Şimdi Ara

Megane 1.6 130 Gt Line Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar megane gt line'da şerit takip sistemi katlanır ayna vs. gibi bir çok özellikleri barındırıyor.Ancak fiyatı 60 - 70 TL bandında geziyor. 70 binin üzerine biraz çıksanız 1.16d veya a3 alabilirsiniz.Ancak 1.16d de katlanır ayna şerit takibi hız sabitleyici gibi özellikler yok.Bahsettigim 2. El fiyatlari Siz olsanız hangisi alırdınız neden ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boltman34 -- 25 Ekim 2014; 20:51:45 >



  • Megan eşeğin semer vurulmuş, alarmli kumandali hali, bmw'nin o fiyata olanı da dımdızlak, üzerinde hiçbirşeyi olmayan at.

    Bana soracak olursaniz tabiki at.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halisane_Şanzımancı kullanıcısına yanıt
    130 beygirlik dci motor mu eşşek ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zubbaba

    130 beygirlik dci motor mu eşşek ?

    Eşsekten kastim illa hız değil. Malzeme kalitesinden tutun da marka imajina kadar herşeyi kapsayacak şekilde dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halisane_Şanzımancı


    quote:

    Orijinalden alıntı: zubbaba

    130 beygirlik dci motor mu eşşek ?

    Eşsekten kastim illa hız değil. Malzeme kalitesinden tutun da marka imajina kadar herşeyi kapsayacak şekilde dedim.

    Diger sürümler hakkinda haklisiniz ama gt line da kalitede var konforda var. Ha bi 1.16 konforu olmaz ama diger konularda cok cok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • katlanır aynası yok diye bmw alabilmek varken renault almayı bir bizim insanımız düşünür heralde..
  • Halisane_Şanzımancı kullanıcısına yanıt
    Tespitiniz gayet iyi hocam ama eksiyi yediniz benden
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Tespitiniz gayet iyi hocam ama eksiyi yediniz benden

    Bağlantiyi çözemedim hocam. Iyi tespit - Eksi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    katlanır aynası yok diye bmw alabilmek varken renault almayı bir bizim insanımız düşünür heralde..

    Tercih meselesinde belirleyici unsur tabiki katlanir ayna degil ancak premium sinif bir aracta katlanir ayna cruise kontrol gibi ozelliklerin ekstra olarak alinmasi ilginc.Baktigim 1.16d bir cogundada alan kisiler almamislar zaten bu ozellikleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakkaten cok kaliteli daha dun gittim bindim icine dci edc gt-line 80bin kapi plastigine bastirdim garc gurc iceri girip cikiyo ara plastikleri cok kotu hele arkaya kafami cevirip arka kapidaki yuzume gunes isigini yansitan rezalet plastigi gordugum an indim arabadan. tuy gibi kapilari var eminim 10bin km'de takir tukur seslerde baslar.

    Koltuklari guzeldi orta konsol ufacik ve 80'lik arabada hala ufacik bilgi ekrani var navigasyon bile opsiyonel.

    Bende bir Renault clio kullanicisi olarak renoya kocaman bir

    Birde 116'yla karsilastiriyorsunuz allah askina 116d 78000'ken megan'a 80'bin veren ya fanatik ya da bence mukayese yetenegi cok gelismemis insandir bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Megane normal haliyle 1 serisinin rakibi değil fakat GT-Line farklı bir otomobil. Gt-line katlanır ayna , şerit takip asistanı vs... gibi donanımsal özellikleriyle değil , sürüşü ve performansıyla öne çıkan bir araç. Önden çekişli bir otomobil için dünyadaki en dengeli şasilerden birine sahip. Gerek yol tutuşu gerekse performansıyla 1.16 dizeli alt edecek bir otomobil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 25 Ekim 2014; 21:46:54 >
  • Megane a 70 bin tl ha ??

    bunu bi 5 sene önce söyleseydiniz baya bi kahkağa atardım gerçi yine gülüyorum ama..

    Yahu yapmayın etmeyin yazıktır günahtır 70 bin tl ye ne arabalar var megane yanlarında gokart gibi kalır..
  • Megane 3 için ön taraf çok dar demişlerdi geçen, tabi kendim görmediğim için bilemiyorum, nedir ne değildir. Ama 1 serisinin kokpiti hiç değilse 3 serisinden esinlenilmiş, biraz daha küçüğü diye biliyorum; araç içi yaşam alanı alırken göze pek batmayabilir ama zaman geçtikçe değeri kavranır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halisane_Şanzımancı kullanıcısına yanıt
    Aracın performansı, motoru, donanımı, koltukları, mavi rengi herşey on numara, ama aslında Renault olduğu için diğer rakiplerinden kötü olma ihtimali ile siz bu yakıştırmayı yapmışsınız sanırım. Zaten mesajınızın baya bir eksisi vardı, bende aracın olumlu yönlerinin olumsuz yönünden fazla olduğuna kanaat getirerek eksileyen sürüye katıldım. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar hesabı biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Megane a 70 bin tl ha ??

    bunu bi 5 sene önce söyleseydiniz baya bi kahkağa atardım gerçi yine gülüyorum ama..

    Yahu yapmayın etmeyin yazıktır günahtır 70 bin tl ye ne arabalar var megane yanlarında gokart gibi kalır..

    63 bine gt line gibi sıfır dizel dolu c segmenti araçlar gösterebilir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boltman34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    katlanır aynası yok diye bmw alabilmek varken renault almayı bir bizim insanımız düşünür heralde..

    Tercih meselesinde belirleyici unsur tabiki katlanir ayna degil ancak premium sinif bir aracta katlanir ayna cruise kontrol gibi ozelliklerin ekstra olarak alinmasi ilginc.Baktigim 1.16d bir cogundada alan kisiler almamislar zaten bu ozellikleri

    İşte premium olmak için donanımlı olmak şart diye birşey yok günümüzde. Ucuz markalar donanımla göz boyarlar, premiumlar odun gibi boş arabayı kalitelerinden dolayı rahatça satarlar. İsteyene de o donanımı kazık fiyatla satarlar. Donanım vs kalite.

    İkisi birden olmuyor mu? Eskiden oluyordu ama günümüzde maliyet kaygısıyla boş hale geldi araçlar. Mercedesteki arkada küllük opsiyonu fiyatına başka markada ön koltuklara ısıtma opsiyonu alabilirsiniz, bu böyle malesef. Öncelikleri belirlemek lazım donanımlı araç mı kaliteli araç mı diye?

    Şahsen o fiyat dilimlerinde arkadan itiş ve zf şanzımanlı 1 serisi varken, bmw'nin hiçbir kabul edilebilir rakibi yok ne v40, ne a serisi ne golf. Onlar kendi arasında yarışır bmw tam keyif hatch'i yapmış rakipsiz. Yakında makyaj da yiyip daha yakışıklı hale gelecek.




  • Gt-line megane preminum c sınıfı araçlar hariç ilk 3 ü oynar.
    Megane 70 bin mi diye şaşıran arkadaşlar var siz meganı b sınıfı araçmı sandınız diğer c sınıfı araçlarla eşit fiyatta, şaşılcak bişey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 70 bin liraya premium a girilir direkt olarak hiç konuşmayalım bile
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.