Hocam benzin pompasıni değiştirmeden önce çok daha yoğun bir şekilde benzin kokusu geliyordu ilk çalıştırmada. Pompa değiştikten sonra koku yine var ama çok az. Lpg yi düğmeden kapatıp çalıştırmayı denemiştim ama direkt lpg de çalıştırmayı denemedim onu da deneyip sonucu yazarım. Teşekkürler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Megane 2 benzinli - soğuk motorda geç çalışma sorunu (2. sayfa)
-
-
istanbulda yaşıyorsanız candan mühendisliğe bir baktırın çözer b
büyük bir ihtimalle bu sorunu .veya telefon açıp fikir alın.ama yılmaz candan ile görüşün muhakkak.
-
Araç yaklaşık bir yıldır bende aynı aküyle devam ediyorum. Herhangi bir sıkıntı çıkarmadı akü şimdiye kadar. Hatta araç ışıkları akşamdan sabaha açık kaldığı halde akü bitmeyip yine çalışıyor. Ama şöyle bişey var. Sabahları ilk marşta araç stop edip teklerken dikkat ettim de eğer farlar açıksa farlarda bi titreme oluyor, araç ekranında da bi gidip gelme oluyor o tekleme esnasında. İki üç dk az az gaz vererek bekleyince motor ısınıyor ışıklar be ekran da normale dönüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracı akşamdan ustaya bırakıp ertesi gün akşama aldım ki sabah çalıştırıp durumunu görsün diye. Bilgisayara bağlayıp bütün ayarlarına baktı normal dedi. Bobin bujiler normal dedi. Pompa yeni değişti kaliteli pompa taktırdim ucuza kaçmadim. Pompanin kablosunu dahi değiştirdim temassızlık yapabilir diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzin filtresine baktırdın mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam dediğinizi yapacağım ama anlamadığım bir şey var araç benzinde çalışırken yapıyor zaten bunu. Lpg buharlaştırici ile ne alakası var cahilliğime verin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maalesef Mersinde yaşıyorum Adanaya daha yakınım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani pompa bedava değişmiş enjektör ler sökülüp benzin atıyormu diye bakılabilirdi bu bir.
Buji bobin sağlam kablolar sağlam elektrik geliyor ölçüldü ise başka çözüm kalmıyor marş dinamosu da sağlamsa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır hocam ben özellikle baktırmadim aklıma gelmedi açıkçası ama ustaya aracı akşamdan bırakıp ertesi gün almıştım o baktı mı bilmiyorum. Benzin filtresinden olabilir mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla boş yere o kadar usta gezdim boş yere benzin pompası değiştirdim o kadar uğraşıp sorunu çözemedim arabadan iyice soğudum artık ya böyle kullanmaya devam edeceğim ya satacağım canımı sıktı. İşin kötüsü önceden ilk marşta çalışmasa ikincide kesin çalışırdı şimdi gaz vermezsen ikinci üçüncü marşı istiyor habire stop edip duruyor gittikçe kötüye gidiyor yani motor ısınana kadar bir metre ileriye almaya kalksan gitmiyor araba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arızanız megane 2 1.6 benzinli motor kronik arızasıdır. avans ayarlayamıyor motor. bunu da o motorda zaman ayarlayıcı özellikli egzantrik dişli parçası yapıyor. bu parça arızalanıyor bu araçlarda.kronik hastalık. aracınızla uyumlu parça değişmenizi ve ustalarınızı değişmenizi öneririm nacizane.
ancak benim dememle de direkt parça değişmeyiniz. bahsettiğim parça biraz pahalı olması lazım. mutlaka kesin arıza tespiti yaptırınız güvendiğiniz bildiğiniz yerlerde. her tamircide de aracınızı oynatmayınız/elletmeyiniz.bi yer tamir ederken birçok farklı yer bozuyorlar.
örneğim reno mais yetkili servisleri tercih edilebilir arıza tespiti için. arıza tespiti yaptırın ve aracınızı alın oradan. arızayı öğrendikten sonra parçayı yedek parçacılardan temin edip dışarıda ustanıza parça değişimi yaptırabilirsiniz. ancak tabi ki bütün işlemlerin yetkili serviste yapılması daha iyi olabilir.
ama yanlış hatırlamıyorsam lpg li araçlara yetkili servis bakmıyordu.
geçmiş olsun.
-
Hocam ilginiz için teşekkür ederim. Bir önceki aracım da yine megane 2 hb idi onunla yetkili servise bir kere işim düştü benzin pompasınin ordan araç içine benzin kokusu geliyordu bir plastik conta takılacak ve sıkılacak. Hem lpg li olduğundan bakmak istemediler hem de sırf koku geliyor diye benzin deposunun değişmesi gerektiğini, aracın 15 gün yatacağını, parça sipariş edip onu bekleyeceklerini filan söylediler ayak üstü. Üstelik daha hiçbir işlem yapmadan kapıda 300 tl arıza tespit ücreti alacaklarını söylediler. Herhangi bir ustaya gidip conta taktırdim problem çözüldü 30 tl para verdim iki sene önce. Yetkili servisler tabiri caizse yolacak adam arıyor ki benim aracım megane 2 yani öyle çok masraf edilecek bir araç değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracınızda farklı bir akü ile, ama güvendiğiniz sağlam olduğunu yeni olduğunu bildiğiniz bir akü ile test etme şansınız var mı? Babamın arabasında da aynı sorun vardı. Aküyü değiştirip denedik ve sorun çözüldü, öncesinde de lpg beyni değişti olmamıştı. Aklınızda bulunsun .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam bu dediğinizi de yapmaya çalışacağım en azından ustaya böyle böyle bir durum olabilir diye fikir veririm o belki akü ayarlayabilir şimdi bir de durduk yere sıfır akü parası çıkmasın cepten zaten boş yere benzin pompası değiştirdik
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yetkili servis yonacak adam arıyor diyorsun da saniyede de parasıyla işini çözdürememişsin. Ayrımı iyi yapmak gerekir...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yıllar önce ki aracım Hyundai Accend Admire da benzer arıza olmuştu. Aracı soğukken çalıştırdığınız zaman araç zor çalışıyor daha sonra gaz yemiyor, yani gaza basınca boğulup stop ediyor, motor ısınınca düzeliyordu. LPG arkada ki depodan tamamen kapatılıp, 15 Gün aracı Benzinle kullandım, araç normale döndü. Sorun LPG Enjektörleriymiş, araç ilk çalıştırma da Benzinle çalışırken, LPG enjektörleri de silindirlere Gaz vererek aracı boğuyormuş, LPG Enjektörleri yenilenince araç düzelmişti, bilmem belki size bir yardımı dokunur.
-
Olabilir tabiki tıkalıysa basıncı düşürebilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bunu bugün yapacağım hocam teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kanistere baktirdiniz mı? Bu konuyu bir araştırın derim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yıllardır aynı tip araçla münakaşa etmiş biri olarak tavsiyelerim ;
Akü kontrolü hatta mümkünse sağlıklı çalıştığından emin olunan başka bir aküyü takıp deneyin.
Kanister valflerinin kontrolü
Gaz kelebeğinin kontrolü, sadece temizlemekle olmaz. Kontak açıkken ve açılma esnasında gaz kelebek kutusunun sesini dinleyin önce az bir mekanik açılma sesi daha sonra tiz bir biiiip sesi gelir. Araçç çalışmıyorken gaz pedalına basıp bırakın, ilk başta çıkan açılıp kapanma sesinin daha net halini duyarsınız. Bu dediğim sesleri duymuyorsanız arıza var demektir.
Manifold contalarından hava alması sonucu geç çalışma veya rölantide dalgalanma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X