide o mesele :)







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Megane II 1.4 Authentique Hakkında Bilgiler

    Renault Megane II 1.4 Authentique, kompakt hatchback segmentinde yer alan bir otomobil modelidir. 1.4 litrelik benzinli bir motora sahip olan araç, manuel veya otomatik şanzıman seçenekleri ile sunulmaktadır.

    Motor ve Performans

    1.4 litrelik 16 valf motoru, 98 beygir güç ve 127 Nm tork üretmektedir. Bu motor, aracın günlük kullanım için yeterli bir performans sunar. 0-100 km/s hızlanmasını 11,7 saniyede tamamlayan Megane II 1.4 Authentique, ortalama 6,5 litre/100 km yakıt tüketimine sahiptir.

    Donanım Seviyesi

    Authentique, Megane II'nin giriş seviyesi donanım seviyesidir. Bu donanım seviyesinde elektrikli ön camlar, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, klima, sürücü ve yolcu hava yastıkları gibi temel özellikler yer almaktadır.

    Renault Megane II 1.4 Authentique Yorumları

    Renault Megane II 1.4 Authentique kullanıcıları tarafından yapılan yorumlar genel olarak olumludur. Kullanıcılar, aracın uygun fiyatlı, yakıt tasarruflu ve günlük kullanım için yeterli bir performans sunduğunu belirtmektedirler. Ancak, bazı kullanıcılar aracın yol tutuşunun ve iç mekan kalitesinin daha iyi olabileceğini söylemektedirler.

    Sonuç

    Renault Megane II 1.4 Authentique, uygun fiyatlı ve günlük kullanım için yeterli bir hatchback arayanlar için değerlendirilebilecek bir seçenektir. Aracın temel donanım seviyesi, günlük ihtiyaçları karşılamak için yeterlidir. Ancak, daha yüksek performans ve daha iyi donanım özellikleri arayanlar, üst donanım seviyelerini veya farklı bir araç modelini düşünebilirler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • cevap vercek arkadas yokmu yada kullanan yokmu bu aractan hiç ????????
  • Ben 1.6 sedan dynamique olanını kullandım sizi tam yönlendirmek istemiyorum ama 1.4 motoru önermiyo çoğu kişi kasa ağır geliyormuş diyorlar yine siz bilirsiniz tabi arabayı test edersiniz içinize sinerse alırsınız 20 bin liraya çok güzel 1.4 Auth. HB bulabilirsiniz.
  • C segmenti bir araçta eğer turbo besleme yoksa kesinlikle 1.6 dan şaşmayın aynı vergi diliminde zaten ayrıca yakıt tüketimi olarakta birbirine çok yakın ayrıca 1.6 olanları tutuluyor almanın birde satması var ilerde tüm bunları göz önünde tutmak gerekli.
  • Bende 1.4 HB Authentique benzinli (hiç tüp takılmamış) var kasa ağır geliyor diye bir şey yok yokuşu fişek gibi çıkıyorum. Bu yüzden bir arkadaş aracın 1.4 olduğuna inanamadı. 1.6 da kullandım 1.4 le arasında gerçekten yakıt farkı çok oluyor. şehir dışında 1 depo ile 160-180 km hız ile 600 km yol yaptım 90-100km hız ile 900-1000 km yol yaptım. yakıt olarak memnun eder. 20 bin çok 18 bine rahat bulursunuz.
  • Aynen kasa ağır geliyor diye bişey yok. eğer yılda 10-12 bini geçmiosan bence tüpede gerek yok. eğer ben sakin adamım öle gazı diplemeyle işim olmaz diyorsan hiç düşünme al. ben 2005 yılında sıfır aldm tam 7 sene oldu ve bi kere bile niye aldm demedim. şiddetle tavsiye edilir. sen bakma bu forumdakilere yok kasa kaldırmaz yok araba sollayamazsın. hayatında hiç 1.4 e binmemiş adamlar bile yorum yapıyor burda
  • 1,6 kullanıyorum yeterlı fakat 1,4 un bıraz daha agırlastıracagını dusunuyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    clıo 1.2 16v alınırmı ?
    16 yıl önce açıldı
    LAGUNA II 2.0 PRİVİLEGE
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • "Aracı devrinde kullanırım, gazı yedire yedire kullanırım" diyorsan alabilirsin. Ancak gazı köklersen ve performans beklersin yakıt olarak 1.6 dan farkı kalmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Bende 1.4 HB Authentique benzinli (hiç tüp takılmamış) var kasa ağır geliyor diye bir şey yok yokuşu fişek gibi çıkıyorum. Bu yüzden bir arkadaş aracın 1.4 olduğuna inanamadı. 1.6 da kullandım 1.4 le arasında gerçekten yakıt farkı çok oluyor. şehir dışında 1 depo ile 160-180 km hız ile 600 km yol yaptım 90-100km hız ile 900-1000 km yol yaptım. yakıt olarak memnun eder. 20 bin çok 18 bine rahat bulursunuz.

    bende 2006 dci var 100BG uzun yolda sizin aldığınız değerin biraz üzerine çıkıyorum, nasıl oluyor bu anlamadım ancak küçük motorhem sollamada, hem klimada hem de ağır yükte dezavantaj ve yakıtı çok yakıyor. satarken de sıkıntılı, ben olsam 1.6 olanı alırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluesnight

    quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Bende 1.4 HB Authentique benzinli (hiç tüp takılmamış) var kasa ağır geliyor diye bir şey yok yokuşu fişek gibi çıkıyorum. Bu yüzden bir arkadaş aracın 1.4 olduğuna inanamadı. 1.6 da kullandım 1.4 le arasında gerçekten yakıt farkı çok oluyor. şehir dışında 1 depo ile 160-180 km hız ile 600 km yol yaptım 90-100km hız ile 900-1000 km yol yaptım. yakıt olarak memnun eder. 20 bin çok 18 bine rahat bulursunuz.

    bende 2006 dci var 100BG uzun yolda sizin aldığınız değerin biraz üzerine çıkıyorum, nasıl oluyor bu anlamadım ancak küçük motorhem sollamada, hem klimada hem de ağır yükte dezavantaj ve yakıtı çok yakıyor. satarken de sıkıntılı, ben olsam 1.6 olanı alırım

    İki hafta önce karadeniz turu yaptım aracımla tekrardan test etme şansım oldu Orduda depoyu fulledim istanbul ümraniye ye geldiğimde ibre çeyrek deponun biraz altına gelmişti. zaten daha sonra yakıt almadan bi 100 km daha şehir içinde dolaştım. İzmit körfeze kadar sabit hız 90-100. Körfezde artık sıkıldım 120-130a kadar çıktım. Ordu istanbul 900 Km. Uzun yolda gerçekten çok memnunum fakat şehir içi değerleri fazla gibi.. Benim bagaj full 4 kişi geldik çok fazla sollama yapmadım ama sollamalarda da çok sıkıntı yaşamadım... Bakalım satmaya niyetim var ilerleyen dönemlerde inşallah tez elden çıkartırım..




  • 1.5 dci düşünmenizi tavsiye ederim. araba gitmiyor. torku düşük olduğu için epey sorun yaşatıyor. Eğer performans açısından bu yavaşlık problem olmayacaksa sorun olmaz bence . Yokuşlardada klima kapalı ve gerekli hızı aldırdığınız sürece çok sorun yaşamazsınız.Tabii ki bir performans sorunu olacak ama oraya yapabilceğiniz birşey yok.

    1.6 benzinli alırsanız da tüp ile yakıt problemini çözersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeni çeri

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-yerli-mali-yurdun-mali-herkes-bundan-kullanmali-162136576/detay



    sizce fiyat olarak nasıl alınabilir mi niyetim var almaya

    mekanik problemi çok olan bi araba ayrıca yakıta para yetiştiremezsin. Kasası tutulmadı görünümü çok kötü v.s




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.